Jump to content

Golf IV Variant


Trutan Darius

Postare recomandată

Nuu... era rupta doar clema si nu statea cum trebuie, l-am rupt eu din greseala acum cateva luni:)

Link către comentariu

Eu ce am luat acuma am luat de la hazin dp forum. Maine ma duc sa vad daca gasesc ce iti trebuie tie :)

Link către comentariu

De la un timp m-am saturat de folia de pe masina....si as vrea sa o schimb cu una mai deschisa(acum am 5% transparenta), ce mi-ati recomanda pentru spatele masinii? 30% sau 50%? Multumesc

Link către comentariu

una din ele. si eu trebuie sa ma decid intre astea 2, 5% e prea inchis si nu imi place

Link către comentariu

Si eu am facut mare prostie....regret si acum, o sa o schimb cat de curand cu 50% cred.

In weekend la masina s-au schimbat oringurile de la injectoare, erau praf(nu stiu cum de nu mi-a bagat motorina in ulei), Acum masina porneste la sfert si stau cu sufletul impacat ca nu imi bat injectoarele in chiulasa :)

Cu ocazia asta am verificat si axul cu came, este in stare impecabila, ca nou :icon_thumleft:

Pret total pt toata distractia: 400lei.

Din pacate am uitat garniturile la mecanic(sa le fac o poza), era aproape inexistente :))

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu

inainte de schimb pornea greu doar la rece sau mereu?

la rece pornea greu dimineata dar apoi in restul zilei pornea ok, chiar daca o lasai 4-5 ore si motorul era rece?

in alt topic spuneai ca te-ar costa mai putin, de ce ai ajuns la 400?

Link către comentariu

A subestimat putin pretul pietei...nu stii ca socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din piata?:-P

Eu am o dilema...a umblat la distributie ca sa iti dea jos capacul de la colbutari?

Si nu in ultimul timp ma bucur ca ai scapat...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

@ muale: Exact cum spui, pornea greu doar dimineata(adica daca statea 10ore+) in timpul zile pornea la sfert, chiar daca stateam 4-5-6 ore, deci se dezamorsa foarte greu. Am incercat sa o parchez cu curu in sus, dar degeaba, tot greu pornea. Eram 90% sa nu schimb oringurile, pana mi-a zis mecanicul ca ar fi bine sa le schimb ca ar putea sa imi bata injectoarele in chiulasa, si asa s-a si intamplat din pacate. Dupa ce a desfacut capacul si a scos injectoare, am vazut ca erau la jumatate din grosimea celor noi (elring). De reglat le-a reglat el, nu stiu exact sa iti spun cum, doar ca a tot invartit de roata, si a apropiat tija de la injector, ceva de genu :)

@Laurentiu:Nu a avut deloc treaba cu distribuitia, doar a scos capacul si injectoarele afara. Acum masina porneste la sfert si daca sta mult timp. Daca mai stateam 10k-20k km trebuia sa schimb si chiulasa. Daca nu au fost schimbate niciodata eu zic sa le schimbi, ca uzeaza mai mult pe o parte, si sa nu te trezesti cu necazuri:)

Link către comentariu

Asta cu daca mai stateam 10/20000km e ca aia cu apendicita...toti ii auzi bine ca m-am dus la timp ca eram in prag de peritonita...

Preventiv cred ca o sa le schimb...nu as avea motive foarte intemeiate....doar ca masinuta implineste 10 ani si vreo 240k km...si ma gandesc sa cam iau asa pe rand mai toate garniturile sa le schimb....preventiv:-)

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

Asa mi-a spus, si deja s-au format santuri in chiulasa....posibil ca nu se intampla nimic, dar fiind doar niste garnituri de cauciuc, si supuse la temperaturi mari/mici imbatransec si ele. iar injectorul sta centrat doar de oringuri...

