Jump to content

Pocnituri metalice de la etrier


SSRAZVAN
 Share

Postare recomandată

Incearca sa scimbi portetierul, poate rezolvi ceva.

Ca daca asa nu merge va trebui schimbati ambii etrieri cu portetrieri cu tot.

Unul singur nu este indicat deoarece dezechilibrezi franele.

Cred ca-ti dai seama ca un etrier nou va tine mai bine ca cel vechi.

Stai ca nu inteleg ceva....la mine etrierul are o urechiusa jos care vine pe fuzeta.

Etrierul il schimb daca este necesar dar portetrier nu e de fapt toata fuzeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e si la mine....spatiul ala intre placuta si fuzeta la placuta din interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Port-etrierul e de fapt fuzeta la G4, nu e separat ca la alte platforme.

Deci tie ce-ti bocane pana la urma, Razvane? Etrierul sta strans fix, dar bocane daca bati in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Port-etrierul e de fapt fuzeta la G4, nu e separat ca la alte platforme.

Deci tie ce-ti bocane pana la urma, Razvane? Etrierul sta strans fix, dar bocane daca bati in el?

Alex etrierul sta strans,placutele stau in locasul lor,calca perfect pe disc

Dar bocane daca bat in el si se aude exact din locul din poza de mai jos

Daca tin cu degetul in zona respectiva si bat in etrier nu se mai aude

post-46557-0-58797300-1345236871_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa pui o tabla de cutie de bere pe "bratul" ala? Nu vad foarte clar in poza, dar presupun ca e bratul de la extremitatea de jos a placutei de frana dinspre exterior, nu?

Se misca placuta si bate in chestia aia sau face zgomot bratul? Incearca sa pui o tabla acolo in ideea ca poate se misca placuta si bate in el....Altceva nu stiu ce sa-ti recomand. Asta e usor si ieftin de facut si n-ai nimic de pierdut daca faci asta, poti sa pui tabla acolo si fara sa ridici masina pe cric si sa dai roata jos, doar virezi rotile spre dreapta si ai loc sa umbli. Incearca si-asa, n-ai nimic de pierdut. Poate doar 3 lei care-i dai pe doza de bere sau de Cola. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Port-etrierul e de fapt fuzeta la G4, nu e separat ca la alte platforme.

Deci tie ce-ti bocane pana la urma, Razvane? Etrierul sta strans fix, dar bocane daca bati in el?

Alex etrierul sta strans,placutele stau in locasul lor,calca perfect pe disc

Dar bocane daca bat in el si se aude exact din locul din poza de mai jos

Daca tin cu degetul in zona respectiva si bat in etrier nu se mai aude

la tine pocneste in zona aia, la fel si la mine pocnea cum ti,am mai spus. Am schimbat ghidajele etrierului, nu mai stiu cat am dat pe ele, camd 40 lei bucata.

Ieri cand am schimbat bieleta de directie am dat cu pumnul in etrier si e liniste. In timp kkaturile imbatranesc si devine cauciucul flexibil, de asta si zgonotul ala.

Schimba ghidajele, la mine cel putin e liniste, de fapt eu cu o surubelnita am facut parghie intre janta si etrier si am impins de el. Cu ghidaje vechi se misca destul de mult, dupa ce le.am schimbat nu se mai misca si franarea era schimbata in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Port-etrierul e de fapt fuzeta la G4, nu e separat ca la alte platforme.

Deci tie ce-ti bocane pana la urma, Razvane? Etrierul sta strans fix, dar bocane daca bati in el?

Alex etrierul sta strans,placutele stau in locasul lor,calca perfect pe disc

Dar bocane daca bat in el si se aude exact din locul din poza de mai jos

Daca tin cu degetul in zona respectiva si bat in etrier nu se mai aude

la tine pocneste in zona aia, la fel si la mine pocnea cum ti,am mai spus. Am schimbat ghidajele etrierului, nu mai stiu cat am dat pe ele, camd 40 lei bucata.

Ieri cand am schimbat bieleta de directie am dat cu pumnul in etrier si e liniste. In timp kkaturile imbatranesc si devine cauciucul flexibil, de asta si zgonotul ala.

