Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

@christofor injectoarele lucreaza bine. Pe tester sunt diferente intre ele de +/- 0.15 - 0.30

Acum 1 ora am fost la masina si am dat jos filtrul de motorina. L-am golit si nu este pic de mizerie. Numai motorina verzuie mi-a iesit din el. Deci de la filtru nu e problema.

Nu inteleg pe unde se dezamorseaza. In fine, am pus filtrul la loc, l-am amorsat, am dat la cheie si mi-a pornit masina fara probleme. Dar scoate fum alb si intepator la greu.

Am observat ca tacane in mare parte cand invart usor de cheie, ca si cum ar porni la sfert. Nu intotdeaua tacane.

Iar cand tacane e un sunet metalic (tac-tac-tac...tac). Cam de 3-4 ori.

Motorul nu a apucat sa se incalzeasca, dar daca era cald sau apuca sa se incalzeasca cat de cat, numai scoatea fum.

La acceleratie scoate dupa ea acest fum alb si des de nici trenurile alea cu aburi nu erau asa :)

De ce scoate numai la rece si numai scoate si la cald sau de ce nu scoate in continuu, daca tot scoate fumul asa de des si intepator ?

Am incercat sa scot si unul din furtunele de tur de intra intr-un racitor (din cate am inteles ca asa se numeste), situat in partea dreapta a motorului, lipit de motor.

E o capsula metalica... in fine am tras un pic de acel furtun de intra pe partea superioara si avea o presiune motorina de mi-a sarit peste tot pe acolo....

L-am infipt la loc si am renutat a-l mai scoate.... Al furtun de cauciuc se mai afla dedesupt prin care circula motorina pe retur.

Poate sa tacane acest racitor sau cum se numeste el ?

Atasez o poza cu acesta. Am gasit o poza pe net cu motorul meu, este al altuia dar seamana cu al meu :) Al meu arata mult mai bine :)

post-46865-0-46049400-1345194649_thumb.p

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX asta iarna pornea la sfert indiferent de geru de afara,dau odata la automat si la a-2 cheie o ia la sfert,chiar acum o saptamana am facut aproximativ 1700 km si am bagat 250ml de ulei ca sa fie la nivel,masina are 201587 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyasu,exact ce ti-am spus :lol: .Nu gasesc fenomenului nici o explicatie cu toate ca m-am chinuit sa vad care draq e motivul.M-am lasat pagubas si sunt multumit ca porneste iarna la sfert... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyasu: se aude pompa de benzina de sub bancheta spate cand deschizi usa dimineata?

@Maruta: tu faci 250 de km cu motorina de 100de Ron? habar n-ai cat urasc cand aud d-astea! Eu fac 150 de Km de Bucuresti cu benzina de 100 de ron, si asta daca sunt cumpatat.

Incearca sa faci rost de o pompa de motorina de schimb de la cineva care n-are probleme cu pornirea si vezi daca face la fel.

La Skoda lui unchi-miu mi s-a parut mie ca tine ceva mai mult pana porneste motorul(1,9Tdi de 101 cai) si l-am intrebat daca l-a si cocosat pentru ca el are talpa destul de grea. Si mi-a zis ca problema vine de la duza filtrului de motorina, are o problema de fabricatie care presupun ca sugruma admisia de combustibil la pornire. Partea proasta e ca cica ar trebui sa dea vreo 8-900 de ron la reprezentanta ca sa schimbe chestia aia.

Ma, la mine e invers ca la voi. In prima iarna cand am cumparat masina, pornea la sfert, faceam de rusine masina lui taica-miu pe motorina si cu o vechime de doar 1 an la vremea respectiva. Pe urma am inceput sa merg pana se aprindea becul de la benzina, in urmatoarea toamna am schimbat si bujiile si s-a ales praful de pornirea mea. La mine nu porneste la a 2-a cheie, doar ca invarte mai mult si da de vreo 2 ori sa porneasca pana o face intr-un final. Sper sa schimb bendixul la electromotor pana da gerul ca sa vad daca porneste mai bine, ca daca sunt sub 5 grade afara caraie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexanderdj, i-am scos si furtunasele de la filtrul de motorina si spre exemplu scoate motorina pe cel de tur la punerea contactului, deci nu ar fi de la pompa.

