Jump to content

1.8t pornire la rece - probleme


Deceunink
 Share

Postare recomandată

Nu vorbim despre acelasi lucru .

La mine e "17704 - Error in Mapped Cooling System" si am o problema cu plecarea la rece dimineata, in rest absolut totul e ok. Pot sa pariez ca Boyzstuff va avea aceeasi eroare. La tine din pacate pare mult mai complexa problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu topicul de pe Briskoda...este in legatura cu alta problema. Imi pare chiar ca valva (sau lagarele) au un joc...si ca acea conducta tragea aer fals...sau poate nu am inteles eu bine. Oricum, nu e vorba despre clapeta de acceleratie, asta sigur.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o recalibrare dupa metoda descrisa de Doru dar fara efect. Astazi am facut totusi ceva nou: am asteptat sa se incalzeasca fara sa ating pedala de acceleratie, dupa primele 10s a inceput sa nu mearga prea rotund dar nu dadea semne ca s-ar opri. In fine, dupa aproape 40s am zis ca-i ajunge si am atins pedala. Surpriza! S-a oprit instantaneu. Foarte interesant. La a doua cheie n-a prea comentat, doar o usoara ezitare si toul a fost ok. Cred ca va trebui sa trec la telefoane :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neata .....

deceunink ... te-am sunat vineri dar...no answer ;)

anyway ... am fost vineri dimineata la service

schimbat ulei bla bla la si au bagat-o pe vas (vag) whatever si a dat urmatoarea eroare :

17704 P1296 035

Malfunction in cooling system

Thermostat

ok....omul de acolo zice a nu poate schimba nimic doar daca reapare.

plec de acolo (in sfarsit fara blestematul ala de bec aprins) ... si totul pare ok

am mers toata ziua prin oras.

sambata dimineata in schimb ... pornesc motorul ... dar "check engine" uita se se mai stinga ;)

asa ca.... eroarea a aparut .... so ...back to the service.

probabil trebuie scimbat termostatul ala... donno

sun mai tarziu sa vad ce zic oamenii aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sunat vineri pe la 10.00 negociam cu un "organ". :nono:

Deci am avut dreptate. Teoretic conform manualului trebuie inlocuite coolant sensor si thermostat si dupa aia se trece la verificarea sistemului de pornire la rece. Noua ne apare imediat dupa pornirea de dimineata si numai atunci deci n-as paria un leu pe termostat. Poti verifica asta: dupa ce se incalzeste putin - 3min sa zicem- scoti borna de la baterie 1min ca sa se reseteze ECU, o pui la loc si vei observa ca nu se mai aprinde nimic si nici probleme nu mai sunt. Tocmai am citit ca pompa secundara de aer functioneaza 100s numai dimineata la prima cheie. Inca n-am cronometrat dar cam atat tin si problemele mele adica pana cand ECU inchide N112. Joi sau vineri sper sa apuc sa ma ocup si eu de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi..... rugaminte mare..... eu nu cred ca o sa apuc sa o rezolv inainte de sarbatori - nici nu ma derajeaza atat de tare pt ca porneste normal...tre doar sa o tin un min acelerata 1500-2000 rpm din aceleratie - si poate pot sa ma duc cu instructiuni clare la dealer.... iti las nr meu 0722 510 646 Alex ma numesc .... noteaza-l si da si mie un semn cand mai sti ceva ....

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Garantata avem aceeasi problema.

Nici pe mine nu m-a deranjat prea tare dar se agraveaza si a devenit agasant sa dau trei chei dimineata pana pleaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

vad ca si eu incep sa ma lovesc de aceeasi problema ca si voi si as vrea sa stiu care a fost rezolvarea in cazul vostru

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa vad daca se mai manifesta si la mine si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am plecat ieri si astazi cu masina, pornit motor la temperatura 3C...inca nu am inregistrat simptomul descris de tine. Dar mai fac teste si cand se face mai frig (temp negative) si revin cu date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ d@n

sa sti ca eu am avut problema asta doar dupa ce am facut chiptuning ... si problema se manifesta si la mai multe seaturi leon cu 1.8t de 180cp din acelasi an cu al meu (2005) ....

de rezolvat ... s-a rezolvat din soft... adica a fost remediat de catre tipul care mi-a facut tuningul la motor... cred ca eroarea data de ECU era una genrica.. (treaba cu termostatul) ... caci dupa schimbarea lui s-a manifestat la fel.

toate bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema se permanentizeaza asa ca trebuie sa iau masuri

ceva idei??? (pe linga clapeta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima problema

test baterie

tensiune: 12,72V

capacitate pornire: 78%

bateria: inlocuiti

test generator

ondulatia buna

tens. regulat 14,08V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salut.