Schimba ghidajele, la mine cel putin e liniste, de fapt eu cu o surubelnita am facut parghie intre janta si etrier si am impins de el. Cu ghidaje vechi se misca destul de mult, dupa ce le.am schimbat nu se mai misca si franarea era schimbata in bine.

si unde gasesc de cumparat?

se schimba greu?

pe original gasesc?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Azi am dat comanda de acele bucse de ghidare a etrierului si ca producator am ales ATE.

Maine le schimb si o sa revin cu impresii.Sper sa fie de la alea ca altfel jar mananca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat acele bucse de ghidare de la etrier.

Le-am schimbat foarte usor dar dupa schimbarea lor la lovirea etrierului tot mai facea un pic de zgomot.Acele bucse erau uzate.

Cum zgomotul a persistat si dupa schimbare,am zis sa verific si acele tablite de la placutele de frana.Dupa ce am mai tensionat acele cleme de la placuta de la exterior etrierul nu mai face absolut nici un zgomot.Totul este foarte bine,iar frana tine super bine.Chiar nu am crezut ca acele bucse pot fi atat de importante.Am facut un test de drum si m-am dus cu scartait de rotii la franare si aveam vreo 60km/h asa bine tine frana.

Dar cand am mers cu masina sa vad daca se mai aude acel zgomot pe care il descriam mai sus si am ales un drum cu piatra cubica la o anumita viteza se mai aude ceva.

Am ridicat masina si am bagat ranga si am verificat absolut tot si nu am joc in nimic.

Zgomotul este unul metalic care cred ca la o anumita viteza intra in rezonanta asa se simte.

Sincer nu stiu ce sa mai verific.

In poza de mai jos este placuta de la exterior la care am tensionat acea clema si cred ca datorita ei facea etrierul zgomot.Acum totul e perfect in afara de acel zgomot.

Va multumesc tuturor de sfaturi si ati avut dreptate cu acele bucse de ghidare si clemele de la placuta.De la astea erau problemele.

post-46557-0-08988100-1346852645_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si doar ti-am spus in topic:Incearca sa mai largesti arcul care iti prinde placuta de etrier(arcul de pe placute cu 3 limbi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX ai avut perfecta dreptate.Trebuie sa dau o bere :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus ATE cand le-am schimbat, iar cand am tecut cu masina peste un drum care era proaspat uns cu bitum + pietre nici nu pot sa va descriu cam cate injuraturi au luat acei oameni care "faceau" drumul, mergeam cu 1-a si se auzea de parca eram in ceva moara cu bile. Una peste alta a trebuit sa dau jos roata - in concediu fiind - decat de 3 ori la rand sa tot scot pietricele dintre etrier si disc fiindca se auzea parca polizam monezi.

Ei ,in procesul asta a trebuit sa lovesc etrierul sa vad si eu ce se intampla, dar si la mine se aude lafel cand dai cu pumnul in el in schimb nu se aude pe drum porst sau oriunde altundeva....deci nu-s sigur ca la tine vine de acolo acel sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,din pacate zgomotul inca persista si se aude destul de intens la ambele rotii

Cel putin etrierul nu mai face absolut nici un zgomot si franarea este super buna

Maine iar desfac sa vad ce ii fac ca ma inebuneste acel zgomot.

Sincer vorbind,directia la golf 4 este destul de simpla dar daca e sa ai ceva zgomote dubioase greu le mai dai de cap. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat sursa zgomotului.Cu toate ca majoritatea colegilor de pe forum mi-au zis sa verific flansele cu rulmentii de la amortizor dar eu le-am schimbat anul trecut si am zis ca nu are cum de la ele sa fie,ei bine rulmentul de la flansa de la amortizor era spart si el facea zgomote.

Am demontat am schimbat flansa si rulmentul si totul este ok,nu se mai aude absolut nici un zgomot,masina merge prin gropi super bine,fara nici un zgomot pe fata.

