Jump to content

Probleme pornire


obd-diagnostic
 Share

Postare recomandată

g2 cu probleme.. asa s-ar putea numi acest topic..

si eu am probleme cu relanti-ul .. dar numai cand e motorul rece. aceasta problema se mentine pana ajunge la temperaruta normala 85-95 grade. este foarte enervant ca mai ales dimineata cand tre sa o tin putin turata ..pana se incalzeste cum trebuie (chiar si cand schimb vitezele).

masina e cu motor EZ, carburator Pirburg 2E.

ce sa-i fac?

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rzone

    9

  • MisterG_2008

    7

  • obd-diagnostic

    6

  • ghitaTSI

    4

Aceleasi probleme le aveam si eu cu motorul pe benzina (1,6 carburator dublu-corp, dar nu mai stiu de care). Turatia varia, dupa accelerari scadea aproape sa moara, cateodata chiar murea, apoi revenea la normal, socul automat mergea cand si cum. Din pacate nu va pot ajuta cu sugestii, fiindca dupa vizite nenumarate la multi mesteri si reprezentante in orasele Bistrita, Mures, Cluj-Napoca, vizite soldate cu rezultate 0 si multi bani aruncati, am schimbat motorul cu diesel, la care n-am mai avut probleme de acest gen :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate am citit prea tarziu acest topic...

aceeasi problema o am si eu. masina este cea din semnatura: gti din 1990, motor 1.8 8v 82kw cod PB, injectie DIGIFANT.

cum se manifesta la mine: porneste foarte greu, numai cu pedala. daca nu o tin turata din pedala cateva secunde dupa ce o pornesc, imi moare. nu intra niciodata relantiul automat (adica dupa ce o pornesc nu mi-o tine niciodata turata pana se incalzeste! trebuie sa fac asta manual!). uneori cand stau la stop incepe sa imi varieze relantiul, simtind asta dupa trepidatiile masinii. uneoiri chiar se opreste de la aceste variatii, daca apas putin acceleratia. intotdeauna cand o scot pe liber mi se subtureaza, apoi revine la relanti. uneori chiar se opreste cand o scot pe liber.

ce mi-au zis "mesterii" (posibile probleme): vacuumuri (chiar multe din ele sunt decuplate la mine...), injectie imbatranita, amestec dubios (dar cica nu mi-l pot regla ca nu stiu cum), calculator injectie. la toate acestea se adauga ce am vazut in paginile scrise de voi (sonda de temperatura etc. - mai putin bujii, ca n-au nici o treaba - foloses NGK noi noute, fise noi, delco nou etc.)

acum tin sa spun ca masina am luat-o cu aceste probleme, deci nu pot sa imi dau seama care este cauza. la mine multe din firele si vacuumurile de sub capota atarna dubios... diagnoza n-am putut sa-i fac din 2 motive: 1) la reprezentanta nu au aparat care sa citeasca asa ceva; 2) singur nu ma pricep, nici macar nu stiu unde-i mufa. chiar am nevoie de un tatic in golf2 care sa mi-o puna la punct, pt ca merge ca naiba... nu porneste calumea si dese ori moare la relanti sau pe liber.

nu stiu ce poate fi, iar daca este cineva dintre voi dispus sa ma ajute incepand de la 0 (pt ca nu ma pricep la sonde, vacuumuri, injectie, diagnoza etc.) i-as fi nespus de recunoscator.

multumesc anticipat

Si eu am acelasi motor si pot sa-ti zic cam asa: in principiu au dreptate mecanicii aia...

Am mai postat anterior dar o sa reiau:1. in stadiul in care esti, daca atirna vacumurile alea si n-ai unde sa le legi, astupa-le. S-ar putea sa se amelioreze putin la rece .

2. N-am inteles ce e cu sonda de temperatura (cea albastra ma intereseaza). N-o ai, nu merge bine sau nu stii daca merge? in ultimul caz se masoara foarte usor.

3. Prsupun ca ai ceva consumatori importanti (servodirectie, AC). La relanti, cu motorul cald daca dai drumul la vreunul (eventual rotesti volanul) scade turatia?

