Jump to content

Golf IV Variant


Trutan Darius

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

A patit ceva masina ? de ce te apuci de chiulasa...tacheti...ax cu came...destul de lunga lista :(

Nu mai schimbasei o data o-ringurile? sau confund?

Link către comentariu
Trutan Darius

Din pacate problema a revenit, porneste greu. Dupa o constatare mai amanuntita, injectoarele au batut in chiulasa si au largit locul unde intra injectorul, iar o-ringurile nu  mai etanseaza si se dezamorseaza... :((

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Vesti proase :(

Dar din cate tin minte parca de cand ai schimbat o-ringurile ai vazut ca sapau injectoarele in chiulasa :( sper sa o rezolvi...la cat de bine arata la exterior merita si motorul sa mearga ceas :)

Link către comentariu

:(

Sper sa iasa bine lucrarea, e o lista lunga la care eu imi doresc sa nu ajung la ea...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de redline1619
Link către comentariu
Trutan Darius

@Laurentiu:  Mersi frumos de ''incurajare'', daca scap mai iefitin decat ar trebui o sa urmeze tot acum si un turbo(vnt20 cel mai probabil), urmat de injectoare + FMIC. Totul depinde la ce bani gasesc chiulasa si cat ma costa restul minunilor..

 

@Redline: Din pacate la mine s-a ajuns asa deoarece cel de la care am cumparat masina nu a avut deloc grija de motor, dar sper sa o scot eu la capat..

 

@Blue: Am schimbat farurile cu unele R32, dar din pacate inca nu sunt exact cum vreau eu, de aceea nu le-am prezentat aici, sa scap de partea mecanica si am sa ma apuc si de ele:)

Link către comentariu
Trutan Darius

Incet, incet m-am apucat sa strang piese pt revizia generala :), am hotarat sa bag doar piese oem, nu ma mai complic cu piese af, chiar daca dau un ban in plus, sper sa merite:)

 

Senzor temperatura G62 -120lei

Termostat OEM  -110 lei

post-79288-0-24051300-1377634317_thumb.j

post-79288-0-37811100-1377634334_thumb.j

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Se munceste la masina, urmeaza sa schimb AC cu climatronic, sper sa termin masina pana marti, cand intra in service...

post-79288-0-63848200-1379272607_thumb.j

Link către comentariu

Imi poti spune te rog ce trebuie sa schimbi ca sa faci din AC in Clima? intreb asta pentru un prieten ca ar vrea si el sa faca...

 

O sa arate mult mai bine masina cu climatronic, mie nu imi plac deloc masinile cu AC manual :001: .

Link către comentariu

De cand am luat masina mi-am dorit mutarea asta.. acum ca am prins o masina donatoare, nu am ezitat...

 

De piese ce are nevoie:

 

-tulumba complecta

-instalatie electrica

-senzor uv(sau cum ii zice)

-incarcare cu freon

-panou climatronic

 

 

In mare ce ii de lucru:

 

Dat jos coaja bord(volan, ceasuri, torpedo, scoarta..., tot ce tine plastic la bord)

Data jos bara dintre stalpi impreuna cu coloana de directie

Scos freon

Dat jos stergatoare 

Refacuta instaltia electrica

Foarte multi nervi..

Cam atata:))

 

Lucru : aprox 2 zile daca stii ce faci.....

 

 

p.s: un mic update..

post-79288-0-39999500-1379362906_thumb.j

Link către comentariu

Bling , Bling....o dai pe "croame" ? :))...Foarte frumoasa , incearca stopurile sa le inrosesti poate o sa iti placa , vezi ce iese....

Pe partea de mecanica vezi ca un VNT20 nu prea isi are rostul , sunt niste turbine ceva mai fiabile si mai bune pe care poti sa le pui pe masina , dar conteaza foarte mult si targetul care ti l-ai propus !!! :)

Link către comentariu

Din păcate turbina trebuie sa o amân pt 1-2 luni(pana strâng bani) am avut cheltuieli la care nu ma asteptam...