Scoate motorina cam 2 secunde apoi se opreste, iau contactul si-l pun iar, scoate la fel... curge furtunasul plin.

La pornirea motorului pe retur scoate mai slab. Probabil asa trebuie sa fie.

Am schimbat vreo 4 supape de la filtrul de motorina si nu este de acolo. Asta ultima OEM tine daca tragi aer prin ea dispre rezervor. Oricum motorina cand vine pe retur trebuie sa se duca in filtru, apoi in rezervor.

Am si supapa OEM care a fost pe masina, dar aia numai tine deloc, oricum a mers masina bine si inainte cand era aceasta supapa.

Pornirea grea am avut-o de prin luna martie... dupa ce am scos pompa de motorina si am pus-o la loc asa cum a fost, pornire grea odata pe la 3 saptamani, apoi mai des, acum face in fiecare dimineata de vreo luna.

Iar partea cu tacanitul la pornire a inceput sa faca de cand am pus o supapa de unisens pe retur, dar am pus-o invers ca sa nu mai lase motorina sa se duca pe retur.

A tacanit de cateva ori (7-8 ori), s-a turat motorul pana la vreo 2000 RPM apoi a scazut in 2-3 secunde la normal. Eh, de atunci a inceput sa faca aproape in fiecare zi.

Plus ca scoate fum alb si des si innecacios la rece pana se incalzeste motorul. In trafic daca plec de exemplu de la semafor si am coloana in spate, nu se mai vad aia de fum. Atat de mult imi scoate :(

Oare unul din injectoarele de retur sa bata asa si tot de la el sa fie acest fum ?

De ce imi bate de 3-4 ori la pornire, si nu bate mereu ? De ce scoate fum pana se incalzeste motorul, apoi numai scoate deloc ?

Cred ca trei probleme are masina mea:

1. Este dezamorsata dimineata sau la rece dupa un timp de 7-8-10 ore si porneste greu.

2. Tacane sau bate ceva de 3-4 ori la pornire. (Are toane - zile consecutive sau din cand in cand)

3. Scoate fum alb, des si innecacios pana se incalzeste motorul la 50-70 grade.

Pe tester nu am nici un fel de eroare. Am verificat cu VCDS si cu BOSCH ESItronic.

Injectoarele sunt in parametrii buni, distributia e pusa bine. Am verificat si ungliul axelor cu came fata de acea rola dintata. Oscileaza intre -0.5 si 0.0 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude pompa cand deschid usa,daca nu gasesc buba si tot asa face am sa vb cu un amic de al meu care are motor exact ca al meu 1.4 16V AXP si am sa iau pompa de la el sa vad cum se comporta...in legatura cu electromotorul tau dupa parerea mea nu iti cumpara bendix nou ca nu are rost,ala se strica mai greu,problema cu caraitu am avuto si eu si am rezolvato....daca erai din timisoara te ajutam cu mare placere...intra pe linku de mai jos si ai exact pasii care trebuie facuti si iti arata si bucsa care carie...aia ori o schimbi ori o dai cu smirglu fin fin si dupaia o gresezi cu vaselina si nu mai ai probleme

rezolvarea o gasesti aici: http://vwforum.promo...or-golf-iv-tdi/

Ionut Maruta se pare ca la golfuri e o boala cu tacanitu,si la mine tacane 2-3 secunde cand porneste..e de la tacheti si iti bate(tacane) de 3-4 ori pana urca uleiul sus.oricum nu din cauza aia scoate fum alb

la tine problema cu fumul alb ori e din injectoare ori din segmenti

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut maruta incerca cu alta pompa tandem ( acea piesa care ai incercuit-o si presupus ca e racitor) si daca tot asa porneste schimba o-ringurile la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la tacheti. Stiu cum tacane un tachete, problema asta am avut-o la fosta masina pana i-am schimbat :)

E bataie metalica de ceva singur nu de la mai multi. Acel ceva bate de 3-4 ori, repede, in secunda urmatoare, imediat dupa ce a pornit motorul. Dupa aceea numai bate cu motorul pornit. Referitor la fum, daca era de la segmenti, cred ca scotea in continuu si ma gandesc ca era si negru.

