Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Iti poti lua gandul....masini sunt destule 

Trebuie sa ai rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit eu masini cu o intrare sau fara niciuna din Franta. Nu stiu cum e cu politica reprezentatei de a face reviziile in garantie insa la masini cu o intrare in service sunt foarte suspecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt din Arad si sunt in cautarea unui Passat CC, interior piele bej integral si dispun de 13.000 euro. Vreau sa mentionez ca am citit/cauta pe net si sunt constient ca in banii astie imi va fi greu sa gasesc un CC bun si cu km putini, dar totusi apreciez orice sfat util,pertinent si la subiect, care sa ma ajute sa nu cand in plasa samsarilor (oricum din fire sunt un tip prevazator care nu sare cu capul inainte la prima oferta atractiva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveati dreptate ! In legatura cu anuntul de pe autovit! Cand il intreb de unde e adusa el zice din germania ! cand ii zic ca am verificat si ca are numai o prezentare in servici si ca e din belgia a dat-o cotita , ba ca i-a adus-o careva! M-am demoralizat , e ceva la mijloc necurat! In cazul asta cred ca am sa ma indrept spre dasweltauto....(p.s aveai dreptate L`ingineur - au confirmat cei de la oradea ca nu are istoric) As prefera modelul nou de cc , desi vazusem la cluj aceasta http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=Vlc*&carId=1019001541&carIndex=1&garantie=false&maxPage=2&modelgroup=Vld8VlcgUGFzc2F0IEND... dar e data deja masina! In cazul asta ce parere aveti de http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=Vlc*&carId=1012502294&carIndex=1&garantie=false&maxPage=2&modelgroup=Vld8VlcgVm9sa3N3YWdlbiBDQw**    ? Brady auto center e ok? am vb cu ei si are tot istoricul masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea scumpa . plus ca daca o iau din germania trebuie sa pun la calcul si costurile de transport cazare etc  ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e in Austria  :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca insist, dar v-as ruga sa ma ajutati cu sfaturi in ceea ce priveste achizitiia unui CC ( interior piele bej integral, an din 2010 in coace si dispun de 13.000 euro)..... eventual si plusuri sau minusuri benzina vs diesel.

 Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat: citeste topicul de la inceput, si o sa vezi plusuri sau minusuri benzina vs. diesel !

 

Nu cred ca exista CC cu interior Bej integral. 

Modificat de razvand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc razvan, am recitit a 2-a oara topicul si inca nu sunt 100% convins .... inclin spre o motorizare 1,8 TSI, dar inca am indoieli ca este o alegere mai buna decat 2.0 TDI in conditiile in care probabil voi face 15k-20k km/an, mix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai greu la revanzare CC benzinar ;) Consum mai mare etc ... acum fiecare dupa preferinte :D

Modificat de razvand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planuiesc sa tin masina aprox. 10 ani, deci revanzarea nu prea este de luat in seama, cred totusi ca daca diferenta de consum este mai mare de 3-4l/100km, deja imi este mai rentabila o motorizare 2.0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Imi cer scuze ca insist, dar v-as ruga sa ma ajutati cu sfaturi in ceea ce priveste achizitiia unui CC ( interior piele bej integral, an din 2010 in coace si dispun de 13.000 euro)..... eventual si plusuri sau minusuri benzina vs diesel.

 Va multumesc anticipat.

Adrian, salut!

 

Diferenta nu este nici pe departe de 3-4 litri. Extraurban este in jur de 1-1,5 litri, iar urban maxim 1,5.

 

Din punctual meu de vedere este o diferenta care merita pe deplin daca e sa comparam 1.8 benzina turbo cu 2.0 diesel turbo. Nu ai turbo, egr, DPF pe care sa le infunzi in oras, si mai ales ca 1.8 TSI ofer putin alta placere de a conduce.

Daca vrei sa tii masina 10 ani si faci cam 200.000 km, gandeste-te ca o masina pe care o iei acum cu 150-200.000 km va avea aproape de 400.000 km.

