Jump to content

Touareg 7P 245PS TDI BM 2012


hukkk

Postare recomandată

Da se dezactiveaza oricum eu din reflex cand o pornesc apas si butonul din obisnuinta , azi am pus anvelopele astept sa se usuce pe jos sa o spal . Impresii foarte silentioase , franarea este scurta si pe zapada/gheatza si pe ud urmeaza drumurile lungi .

post-46253-0-21063100-1355567057_thumb.j

post-46253-0-29226600-1355567075_thumb.j

post-46253-0-01978700-1355567086_thumb.j

Link către comentariu

hukkk spuneai ca dupa ce pornesti masina , dezactivezi start stop (o idee f buna) dar vreau sa te intreb , pe baterie nu ai o mufa "in plus" pt acest sistem? (passat b7 are) , o scoti pe aia si gata , nici eroare in bord nici nu mai dezactivezi din buton toata ziua.

http://vwforum.promo.../page__st__60 e o poza pe pagina asta

Pai la Touareg e o nebunie sa ajungi la baterie. E sub scaunul soferului... :D Totusi sunt slabe sanse ca functia start-stop sa lucreze pe vremea asta, indiferent daca se dezactiveaza automat sub 4 grade. Pt a fi activa, trebuie indepliniti si alti factori, printre care temperatura de pe climatronic sa atinga valoarea setata, fara a mai fi nevoie de interventia climatronicului. Mai greu la sub 0 grade. Din ce imi amintesc, vazusem undeva pe Vag despre start-stop, voi sapa in viitor, poate exista o posibilitate de dezactivare, caci, intr-adevar, in traficul aglomerat din orase e sacaitoare treaba.

Link către comentariu

Are leg cu clinatronicul dar doar vara cand la peste 30 grade merge in blana la mine la kia nu are treaba cu el iarna chiar dsca inauntru e rece start stop funct la peste 0 grade

Link către comentariu

Are leg cu clinatronicul dar doar vara cand la peste 30 grade merge in blana la mine la kia nu are treaba cu el iarna chiar dsca inauntru e rece start stop funct la peste 0 grade

Are legatura, printre altele temperatura apei motorului trebuie sa fie la valoarea nominala de functionare, la fel si uleiul etc, daca nu, nu-ti opreste motorul. Iar treaba cu climatronicul este d.p. de temperatura apei motorului in sezonul rece. La o foiala urbana de genul ici-colo, greu sa mai functioneze sistemul start-stop. Insa, cand se circula pe distante lungi, iar mororul se incalzeste bine, isi va face simtita prezenta.

Hukkk, tu ai desfacut pe acolo? Care ar fi mufa pana la urma? Ai dibuit-o?

Link către comentariu

Nu am desfacut nimic , m-am doar interesat despre ce si cum . Interesant este ca eu am kitul de compresor+solutia aia de intra in anvelopa in loc de roata de rezerva . Compresorul ala se leaga la baterie ..acum cum doamne iarta'ma faci treaba asta daca ai bateria sub scaun si iti tre ceva timp sa desfaci suruburi sa ai acces la ea ?!

Link către comentariu

La mine compresorul se leaga la bricheta masinii. La fel si la golf v.

Sa fie cat mai simplu, nu sa trebuiasca sa pui clesti pe baterie si probleme cu -/+

Link către comentariu

Nu am desfacut nimic , m-am doar interesat despre ce si cum . Interesant este ca eu am kitul de compresor+solutia aia de intra in anvelopa in loc de roata de rezerva . Compresorul ala se leaga la baterie ..acum cum doamne iarta'ma faci treaba asta daca ai bateria sub scaun si iti tre ceva timp sa desfaci suruburi sa ai acces la ea ?!

Nu intra in panica, nu-i asa greu cu compresorul. Am si eu, chiar i-am umflat o data cauciucurile la bicicleta lui fiu-meu. E chiar f. simplu. Era bine de vazut cu o poza, din pacate nu pot face acum. Voi incerca sa-ti explic: deschizi capota, in partea dreapta, partea soferului, ai sa vezi un capacel rosu, acela acopera borna cu plus, are si un plus pe el. Il dai jos si dai de borna. Borna cu minus(impropriu spus borna), e undeva langa aripa, pe interior.