Si daca poti pune poze cu ce e pe-acolo poate iti pot spune ce nu e la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quote @rzone

pai... cu sonda de temperatura... n-am inteles prea bine unde este si nu stiu sa zic daca functioneaza bine sau nu. cu vacuumurile - voi face poze imediat ce pun mana pe un aparat digital cu rezolutie mare, ca sa se vada toate detaliile. cu consumatorii este ok, nu de la consumatori se intampla ce se intampla...

voi reveni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeleasi probleme si aici !!! faza cu fluctuatia de relanti am rezolvat-o temporar ridicand turatia la relanti la 1000rpm cand e calda si 1200 la pornire , ceea ce implica un consum ridicat , dintr-un surub care e pe langa cablul de acceleratie(parca).dar atunci cand apasati pe acceleratie brusc masina fiind la relanti ce vi se intampla ?? la mine urca se ineaca urca se ineaca pana pe la 3000rpm cand te baga in scaun :offtopic: . cum s-o termina povestea asta ??

si acum mai nou am problema cu pornirea .... nu porneste din prima !!! pe langa faptul ca fostul proprietar mi-a zis ca se porneste cu pedala apasata cam 1 cm ....

Ps : 1)numele threadului cred ca ar treb sa fie : NU STA LA RELANTI DUPA CE SE INCALZESTE MOTORUL !!!! nu dupa ce se raceste :D cel putin asa e la mine ........

2)masina care nu porneste nu e masina ,dupa cum zicea un baiat de pe forum, e o gramada de fiare (eu am inceput sa-mi pierd rabdarea poate si dintr-o lipsa de bani cu care cred ca oricum nu as schimba mai nimic din lipsa de mecanici adevarati)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

same shit for me.

rece pleaca struna, dupa ce se incalzeste scade turatia incetisor pana moare motorul... si asta doar cand e frig afara.

parca nici nu mai accelereaza la fel... de fapt, sigur nu mai accelereaza la fel... se chinuie pana prinde viteza pt. ca nu mai are forta.

bine, asta cu un carburator solex in loc de 2E-E ca ala sta in dulap saracu de asta vara (nu mai am calculator).

ce e stresant e ca atunci cand e cald afara rupe asfaltul ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai are forta verfica si regleaza avansul cu o lampa stroboscopica. Conteaza mult la consum si la felul cum accelereaza masina.

Apoi verifica vacuumurile de pe carburator. Vezi ca pe www.volkswagen.msk.ru gasesti niste pdf -uri destul de folositoare. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Desi am masina GII diesel 1.6 td probleme cu relantiul am si eu.Practic dimineata relantiul nu este turat, iar in trafic se tureaza singur. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut, am si eu o intrebare : la un golf 2 GTI 1.8 benzina 82 kw, dupa ce se incalzeste motorul, oscileaza relantiul....1200-1300 rpm, si cateodata mai si moare motorul.Cu el rece e perfect. I-am schimbat sonda de temperatura si tot asa face.Am observata ca daca ii scot mufa de la sonda de temperatura masina merge perfect, nu mai are oscilatii si merge ok.Care ar putea fi problema ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu prea stiu sa iti zic, are 4 injectoare, nu e injectie monopunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai important e daca e mecanica sau electronica injectia ta. Daca e mecanica nu o poti rezolva singur decit daca stii ce faci si ai aparatura la indemina, trebuie sa masori niste presiuni. Cu digifantu mai ai sanse. Daca pleaca 4 conducte de presiune mare din filtrul de aer spre injectoare e mecanica. Sau pune o poza daca nu te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat titlul topicului :( pentru a incadra mai multe probleme legate de pornire rece / cald

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am injectie electronica, ca m-am uitat dupa ceea ce ai spus si asa e, electronica. Ce i-as putea face in cazul asta ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul test si cel mai simplu: gaseste intrerupatorul pe care-l ai la clapeta de acceleratie si care e actionat cind ajunge clapeta (sau pedala) la maxim. Actioneaza-l (fara sa accelerezi) si vezi ce se intimpla cu fluctuatiile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni ce as putea sa ii fac ? va rog un sfat sa stiu ce ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest tip d problema ma incadrez si eu cu G2 1.3 carburator cu soc automat dublu camera.NU GASESC NICI UN MECANIC IN TOT BACAUL !!!

porneste greu(adik nu se declanseaza socul automat ) si cand se incalzeste motorul "moare'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pana la urma, poate cineva sa dea o solutie? ca vad ca e boala generala indiferent de motorizare.

al meu este un 16v, cel din poza care atunci cand e rece nu porneste decat daca tin putin apasata pedala si nu sta pornit decat dupa ce se incalzeste si asta dupa ce il ajut eu cu acceleratia sa nu moara.

