Jump to content

2.0 TDI 140, Nu porneste! Ecu defect?


Paul N
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

Masina se manifesta in felul urmator:

Care poate fi cauza? Acum 2 saptamani am schimbat toate injectoarele nici nu stiu la ce sa ma mai astept. Masina are 77000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca bateria e de vina. E ca-m gata...

Fix asa e si a mea, trebuie sa imi schimb bateria zilele astea.

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa aduci pe cineva sa iti faca o diagnoza , daca e ecu e destul de costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face asa dupa ce introduci cheia in prima pozitie, fara sa o apesi pana la capat pt a porni motorul este: blocator coloana directie defect! Cost reparatie: 500-800 ron.

Problema s-a mai discutat. Mai multe poti afla dupa o diagnoza!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e cea din fabrica. Are 5 ani si ar trebui schimbata, dar totusi nu trebuia sa dea ceva semne? Am parcat in fata la un vecin si am incercat sa repornesc in 10 minute de la oprire si acolo a ramas.

Pe prima pozitie apar toti indicatorii din video pe bord si raman acolo, daca apas pana la capat face un clicait (cred ca se aude la volum mai puternic), iar toate luminile din interior palpaie ca si cum ar fi o problema electrica. Directia merge am mers cam 800 de metri cu ea asa impinsa.

Modificat de Paul N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o baterie are sanse mici sa se duca dupa 5 ani , totusi vorbim de un B6 , cunosc oameni cu B5 din 99-2000 care inca au bateriile originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% bateria e de vina. exact asa imi facea si mie anul trecut cand a trebuit sa schimb bateria. (b6 din 2006, deci bateria a fost schimbata dupa 5 ani).

pune-i o baterie buna bosch sau varta si asta e .

cat daca trebuia sa dea semne de oboseala nu stiu . Nici mie nu mi-a dat niciun semn. Am lasat-o seara in parcare , dimineata nu a mai pornit (si tot vara m-a lasat si pe mine)

Modificat de john_48_tiru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a mea masina e din 2006, si bateria a "decedat" acuma 2 saptamani, poate de ce masina sta mai mult in garaj...

Si fix asa, merg toate luminiile aerul tot, si cand dau sa pornesc, face fix acelas zgomot, si palpaie becuriile...azi am incercat sa o pornesc iar, acuma nici nu mai se vad becurile asa "moarta" e :))

In fine, eu zic sa iti verifici bateria, fix asa face si la mine si e bateria, nu e greu sa o verifici.

Iti zic si eu ca ii bateria, cum am zis si la inceput, 100%

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie doar bateria. Verific maine dimineata si va spun.

La schimbarea bateriei e nevoie sa o duc la reprezentanta sau o pot schimba eu fara sa mi se codeze cd playerul sau alte probleme?

Mii de multumiri pentru toate raspunsurile prompte, sunteti o super comunitate :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal poti si tu , dar poate ai ghinion si face figuri unitatea audio si dupa hopa la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a vedea daca bateria este sau nu este buna deschizi capota si te uiti pe ea,ca trebuie sa fie o gaurica,ii mai spune si"ochiul magic" :icon_cheesygrin: ,iar in ea :lol: iti apar urmatoarele culori: culoarea verde-baterie buna;

culoarea neagra-descarcata(necesite reincarcare);

culoarea galbena- baterie moarta(necesita inlocuire) ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

98% bateria este de vină. Dacă ai cd player-ul original nu vei avea nicio problemă la înlocuirea bateriei (își citește singur codul de protecție). După înlocuire vei avea martorii de la coloana de direcție și de la ESP aprinși dar după un rulaj de 20m se vor stinge singuri.

L.E. Bateria n-o arunca, mai întâi pune-o pe redresor și poate te mai ține...

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20120813012050.jpg

Multumesc de sfat. Pare negru, sper sa nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu cand am ramas fara baterie (lumini aprinde in bord, zgomot ciudat in bord, acele se miscau un pic, nu porneste -nici nu invartea se auzea doar acel tzicait...). Schimba bateria (de curiozitate masoara ce tensiune are), sau in prima faza, da-i curent de la careva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel zic si eu, bateria e de vina. Eu am uitat luminile aprinse in timp ce se lucra la masina si dupa cateva cicluri motorase frana de mana (se schimbau placutele spate) am ramas fara baterie. Se manifesta exact ca in film.

Trebuie masurata bateria atat cu motorul oprit cat si cu contactul pus si in timp ce se incearca pornirea. Eventual eu as face rost de o baterie de la un prieten si as incerca pornirea masinii. Porneste masina fara consumatori activi (clima, lumini, radio).

Dupa ce vei reusi sa pornesti masina tot iti trebuie un VCDS sa stergi erorile. Vor fi erori de imobilizator, pe centrala electrica, modulul de comfort, CAN Gateway (erori care spun tensiune B low sau ceva de genul) etc etc. Insa nimic care sa te impiedice sa mergi cu masina.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat acum. 10.5-11V cu motorul oprit si undeva la 7v cand incerc sa pornesc motorul.

Incerc cam in 2 ore cu alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bateria, dar dupa nu a trebuit VCDS, dupa vreo 3 minute de mers cu masina, s-au sters toate becuriile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunea este prea mica pe baterie.

Este adevarat, dupa cateva minute de condus se sterg martorii dar erorile raman in ECU. Nu este o tragedie :icon_confused: dar eu le-as sterge. Daca nu ai acces la VCDS, merge si asa fiindca erorile alea au inclusa si data/kilometraj cand au aparut, asta ca sa nu fie sperietura mare la urmatoarea scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit-o ! :icon_bounce: :icon_bounce: :icon_bounce:

Am pus clesti de la alta baterie si a pornit instant.