 

Eu iti sugerez si anuntul meu, mai ales ca pretul este f negociabil. Daca esti interesat de masina, da-mi un pm cu adresa ta de mail si iti voi trimite poze cu consumuri de vara-iarna insotite de poze cu vitezele medii la care s-au inregistrat acele date, ca sa te conving.

 

1.8 TSI este dupa parerea mea un motor genial, care ofera performante foarte bune pentru consumul sau si vis-a-vis de costurile de mentenanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Nu ai turbo, egr, DPF pe care sa le infunzi in oras, si mai ales ca 1.8 TSI ofer putin alta placere de a conduce.

Nu vreau sa pornesc polemici sau sa te ofensez, dar incearca sa nu atragi cu orice pret cumpărători pentru masina ta prin argumente invalide sau neadevăruri!

Punctual:

1) Vanzarea in aceasta arie este OFF-TOPIC! Acest lucru se face in secțiunea potrivită a forumului, te rog.

2) Masina ta are in dotare un motor 1.8 TSI, adica are Turbo! In plus, cam toate masinile fabricate in, cel putin, ultimul deceniu, au EGR, fie ca sunt pe benzina sau diesel. Intr-adevar, motoarele pe benzina nu au DPF (filtru de particule), operatiunea de dat jos fiind posibila si la diesel-uri.

3) Si aici nu vreau sa intru in polemici, dar motorul de 1.8 TSI este renumit pentru consumul apropiat ca valori de cel 2.0 TSI, puterea fiind cu 51 cp mai mica.

Pentru a nu se considera ca incerc sa-ti stric vanzarea, punctez si următoarele:

- senzatia data de un benzinar turbo este specifica si, intr-adevar, placerea este alta!

- reviziile la benzina sunt mai mici.

- costul benzinei este mai mic.

- pretul, la cumpărare, a unei masini pe benzina, este mai mic.

- motoarele pe benzina au fiabilitate crescută.

Iti urez, inca o data, multa bafta la vanzare, dar in aria dedicata acestui lucru.

Ca o mențiune personală, in urma mai multor calcule, am ajuns la concluzia ca motorul diesel rentează atunci cand se parcurge o distanța de cel putin 25.000 km/an. Evident, fiecare are propriile calcule si decizia trebuie luată individual.

Acum, am rugămintea de a reveni ON-TOPIC. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de explicatii, insa eu m-am referit ca acele elemente (turbo, egr) nu se infunda ca la diesel de la mers urban. Cred ca stiu si eu ca am un motor turbo pe masina :D

 

Stima si o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Am inteles. Imi cer scuze, dar nu era foarte explicit in postul tau anterior!

Inca o data, multa bafta la vanzare!

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu inclin 55-60%  spre un 1.8 TSI, dar cei 40-45% pentru 2.0TDI ma fac sa studiez argumentele pro si contra celor 2 motorizari. Fiind vorba de 12-13k euro (iar banii astie pentru mine inseamna un efort financiar destul de maricel), nu vreau sa ma arunc cu capul in fata fara sa fiu convins de ceea ce mi se potriveste avand in vedere ca fac maxim 20.000 km/an mix.

 

Stefan, masina ta este frumoasa, doar ca sensibil scumpa pentru bugetul meu.

Modificat de SAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai totul depinde de cati km faci pe an in medie. daca sari de vreo 15k, mergi pe TDI. La TDI la revizii o sa ai costuri ceva mai ridicate decat pe benzina, aici ma refer strict la motorizare. In rest... verifica masina la sange cand o cumperi, daca e ceva suspect treci la urmatoarea. Cu cat mai multe optiuni pe ea, cu atat risti sa bagi mai multi bani in tot felul de senzori, circuite, piese, etc. Nimeni nu mai face masinile care se faceau odata. In materie de optionale, limiteaza-te la ce ai nevoie. De exemplu daca nu circuli cu ea prea mult prin oras, nu are rost sa iti iei BMT, ca nu te ajuta cu mare lucru, decat ca e de fitza sa fie sigla pe spate. Un alt exemplu ar fi navigatia, Desi a mea a venit cu navi, sa moara cici daca o folosesc. Are harti 2014 pe ea, dar e departe de a bate WAZE-ul :) Oricum, in 13.000 EUR ar trebui sa iti iei CC TDI bun din 2010, poate chiar 2011 daca ai noroc, care sa corespunda dpdv tehnic si sa aibe si ce iti doresti. 


