Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Pentru "adyasu"

Nu am reusit sa citesc chiar tot. Am vazut ca nu ai rezolvat problema.

Cu mufa scoasa de la sonda de apa ai incercat ? Eu am avut 3 masini cu aceasta problema.

Si tot asa nu dadea nimic pe tester iar dimineata pornea foarte greu.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert r. am verificat si cu mufa aia scoasa si degeaba,am fost astazi la un service mare in timisoara si au spus baietii de acolo ca pompa de benzina nu tine presiune...bun ok nu tine presiune dar de ce astazi si ieri cand am iesit de la servici la ora 3 a pornit la sfert si doar dimineata am probleme ??daca pierde presiune,pierde si ziua si noaptea nu ?? nu mai inteleg nimic :(( si precizez ca o pompa de benzina la ei costa 800 ron cu tot cu manopera :((daca as sti sigur ca e pompa am gasit altundeva pompa mai ieftina si o schimb eu ca nui mare filosofie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina trebuie sa fie de calitate ca sa ai rezultatele sperate. E normal sa fie asa, asta a fost si primul meu gand si diagnostic cand am inceput sa patesc iarna problema cu pornirea greoaie. Nu mai tine presiune, dar aceasta se pierde intr-o perioada de timp mai indelungat. Adica acum dureaza probabil 10-12 ore pana sa se dezamorseze complet, iar la pornire are nevoie de ceva timp pana-si trage iar benzina, desi ea din punct de vedere functional face asta atunci cand deschizi usa si se aude cum lucreaza. Dar e programata sa traga benzina ca si cand ar functiona normal, iar pentru ca nu e cazul, trebuie sa invarta ceva motorul pana ajunge iar la normal.

Daca la iarna o sa-ti porneasca greu la intervale de timp mai scurte, atunci problema poate veni datorita contractarii vreunei componente, probabil vreo garnitura, datorita frigului.

Ma rog, atata timp cat ai inca presiune atunci cand motorul merge si iti si trage bine, nu are rost s-o schimbi de-acuma. Poti sa tragi bani pe dreapta pentru cand o sa ai probleme la fiecare pornire sau pentru cand n-o sa mai aiba presiune in mers. Eu cred ca aceasta problema apare datorita mersului pe rezerva de combustibil.

Eu pana n-am mers pentru prima oara de cand am cumparat masina, pe "rosu", n-am avut probleme iarna cu pornirea. De asemenea, la mine problemele au aparut si dupa schimbul de bujii, ma gandesc ca poate mi-a pus bujii mai reci, cine stie...

O sa ma uit pe cutia bujiilor dupa cod ca sa-mi ziceti si mie daca sunt bune bujiile alea pentru motorul meu.

Acum pornirea asta greoaie nu afecteaza decat orgoliului personal si in mica parte si electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyasu,ai eliminat erorile pe care le-ai postat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla la a mea cu pornirea grea in 8-10 ore sau evident mai tarziu, exact cum a spus @alexanderdj.

De cand am umblat la pompa de motorina prin luna martie, de atunci a inceput sa imi face probleme astea...

Sunt zile mai rare cand imi porneste la sfert.

Daca nu ar functiona pompa, de ce "scuipa" motorina pe furtunul de tur la punerea contactului. Scoate motorina vreo 2-3 secunde dupa care se opreste. Furtunul l-am scos din intrarea in filtru si l-am pus intr-o sticla de plastic.

Doar 2-3 secunde trebuie sa "scuipe" motorina si de ce nu o face in continuu, atata timp cat contactul ramane pornit ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am autodata si va pot spune ce tip de bujii va trebuie,eu la 1,4 16V AXP am NGK BKUR6ET-10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel e un pic alta povestea decat la benzina.sunt chiar mai multe .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am eliminat erorile si deocamdata nu mai am nicio eroare

