Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, Jorjel said:

Sunteti putin in eroare! La modelul 2010 care are "kessy" ca si optiune, in fanta unde se baga cheia are o cheitza falsa ( pe care scrie KESSY) si care ramane in acea fanta permanent. La modelul facelift, cel cu schimbator nou, apare acel buton argintiu in stanga levierului dar masina are si fanta unde se introduce cheia. Soferul are optiunea de a apasa butonul argintiu sau de a introduce cheie in fanta si a porni motorul in mod clasic, cum se procedeaza la masinile fara keyless.

Eu am gandit ca la modelul meu: Kessy inseamna cheia falsa ce ramane in acea fanta, iar masina din poza nu are cheia falsa in fanta.

Ce rost ar avea sistemul Kessy plus varianta sa bagi cheia in fanta? De ce ai monta 2 sisteme cu aceeasi functie? Nu dati cu parul, doar intreb, pt ca nu vad logica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, VasiVw said:

https://lajumate.ro/volkswagen-passat-cc-exclusive-an-fab-2012-euro-5-140-cp-954556.html,imi spuneti niste pareri?dupa cum am mai postat sunt in cautarea unu cc,parerile voastre sunt importante pt mine...ms

Masina asta este o raritate. Culoarea si interiorul sunt foarte rare. Daca este ok dpdv tehnic, ai pus mana pe ceva foarte frumos ! Mergi si fa teste inclusiv reprezentanta etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, OT79LAU said:

Ce rost ar avea sistemul Kessy plus varianta sa bagi cheia in fanta? De ce ai monta 2 sisteme cu aceeasi functie?

Poate exista posibilitatea sa se descarca bateria din cheie, sa nu o mai recunoasca masina si sa nu mai poti porni. Sau poate exista o legatura intre contact, modul deblocator, coloana directia si a fost mai usor si mai ieftin pentru ei sa lase sistemul asa cum e si sa adauge butonul de kessy decat sa scoata contactul si sa regandeasca tot sistemul. Sau poate au avut feedback'uri precum ca unii posesori isi mai doresc din cand in cand sa introduca cheia :))

Recunosc ca si mie mi-ar fi placut sa am keyless acces pe masina dar cateodata totusi sa o mai pornesc asa ca pe batrana dacie ... cu cheia (sau surubelnita:) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar posibilitatea de ar fi fost montat kessy dupa ce achizitionarea masinii? Am vazut de vanzare modul pt montare ulterioara pe CC... Asa s-ar explica si gaura pt cheie originala cat si button Start/stop :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă gândesc ca daca ramai fără baterie la cheie, nu prea mai poți porni mașina, altfel nu ar avea logica. La modelul meu nu poți porni mașina dacă cheia nu se afla în zona scaunului de la șofer. 

 

Este o mare diferență între Keyless (deschidere usa prin atingerea manerului usii, inclusiv portbagaj) și Kessy(pornire mașină cu cheie falsa).

 

Întrebarea mea era foarte serioasa, astfel ca așteptam raspunsuri la fel de serioase, nu doar presupuneri sau dat cu parerea, însă nu as vrea sa deviem de la subiectul principal al discuției și as încheia subiectul legat de un amarăt de buton :)

 

Va mulțumesc totuși pt răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu intelegi ca treaba sta cum a explicat Jorjel mai devreme? Care e logica Volkswagen, intreba-i pe ei :) La modeul tau e cheie falsa apoi, odata cu facelift-ul din 2011, apare acel buton dar "gaura" pt cheie ramane.

Read: http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/schliess-_und_startsystemkessy.html

"...the engine can be started simply by pressing the starter button down fully. But the car key can also be used like a conventional key to operate the central locking and start the engine via the ignition lock"

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17 February 2016 at 5:08 PM, VasiVw said:

https://lajumate.ro/volkswagen-passat-cc-exclusive-an-fab-2012-euro-5-140-cp-954556.html,imi spuneti niste pareri?dupa cum am mai postat sunt in cautarea unu cc,parerile voastre sunt importante pt mine...ms

Masina arată foarte bine, dar, cum au spus si colegii, prețul este atât de bun încât da puțin de bănuit! Trebuie verificată temeinic si, daca iese ok, atunci clar este o varianta foarte buna!

Ca mențiune: NU este Exclusive, este fabricație 2011 si scaunul șoferului are doar spătarul reglabile electric!

21 hours ago, ken.revelite said:

Buna seara. Am decis sa trec de la un Golf 6 la Passat CC. Ar fi un buget maxim de 18...19mii €. Mi-a atras foarte mult atentia acest anunt :

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gg53f.html

In afara de gabarit, cam care ar fi diferentele majore intre cele 2 masini? Actuala si viitoarea. Din ce vad in anunt, ar fi foarte ok. Bineinteles ca ma voi duce s-o vad doar daca accepta test reprezentanta. Pentru suma asta, nici nu mai conteaza 100€. Astept cateva pareri, daca se poate. Multumesc.

Si in acest caz, masina NU este Exclusive! NU are senzori presiune roti, NU EXISTA climatronic pe 4 zone la CC ( :)) ), NU EXISTA cutie DSG2! Ce este aia Panorama Bi-Pozitionala?! Care sunt cele doua poziții: închis/deschis? :)) . 

In rest, masina este dotata bomba! Trebuie, totuși, verificată temeinic, mai ales pe partea de km...

P.S: Am vagă bănuiala ca pragurile nu sunt iluminate, cum afirma el, dar nu sunt sigur!