alteori, dupa ce se incalzeste motorul creste turatia prea mult, uneori imi ramane turat si la 3mii de ture, daca il las oprit ceva timp pana se mai raceste isi mai revine, porneste fara acceleratie, merge normal, apoi iar il apuca dracii, nu stiu ce sa ii mai fac, am incercat toate reglajele si singura imbunatatire este la reglajul acela de care vb cineva " surubul cu piulitza" si cel cu imbus, acolo trebuie sa umblu sa isi revina cat de cat, dar merge o zii doua apoi iar trebuie sa umblu la reglaje caci o ia razna din nou.

are cineva o solutie, nu idei?

multumesc

post-72007-1277763565_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest tip d problema ma incadrez si eu cu G2 1.3 carburator cu soc automat dublu camera.NU GASESC NICI UN MECANIC IN TOT BACAUL !!!

porneste greu(adik nu se declanseaza socul automat ) si cand se incalzeste motorul "moare'.

La tine e mai simplu decat la injectia mecanica.

Is cateva chestii care le poti verifica .

Ia un aparat de masura, si da-mi un telefon.

0765630320 0726797479

Pana la urma, poate cineva sa dea o solutie? ca vad ca e boala generala indiferent de motorizare.

al meu este un 16v, cel din poza care atunci cand e rece nu porneste decat daca tin putin apasata pedala si nu sta pornit decat dupa ce se incalzeste si asta dupa ce il ajut eu cu acceleratia sa nu moara.

alteori, dupa ce se incalzeste motorul creste turatia prea mult, uneori imi ramane turat si la 3mii de ture, daca il las oprit ceva timp pana se mai raceste isi mai revine, porneste fara acceleratie, merge normal, apoi iar il apuca dracii, nu stiu ce sa ii mai fac, am incercat toate reglajele si singura imbunatatire este la reglajul acela de care vb cineva " surubul cu piulitza" si cel cu imbus, acolo trebuie sa umblu sa isi revina cat de cat, dar merge o zii doua apoi iar trebuie sa umblu la reglaje caci o ia razna din nou.

are cineva o solutie, nu idei?

multumesc

Reconosc sincer ca nu stiu la injectia mecanica unde si cum e cu socul, dar acolo pare sa fie buba.

Urmareste sfaturile lui eugen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e mai simplu decat la injectia mecanica.

Is cateva chestii care le poti verifica .

Ia un aparat de masura, si da-mi un telefon.

0765630320 0726797479

Reconosc sincer ca nu stiu la injectia mecanica unde si cum e cu socul, dar acolo pare sa fie buba.

Urmareste sfaturile lui eugen.

il am in lista de mess, cand il prind ON, o sa il stresez putin :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, poate cineva sa dea o solutie? ca vad ca e boala generala indiferent de motorizare.

al meu este un 16v, cel din poza care atunci cand e rece nu porneste decat daca tin putin apasata pedala si nu sta pornit decat dupa ce se incalzeste si asta dupa ce il ajut eu cu acceleratia sa nu moara.

alteori, dupa ce se incalzeste motorul creste turatia prea mult, uneori imi ramane turat si la 3mii de ture, daca il las oprit ceva timp pana se mai raceste isi mai revine, porneste fara acceleratie, merge normal, apoi iar il apuca dracii, nu stiu ce sa ii mai fac, am incercat toate reglajele si singura imbunatatire este la reglajul acela de care vb cineva " surubul cu piulitza" si cel cu imbus, acolo trebuie sa umblu sa isi revina cat de cat, dar merge o zii doua apoi iar trebuie sa umblu la reglaje caci o ia razna din nou.

are cineva o solutie, nu idei?

multumesc

Nu este o boala generala, este o dovata ca motorul nu este reglat corect.. sau reglat de un nepriceput.. eu zic ca la noi la mecanice e mult mai usor decat la cei cu injectia electronica..

Problema fluctuatiei relanti-ului la motorarele noastre in general are legautra cu amestecul si vacumurile.. trebuie reglate in ordine

- verificat prima data vacuumurile.. daca ai probleme tot ce faci mai departe e irelevant

1. avansul, in general la 6 +/-1 grad

2. amestecul (imbusul de 3 din capul injectiei)

3. relanti-ul (surubul de pe clapeta de acceleratie).

Amestecul se regleaza cu imbus de 3, in directia acelor de ceas se imbogateste, invers se saraceste amestecul.. Ca o idee, daca nu ai scule de masurat, trebuie sa reduci amestecul (invers acelor de ceas) pana incepe motorul sa vibreze.. si de acolo incepi sa urici inapoi.. dai o tura cu masina pentru verificare.. si apoi te joci mai departe. Fara scule din pacate esti pe sistem 'trial & error'..