@bysus daca era de la o-ring-uri mi-a zis mecanicul ca imi crestea nivelul la ulei, iar la mine e asa de fiecare data.

Nici nu stiu de unde sa fac rost de o pompa de motorina pentru vreo 2 zile sa vad daca ar fi de la ea :(

Totodata de ce din acea capsula din partea dreapta a motorului, cand am incercat sa scot furtunul de tur care intra in capsula avea atata presiune incat am renuntat sa-l mai scot de tot. Furtunul de retur care iesea din capsula nu am reusit sa-l scot.

Singura modalitate e sa o las in service cateva zile pentru ca mecanicul sa-si dea seama ce simtome are.

De ce trage bine, nu se opreste motorul in mers sau nu se poticneste, merge rotund dupa fiecare pornire la rece sau la cald, nu papa ulei.

Stiu ca cineva acum 4 ani avea probleme ca mine la pornire la o Dacie Logan 1.5 dCI si dupa 2 saptamani de teste si desfaceri, un mecanic i-a curatat nu stiu ce senzor pe la injectoare sau axul cu came si dupa aceea a pornit masina ca noua....

Nici nu stiu ce sa mai desfac :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyasu: Aceeasi problema ca a ta am si eu la un Polo 1.0 din 2001 . Nu porneste de nici o culoare din prima cheie.A avut o perioada cand isi revenise dar acum a inceput din nou.In cazul in care descoperi ceva da si de stire ca eu unul nu am de la cine sa imprumut o pompa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta si eu la fel :icon_confused: nu stiu ce sa mai desfac si la ce sa ma uit :icon_confused:

TheOne06 daca descopar buba ii clar ca o sa va anunt pe toti,dar pana atunci.........nervi nervi si iar nervi :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care au probleme cu pornirea dimineata.faceti un test cu vagcom-ul,engine,meas blocks,group 32 si postati valorile din cele doua casute,adica STFT si LTFT.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ma agat de fiecare fir de ata,maine dupamasa am sa fac din nou un test si am sa postez valorile aici...

am vorbit acum 2 minute la telefon cu un amic si mi-a spus ca ar mai fi niste senzori legati de pornire Senzorul MAP,Senzorul de turatie si Senzorul pozitie ax cu came,stiti ceva de acesti senzori ??unde se afla,ce rol au ??

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP e senzorul de presiune din admisie.senzorul de turatie citeste turatia de pe volant(in dreapta filtrului de ulei) si de coreleaza cu senzorul ax cu came care e in capul axei cu came citind pozitia axului.

http://vwforum.promo.../page__st__1320

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate din cauza unuia dintre senzorii acestia sa nu porneasca masina la prima cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de turatie(impulsuri) nu prea are cum sa fie pentru ca iti facea de fiecare data daca era bulit ala, nu-ti mai mergea nici turometrul in bord si licarea becul de la ulei, la mine asa a fost.

@Maruta: iti scoate fum la pornire pana se incalzeste motorul? Stiu de la Cupra lui Packard 1,9Tdi ARL ca tot asa facea cateva minute si zicea ca-i raman injectoarele blocate sau ceva de genul asta, pana cand se incalzeste motorul. Cred ca poti verifica si daca e diferenta intre ce-ti aduce pe retur cu motorul rece si ce-ti aduce pe retur cu motorul cald, dupa ce se termina afumarea somonului. Dar daca ar fi asa, problema e de la injectoare.

