Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Mergi la careva care stie cu Vag-com-ul si spune-i despre ce ti-am zis eu cu injectoarele care raman blocate. Sau cel mai bine, da-i un PM lui Packard si roaga-l sa-ti descrie fenomenul acesta la Seat-ul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am trimis PM.

Ma bucuram sa am si eu macar o eroare, dar nici una ? :(

Oricum motorul toarce rotund, antigel nu papa, ulei nu papa, trage de rupe, dar dimineata sau daca nu o pornesc dimineata zilei urmatoare si o pornesc seara tot la fel scoate.

Apropo azi dimineata s-a poticnit electromotorul la prima cheie. A facut odata "vâc" si dupa 1-2 secunde urma sa porneasca motorul, dar s-au aprins becurile la ABS si ESP si a ramas asa pana am luat contactul. Apoi am pus iar contactul de cateva ori si a luat-o, dar chinuita rau de tot. Dupa pornire grea si "prietenul meu" fumul alb si des si urat mirositor, intepator....

La fosta masina 1.4 AXP din 2001 cand a picat sonda lambda de la motor, se inneca si se subtura, poate chiar murea motorul, dar la asta AXR (TDI PD) merge rotund, nu bate nimic la relanti sau turata... Doar tacane ceva metalic la pornire de 3-4 ori rapid, cand si cand... zile si zile :(

Am gasit un filmulet pe youtube cam cum scoate a mea fumul :) Va rog sa va uitati mai ales de la secunda 20 pana la final :icon_bounce:

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori ai bateria obosita ori nu iti merge releul de bujii si nu functioneaza bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din lipsa de ocupatie si ingrijorat de problema pe care o am la masina astazi ma mancat in fund sa verific si eu la masina senzorul de turatie la care am vazut tot felu de comentarii legate de el.....pana aici toate bune si frumoase.Am pregatit sculele aferente(adica un imbus de 5 si o patura pe care sa stau sub masina)dupa care am trecut la demontat:))mi-a luat aproape 40 de minute pana sa-l localizez ca este acoperit cu un "dop" de cauciuc(aviz celor care vreti sa faceti aceasta operatiune ca e foarte foarte complicat)senzorul se afla sub galeria de admisie la imbinarea dintre motor si cutie si este bagat intr-o "gaura" in care ai foarte greu acces cu imbusul,adica nu vezi nimic o iei pe bajbaite....Am scos dopul de cauciuc dupa care mi-a luat aproximativ 2 ore ca sa desfac surubul(nu ai acces la surub decat cu varful degetelor,cum am spus mai sus "e foarte foarte complicat")am scos senzorul afara si mam asteptat sa vad un senzor murdar de ulei si imbacsit cu praf,din contra senzorul era bec,curat ca lacrima...ok de acum a inceput partea cea mai nasoala adica montatul la loc:((dupa o chinuiala de 2 ore de demontat mi-a luat aproximativ 3 ore jumate de chinuiala sal montez la loc...Cred ca asta a fost prima si ultima data cand am sa mai umblu la senzorul ala,nici nu mai vreau sa aud de el,dar macar acum stiu ca e curat si nu am problemele de la el...Bafta tuturor si sper sa nu aveti probleme cu senzorul asta vreodata cel putin la aia care au motoare de 1.4 ca la restu nu stiu unde afla..

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie f clar si limpede ce trebuie sa verifici,daca citeai ce scrie in cele trei link-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF bateria are 8 luni si am mai zis ca e BOSCH S5. Nu e de la baterie ca s-ar ivarti electromotorul greu la pornire.

Bateria e super buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e curios ca s-a poticnit electromotorul,e cauza de tensiune sau poate el obosit,bornele sunt ok,cablul de masa ok?.atunci verifica bujiile, releul de bujii si g62(senzor temp).

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am citit link-urile postate de tine si chiar iti multumesc ca leai atasat,dar am vrut sa vad cei cu senzorul ala...miam facut de lucru cu toate ca nu trebuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt putin.scapa de acele erori si apoi te legi de alte lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata inainte de a pleca, am verificat uleiul. E mai mult pe joja cam cu o jumatate de cm, fata de cum il stiam eu.

Cred ca e vreo garnitura de pe la un injector. Zicea cineva daca creste uleiul in baie, de la asta ar fi. Inseamna ca masina incepe sa-si arate probleme.

Oricum masina a pornit la sfert. Exact ce v-am zis... are toane.

Am fost pe la iarba verde si am dat clapeta de acceleratie jos sa o curat cu un spray de carburator "Carburateur Cleaner".

Imediat dupa ea este EGR-ul... Doamne ce calamina e si prin ala....Calamina neagra, uleioasa, lipicioasa si ca pamantul, groasa de 1-2 mm:)

Cam asa arata EGR-ul meu... Si cand te gandesti ca masina are 6 ani. Am vazut o poza aici:

http://vwforum.promo...post__p__892784

EGR-ul nu l-am mai dat jos ca numai aveam spray si cred ca nici nu puteam asa usor, deoarece in spatele lui intra o teava de metal si aia nu stiu de unde se desface...

