Jump to content

Dezamorsare sistem alimentare benzina


Aurelian 6n2
 Share

Postare recomandată

Salut, de ceva vreme la masina din semnatura se intampla un fenomen cam enervant constand in pornire greoaie dimineata, cu trepidatii, balbaieli, pocnituri si alte alea ba chiar se intampla sa se opreasca motorul daca nu il ajut cu acceleratia.

Am schimbat de curand absolut toate consumabilele ( inclusiv bujii + baterie) dar tot asa face dimineata. Mentionez ca dupa aia merge perfect toata ziua, chiar daca nu o pornesc 8 ore cat stau la servici, deci aprinderea sare din discutie.

Am facut mai multe diagnoze si nu mi-a dat absolut nicio eroare.

Trag concluzia ca peste noapte se dezamorseaza sistemul de alimentare cu benzina si trage aer pe undeva altfel nu imi explic acest comportament.

Vreau sa va intreb daca stiti sa-mi spuneti la motoarele AUA (1.4 16v, 75cp) unde se afla regulatorul de presiune al fluxului de benzina, unde este situat aerisitorul instalatiei si daca exista vreo supapa de sens.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca este posibil sa se dezamorseze si de la garniturile injectoarelor.

(pe langa supapa sau furtun defect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..pe langa supapa sau furtun defect..

Care supapa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unisens,ar trebui sa fie pe traseul de tur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 sisteme de filtrare pe masina ta:1 cu filtru simplu(daca ai filtru simplu exclude din start ipoteza ca filtru e de vina),2 cu filtru cu regulator de presiune.Filtrul il gasesti sub masina in dreptul usii dreapta spate.Numai dupa seria de caroserie se poate identifica sistemul de filtrare sau ochiometric daca te bagi sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand deschid usa de la sofer se aude obligatoriu cum porneste pompa de benzina cateva secunde asa ca atunci cand dau la cheie porneste imediat oricat de dezamorsat ar fi traseul. Motor 1,4 16V AXP.( Daca a trecut vreo ora de la ultima deschidere a usii). Desigur daca ar fi defect swich-ul din usa de la sofer si nu ar simti ca deschid usa probabil as avea si eu probleme cu pornirea.

Ar mai putea fi defect senzorul de temperatura in sensul ca nu vede ca motorul este rece ca sa bage socul.(sa injecteze mai multa benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roaga pe cineva sa te ajute cu diagnoza, era bine de faceai asta inainte sa schimbi unele poate inutile sau dupa ureche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stie doar Aurelian. Daca ii porneste mai turat cu motorul rece, atunci senzorul de temperatura functioneaza, cel putin in momentul ala.

@misulikkk:

Salut, de ceva vreme la masina din semnatura se intampla un fenomen cam enervant constand in pornire greoaie dimineata, cu trepidatii, balbaieli, pocnituri si alte alea ba chiar se intampla sa se opreasca motorul daca nu il ajut cu acceleratia.

Am schimbat de curand absolut toate consumabilele ( inclusiv bujii + baterie) dar tot asa face dimineata. Mentionez ca dupa aia merge perfect toata ziua, chiar daca nu o pornesc 8 ore cat stau la servici, deci aprinderea sare din discutie.

Am facut mai multe diagnoze si nu mi-a dat absolut nicio eroare.

Trag concluzia ca peste noapte se dezamorseaza sistemul de alimentare cu benzina si trage aer pe undeva altfel nu imi explic acest comportament.

Vreau sa va intreb daca stiti sa-mi spuneti la motoarele AUA (1.4 16v, 75cp) unde se afla regulatorul de presiune al fluxului de benzina, unde este situat aerisitorul instalatiei si daca exista vreo supapa de sens.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc de sfaturi, deci sa o luam cu inceputul :

- @ Gabi : la mine este sistemul simplu, cu filtru fara regulator ;

- @ Ebi : masina se amorseaza in momentul deschiderii portierei (daca trece mai mult de 1 ora) ;

- @ Marius : am facut "enspe" scanari care-mi spun ca totul e ok ;

- @ Alexander : senzorul de temperatura e ok, porneste turat, dupa care scade treptat cum e normal, plus ca daca-i pe moarte imi arata la scanare

Deci toate par ok, dar totusi nu este asa. Unde se afla supapa de sens, regulatorul de presiune si aerisitorul la aceasta masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai cauta defecte pe la sistemul de alimentare.Povestea se intampla si la G4 1.4 16 valve(motoarele sunt identice cu motorul tau),si nu prea a dat nimeni de cap problemei.Pun pariu ca iarna pe frig iti porneste la sfert de cheie si fenomenul apare numai dupa 6-7 ore de stationare. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa porneste iarna, numai ca la mine fenomenul apare dupa 10-12 ore de stationare.