Dupa ce ai reglat avansul si amestecul, relanti-ul se regleaza in felul urmator:

- se scoate mufa de la ISV (stabilizator relanti, in dreapta motorului, deasupra delco-ului)

- se regleaza relanti-ul sa stea pe 950 +/- 50 ture.. sa poti tura motorul si sa nu moara

- dupa reglaj se pune mufa inapoi si se reporneste motorul

Daca zici ca iti si ramane turatia la 3k.. as zice sa verifici si switch-ul de pe clapeta de acceleratie, este sub ea un buton care cupleaza cand se inchide clapeta, verifica daca acesta cupleaza, si apoi verifica daca scoate ceva la iesire ( cu un MAVO )..

Edit: Legat de problema pornirii.. incearca sa verifici senzorul de temperatura pentru al 5-lea injector, e posibil ca ala sa fie bulit si sa-ti inunde admisia cu benzina la pornirea la rece.. si de asta sa porneasca greu.. Ca un test simplu, incearca sa scoti alimentarea de la injectorul 5 si porneste asa la rece.. daca porneste ok, atunci de acolo e problema.. Daca nu, atunci poti incepe sa verifici cum pulverizeaza injectorul..

Bafta

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o boala generala, este o dovata ca motorul nu este reglat corect.. sau reglat de un nepriceput.. eu zic ca la noi la mecanice e mult mai usor decat la cei cu injectia electronica..

Problema fluctuatiei relanti-ului la motorarele noastre in general are legautra cu amestecul si vacumurile.. trebuie reglate in ordine

- verificat prima data vacuumurile.. daca ai probleme tot ce faci mai departe e irelevant

1. avansul, in general la 6 +/-1 grad

2. amestecul (imbusul de 3 din capul injectiei)

3. relanti-ul (surubul de pe clapeta de acceleratie).

Amestecul se regleaza cu imbus de 3, in directia acelor de ceas se imbogateste, invers se saraceste amestecul.. Ca o idee, daca nu ai scule de masurat, trebuie sa reduci amestecul (invers acelor de ceas) pana incepe motorul sa vibreze.. si de acolo incepi sa urici inapoi.. dai o tura cu masina pentru verificare.. si apoi te joci mai departe. Fara scule din pacate esti pe sistem 'trial & error'..

Dupa ce ai reglat avansul si amestecul, relanti-ul se regleaza in felul urmator:

- se scoate mufa de la ISV (stabilizator relanti, in dreapta motorului, deasupra delco-ului)

- se regleaza relanti-ul sa stea pe 950 +/- 50 ture.. sa poti tura motorul si sa nu moara

- dupa reglaj se pune mufa inapoi si se reporneste motorul

Daca zici ca iti si ramane turatia la 3k.. as zice sa verifici si switch-ul de pe clapeta de acceleratie, este sub ea un buton care cupleaza cand se inchide clapeta, verifica daca acesta cupleaza, si apoi verifica daca scoate ceva la iesire ( cu un MAVO )..

Edit: Legat de problema pornirii.. incearca sa verifici senzorul de temperatura pentru al 5-lea injector, e posibil ca ala sa fie bulit si sa-ti inunde admisia cu benzina la pornirea la rece.. si de asta sa porneasca greu.. Ca un test simplu, incearca sa scoti alimentarea de la injectorul 5 si porneste asa la rece.. daca porneste ok, atunci de acolo e problema.. Daca nu, atunci poti incepe sa verifici cum pulverizeaza injectorul..

Bafta

multumesc mult pentru informatie.

mi-am bagat din nou nasul si am umblat la acel surubel cu piulitza pe el...foarte bine am facut :icon_thumright: l-am slabit de tot pana abia mai atingea clapeta, apoi am mai strans jumatate de tura, am strans piulitza si vad ca acum porneste fara acceleratie. am observat ca acum este actionat si acel senzol (buton micutz) care pana acum nu era apasat deoarece eu stransesem prea mult acel surub.

astept sa vina dimineatza sa vedem daca porneste la fel de greu, kestia e ca acum, kiar daca e cald, kiar daca o las 2-3 ore sa se raceasca porneste fara acceleratie, creste putin turatia la 1100-1200 apoi cam in 5 secunde revine la 1000 si merge struna, nu se mai opreste motorul cand sunt in mers, deocamdata :D) astept ziua de maine sa vad ce face cand v-a fi rece rece.