Clapeta de acceleratie am facut-o bec. Este deschisa... asa trebuie sa fie ? Eu stiam ca trebuie sa stea inchisa si cand apesi acceleratia se deschide pentru a trage aer.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intru si eu in gasca voastra numai ca la mine nu face tot timpul.o zi ,doua porneste la sfert iar ziua urmatoare la prima pornire nu vrea sa o mai ia decit la a doua cheie.daca ati gasit rezolvarea postatio pe forum

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am gasit rezolvare :(....am impresia ca o sa trebuiasca sa iau prin eliminare :((

liviu242006 fati un test cu vag-comul ca poate ai erori la care nu se aprinde niciun bec in bord cum am patit eu,macar poate ai un punct de plecare

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Aceeasi problema o am si eu k pornitul greu dimineata.... Se pare k nu ii dam de cap, am facut si eu un test si nimic. Am motor 1.4 16 v BCA. Dk aflu ceva va anunt... la fel si voi :))) Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Maruta: la Tdi mi se pare ca acea clapeta sta deschisa, iar cantitatea de aer e dozata de turbina. Daca accelereaza bine, e buna clapeta.

Legat de EGR, daca e cum stiu eu si teava aia duce de la Egr la clapeta "de acceleratie", atunci teava aia undeva pe la jumatatea lungimii ei se prinde cu un surub sau 2 de blocul motor, pe undeva deasupra cutiei de viteze si imediat sub chiulasa. E posibil sa fie ascuns surubul de furtunele de la racire si de-aia nu l-ai observat. Teava aia sa o lasi asa cum e, chiar daca se vede si ea plina de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana ce vine o sa fac un test sa vedem ce zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai fratilor,ati dat'o rau in balarii...ce clapeta de acceleratie la TDI?Ala e shut-off valve care practic opreste motorul.Cand iei contactul,clapeta aia se inchide actionata de acea capsula cu brat,neagra pe baza de vacuum.Cand nu se mai inchide complet,oprirea motorului e "zbuciumata" si atunci ori e furtunul perforat,ori capsula defecta,ori parghia rupta ori pur si simplu super murdara.

EGRul e acea capsula argintie orientata in sus din care iese un furtunel(vacuum) si comanda o supapa din corpul egrului sa permita sau nu gaze in admisie(daca ai dat'o jos presupun ca ai vazut in capul tijei un fel de banut ca cel de 1ban,imediat dupa "clapeta de acceleratie" de care ziceti voi).

Teava pleaca de la EGR in turbina.Pe turbina se prinde intr'o flansa rombica in 2 imbusuri,pt care ai nevoie de cheie de 6 iar in partea de sus,la fel.

2.

Daca a crescut nivelul in baie si esti sigur ca e motorina si nu apa,oricum e nasol.Presupun ca iti imaginezi ca motorina+ulei=>alte proprietati de ungere,mult mai proaste.Un 0ring se schimba in 10 minute si costa vreo 8lei....Iti distrugi motorul altfel.

Daca citeai un pic posturile din topicul din care ai luat poza,nu te mai ameteai pana acum.

Legat de filmulet,fumul ala e de motorina nearsa.Ori injector care "pisa" ori in loc de ulei,acum ai un cocktail.

Nu mai dati informatii eronate ca sunt multi care nu citesc destul si fac alte prostii pe urma pe la masinile lor si din banii lor.

@alexanderdj,benzinarele sunt foarte diferite de cele pe motorina,nu le asemana!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet eu am facut tot ce am crezut ca cauzeaza acest efect ciudat;teste,bujii,mufa scoasa de la senzorul temperatura ca masina sa porneasca turat ca si cum intra in sistemul de avarie si temperatura exterioara este de -30 grade,adaptare clapeta,adaptare egr,curatare senzor map,filtru benzina,punerea contactului de 2-3 ori inainte de pornire..etc.Mai am un singur lucru de facut,sa dau corpul clapetei jos si sa-l curat boboc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca-s foarte diferite, Zebrocksky, de-aia am pus in ghilimele clapeta de acceleratie, iar legat de teava aia m-am gandit ca poate are acelasi rol cu cea pe care o avem noi pe benzinare si i-am oferit o alternativa in caz ca e asa.

Daca are motorina in ulei, e grav de tot. Oricum, dupa ce schimba o-ring-ul respectiv, daca e asa cum se presupune ca e ala de vina, trebuie schimbat uleiul pentru siguranta. Eu n-as putea sa merg cu masina linistit stiind ca am motorina in ulei. Repet, doar daca e adevarat ceea ce se presupune.