Rulmentul pe fata era ca marca Optimal si sa dovedit a fi un jaf de rulment.Sincer nici prin cap nu mi-a trecut ca poate sa fie de la rulment dar uite ca de acolo a fost problema.Si flansa nu avea joc deloc,si cand verificam jocurile pe fata,verificam si ansamblu amortizor,arc si nu se misca nimic.Abia dupa ce am dat jos amortizorul am vazut ca de acolo e,ca altfel cred ca schimbam juma de masina si tot nu ii dadeam de cap

In privinta etrierului si acela avea ceva zgomote si acum nu mai face nici un zgomot iar sursa pocniturilor metalice de la etrier a fost datorita acelor bucse de ghidare care le-am schimbat,si a trebuit sa mai tensionez acele urechiuse de la placuta din exterior.Acum franarea este super ok,etrierul nu mai face nici un zgomot si c-am atata. :icon_cheesygrin:

Multumesc colegilor pentru sfaturi,au fost chiar foarte utile

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si "cam" atat, ce dr....

Ai o poza la acel rulment? da, cam greu de depistat, numai daca nu e si blocat si atunci se aud zgomote ciudate cand misti de volan pe loc, ca asa nu ai cum sa faci tu joc cu mana incat sa poti simula pe loc bataia.

Iti spun sicer, eu am schimbat flansele o data cu rulmentii cand masina avea vreo 160k, si avea piesele din fabrica(data de pe piesa coincidea cu a masinii), pot sa spun ca rulmentul nu avea nici o problema, il am si acum ,in caz de forta majora :D, Flansa era tocita pana la insertia metalica si de aici zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

sal...eu am un joc la volan la franare,pana acuma am schimbat cam tot pe la directie,am schimbat discurile si placutele de 4 ori,pana ce mi s-au dus filetele pe stanga la portetrier...dupa ce am citit aici postarile m-am gandit ca poate am joc la etrier si am verificat...ce am constatat este ca pe stanga placuta de frana din exterior are un joc mare,nu sta fixa,si daca incerc sa misc etrierul acesta se misca...cand dadeam in gropi mi imi suna masina numai a metale care se loveau ...zicetimi ce as putea sa fac sau sa schimb sa elimin jocul placutei de frana,precum si jocul usor al etrierului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

si eu am problema asta, este joc in suruburile de ghidaj. Am schimbat suruburile, parca se auzea mai putin dar tot se auzea. cred ca este largita gaura de ghidaj (daca pot sa-i spun asa). am luat etriere noi, sper sa nu mai fie probleme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
Nenciu Victor

Vad ca nu s-a mai postat de mult. Vin si eu cu o problema si sper si rezolvare ... Am schimbat si eu discurile pe spate si placutele, am pus marca ATE. Dupa cativa km au inceput sa scartaie cand apasam frana si dadeam cu spatele. Am revenit la service, s-a dovedit a fi etrierii, carora pistonasele ramaneau blocati si nu mai culisau. Am schimbat etrierii, am comandat TRW care vin OEM dar au stansa cu Audi stearsa :)) .Nu au mai scartait cateva zile, dupa care iar ... Am mers asa, era perioada iernii, bani cu sarbatorile ... Acum am fost din nou, am schimbat iar placutele si am pus TRW, ATE-urile sunt la jumate consumate ... Nu mai scartie, dar s-a gasit si sursa problemei, calaretul. Filetul, din ce am inteles, in care intra surubul, are joc, desi el se strange ... si din ce mi s-a spus si am inteles eu, cand apas frana etrierul calca doar jos sau sus pe placuta, nu uniform si nu isi mai revine, astfel producand zgomotul de scartait ... Am gasit calaretul cu 150 de lei bucata nou ... il voi schimba sa vedem daca se rezolva. 

Am curatat de praf de placute, urechiusele, cu peria de sarma, a iesit de acolo 😮 prafalau mult ... S-au montat tablitele cu care a venit placutele, dar cei de la service, nu au pus nici un fel de vaselina anti-scartait, pe acele urechiuse, de la placute. Am vazut in multe clipuri pe youtube ca se pune. Mi-au spus ca aduna praf si mizerie si nu se pune ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!