Masini bune si fara probleme se mai gasesc. Trebuie doar sa insisti si sa nu te axezi doar pe autovit :)

Modificat de adigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu anul trecut cand mi-am achizitionat CC-ul aceeasi dilemma ca si tine,insa am optat totusi pt 2.0 TDI totusi si anume din cateva considerente clare...e una din cele mai reusite motoarizari VW,consumul as zice ca e cu minim 2l la 100km mai mic decat la TSI si cuplul e spectacol.Un alt aspect este ca am avut acum cativa ani o Skoda Octavia 1.8T care a avut probleme tehnice la motor si in plus abia am vandut-o la bani de nimic...desigur se stie ca romanul fuge rau de turbo-benzina in general...

Desigur,pana la urma e alegerea ta,deci bafta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveati dreptate ! In legatura cu anuntul de pe autovit! Cand il intreb de unde e adusa el zice din germania ! cand ii zic ca am verificat si ca are numai o prezentare in servici si ca e din belgia a dat-o cotita

Pe vremuri, cand cautam un Volvo, m-am lovit de probleme identice (masina aparent adus din Germania cu limba pe bord in Franceza sua Olandeza  :icon_rendeer: ) . Pana la urma am concluzionat ca masiniile de genul erau folosite in regim leasing in Belgia (sau Olanda), si apoi vandute in Germania la licitatie.

Pentru masinille Olandeze aceasta constructie are cumva legatura cu ocolirea taxa lor de inmatriculare (BPM). In orice caz, scheme si variante multe, e chiar fascinant.

La benzina vs diesel, la ce tine de masiniile aduse din strainitate, mai e un argument in favoarea benzinariilor: rulajul.

In occident iti iei masina diesel ca sa faci multi km. Diesel SH cu km putini nu vei gasi decat cu prima inmatriculare in Romania.

Si intradevar, un motor diesel cu DPF folosit mult in oras o sa cere mai multe regenerari DPF.

 

Partea cu senzatie la condus mi se pare discutabil, al meu 2.0tsi mi se pare ca are un comportament oarecum de turbo diesel, sunetul de la injectie directa, cuplu la rpm mici duce spre diesel (comparat cu motor pe benzina clasica aspirat). O avea redline mai sus, dar cam atat. Chiar as fi interesat sa ma plimb un pic cu un CC diesel, sa vad despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi si va asigur ca toate parerile voastre ma ajuta sa-mi conturez ideea despre ce mi se potriveste. Toata ziua sunt scufundat in siteurile de vanzari SH si imi este capul ca banita :), in special ca e plin de samsari care nu-mi inspira incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am mai spus,daca nu gasesti cu siguranta aici masini reale,mai bine cauta afara in vest ca doar oricum suntem relativ "aproape" si te costa 400-500 euro sa ai masina in fata casei!eu personal tot acolo am ajuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu generalizam ... exista si masini reale super-bune, insa nu la preturile la care sunt puse majoritatea ;) Insa la noi toata lumea cauta "extrafull, km putini, pret mai ieftin decat cel mai ieftin cazan de pe autovit" ....  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pretentii la extrafull, sunt optiunii pe care le consider mofturi si pentru care nu as plati in plus iar in schimbul lor as prefera sa fie masina cu o idee mai bunicica, 2-3 km mai putini, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de tine ziceam :) Eu am un CC 2013 Extra-Full, e pus anuntul si aici la Vanzari auto. Si ma suna o gramada care ar vrea sa il ia la acelasi pret la care se gasesc unele "chioare" pe autovit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!