Masina este pe masa de operație si se schimba următoarele:

chiulasa

Ax came

Tachetii(8 bucati)

Semeringuri ax came (10 bucati)

Oringuri injectoare(4buc)

Garnitura chiulasa

Ulei+ toate filtrele

Termostat

G62

Antigel

+alte maruntisuri

post-79288-13795786890142_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

pfuaa...revizie mare la motor, te mai tine inca 10 ani :)

sa pui si preturi pt piese (tachetii/axa cu came)

Link către comentariu

Daca tot ai umblat la suprafata de ce nu-i bagi si un set de segmenti,este pacat sa nu faci treaba pana la capat.Compresia si consumul de ulei este succesul in toata lucrarea.plus ca ai ocazia sa cureti motorul pe interior.Compresie "noua" ,motor mai vioi,consum de ulei redus,pornire mai usoara.Faci o lucrare pe viata.

Modificat de calin.g
Link către comentariu

@Muale: Sper si eu sa mai tina atat:)) , preturile o sa le pun cand ii gata lucrarea, tot timpul mai apare ceva :(

 

@Calin:Nu am considerat ca aveam nevoie, pe joja nu scadea decat foarte putin intre schimburi, iar compresia era ff ok.

 

@enc3anu: Multumesc frumos dl!

 

 

Cam asa se prezinta acum: 

 

 

post-79288-0-03325500-1379668466_thumb.j

post-79288-0-58173100-1379668467_thumb.j

post-79288-0-01690800-1379668470_thumb.j

post-79288-0-48180300-1379668473_thumb.j

Link către comentariu

operatie pe cord deschis :)

piese de calitate, mecanic bun si masina o lasi mostenire nepotilor.

 

spor la treaba,asteptam vesti...

Link către comentariu

Cum se prezentau oringurile de la injectoare? ultima data ai pus bosch parca nu? 

Eu cand aveam de gand sa le schimb...mecanicul mi-a spus ca mi le schimba...dar la 6 luni o sa vin sa le schimb din nou ca sunt proaste...deci nu avea chef de munca sau se vad ceva urme de uzura pe ale tale?

Si nu ai zis cu furtunasele de vacuum cum sunt...de unde sunt...merita?:)

Link către comentariu

Foarte tare ce faci cu masina asta! Felicitari!

O sa te rog sa imi spui pret doar pentru piesele schimbate ca sa pui clima.

Multumesc

Link către comentariu

Operatia pe cord deschis a luat sfarsit, sunt foarte multumit, masina merge mult mai rotund si mult mai silentioasa, sunt foarte incantat si multumit de lucrare.

 

@Laurentiu: La mine nu prea ii relevant cum aratau, deoarece aveam ff mare uzura in chiulasa....acum cu chiulasa ''noua'' si cu oringuri oem sper sa nu mai am probleme.... . Furtunele de facum le-am luat pt ca cele panzate se tot crapau, astea deja au jumatate de an si is ca noi, le-am gasit pe google, o firma din bulgaria dar cu transport si in ro, sunt de 3 mm.

 

@Muale: Multumesc frumos. 

 

Piesele au costat aprox:

Ulei + toate filtrele oem -400lei

Tacheti oem - 800lei

Ax came -1000

Garniutra chiulasa-200

Oringuri-200

Alte garnituri:50

Simering ax came:600

Senzor g62:110

Termostat:110

Antigel:100

Plan + tot ce tine de chiulasa: 300

Vas antigel nou:80

Curatat turbo(pana vine unu nou)

Cam atat din cate imi amintesc, sper ca o perioada buna de timp sa nu mai am treaba cu ea.

 

@florinpvb: Eu am avut clima original, deci am instalat doar climatronic in schimb. Tulumba + tot ce tine am luat de la o masina din dezmembrari ( gratis) si am montat-o sus, m-a costat doar freonul.

 

 

 

 

 

post-79288-0-32032600-1379962314_thumb.j

Link către comentariu

Pai eu nu am segmentat motorul, nu aveam dc sa il segmentez, compresia ok, consum ulei ok... :)

Link către comentariu

Inseamna ca am inteles eu gresit ce inseamna segmentare, nu prea ma pricep.

Cum ti-ai dat seama ca trebuie sa faci ceea ce ai facut? ce simptome ai avut :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!