surubul pt amestec nu prea ma pricep cum sa il reglez, am vazut ca daca umblu acolo se skimba si mirosul gazelor, o sa mai citesc de cateva ori indicatiile tale poate pana la urma ma lamuresc cum e cu amestecul pt ca nu prea imi dau seama cand e reglat bine.

am mai facut o kestie, am scos toti senzorii(martorii,papucii), i-am curatat(majoritatea erau oxidati) si i-am dat si cu spray de contact si cu mufele am facut aceeasi treaba(toate care le-am gasit).

la restul de munca nu prea vreau sa ma bag ca mi-e ca ii fac altceva.

LA REGLAJUL CU ROSU AM UMBLAT, CEL CU ALBASTRU NU STIU CAM CUM AR TREBUI REGLAT, CUM IMI DAU SEAMA CA E IN POZITIA CORECTA.

mai am o problema, pe la delcou imi curge ulei, in interior este o garnitura care este cam terminata dar am inteles ca nu aia ar fi problema, exista un semering in interior? ala sa fie problema?

o sa va anunt cum s-a comportat la prima keie maine ;)

bafta

post-72007-1277816790_thumb.jpg

post-72007-1277816829_thumb.jpg

Modificat de MisterG_2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ETKA, distribuitorul are pe corpul lui o garnitura cu codul : 027 905 261, si o flansa ce vine pe bloc cu codul : 068 103 171 F .. Sper sa te ajute.

Legat de reglaj, ce ai incercuit cu rosu este prinderea switch-ului de la clapeta, el da comanda de clapeta inchisa pentru relanti..

Ce ai incercuit cu albastru este surubul de reglaj relanti, garnitura de pe el ar fi bine s-o schimbi daca poti invarti surubul cu mana (il poti inveli si in 2 starturi de banda izolatoare provizoriu pana gasesti garnitura).

In reglajul de amestec (cap injector) nu te baga inca.. regleaza doar relanti-ul dupa cum ti-am spus mai sus.. deconecteaza ISV-ul, mufa care se vede in poza cu delco-ul in stanga sus.. Daca motorul moare cand scoti mufa atunci mai deschide surubul de la relanti.. si regleaza motorul pana acesta porneste si sta in jur de 900rpm fara mufa conectata.. apoi reconecteaz-o

spor

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ETKA, distribuitorul are pe corpul lui o garnitura cu codul : 027 905 261, si o flansa ce vine pe bloc cu codul : 068 103 171 F .. Sper sa te ajute.

Legat de reglaj, ce ai incercuit cu rosu este prinderea switch-ului de la clapeta, el da comanda de clapeta inchisa pentru relanti..

Ce ai incercuit cu albastru este surubul de reglaj relanti, garnitura de pe el ar fi bine s-o schimbi daca poti invarti surubul cu mana (il poti inveli si in 2 starturi de banda izolatoare provizoriu pana gasesti garnitura).

In reglajul de amestec (cap injector) nu te baga inca.. regleaza doar relanti-ul dupa cum ti-am spus mai sus.. deconecteaza ISV-ul, mufa care se vede in poza cu delco-ul in stanga sus.. Daca motorul moare cand scoti mufa atunci mai deschide surubul de la relanti.. si regleaza motorul pana acesta porneste si sta in jur de 900rpm fara mufa conectata.. apoi reconecteaz-o

spor

multumesc mult pentru informatie.

azi dimineatza, prima keie a decurs jalnic :) abia am reusit sa o pornesc, o s incerc sa fac reglajul cum ai zis u sa vedem daca se skimba ceva, kestia e ca masina mea nu isi trage socul, pentru ca nu se tureaza absolut deloc cand o pornesc la rece si daca o pornesc cu acceleratie si tin putin apasata acceleratia, da sa moara, dardaie toata ca si cum s-ar ineca iar daca ii dau drumul acceleratiei moare, toate astea pana se incalzeste, dupa ce se incalzeste merge perfect, porneste perfect....ma iau nervii cu ea de mor la prima keie dimineatza.

surubul acela cu garnitura intr-adevar se roteste cu mana, foarte ushor, fara sa mai folosesc imbus sau surubelnitza.

app, am uitat sa intreb ceva, rejlarul se face dupa ce se incinge motorul? il las ca porneasca o data gmv, il las sa se opreasca si apoi fac reglajul?

Modificat de MisterG_2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!