Documentul anterior, l-am atasat ca sa vezi ce-i cu borna cu minus. Pentru borna cu plus, uite aici:

Le-am zapacit, dar le vezi tu. Dar nu e mai bine sa mergem pe aria respectiva si sa mai deschidem ceva thread-uri? Aici nu e prea e voie, in primul rand e pt masina ta, care este frumoasa foc. Cunosc sentimentul! :icon_thumright:

Untitled page.pdf

Borna Plus.pdf

Link către comentariu

Multumesc pentru informatii VMLG , cred ca stiu locurile unde sunt bornele le-am vazut cand cautam bateria :D .Nu cred ca este o problema dezbaterea unui subiect in thread-ul acesta , pana la urma vorbim despre touareg . Mai am o nelamurire :winter: cand am luat masina asa pe fuga sa prindem si numere sa plecam mai repede spre casa ..nu am intrebat dealarul cu ce deschid/inchid torpedoul? Nu am dibuit nici o extra cheie .

Link către comentariu

Eu la Touareg am sub scaunul pasagerului din fata o mufa unde se conecteaza un furtun care de obicei e sub unul din scaunele pasagerilor din spate pentru umflat rotile, acum nu stiu daca la modelul nou mai exista optiunea asta...

Link către comentariu
Multumesc pentru informatii VMLG , cred ca stiu locurile unde sunt bornele le-am vazut cand cautam bateria :D .Nu cred ca este o problema dezbaterea unui subiect in thread-ul acesta , pana la urma vorbim despre touareg . Mai am o nelamurire :winter: cand am luat masina asa pe fuga sa prindem si numere sa plecam mai repede spre casa ..nu am intrebat dealarul cu ce deschid/inchid torpedoul? Nu am dibuit nici o extra cheie .

Probabil ca te referi la incuierea sau descuierea torpedoului? Chiar n-am bagat de seama treaba. Legat de baterie, daca ai vreun gand de demontare, anunta-ma si-ti dau documentatia. Numai ca sigur vei avea nevoie sa demontezi scaunul soferului.

Link către comentariu
Multumesc pentru informatii VMLG , cred ca stiu locurile unde sunt bornele le-am vazut cand cautam bateria :D .Nu cred ca este o problema dezbaterea unui subiect in thread-ul acesta , pana la urma vorbim despre touareg . Mai am o nelamurire :winter: cand am luat masina asa pe fuga sa prindem si numere sa plecam mai repede spre casa ..nu am intrebat dealarul cu ce deschid/inchid torpedoul? Nu am dibuit nici o extra cheie .

Probabil ca te referi la incuierea sau descuierea torpedoului? Chiar n-am bagat de seama treaba. Legat de baterie, daca ai vreun gand de demontare, anunta-ma si-ti dau documentatia. Numai ca sigur vei avea nevoie sa demontezi scaunul soferului.

Da cheia aia care incuietoare ca la orice masina ...nu am de gand sa schimb nici o baterie , ma panicasem in caz de pana deja ma vedeam aurolac pe camp ca nu pot sa ajung la baterie etc :icon_bounce: oricum multumesc de interes :X:X

torpedoul nu se poate incuia cu cheia masinii?

Nu frate , cheia mea cel putin e o bucata de plastic cu 1 buton pe ea apesi pe el iese o bucata metalica de care agati un breloc , am zis ca poate cu aia se poate deschide dar nimic... :winter:

Link către comentariu

:) Torpedoul are yala/locas pentru bagat cheie si incuiat?. La touareg nu mai sunt cheile alea briceag cum avem noi la Golf(cred)...Daca rezolvi pb.sa ne anunti...Cheie asta seamana cu a ta? Stiu ca la mercedes sunt tot in genul asta, dar poti sa scoti si o cheie efectiv din ea...