@Gabi: degeaba cureti si clapeta. Poti s-o cureti daca e murdara, dar s-o cureti sperand ca se rezolva problema cu pornirea, e degeaba. Cand am facut diagnoza la Metrotehnica si mi-a iesit sonda lambda 1 defecta, i-am spus consilierului de service ca iarna imi si invarte mai mult pana porneste si l-am intrebat daca e de la sonda si cica da. Dar nu vad ce legatura are sonda, ecu nici nu cred ca citeste de pe ea pana nu porneste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornea si iarna greu daca era de la sonda.Ma gandesc k partea de sub clapeta nu da voie clapetei propriuzise sa inchida etans din cauza mizeriei si de aici problema cu prima pornire moarta dupa stationare indelungata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care aveti vag com.inainte sa porniti masina pt prima oara in zi, conectati vag comul si cititi toti parametri furnizati de senzori calculatorului,dupa care porniti masina si opriti-o dupa 10 secunde de functionare ca sa nu apuce sa se incalzeasca motorul si dupa asta mai cititi iar parametri senzorilor si comparatii poate se gaseste vreo diferenta care ne poate duce la defect.eu nu am vag ca as face asta asa ca ma rog de voi sa faceti asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi de care O-ringuri vorbiti ? Garnitura de la injector sau de altceva?

Poate sa fie si antigel in ulei nu numai motorina, dar antigelul nu pare a fi scazut.

De ce scoate fum ala alb care l-ati vazut in filmulet numai la rece pana se incalzeste motorul la 90 de grade si nu scoate in continuu ?

Cand s-a incalzit motorul zici ca e scoasa din fabrica. Si dupa 2 ore, o pornesc si nu scoate fum deloc. Numai dimineata sau cand trec peste 8-10 ore de stat...

Zic dimineata ca mai dimineata ma gasesc mereu sa plec undeva.... asa daca nu o pornesc dimineata si o pornesc a doua zi dupa masa sau seara, tot scoate fumul ala.

Sunt multe intrebari care mi le pun si nu le inteleg. Trage de rupe..... cu a 2-a ma duc la 80-90 km/h imediat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge innecata,cu multa motorina.ai verificat bujiile,senzorul de bujii si g62(senz temp)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge innecata deloc. Dimpotriva motorul merge rotund si la relanti si in sarcina.

Dadeau eroare pe tester daca erau de la senzori. Oricum ma duc maine si o las in service cateva zile sa vad ce mama dra... are.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la iarba verde am schimbat supapa de la filtrul de motorina si am pus-o pe cea OEM care a fost pe masina... Daca suflu sau trag aer prin ea pe ambele parti nu tine, dar ma rog asa a fost si inainte. Intre filtru si motor pe furtunul de retur am pus din nou acea supapa de unisens, tragand aer prin ea dispre motor, tine de tot.

Azi dimineata, masina mi-a pornit aproape la sfert, putin cu trepidatii si din nou acel tacanit, avand montata pe filtru o alta supapa OEM care tinea motorina sa nu se duca pe retur, spre rezervor.

M-am dus cu ea pana intr-un loc, a ajuns aproape apa la 90 de grade si surpriza: NU MAI SCOATE DELOC, FUM ALB, DES SI INNECACIOS !

Acum imi doresc sa cred ca fumul ala alb era de la motorina nearsa care nu era lasata sa se duca pe retur, deoarece acea supapa de pe filtrul de motorina care o am de la un mecanic, tinea cand suflai prin ea si nu prea lasa sa se duca motorina pe retur, ci numai in filtru. Probabil se ducea si spre rezervor, lasand sa treaca fiind filtrul plin.

Pana sa ajung in fata blocului am accelerat-o putin pe o distanta de vreo 50-80 m sa vad daca mai scoate, dar mi-a scos foarte putin fum, exact cum iese la o masina normala TDI cand o calci un pic sa prinzi viteza.

Totodata cred ca si-a mai facut si ceva si pe la garniturile de la injectoare sau poate de la un injector, de mi-a crescut putin uleiul pe joja.

Iar tacanitul acela la pornire la rece, cred ca tot de la vre-un injector e, deoarece nici supapa aia de unisens nu e goala pe interior si avand si o protectie (gen burete), probabil motorina pe retur o trece mai greu prin ea.

REPET: Acest tacanit a aparut de prima data cand am pus aceasta supapa de unisens, in sens invers. Adica numai lasa deloc sa se duca motorina spre filtru, fiind pusa imediat dupa ce am cumparat-o, intre filtru si motor pe furtunul de retur. Atunci mi-a tacanit de cateva ori bune si repede, s-a turat pana la vreo 2000 RPM, apoi a revenit la normal si a scos fum alb. Am oprit-o dupa cateva secunde si am pornit-o din nou si de atunci imi tacane mereu de 3-4 ori intr-o secunda. cand motorul e rece-rece, dimineata sau de atunci incolo, daca nu e pornita de pe o zi pe alta.

Daca desfintez supapa de unisens, aflata intre filtru si motor, a doua zi o sa porneasca din nou greu.

Aici intervine probabil vina altei piese, pompa, releu bujii, etc. (neavand erori pe nici un tester)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!