Link către comentariu

Inca o intrebare...pe DWA scrie la ce frecventa lucreaza?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

Astazi am reusit pana la urma sa activez DWA si Roll up, sunt foarte multumit dar am avut de lucru destul de mult :)

p.s: Laurentiu: Nu stiu ce frecventa are...este luata dp un passat:)

Link către comentariu

ma gandeam ca nu stii...dar nu scrie pe ea?

nu ai activat si sa clipeasca semnalizarile cand inchizi/deschizi?

cum se mai comporta masina de cand ai schimbat oringurile la injectoare...ti-a schimbat si suruburile?? daca zici ca erau uzate...nu avea si o bataie motorul?acum e mai silentios?

Link către comentariu

Laurentiu, ce treaba are frecventa,la ce te ajuta?

Darius, in mod normal nu ar trebui sa piuie la incuiere cu portbagajul deschis...

From HTC via Tapatalk.

Modificat de Muale
Link către comentariu

ma ajuta sa gasesc ceva AM dar care sa dea acelasi sunet...intelegi? ca am vazut pe la 100-150ron un DWA in dezmembrari...si chiar nu dau atat...

Link către comentariu

@ Laurentiu: Am activat chestia cu clipitul din VAG-COM, dar nu merge, nu stiu dc :( Problema cu DWA ii instalarea, trebuie tras un fir in plus de la ea la modulul de confort si programata cu o interfata seriala(se gaseste foarte greu laptop pt ea)

In legatura cu injectoarele..... singura diferenta ce am observat-o ii ca porneste mult mai bine masina(la sfert), nu batea nici inainte, si nici acum nu bate nimic, poate ii o idee mai silentios, dar poate sa fie si efectul placebo:), iar suruburile nu au fost schimbate.

@muale: Stiu ca nu trebuie sa mearga, face figuri de ceva timp switch'ul din haion, sapt asta tre sa ma ocup si de el:)

Masina arata intr-un mare fel la ora actuala, se vopsesc trimurile gen aluminiu :)

img0215mj.jpg

img0214me.jpg

Link către comentariu

pai tu nu ai alarma OEM? nu se inlocuieste claxonul actual de pe alarma cu cel DWA?ce fire trase?

te cam invidiez ca a ai garaj...:)

Link către comentariu

...pai de aia nu merge nici clipitul. de la switch ;) eu stiu ca incui masina si apoi inchid portbagajul si bip-ul e confirmarea ca se incuie. la tine ne-avand confirmare, nu clipeste.

goarna asta fiind legata pe (.....) confirma armarile/dezarmarile.

sub stergatoare ai claxonul original al masinii (alarma), anuleaza-l si leaga de acolo goarna de passat . eventual daca e loc, pune-o direct acolo.

Link către comentariu

Eu asa am facut, in loc de goarna oem am pus goarna de passat(tot oem). Doar ca cea de passat este diferita, are 3 pini si are baterie inauntru, de aceea are nevoie de un fir in plus. Masa ramane aceeasi, impulsul de plus care mergea la goarna de golf se pune pe plus continu pentru a avea tot timpul curent si a incarca bateria din dwa, si mai vine un fir in plus ce vine bagat in modulul de confort pentru ai da impuls sa faca zgomot. Toata smecheria trebuie adaptata cu o interfata seriala.

Dwa are baterie in ea pentru mai mare siguranta antifurt....daca cumva se scoate baterie cand masina este armata, ea urla...

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu

stiu treaba cu bateria...nu m-am gandit ca trebuie sa o incarce mereu si alt fir sa dea semnal. ;)

Laurentiu, te duci in targ si probezi cateva, vezi care iti place la sunet. are Cosmin de vanzare una de pe Audi, vb cu el.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Am cumparat alta cotiera, la cea veche era rupt capacul. diferenta de la cer la pamant cu cotiera complecta:))

img0221yq.jpg

img0222ra.jpg

img0225rk.jpg

img0226mt.jpg

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu

Cum zicea si Muale...se rezolva cu putina vopsea(se vede la mine pe mana) :))

post-79288-0-87173400-1359154940_thumb.j

post-79288-0-43284300-1359154944_thumb.j

post-79288-0-52086500-1359154946_thumb.j

post-79288-0-35286100-1359154950_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!