Am facut un drum de 10km prin oras si momentan porneste fara ajutor. Sa mai incerc sa o incarc sau e timpul pentru o baterie noua?

Multumiri tuturor! :icon_thumleft:

Ps. Un moderator daca poate schimba numele topicului pentru a arata adevarata problema poate mai ajuta si pe altii.

/offtopic Ce interfata am nevoie pentru masina mea sa imi pot face o diagnosticare singur de acum inainte?

Modificat de Paul N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria s-a consumat dintr-un motiv. Ori este uzata (poate fi si sulfatata) ori ai un consumator care ramane activ dupa ce ai oprit masina. Cum spunea si un coleg mai sus, bateria se poate pune pe un redresor si daca este uzata, o sa mai tina o vreme.

In cazul meu era clar din ce cauza s-a consumat. Am lasat consumatori activi in cele cca 2 ore cat s-a lucrat la masina plus consumul generat de motorase frana de mana.

In cazul tau nu este foarte clar. Vezi ce tensiune ai dupa o noapte in care bateria a stat pe redresor si decizi daca o schimbi.

Trebuie sa verifici ce tensiune ai cu motorul pornit. Poate fi o problema de incarcare a bateriei ... tensiunea trebuie sa fie peste 14 volti cand motorul este pornit.

Interfata se numeste VCDS (vag com diagnostic system) si se poate cumpara de la distribuitorii Ross Tech (daca esti profesionist auto merita, dar altfel este prea scumpa) sau se pot gasi alte variante dupa un simplu search pe google.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca te-am putut ajuta! In legatura cu schimbatul bateriei, nu stiu ce sa zic, eu am reincarcarcato pe a mea, a mers o vreme si dupa 2 saptamani, iar nu porneste...si acuma e moarta de tot..

Veizi tu, daca iar nu porneste, zic sa o schimbi.

Eu am VCDS 11.8, e foarte bun, poti scana, citi km (la unele masini), face codari...etc

Ai Pm.

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Costel Diaconu

Va salut, am si eu un Passat 2007 2.0 TDI 170 cp la reparat care nu porneste. Istoricul este ca a mers fara probleme, a stat 7 zile nepornita si nu a mai pornit dupa, ce am constatat, baterie ok, checu nu se aprinde cand se pune contactul, , pus vagu si nu se conecteaza pe engine, verificat mufele la ECU si erau ok, la un control amanuntit nu se alimenteaza ECU, alimentat manual cu un fir la plus si a pornit, acum am verificat releul principal din tabloul de langa baterie si pare ok, pus pe direct releul si porneste, am constatat ca nu am masa la releu, cred ca acea masa vine cand pun contactul dar nu am depistat exact de unde vine acea masa, am pus un firicel sub borna releului de minus si iam dat masa separat sa vad daca e ok releul, asa masina porneste, maine o sa mai sap sa vad ce o avea ca e tare ciudat.

Daca sa mai confruntat cineva cu asa problema as fi recunmoscator daca mi-ar impartasi din imformatii.

O seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema rezolvata, un fir din instalatia care trece pe sub suportul bateriei sa ros izolatia ce a dus la oxidare si intrerupere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Problema cu un passat B6 2.0 diesel 140 cai. A stat 7..8 luni fara baterie . Acum i s-a pus baterie si nu vrea sa pornească . Pe vcds da toate bujiile incandescente arse, dar motorul nu porneste din cauza imobilizatorului. Pe CAN nu răspund câteva module: imobilizatorul, central convenience, radio. Radioul nici nu se aprinde.

Problema e clar la imobilizator. Poti folosi orice cheie de B6 nu da pe display anunțul ca imobilizator activat, demarorul pleacă , motorul porneste o secunda si se opreste. Majoritatea modulelor dau eroare de comunicatie cu imobilizatorul sau cu central convenience . Am luat-o de la sigurante. Am gasit in tabloul de la șofer pe primul rând una de 5A arsa . Ne avind sigurante de schimb am mai încercat sa schimb între ele cu alta de 5A si s-a mai ars una tot de pe primul rând.

Miine o sa pun si auto scan înainte de joaca cu sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am pornit-o ! :icon_bounce: :icon_bounce: :icon_bounce:

Am pus clesti de la alta baterie si a pornit instant.

Am facut un drum de 10km prin oras si momentan porneste fara ajutor. Sa mai incerc sa o incarc sau e timpul pentru o baterie noua?

Multumiri tuturor! :icon_thumleft:

Ps. Un moderator daca poate schimba numele topicului pentru a arata adevarata problema poate mai ajuta si pe altii.

/offtopic Ce interfata am nevoie pentru masina mea sa imi pot face o diagnosticare singur de acum inainte?

 

Te rog dai si continuarea.

 

In plecarea in concediu, m-a lasat bateria ca in filmul anterior. Dar la 1000km de casa! :(. Noroc ca eram cu un prieten. Am cumparat cabluri si timp de 3 zile am pornit de la bateria lui, fiindca nici dupa cate 5 ore de condus nu vroia sa porneasca.

 

In primul rand, mi se pare ABSURD ca la atata calculator si martori sa nu afiseze NIMIC! Pur si simplu pe drum la o pornire, am remarcat ca imi palpaie luminile si m-am gandit ca ar fi cazul sa ma uit la baterie cu prima ocazia, iar la a doua pornire a renuntat.

 

Pe ochiul magic nu e nimic (e negru sau transparent). Bateria are 5 ani si nu stiu daca merita efortul de a o scoate incarca, masura si risca din nou. 

 

Sau poate ar fi util sa mai masor cate ceva? Si daca da, ce?

 

Va multumesc,

C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!