Eu cred ca n-ai facut bine ca ai blocat returul. Cred ca ti-a tacanit asa pentru ca a facut presiune in injectoare pentru ca nu mai putea sa aduca motorina inapoi si a bagat prea multa. Deci, daca iti scoate fum pana se incalzeste motorul, inseamna ca si tie iti raman injectoarele blocate pe deschis, sau doar unele dintre injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate dar ar trebui sa ai eroare daca vreunul nu e ok.ai check-ul sau EPC-ul aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF, pai se poate, dar sa ii ia draq de senzori ca unele mufe nu le pot desface cu mana atat de usor ca altele :)

Mi-a mai zis un mecanic de senzorul de la axul cu came.... :icon_redface: Dar de ce nu da eroare pe tester ?

Am zis mai sus de cand mi-a aparut tacanitul, de cand am pus odata si numai odata supapa aia de unisens (dar in sens invers) pe furtunul de retur dupa filtru si i-am dat la cheie. Atunci s-a intamplat ceva de s-a turat singura pana la vreo 2000 RPM apoi a scazut dupa vreo 2 secunde...In timpul turatiei respective mi-a tacanit in continuu....

@alexanderdj e posibil sa fie ceea ce zici tu dar pe tester injectoarele sunt in parametrii normali de +/- 0.15 ... 0.30. Nu are nici unul +/- 1,xx, numai (zero virgula o valoare), adica sunt apropiate ca valoare si e bine sa fie asa.

Daca stie care sunt senzorii aia trei, va rog sa-mi aratati si mie cum arata in poze ceva si cam pe unde sunt situati ...

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea mufelor de la senzorii din compartimentul motor la G4 se desfac cu o surubelnita. :D Bagi surubelnita in fanta aia, apesi si apoi iese mufa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am niciun bec aprins in bord :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am masurat la block 32:

Ia uite ce zice:

Block 032 - Oxygen Sensor Control Learned Values

- Go to Block 032. Field 1 represents the fuel trim at idle (additive) and Field 2 represents the fuel trim at part load (multiplicative), i.e., while driving. The value should be between -10 and +10% (negative indicates the engine is running rich and positive indicates the engine is running lean). If the value is close to +25% (which is the upper limit), it usually means that the MAF is bad. If the value is somewhere betweeen +10 and +25%, it could mean that the pre-cat oxygen sensor is bad, there is a leak in the intake or that the MAF is on it's way out. The value I found for my car (VR6), which has a new 2.0 MAF and new oxygen sensors is +1.6%.

Apropo bujiile mele au capetele negre-negre :) Zici ca le-am dat prin cenusa... Asa trebuie sa fie ? Numai una am schimbat prin luna martie ca era arsa si aia s-a innegrit :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa fie arse daca lucreaza cum trebuie,culoarea trebuie sa fie caramizie....poti sa incerci sa verifici bujiile in felul urmator : scoti o bujie si o alimentezi la baterie cu un cablu,DAR nu trebuie sa o tii mai mult de 2-3 secunde pt ca o arzi...capatul bujiei in timpu asta de 2-3 secunde trebuie sa fie incandescent la maxim,daca dureaza mai mult pana se incalzeste(ex. 5-6-7 sec) nui buna bujia....ASTA E O VERIFICARE "ROMANEASCA" care functioneaza :icon_cheesygrin:

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un test cu vag-com si surpriza ca am ceva erori.Daca stiti despre ce e vorba as fi recunoscator daca m-ati ajuta

Saturday,18,August,2012,13:22:44:13314

VCDS Version: Release 908.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 4196

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00000

3 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina de inductie

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia uite ce am gasit ,si a fost extrem de simplu,cum zicea primaru' care este ,se foloseste goagal.

http://wiki.ross-tec...84/P0300/000768

http://wiki.ross-tec...86/P0302/000770

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18010/P1602/005634

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da... el are si erori pe VCDS dar la mine nici o eroare :(

Azi dimineata a scos fum alb si des pana cand a ajuns apa la 90 de grade :(

In rest, toate pornirile de pe zi din ora in doua ore sau 3 nu am avut pic de fum sau pornire grea :(

Turbata masina am :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!