Cheie.bmp

Modificat de flo86gyf
Link către comentariu

cheie de genul ala este si la passat. apesi undeva si iese lama din breloc.

nu ai nici cheia de service, de plastic?

daca torpedoul are yala (si din poze vad ca are) trebuie sa se poata incuia cu cheia ta.

la mine se incuie cu cheia de la masina doar ca lama intra jumate in yala (asa e gandit)

Link către comentariu

Da exact asa arata cheia chestia aia iese afara dar e prea lata sa intre in locul de la torpedo

vad ca mai este asta "smart key blade" probabil se achizitioneaza separat vedem :P

post-46253-0-99437600-1355751894_thumb.j

Link către comentariu

Ai incercat cu ambele capete?S-ar putea sa mearga cu partea neagra(din plastic cred)...care are un format de cheie! nush intreb :lol:

LE:Sorry, credeam ca e cheia ta asta! :)))

Modificat de flo86gyf
Link către comentariu

Cu placere Hukkk. Si nu e valabila doar cu bateria, cu orice altceva, anunta-ma, scoatem tot ce trebuie de pe Elsa. Le mai vad si eu asa, ca in rest nu-mi bat capul, mai am 3 ani de garantie. :D

Pacat ca nu sunt acasa, am cartea in limba romana, vedeam mai usor cum sta treaba cu toate cele prin interiorul masinii. Dar banuiesc ca o ai si tu in germana, vezi acolo poate ii dai de cap cu torpedoul.

Am vazut ca ai climatronic pe 4 zone, incalzirea stationara ai activat-o sau a avut-o din fabrica? Daca nu, activeaz-o, face bine si la motor pe gerurile astea.

Modificat de VMLG
Link către comentariu

Cu placere Hukkk. Si nu e valabila doar cu bateria, cu orice altceva, anunta-ma, scoatem tot ce trebuie de pe Elsa. Le mai vad si eu asa, ca in rest nu-mi bat capul, mai am 3 ani de garantie. :D

Pacat ca nu sunt acasa, am cartea in limba romana, vedeam mai usor cum sta treaba cu toate cele prin interiorul masinii. Dar banuiesc ca o ai si tu in germana, vezi acolo poate ii dai de cap cu torpedoul.

Am vazut ca ai climatronic pe 4 zone, incalzirea stationara ai activat-o sau a avut-o din fabrica? Daca nu, activeaz-o, face bine si la motor pe gerurile astea.

:X Nu stiu nimic de incalzirea stationara , nu stiu daca o am daca e on/off cartea este in germana si mi-a luat chefu de rasfoit din prima ...Unde mai exact vezi daca o ai on.off

post-46253-0-12434000-1355770673_thumb.j

Link către comentariu

Dupa ce ai oprit motorul, scoti cheia si apesi butonul Rest. O sa mai functioneze aprox 30 min

Link către comentariu

Cu placere Hukkk. Si nu e valabila doar cu bateria, cu orice altceva, anunta-ma, scoatem tot ce trebuie de pe Elsa. Le mai vad si eu asa, ca in rest nu-mi bat capul, mai am 3 ani de garantie. :D

Pacat ca nu sunt acasa, am cartea in limba romana, vedeam mai usor cum sta treaba cu toate cele prin interiorul masinii. Dar banuiesc ca o ai si tu in germana, vezi acolo poate ii dai de cap cu torpedoul.

Am vazut ca ai climatronic pe 4 zone, incalzirea stationara ai activat-o sau a avut-o din fabrica? Daca nu, activeaz-o, face bine si la motor pe gerurile astea.

:X Nu stiu nimic de incalzirea stationara , nu stiu daca o am daca e on/off cartea este in germana si mi-a luat chefu de rasfoit din prima ...Unde mai exact vezi daca o ai on.off

Vezi aici: http://vwforum.ro/topic/89067-activare-optiuni-ascunse-rns-850-prin-vagcomvcds/page__st__40 .

Link către comentariu

Interesant , ce combinatie de butoane folosesti la min 2:06 in RNS850 ca sa dai restart ? stima

Link către comentariu

Ok am apasat car-settup de ma dor dejtele :tuktuk: nu am reusit sa intru in green meniu , eram pe radio cu cheie in contact fara cheie cu masina pornita am renuntat , cred ca nu am uxiliary heater pe stalpu masinii nu este decat asta ...

post-46253-0-04364200-1355833626_thumb.j

Modificat de hukkk
Link către comentariu

Pai ce ai acolo este fix incalzirea auxiliara, Eberspacher este producatorul(similar cu Webasto) iar Hydronic 2 este modelul. Cel mai misto ar fi iti montezi si kitul de actionare prin telecomanda, practic sa o poti porni cand vrei tu si din casa, raza de actiune este foarte mare, bate si prin zidurile blocului...e pacat sa nu o folosesti.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!