 

 Dezgrop si eu un topic destul de vechi.

 Am si eu urmatoarea problema:

 

  La masina din semnatura am de aprox 1 luna ceva probleme la pornire(fie ea dimineata sau dupaamiza cand plec de la munca)+engine check in bord.

  Masina porneste apoi motorul moare. La a doua pornire cu ceva noroc si un pic turata pleaca.

  De atunci am facut aprox 10 scanari, inlocuire senzor si verificare cabluri.

 

   La prima scanare : eroare 16716 Senzor detonatie, semnal prea slab; intermitent.

   Din prima am inlocuit senzorului detonatie nr.2 (Siemens).

 

   Dupa cateva zile a aparut din nou eroarea 16716 + engine check.

   Aici a aparut si eroare arbore cu came 00515.

   S-a trecut la verificarea cablurilor si s-a descoperit oxid pe mufa sensor arbore.

   Dupa curatare toate bune si frumoase pana la un nou engine check.

 

   Au mai fost scanari si resetari dar eroare 16716 a ramas pe pozitie desi senzorul e nou iar pe cabluri nu s-a gasit nimic.

 

   Azi la o ultima scanare pe langa eroare 16716 - Senzor detonatie, semnal prea slab; intermitent a aparut si 17704 - Sistem de racire controlat prin varierea campului caracteristic; permanent (aici ar fi vorba de G62 + termostat).

   

  Am citit topicul de inlocuire sonda temperatura (G2/G62) de aici :http://vwforum.ro/topic/64824-diy-schimbare-sonda-temperatura-senzorii-g2g62/page-20

  M-am uitat pe topicul de scanari :http://vwforum.ro/topic/14353-scanarea-cu-vag-com-coduri-de-eroare/page-167

 

  Am citit aici, in topicul reinviat si nu stiu ce sa fac.

 

  Luni sunt programat la service pentru posibila inlocuire sonda si senzori.

 

    Orice sfat e binevenit. 

  

Mersi frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când ai înlocuit senzorul de detonaţii l-ai strâns la 20 Nm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot confirma asta deoarece mecanicul la schimbat.

Inteleg ca daca a fost strans la alt cuplu decat cel recomandat pot aparea probleme ?

Adica ori la strans prea putin, ori pana la luat draqu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare! 

Readuc si eu la viata acest topic. 

 

Masina in cauza, Audi a6 c5 din 1998. 1.8T AEB. De ceva vreme, masina imi cam face figuri. In timp ce mergeam cu ea, s-a oprit din mers, o data, de doua ori, de nenumarate ori.

Am pus VCDS, am facut o scanare si surpriza, nicio eroare. Am ajuns sa schimb senzorul de pe vilbrochen, senzor ax came, regulator presiune, modul de aprindere, bobine, bujii, am schimbat distributia, schimbat lant si patina. Masina acum merge. O tin pornita 2 ore si nu mai moare.

In schimb, cand pornesc la rece daca nu o ajut putin din acceleratie, nu sta pornita. Am schimbat si clapeta de acceleratie, degeaba.

Dar, am observat ca daca o pornesc fara mufa de la clapeta, porneste, doar ca se balbaie dar nu moare. Am comandat 2 supape de sens sa le schimb, am vazut ca pe la una trage aer fals.

 

Chiar nu pot sa ii dau de cap.

Orice raspuns e de folos!

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut!

Am un Audi A6C5 1.8t cod AWT. Am și eu aceeași problema la prima pornire când motorul este rece exact cum au avut și colegii boyzstuff , doru și deceunick .

Când o pornesc merge ok 10 secunde apoi motorul ni mai merge rotund, dacă o accelerez moare motorul. Dacă o pornesc și o țin accelerata la 1500 rot/min e ok. Clapeta este noua, am făcut adaptarea ei și tot degeaba. 

A reușit pana la urma cineva sa găsească rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!