Si mai stii...poate-i dau eu de capat si primesc premiul Nobel pt motoare old-generation... :lol:

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi k suntem haita mare de formulisti care au problema asta ,daca gasesti tu rezolvarea,dau un telefon si fac comanda la un premiu Nobel. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut ai rezolvat problema care o aveai  ?ca am si eu o problema asemanatoare si poate imi poti spune unde a fost problema stima!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe partea de presiune si supapa de sens m-as opri si eu sa verific ...daca scade presiunea asa pe circuit e clar ca acolo ceva nu mai este in parametrii  !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat nimic, am schimbat si senzorul de temperatura degeaba, asta ca sa-mi iau de-o grija in privinta lui, am probat cu o alta bobina de inductie luata cu imprumut de la cineva, iar a mea a mers la el pt. 2 zile - tot nimic. Ba mai mult, timpul de stationare a scazut de la 12 la 6 ore, adica daca sta mai mult de 6 ore o apuca dracii, daca sta mai putin merge impecabil. Am cumparat o supapa unisens pe care vreau sa o montez pe tur inainte de intrarea in rampa. O singura rugaminte am la voi , ca eu am uitat : care conducta e pt. tur, cea albastra sau cea neagra ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am aflat, negru este tur si albastru retur. Zilele astea ma bag sub capota sa plantez supapa aia de sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ceva noutati?

Problema asemanatoare am si eu. 1.0,AUC .Prima cheie la rece nu mi-o ia niciodata,a 2-a fara probleme,si pe urma incepe sa se balbaie un pic ,dupa care isi revine.am observat la mine ca bujiile se uda desi le-am schimbat si am schimbat si bobina. Inca mai caut solutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut o problema asemanatoare tot la un AUC.La prima cheie oricat as fi tinut-o la automat nu pornea si la a 2 pornea instant.La un moment dat nu mai vroia sa porneasca deloc si la mine sa rezolvat cu schimbarea releului de la pompa de benzina care nu declansa cand trebuia pompa.Am schimbat si pompa cu totul ca nu indica cum trebuie dar nu de la ea era problema pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema asemanatoare tot la un AUC.La prima cheie oricat as fi tinut-o la automat nu pornea si la a 2 pornea instant.La un moment dat nu mai vroia sa porneasca deloc si la mine sa rezolvat cu schimbarea releului de la pompa de benzina care nu declansa cand trebuia pompa.Am schimbat si pompa cu totul ca nu indica cum trebuie dar nu de la ea era problema pornirii.

Pai da, dar la mine se aude cum bazaie pompa cand pun contactul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la mine se auzea.Dar la un moment dat nu se mai auzea si am crezut ca e pompa si am schimbat-o dar nu era ea.Si am vazut ca daca miscam de releu declansa dar nu cum si cat trebuia.De cand l-am schimbat porneste de la prima cheie.

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine ma poate ajuta cu o informatie?

 

Am un prieten cu un POLO 6N(nu stiu daca 1 sau 2) si a fost la mecanic pentru ca se dezamorseaza pompa daca sta mult timp.

I-a zis nea mecanicul ca ar fi de vina furunasele de la pompa de benzina care din cate am inteles este amplasata in rezervorul de benzina.

La magazin i-a zis ca i le poate aduce dar pe comanda,ceea ce inseamna 2-3 saptamani.

Acum porneste masina turnand benzina in clapeta de acceleratie in fiecare dimineata.

Am inteles ca acele furtunase ar fi cu insertie de cauciuc si ma gandeam daca nu pot fi cumparate la metru.

Rugamintea care o am este sa imi dea cineva o poza cu ele,cate sunt si ce dimensiuni au,eventual un cod dupa care ma pot ghida.

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea e mentinuta de o supapa unisens,nu de furtunele de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca furtunasele sunt crapate?Asa am inteles ca i-a zis mecanicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt crăpate trăznește a miros de benzină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Miros de benzina nu este...ciudat e ca doar dimineata face problema asta(daca sta mai mult de 6 ore nepornita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!