Jump to content

dupa schimbare pompa benzina


axxmanus
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Am sa fiu foarte succint in descrierea defectiunii pe care o intampin:

- VW Polo 6n 1995 motor 1.3 ADX

- seara am parcat, dimineata nu a mai pornit.

- am crezut ca e aprinderea, s-a dovedit a fi pompa.

- am schimbat pompa, cu una noua dar "no name" identica.

ce se intampla mai exact:

- la fiecare curba la dreapta (mai ales daca sunt putin in urcare) merge in suturi, franeaza de motor, dupa care isi revine si incepe sa traga. (valabil si daca misc si daca nu acceleratia).

-curbele la stanga ok.

-reset de la baterie facut.

-test pe vagcom, nici o eroare (am avut idle speed controller g127 dar dupa stergere ok).

Aveti vreo idee? inainte sa schimb pompa functiona perfect, dar parca nu as invinui pompa, deoarece nu vad motivul pentru care se manifesta doar la curbele spre dreapta....?! :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e pozitionata pompa, cumva e posibil sa ai putina benzina in rezervor si in curbele la dreapta sa nu mai aiba de unde sa traga? Sau in curbele la dreapta din cauza fortei centrifuge si a unui contact imperfect pompa sa nu mai primeasca tensiune? Pune masina pe un plan inclinat (spre dreapta) si vezi cum se comporta, eventual test cu vag in aceasta pozitie.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu acolo ar trebui sa existe un vas care sa ii asigure debit constant si stabilitate pe curbe... Ai comparat sa vezi daca pompele sunt identice? Poate aia veche mai avea ceva si la curbe spre dreapta era bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufele/firele de la pompa. E posibil sa nu faca contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa noua am scos-o din nou ieri tocmai pentru a o compara cu cea veche si verificat starea furtunelor (am inlocuit si colierul original de pe furtun - capatul spre pompa - deoarece era de unica folosinta).

totul pare a fi ok, pompa noua e identica cu cea veche (are si suportul acela jos de se potriveste intr-un singur fel in recipientul de plastic).

legat de cabluri electrice catre pompa - pare putin probabil sa se manifeste doar la dreapta, dar am sa verific...

poate reusesc sa fac un test azi cu vag de data aceasta pe un plan inclinat dreapta, sper sa aibe vreo relevanta, deoarece dupa cum spuneam dupa cateva secunde revine si trage din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si filtrul de benzina? Ar trebui sa pui unul nou sa elimini orice banuiala de mizerie de pe traseu.Daca are acelasi simptom cu pompa noua inseamna ca este din alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intre timp am cumparat un filtru de benzina, am fost la mecanic, iar seara cand am preluat masina mi-a spus ca (!!!) nu avea filtru de benzina deloc. A spus ca a verificat tot traseul de furtune dedesubt si nu era. Mi l-a montat in fata, langa motor (unde vine furtunul din rezervor).

De asemenea se pare ca defectiunea e din cauza ansamblului care tine pompa (un cilindru de plastic) ce se poate sa se fi deranjat la prindere jos. (sus e ok, e cu cleme) - dar nu s-a putut interveni pentru verificare deoarece aveam prea multa benzina in rezervor...

Am ajuns la aceasta concluzie (sper corecta) deoarece cu mai multa benzina in rezervor (+20l) nu mai are simptomul cu curbele la dreapta, acesta se manifesta cand raman <10l.

La urmatoarea verificare, revin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina se afla sub masina, langa rezervor. E un cilindru metalic de marimea unui pahar din plastic de unica folosinta. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Ce ai mai rezolvat cu problema asta? Si eu ma aflu exact in aceeasi situatie dupa ce am schimbat pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

fratilor cumparati pompa originala aceste aftermarketuri sunt niste gunoaie enorm de scumpe avand in vedere ca nu sunt bune de nimic si prinderile nu se potrivesc, ce fac ca pompa sa se plimbe in rezervor. asa am patito cu cu 6N dupa inlocuirea ei de un service renumit ce m-au asigurat ca merge 100% eu optand pt original dar ei m-au asigurat ca merge si am umblat o luna jumatate pt al remedia si nimic pana nu am dato jos si verificat ... cauza prinderile pompei! am luat una noua si in ziua de azi merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!