liviu242006 cum iti merge motorul cu bujiile alea NGK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyasu, bine.Pt cei care aveti probleme cu pornirea tot timpul la prima pornire din zi incercati urmatoarele:deschideti masina ,puneti contactul fara sa porniti motorul ,dupa ce se amorseaza pompa luati contactul si scoateti cheia din contact, dupa care puneti iar contactul si luati-l dupa ce se amorseaza pompa si scoateti cheia din contact dupa care faceti iar acelasi lucru .sa se amorseze pompa de cel putin 3 ori si vedeti daca porneste motorul din prima cheie.eu nu pot sa fac treaba asta ca la mine cind o ia din prima si cind nu ,dar de 2 zile fac treba asta la prima pornire si tot timpul merge,ramane de vazut pe viitor,am scanat masina si nu am nici o eroare,banuiesc ca se dezamorseaza pompa.sau care aveti un manometru puneti-l in serie cu rampa de injectie si notati presiunea dupa oprirea motorului si comparati-o cu presiunea la prima pornire din cea de-a doua zi, eu o sa fac acest lucru daca gasesc un manometru de pana la 4 bari,dar mai dureaza si ma gandeam ca poate e cineva care deja il are si poate sa faca acest lucru mai repede decat mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scapat de problema cu pornitu ,problema provenea de la pompa de benzina care pierdea presiune (doar noaptea cand ii racoare),mi-a explicat mecanicul la care am fost ca pe timpul zilei cand e cald, rezervorul face si el presiune suficienta cat sa nu fie problema cu pornirea,iar noaptea se schimba situatia datorita temperaturii mai mici....toata afacerea ma costat 485 lei pe o pompa bosch noua...va multumesc la toti pentru ajutorul oferit.

cu stima Adi !!! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... Bravo @adyasu. Cred ca aceeasi problema o am si eu :( Inca nu sunt sigur. Deocamdata bujiile le-am verificat cu un bec H7 de 12 V, dar vroaim sa verific si rezistenta bujiilor cu un aparat de masura pe care inca nu-l am. Daca pompele de motorina fac figuri din astea cu dezamorsarea, atunci de ce mai sunt construite :(

Am si observat ieri, ca la fiecare punere de contact, furtunul de tur situat intre filtru si motor se ridica unpic in sus... apoi in 2 secunde se lasa normal, deci presiune baga pompa. Dar de ce mi-a fact ieri figuri la pornire, dupa 4-5 ore de stat parcata. Numai cand am pus contactul de vreo 5-6 ori, dar dupa fiecare punere de contact incercam sa o pornesc si nimi. Doar pe la a 6-7 cheie a pornit chinuita ca si cum schimbasem filtru de motorina si nu l-am amorsat :(

Ieri am incercat sa scot mufa de la G62, dar asa de rau e bagat la motorul meu AXR ca nu am reusit deloc. Am mai miscat de firele ei si azi dimineata a pornit destul de bine. Referitor la clapeta aceea situata inaintea EGR-ului, abia daca se mai aude dupa oprirea motorului. Ce inseamna curatarea asta de calamina.... :D

Vroiam sa va intreb, cei care stiu, daca aceste garnituri de la injectoare influenteaza pierderea puterii la accelerare in trafic ?

De cateva zile, mi se pare ca la viteza a 2-a abia trage intre aprox. 1200 RPM si 2000 RPM pana intra TURBO. Cand ajunge pe la 2000-2200 RPM si ceva rupe. Si cred ca in general cand e sub 2000 RPM, parca ma rog de ea sa prinda viteza cand o accelerez.

Ma gandesc ca am afectat putin aceste garnituri pe la injectoare (pierderea presiunii motorinei), in perioada cand aveam supapa care inchidea returul de la filtrul de motorina spre rezervor, iar pornirea la rece o aveam cu 3-4 tacanituri tari, si scoatea fum alb si des pana se incalzea motorul.

Sigur acest fum era de la motorina nearsa, nemaiputand sa o trimita toata spre rezervor o trimitea undeva... spre ardere...

