Jump to content

Prima mea masina

alex_andraa

Postare recomandată

Buna tuturor celor inscrisi pe acest forum.Sunt incepatore in tot ceea ce priveste acest domeniu,proaspat inscrisa in scoala de soferi.Dupe ce voi lua carnetul de soferi,vreau sa-mi cumpar o masina si as vrea sa ma opresc la un passat.Insa am auzit foarte multe contraindicatii pentru o biata incepatore,ba ca este prea mare,ba ca este foarte scumpa la intretinere etc.

Acum auzind toate astea elenul meu privind aceasta masina ``s-a taiat``

M-am informat si am inteles k la inceput nu este recomandat sa aiba mai mult de 90 cp.

1.Care ar fi modelul acesta cu maximum 90 cp?

2.Cat de scumpa este la intretinere?

3.Care ar fi consumul?

4.Este sau nu recomandata aceasta masina pentru o incepatore?

5.Sunt intr-adevar scumpe la intretinere masinile cu motoare cu capacitate cilindrica mare atat de scumpe la intretinere?

Precizez ca suma pe care doresc sa o investesc este de aproximativ 6000 de euro,insa doresc sa stiu cat mai multe despre aceasta masina.Multi spun k investitia pentru inceput nu ar trebui sa fie mai mare de 4000 de euro,poate este adevarat dar imi place acest tip.

Daca chiar nu este indicat un passat din anul 2005 sau 2006 ce altceva as putea sa cumpar la acesti bani,dar sa cuprinda cerintele de mai sus.Precizez k o intretinere ieftina este foarte importanta si un consum de carburant la fel

Link către comentariu

Cred ca o sa gasesti mai multe informatii pe tema asta in aria de Passat. Aici e doar arie de prezentare, fara discutii tehnice.

Passat de 90 de cai nu stiu daca este... poate B4 de 1.8 benzina. ALH de 90 de cai eu pana acum n-am auzit sa fie pus pe masina asta.

Passatul e un pic cam mare pentru un incepator... poate un Golf ar fi mai indicat(mai ales ca are si motorul de 90 de cai :) ) sau chiar Polo.

Cred ca cel mai bine ar fi sa deschizi un topic la "Versus" dupa ce te hotarasti la cateva masini din care sa alegi, dupa ce te documentezi in prealabil. Spor!