Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

lambda_dryver

CFFB-ul este varianta foarte usor imbunatatita a CBAB-ului, dupa 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce îmbunătățiri are CFFB fata de precedentul CBAB?

posed CBAB sunt foarte mulțumit si sunt curios ce au îmbunătățit la el

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver
On ‎3‎/‎25‎/‎2016 at 4:11 AM, AlexJFY said:

Ce îmbunătățiri are CFFB fata de precedentul CBAB?

posed CBAB sunt foarte mulțumit si sunt curios ce au îmbunătățit la el

merci

Din ce am gasit si eu pe net: "Looking in ETKA, it appears they have a different balance shaft module, different dipstick, totally different oil filter housing and flange, and some other minor bits. Thus, it stands to reason the DMF could be different, since both devices are for NVH control."

Din experienta personala, am vazut doar diferenta la carcasa filtrului de motorina, la CFFB fiind cu un furtun mai putin. In termeni de uzura, nu cred sa fie niciun fel de diferenta notabila...

On ‎3‎/‎25‎/‎2016 at 2:53 PM, dr_dumi said:

Arata foarte bine si este relativ bine dotata! Kilometri destul de multi si neaparat verificati daca sunt reali. Pretul este cam mic ca sa reflecte "doar" atatia kilometri...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dr_dumi intr-adevar masina arata bine, si macar nu are km psihologici (185.000), DAR, ca mereu este un dar, eu personal ma uit si la calitatea vanzatorului, si cand vad poze d-astea de bisnitari split screen mi se intuneca mintea si refuz pur si simplu sa ii dau unuia care scrie "carte servis, parbriz ancalzit, interior foarte bine antretinut" 1000-2000 euro "comision" pentru "munca" depusa, eventual pentru ascunderea defectelor.

Nu o sa inteleg niciodata de ce daca tot are cineva 15.000 euro nu se deranjeaza sa se duca sa o cumpere singur de acolo, nu e rocket science, daca specimenele din targ pot, cu siguranta poate oricine.

Si repet, nu, bisnitarii nu au o groapa ascunsa cu masini bune si ieftine in Germania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, nu stiu daca ii neaparat topicul potrivit, dar as dori sa stiu ce ati face voi in situatia mea.  Dispun de aproximativ 16 mii euro si stau de 2 luni si ma gandesc ce sa aleg dintre CC si A5. Sunt zile in care as lua CC ul fara sa ma gandesc, sunt zile in care as lua A5..inclin totusi mai mult catre CC, mi se pare putin mai frumos exterior comparand chiar cu A5 facelift..iar avand in vedere ca eu as putea lua doar varianta non-fl..Ca motorizari as dori sa fie 2.0 TDi 170/177 cp, ca dotari obligatorii: piele, rns510/ mmi 3g . Va multumesc pt pareri iar daca exista cineva care le-a condus pe amandoua il rog sa scrie parerea sa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! cu siguranta ti -as zice sa alegi CC-ul.!! am mers cu un audi A5,tot la fel ca si al  meu de 170 cp,pot sa zic ca nu ma uimit nimic la el,sau sa fie ceva oaw,..in primul rand mie personal numi plac ca sunt mai micute,si in al doilea rand nu sunt atat de optionale precum un CC..Cat despre aspect CC-ul pare mult mai agresiv si mai sportiv,mai tineresc,acum depinde de fiecare gusturile nu se discuta...Si eu am avut de ales intre Audi A6 si CC,acelasi an 2010,nu ma uimit nimic la ele,si foarte foarte sarace in optiuni,in comparatie cu CC-ul pe care l-am ales...bafta /!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru parere, da , si faptul ca e mai mare putin ma atrage la CC. Am mai tot citit pe unele forumuri si multi spuneau ca la condus se simte diferenta intre a5 si cc din cauza suspensiei multilink de pe fata vs mcphearson..dar ma gandesc ca asta o fi cand duci masina la extrem nu la un mers normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Asemenea majoritatii celor care au postat aici, doresc sa achizitionez un CC. Am observat ca sunt destul de pretentios pe masura ce am petrecut mai mult de 4 5 luni cautand. Am cautat si in DE si in RO, dar predominant in RO pentru a ma scuti de alte cheltuieli in plus cum ar preturile mai mari cu 1500-2000 din DE si eventuala deplasare. Scapand cu bine si de 2 tepe bine puse la punct (full option, stare optica impecabila la amandoua, an 2009 respectiv 2010) am decis ca nu are rost sa mai caut acesti ani, inclusiv 2011 deoarece este foarte greu de crezut ca majoritatea au in 2016 130-170 mii km (sau chiar mai putin de 130 mii km) si m-am reorientat spre 2012-13 cu un kilometraj sub 150 de mii de preferat. Ca dotari imi place sa am xenon, RNS510, scaune full electric si incalzite, orice fel de tapiserie dar cu inclinatie spre piele, cu sau fara trapa (de ex.: in caz ca gasesc R-line fara trapa care sa indeplineasca conditia de km si dotari, o iau). Am clarificat aspectul motorizarii dpdv al carburantului, deoarece aveam dubii si aici, si pentru ca am mai avut diesel, asta vreau si acum (putere liniara si consum mai bun decat la 1.8 benzina, nu sunt chiar asa zgomotoase cum spun unii, mai ales cele euro 5). Nu-s 100% decis inca in privinta transmisiei dar dpdv al confortului sunt foarte hotarat spre DSG. In ceea ce priveste puterea inclin spre 170cp, deoarece este mai mult decat suficient mai ales in varianta DSG si pentru ca as evita anumite probleme ce ar putea aparea in cazul eventualei resoftari a variantei de 140 (va rog argumentati daca nu sunteti de acord sau aveti alte informatii).Nelamuririle mele sunt:

1. In caz ca totusi imi voi gasi in DE, voi intampina probleme cu inmatriculatul la RAR, in lumina ultimelor evenimente legate de Dieselgate cu motoarele E5?

2. Cativa dintre cei pe care i-am mai contactat cu privire la anunturi, care nu afisau puterea masinii, au spus ca au facut asta intentionat, doar pentru a fi sunati si a se lauda mai apoi ca ei au varianta de 103 kW "cea care nu are probleme cu turbina existenta la cea de 131 kW". Este adevarat mitul asta? 

3. Am auzit lucruri bune despre DSG pe diesel de la cativa prieteni cu cunostinte tehnice mai avansate decat mine. Sunt constient ca daca transmisia nu este exploatata corespunzator pot aparea defectiuni de nicaieri. Nu stiu insa concret cam care ar fi simptomele care trebuie detectate cand voi merge sa testez ceea ce o sa cumpar.

4. Credeti ca e cea mai buna alegere 170 cp DSG? 

Multumesc anticipat!

 

Modificat de 99bmr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde au scos-o pe asta cu turbina, nu am auzit de vreo problema...eu pot sa spun ca sunt pro "punctul 4", ca si posesor de mai bine de doi ani, 170 cp cu DSG e recomandarea mea :) 

In rest totul depinde de ce dotari esti tu interesat si care ar fi obligatorii. Bafta!

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mahaleanu cristian

salut 

doresc sa achizitonez un vw passat cc in urmatoarea configuratie:

Vand Passat CC 
2.0Tsi (Turbo),211CP cutie automata DSG,EURO5 TAXA PLATITA SI NERECUPERATA

SUNT PROPRIETARUL MASINII DE 2 ANI,NU SUNT SAMSAR!

MASINA ESTE INSCRISA PE ROMANIA!


IMPORT AMERICA
STATUL CALIFORNIA 
-Distributie pe lanț!
-2.0T 211CP
-Cutie automata DSG 
-Tapiterie piele perforata bi color
-Scaune electrice cu suport lombar
-Pachet lumini ambientale
-Pachet chrome exterior
-Climatronic
-Conexiune satelit
-Consola multimedia cu TouchScreen
-Faruri xenon cu lumini de zi LED
-Auto-hold
-Functie cornering
-Bluetooth
-Scaune sport
-Volan piele cu comenzi
-Geamuri electrice fata-spate
-Scaune incalzite
-Jante aliaj 18`
-Radio/CD;MP3/AUX,CARD
-Torpedo refrigerat
-Oglinzi anti orbire
-Cotiera fata_spate
-Senzori poaie,lumini presiune roti
42.000 KM

Culoare: Alb
Dotari: ABS, Airbag-uri frontale, Airbag-uri laterale fata, CD, Computer de bord, Controlul stabilitatii (ESP), Geamuri fata electrice, Inchidere centralizata, Radio, Servodirectie, Aer conditionat, Airbag-uri cortina, Airbag-uri laterale spate, Alarma, Bluetooth, Comenzi volan, Controlul tractiunii (ASR), Faruri automate, Faruri Xenon, Geamuri cu tenta, Geamuri laterale spate fumurii, Geamuri spate electrice, Interior din piele, Intrare auxiliara, Jante din aliaj usor, Lumini de zi (LED), Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica, Oglinzi retrovizoare ajustabile electric, Oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice, Oglinzi retrovizoare incalzite, Pilot automat, Proiectoare ceata, Scaune fata incalzite, Senzori parcare spate, Stergatoare parbriz automate
Norma de poluare: Euro 5
Tara de origine: Statele Unite ale Americii

ma puteti ajuta cu sfaturi 

merci mult 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@99bmr

1. NU, tocmai am inmatriculat eu golf-ul cu motorul "afectat" si nu au avut nicio treaba. Au si spus intr-un comunicat de presa ca nu e vina consumatorului, ci se vor indrepta catre importator / producator -> nu au mai vrut sa faca CIV la vreo 300 de masini NOI ce le mai aveau ei pe stoc. E chiar recomandat sa iei din DE, este extrem de simplu daca iti faci temele de acasa.