De cand am pus vechea supapa la filtrul de motorina, masina numai scoate fum si numai tacane cand porneste chinuita la rece.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu scoti cheia din contact la urmatoarea punere a contactului pompa nu se mai amorseaza.asa face la mine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyasu,si cand iarna e ''racoare'' si masina porneste mereu la sfert..cum mai explici fenomenul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se amorseaza numai dupa de masina sta mai multa vreme si numai cand deschizi usa de sofer. Bazaitul ala pe care-l auzi vine de la clapeta de acceleratie care trece pe alta pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabivvx la mine porneste din prima si cand e cald afara si cand e frig doar ca la cald tremura motorul. am schimbat g62 dar am luat unul ieftin e posibil sa fie stricat si asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pornesti cu mufa scoasa de la el,si masina trebuie sa porneasca mai turata pt ca sistemul intra in avarie si informatiile catre ecu dau o temperatura de -40 grade..parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt surd sa nu aud de unde vine sunetul .vine de la rezervor aste e clar si tot ce scrisai mai sus e din propia experienta . vad ca tu ai seat eu golf variant deci poate asa e la tine.dar la mine se amorseaza cind deschid usa si cind pun contactul.la mine cu usa inchisa nu se aude clapeta din habitaclu doar daca ma apropi cu urechea de capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX chiar numi explic fenomenul.....:((,macar acum am scapat de problema asta :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi este a 3-a zi consecutiva de cand masina in porneste dimineata la sfert. Asta de cand s-a mai racorit vremea.

Problema e ca fumul alb, des si innecacios persista pana se incalzeste motorul, dupa aceea numai am treaba.

Ma gandesc, ca de cand am pus acea supapa de unisens pe invers, fiind pe furtunul de retur de la motorina, intre filtru si motor, a afectat ceva grav pe la motor. De vreo saptamana am renuntat la aceasta supapa si nu o mai am montata.

Sa fie garniturile de la injectoare sau segmentii? Am pus un filmulet prin pagina 1 sau 2 cu un golf care scoate fumul alb la fel ca a mea :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi sau facut 2 saptamani de cand am schimbat filtrul de benzina si de atunci a disparut problema cu pornitul la prima cheie. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

De cand s-a mai racorit noaptea nu mai porneste la "sfert de cheie" cum porneste cand e cald motorul.

Am scanat motorul si nu am erori legate de G62.

Pe canalul 1 am la temepratura motor am 21grade (in cazul in care masina era in soare de 3ore) iar la canalul 4 ultimul camp aveam 28 grade (cred ca este temperatura exterioara, nu am BC).

Am mai observat ca in bord acul de la temperatura s-a ridicat la 90grade iar pe interfata era la 78grade.

Sa fie oare senzorul g62?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GATAAAA !!!

Am facut masina :)

Injectorul de pe cilindrul 3 s-a cam bulit. La parametrii imi dadea +3,27 fata de 0,3-0,4 cat aveau celelalte trei injectoare.

Acum toate arata 0,2 - 0,3...

Azi l-am schimbat si odata cu el si mersul motorului mult mai rotund fata de cum era....

De cand am pus supapa aia de unisens (pe invers) pe furtunul de retur de la motorina atunci l-am bulit mai mult. Desi masina imi dadea probleme la pornire de prin luna iunie, am crezut ca pompa de motorina se dezamorsa si de aici a plecat toata prostia.

Nu faceti ca mine. Luati prin eliminare si veti ajunge la raspunsul corect. Nici fum alb si des numai scoate.... sper sa ma tina....

Toata reparatia 350 RON un injector SH OEM care a fost luat de pe o masina pocnita :)

Intrebarea este de ce imi arata la relanti ca si inainte 0,9 l/h si nu scade la 0.7 cum au alte masini ?

Asa a fost a mea si inainte si tot asa arata si acum :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Andrei Mihai Cosmin

Salut!

A rezolvat cineva problema cu pornirea 1.4 16v ? Eu am schimbat pompa de benzina ( am presiunea care trebuie), am curata clapeta EGR-ul, scos mufa senzorului de temperatura si tot nimic.....Mi s-a spus sa incerc sa schimb senzorul de la axe cu came si cel de turatii dar la ultimul am inteles ca se ajunge foarte greu si nu stiu sigur daca merita efortul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, incearca sa schimbi cheia,si sa pornesti cu cheia de rezerva daca mai ia una.E posibil sa fi scapat cheia pe jos si sa se fi miscat cipul dinauntru.Eu asa am patit si la mine a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!