 

Legat de discuția cu Kessy:

Pe modelele 2008-2010, Kessy are o cheie blank, ce sta in locașul de cheie din bord. Pe modelele 2011-2016, aceasta cheie blank a fost înlocuită cu buton Start/Stop pe consola, locasul pentru cheie rămânând prezent ca back-up pentru situațiile in care rămâne cheia fără baterie. Pentru alte modele precum Tiguan, Golf etc., unde contactul este amplasat pe coloana de volan, intr-adevăr, butonul de Kessy înlocuiește complet locasul pentru cheie! Retrofit al sistemul Kessy este foarte dificil, fiind vorba de mult mai multe elemente, nu numai buton + modul, anume: senzori, butuc chei, contact, modul, codare etc. Costul este foarte mare si ma îndoiesc ca sunt multi cei care ar fi dispuși sa facă așa ceva...

P.S: In grupul VAG, Kessy este denumirea sistemului sub umbrela căruia se găsește atât Keyless Entry, cat si Keyless Start. Ulterior au adăugat si sistemul Easy-Open, adică deschiderea portbagajului cu piciorul!

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, OT79LAU said:

Este o mare diferență între Keyless (deschidere usa prin atingerea manerului usii, inclusiv portbagaj) și Kessy(pornire mașină cu cheie falsa).

Diferenta mare e ca prima deschide usa si a doua porneste motorul. In realitatea prima o implica pe a doua si invers. Nu poti comanda masina doar cu Keyless fara Kessy sau invers. Pachetul pe configurator: Kessy (Keyless acces) si functie safelock!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuririle legate de Kessy pt modelele dupa 2011. Sper ca explicatiile voastre sa ajute si alti utilizatori.

 

Legat de dotarile bomba de pe aceasta masina... http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gg53f.html

Mi se pare ciudat sa gasesc o alta masina cu ... acelasi VIN :)

http://olx.ro/oferta/volkswagen-passat-cc-ID5sp0Q.html

Aceeasi descriere, la virgula chiar, insa alt model, alte poze, facute in aceeasi locatie.

 

Ceva nu miroase bine...

 

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, OT79LAU said:

Multumesc pentru lamuririle legate de Kessy pt modelele dupa 2011. Sper ca explicatiile voastre sa ajute si alti utilizatori.

 

Legat de dotarile bomba de pe aceasta masina... http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gg53f.html

Mi se pare ciudat sa gasesc o alta masina cu ... acelasi VIN :)

http://olx.ro/oferta/volkswagen-passat-cc-ID5sp0Q.html

Aceeasi descriere, la virgula chiar, insa alt model, alte poze, facute in aceeasi locatie.

 

Ceva nu miroase bine...

 

E clară  treaba. Mulțumesc frumos pentru post.  Oricum sunt setat ori pt CC ori pt GTI :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce iti doresti, daca vrei putere ca pe GTI, poti sa iei un CC 2.0 benzina. Overall cred ca un CC dotat e mult peste GTI, interior / exterior aratoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putere da, dinamica insa nu, cc e mai grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere va rog la cele 2 masini?

http://olx.ro/oferta/vw-passat-cc-2-0-tdi-bluemotion-ID5FlQs.html#08628d8664;promoted cam 12500

http://olx.ro/oferta/passat-cc-2011-5-locuri-automat-ID5zJNC.html#1ca1c594ea;promoted tot cam asa ,la 12500

care a-ti alegeo?evident,din poze,realitatea poate fi alta .astept parerile voastre

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua are foarte multe dotari atractive, insa dupa interior are cel putin 250 000 km. 

Nici prima nu e rea, dar daca a doua ar merge ok (motor + cutie) + verificata la sange, pe a doua as lua-o, chiar si la kilometrii astia, pretul e foarte bun pentru cate dotari are. 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mor cand ii aud pe samsari astia...extra full domne,full option..si ea nu are nici piele macar :))) distributie schimbata la 159.000 mii km?? cand ea se schimba la 180.000 km...mergi si vezi istoricul masini,sa vezi km reali cu toate k nus reali 100 la suta...asta in caz ca te intereseaza o masina 'samsarita'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 pentru colegul de mai sus! :))

Unde o vedea el volanul de R-Line, nu știu, dar măcar e "extra Full"! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost am vazut masina arata bine merge ok..problema este ca a avut un singur schimb pe carte la dsg si anume la 58000...si din 2013 pana in 2015 a facut" doar" 3000 de km..asta totul pe carte...masina cumparata din germania cu 10100 E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci masina are cel puțin cu 120.000 km mai mult decât spune samsarelul... Cine știe cum a fost întreținută cutia, deci, daca te hotărăști sa o iei, trebuie sa fii pregătit psihologic ca s-ar putea ceva sa nu fie ok acolo...

Neaparat o revizie capitala cap-coada, inclusiv distribuție si cutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nici nu se pune problema de achizionat...cand am vazut km din carte am zis direct pas..mai ales la cutia dsg care este pretentioasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/23/2016 at 10:06 AM, alexutzu7 said:

Distributia se face la 210 k km nu la 180  . Model 2011 este cea cu ceas analog si frana de mana la schimbator (modificari din 10/2010) , plus km clar manarita . Totusi daca zici ca ai vazut factura ca a dat 10 mii pe ea nu te-ai uitat si la nr de km de pe factura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa infruentez dar masina asta parca am vazuto pe autoscout prin dec la 10k euro cand cautam si eu un CC, dar avea la bord in jur de 230k km :)) 

Modificat de Wily91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!