3. De testat fara interfata poti doar sa vezi daca nu "agață", mai exact daca ai un clanc cand pleci de pe loc usor, sau in frana de motor, sa nu smucească orice ar fi si cel mai important, sa verifici in cartea tehnica daca a schimbat uleiul la DSG, cand si de care, daca scrie.

4. Personal, si eu, ce iti poti dori mai mult de la 2.0? Poate bi-turbo de la BMW :)

@mahaleanu cristian la cele de SUA trebuie sa vezi ce EURO au iesit, sunt diferite normele si sa nu ai surprize. In rest, se verifica la fel ca orice alta masina, zic eu, pe elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mahaleanu cristian

salut 

doresc sa achizitionez un pasat CC si as sunt indecis in privinta motorizarii....am de ales intre:

2.0 tdi 170 CP

1.8 tsi 163 CP

2.0 tsi 

voi ce ma sfatuiti 

merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca poate fi cineva in masura sa-ti spune ca sa iei!

Depinde de buget, rulaj anual, km masinilor care le iei in calcul, starea lor,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mahaleanu cristian

buget achizitie masina 11000 euro si fac cam 20000 km pe an ...

ma intereseaza si care motor ar fi mai fiabil dintre cele 3

merci 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In banii astia probabil ca 1.8 tsi ~2009 vei gasi, 2.0 tdi 170cp sunt mai scumpe din ce tin eu minte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ok, probabil km sunt mai multi. 

Motorul este f ok, ar fi fost mai misto daca avea DSG :)

Mergi la o verificare la reprezentanta etc, pentru kilometri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, bubu182 said:

Pare ok, probabil km sunt mai multi. 

Motorul este f ok, ar fi fost mai misto daca avea DSG :)

Mergi la o verificare la reprezentanta etc, pentru kilometri .

Mersi de raspuns. Din pacate, masina nu e pentru mine, e pentru parinti, care nu vor cutie autoamata :(. Asta e, poate cand va fi pentru mine, o sa caut cu DSG. Din cate am vazut din poze, la verificarea din 20-10-2015, masina ar fi avut 129921km. Sa nu am incredere in cartea respectiva? Drept, am dat un mail la acel service din Olanda, dar din pacate, inca nu am primit raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-i istoricul de service la reprezentanta, cartile de service se "fabrica" pe cativa euro. Cam multe sunt bifate pe acolo pe cartea aia, nu prea vad bine de pe telefon si nu vad exact ce e bifat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Clawoodyou said:

Verifica-i istoricul de service la reprezentanta, cartile de service se "fabrica" pe cativa euro. Cam multe sunt bifate pe acolo pe cartea aia, nu prea vad bine de pe telefon si nu vad exact ce e bifat.

Din pacate, nici eu nu stiu ce e bifat, cartea fiind in olandeza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru polen, aer, motorina si lichid frana in ordine de jos in sus . Masinile de Olanda nu au asa multi km ca cele rulate in germania, si nici nu au vazut talpa lor ... insa nici nu sunt intretinute ca la nemti  . Acolo se merge cu max 120-130 pe autostrazi si 30-50 in localitati . 99% respecta limita de viteza chiar daca sunt singuri pe strada . Din poze ai zice ca are mult mai multi km dupa cum arata scaunul la sofer ... 

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, skodita100 said:

filtru polen, aer, motorina si lichid frana in ordine de jos in sus . Masinile de Olanda nu au asa multi km ca cele rulate in germania, si nici nu au vazut talpa lor ... insa nici nu sunt intretinute ca la nemti  . Acolo se merge cu max 120-130 pe autostrazi si 30-50 in localitati . 99% respecta limita de viteza chiar daca sunt singuri pe strada . Din poze ai zice ca are mult mai multi km dupa cum arata scaunul la sofer ... 

Multumesc de informatii. De curiozitate... Unde se vede uzura scaunului in pozele respective? Parca nu vad diferente intre scaunul soferului si al pasagerului. Intreb pentru ca eu unul nu imi dau seama. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Vreau sa achizitionez un passat cc 2012 2.0tdi 170cai cutie dsg 4 motion sau un audi a6 2012 2.0tdi 177cai. Nu sunt hotarat ...nu stiu care e mai "stricacioasa". Ce ma sfatuiti? Passat CC 2012 72000km 18000euro sau Audi a6 2012 157000km  22000euro. Care sunt cele mai obisnuite probleme la passat cc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Salut. Din punctul meu de vedere, alege CC-ul. Pe A6 177cp sunt parca prea putini, fiind o masina mai greoaie, mai mare. Plus ca daca km pe care i-ai specificat sunt reali, 72000km CC vs 157000km A6, clar CC-ul ar trebui sa fie intr-o stare mult mai buna. Si inca un plus pt CC ar fi tractiunea integrala, 4 motion. Daca este intretinut cum trebuie, cu revizii facute la timp, nu ar trebui sa ai mari probleme cu CC-ul. Verifica istoricul si vezi daca reviziile au fost facute cum trebuie si mai ales daca schimbul uleiului la DSG a fost facut la 60.000 km.

Modificat de Irinel Tincea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!