Jump to content

Probleme pornire


obd-diagnostic
 Share

Postare recomandată

ar trebui sa verifici si regulatorul de presiune sa vezi daca isi face treaba (am vaz ceva comenturi ce te-ar ajuta la baiatul din arad bugtuner)

Modificat de sebi_bc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rzone

    9

  • MisterG_2008

    7

  • obd-diagnostic

    6

  • ghitaTSI

    4

Da, reglajul se face cu motorul cald, dupa ce a pornit cel putin o data termocupla.. dar nu in timp ce termocupla functioneaza..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, reglajul se face cu motorul cald, dupa ce a pornit cel putin o data termocupla.. dar nu in timp ce termocupla functioneaza..

am facut asta, reglez relantiul la 1000 fara mufa bagata, opresc motorul, bag mufa si cand pornesc ramane turat la 3mii... incep sa imi pierd rabdarea cu ea, azi mi-a mai busit si apa pe la filetul de la senzorul ala de temperatura din radiator...

Modificat de MisterG_2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul curge in delcou(CAPAC) sau pe langa? in, ai un semering pe ax; pe langa, ai un oring....e bine sa ai curat acolo :)

Daca ai drum pe la Bucuresti cu ea , suna-ma ca-ti fac eu reglajul si tot ce tine de un mers normal....valabil pentru toti cei ce au probleme cu K-Jetul :blah: numai ca te costa o :D ...timp sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca urca turatia la 3mii.. s-ar putea sa ai probleme cu vacuumurile si sa traga aer fals pe undeva.. Verifica toate furtunele de vacuum sa vezi ca sunt conectate, verifica cotul de la clapeta sa nu fie fisurat si sa fie prins bine cu colierul, la fel si membrana de cauciuc de pe cantar..

Ai invelit surubul de relanti cu putina banda izolatoare ?

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MisterG_2008
Uleiul curge in delcou(CAPAC) sau pe langa? in, ai un semering pe ax; pe langa, ai un oring....e bine sa ai curat acolo :(

Daca ai drum pe la Bucuresti cu ea , suna-ma ca-ti fac eu reglajul si tot ce tine de un mers normal....valabil pentru toti cei ce au probleme cu K-Jetul :D numai ca te costa o ;) ...timp sa fie.

cineva mi-a mai spus ca ar mai fi si de la benzina de la luckoil care e foarte proasta. oricum daca nu reusesc sa ii dau de cap imi armez rezervorul cu benzina si trag o fuga pana la bucuresti, am unde ramane acolo kiar si peste noapte.

Daca spui ca urca turatia la 3mii.. s-ar putea sa ai probleme cu vacuumurile si sa traga aer fals pe undeva.. Verifica toate furtunele de vacuum sa vezi ca sunt conectate, verifica cotul de la clapeta sa nu fie fisurat si sa fie prins bine cu colierul, la fel si membrana de cauciuc de pe cantar..

Ai invelit surubul de relanti cu putina banda izolatoare ?

este posibil sa ai dreptate, cu aerul fals, nu am dat cu banda garnitura iar pe la cotul de care vorbesti, unul din coliere a fost strans f tare si a deformat plasticul, pe acolo trage niste aer(vezi poza), azi o sa incerc sa izolez cu banda toate orificiile, o sa fac reglajul din nou si o sa va anunt.

multumesc mult pt informatii

post-72007-1277978547_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MisterG_2008

revin cu vesti, proaste :)(

am izolat toate orificiile pe unde tragea aer, reglez motorul la 900 cu mufa pusa, o scot moare, incerc sa pornesc cu ea scoasa, porneste cu acceleratie dar nu sta la relanti, moare.

reglez motorul fara mufa la 900, o bag, sta la 900, opresc motorul, il repornesc imediat si creste turatia la 3000, scot mufa, scade la 900. nush ce sa ii mai fac, cred ca o sa dau o tura la bucuresti la Eugen ca mi-e ca ma pun cu flexul pe ea si la Remat ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uniku_tzeasta

La tine e mai simplu decat la injectia mecanica.

Is cateva chestii care le poti verifica .

Ia un aparat de masura, si da-mi un telefon.

0765630320 0726797479

Ms mult Archangel,dar tocmai am renuntat la motoru d 1.3 imi facea prea multe probleme,si mult prea puturos ,am achizitionat un 1.6 si sper sa reusesc sa il monez zilele astea.ms pt spontaneitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si eu am patit la fel: la rece imi pornea mai greu,iar cand o scoteam din viteza uneori imi murea motoru.....asta pana am fost la un mecanic care mia umblat pe la carburator(si mia zis ca la astea cu socul automat daca se strica partea electrica poti sa le arunci),de atunci numai am probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!