Jump to content

Probleme cu pornirea


Victor29
 Share

Postare recomandată

Am un Passat b4 95' Motor 1.8 benzina 90 cai ... si de un timp incoace imi face probleme la pornire ... Mai exact porneste si se opreste dupa 1 - 2 sec ... Ma poate ajuta cineva cu o solutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am cheita in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare imobilizatorul, daca are asa ceva. Daca are ar trebui sa aiba cip in cheie. Daca da poti incerca urmatoarea chestie: scoti din cheie cipul (vezi sa nu-l pierzi) si-l pui undeva mai aproape de bobina antidemaraj, daca gasesti o pozitie in care ramane pornita atunci este clara situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la cip ... imi face de ceva timp si am incercat ... l-am lipit de cititorul de la imobilizator nu are de ce sa faca asta ... am mai auzit k ar fi de la un releu de la pompa de injectie ... dar eu stiu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poţi să încerci următoarele: bagi cheia în contact, aştepţi să se stingă toate de pe bord şi dai la automat, dar nu ţii cheia pe poziţia II-a mult timp, dai drumul la cheie exact înainte să pornească motorul (cam jumate de secundă ţii cheia). Deci vrei să învârtă electromotorul un pic, dar să NU pornească motorul.

După aia la fel, aştepţi să se stingă toate de pe bord şi o porneşti normal, vezi dacă mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am atasat cate ceva. Erori...nu da nimic la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu imi face tot timpul, cand si cand, dar cand imi face am patit sa nu mai vrea deloc sa porneasca ... In legatura cu erorile .... La diagnoza a iesit totul perfect fara erori ... Nu este o eroare este o chichita acolo, doar ca nu imi dau seama ce ... Electromotorul functioneaza bine, a fost schimbat de curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut :) Si eu am aceasi problema la un passat 1,9 tdi :) am fost la reprezentata vw , si mi-au zis ca problema e imobilizatorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la reprezentanta.....iti zic ca nu ii doare gura dar nu o data s-a intamplat ca sa schimbe ceva la o masina si de fapt sa aibe cu totu alta problema. dar ca si idee puteti merge la un schrot va luati immo dar cu conditia daca nu va functioneaza sa va dea banii inapoi. il montati si vedeti ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut. Am Passat 1994 motor 1z 1,9 tdi 90 cai. de vreo 3 ani imi galopeaza motorul la relanti si ma smuceste cateodata in mers mai ales in treptele inferioare1,2,3. am fost mai demult la vreo 3 servisuri si primul a spus ca este cititorul (senzorul) de pe volant, unu a spus ca e din cauza ca cateodata apar bule de aer pe conducta care duce motorina la pompa de injectie si unul a spus ca e pompa de injectie. Nu i-am facun nimic vreo 2 ani timp in care am facut 30.000 km(pornea f usor inclusiv iarna, nu consuma mult, nu scotea fum) acum o luna am luat, convins fiind ca e pompa de injectie, o pompa cu 100 de euro care arata exact la fel dar nu avea nimic scris pe ea nici un cod sau marca am puso sus si tot asa galopa la relanti, am schimbat si senzorul de pe volant, tot asa facea, am returnat din fericire pompa vanzatorului recuperandu-mi banii dar am ramas cu problema nerezolvata, punand pompa veche la loc. Cand a venit iarna surpriza, imi pornea foarte greu la -10 grade trebuia sa dau de 3-4 ori la automat sa porneasca. Acum 2 saptamani am schimbat filtru de aer, polen motorina(l-am umplut cu motorina) si am pornit mai greu pana si-a tras motorina am mers cu ea 2 saptamani pana ieri cand mi-a venit mie ideea geniala sa scot mufa de la cititorul de pe volant sa vad daca porneste, Nu a pornit. pun mufa la loc si surpriza nu a mai vrut sa porneasca nici pana astazi, am terminat bateria, am incarcat-o si astazi am pus pe cineva sa dea la automat si se aute ca o scanteie in pompa de injectie, dar nu porneste. Sa fie totusi tot de la pompa de injectie, ar avea rost sa sa incerc si cu alta pompa de injectie care sa fie Bosch? Multumesc si scuze pentru poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa o scanare cu Vcds, cu motorul oprit(pt ca nu am reusit sa il pornesc) imi arata doar eroarea:

01117-Generator terminal DF Load Signal

Banuiesc ca e de alternator, DAR de ce nu imi porneste masina? :tuktuk:

Modificat de acomi.alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa alimentezi electrovalva direct de pe baretie si sa incerci sa pornesti asa motorul, verifica releul 109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul109 l-am verificat de ieri si pare in regula nu are urme de negreala sa vreun pin puscat..o sa incerc azi cu curent la electrovalva dar sa mi se incarce bateria prima data la redresor.

Intrebare: Unde este aceasta electrovalva? Despre ce electrovalva zici?

MULTUMESC

Modificat de acomi.alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in poza atasata am incercuit cu rosu care ii electrovalva

post-62254-0-54563900-1356288224_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. am pus curent acolo dar nici asa nu porneste si avea alimentare si inainte ca am verificat mufa aia si venea + de la baterie, releul 109 pare sa cupleze, motorina se vede pe furtunul dintre filtru de motorina si pompa ca trage(am niste bule de aer dintodeauna pe acolo).

ce n-am incercat este doar sa desfac tevile ce duc din pompa la injectoare sa vad daca scuipa motorina, daca scuipa motorina atunci nu ii mai fac nimic si o las pana dupa sarbatori.

Mersi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare stimati colegi am un pasat b4 din 96 motor adz 1.8 pe gpl si de cind a venit iarna am probleme cu pornirea pe benzina ,porneste pe benzina si se opreste nu sta deloc la ralanti trebuie sai dau sprituri ca la dacie si pe toba scoate un sunet infundat si de turat motorul se tureza pina in 2000 ture cind o cuplez pe gaz merge ok nu am treaba cu ea dar cu conditia sa o incalzesc pe benzina asa spritata macar vreo 5 minute ca altfel daca o cuplez pe gaz cu motorul rece merge 1minut bine si se opreste si nu o mai pot porni pina nu schimb bujiile ca mi le uda complet noroc ca mai am un set la mine de bujii ca mam invatat minte de cind am patito de 2 ori.Eu am inst gpl manuala la buton cei care au automat merg pe benzina pina ce ajunge motorul la 40/ 60 grade si dupa aceea trece singura pe gaz.Ce poate fii .E pozibil sa fie infundat ceva ma refer la sita de la pompa sau filtru de benzina sau poate injectorul are ceva calamina pt ca in ultimii 3 ani am mers cu ea mai mult pe gaz 45000 km pornirea era pe benzina restul era pe gaz .Pot spune ca mi se pare ca motorul merge mai bine pe gaz decit pe benzina.Inca o chestie daca mi se termina gazul din butelie am pusa merg cu masina numai in suturi pe benzina este o adevarata aventura mai ales in oras .Astept un raspuns de la voi sau o parere sa pot rezolva problema.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil filtru de benzina. Si din cate stiu eu se merge cu 2-3 plinuri de gaz si apoi 50-60 de km cu benzina pentru ca gazul are ardere uscata si completa iar masina a fost proiectata sa mearga cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mersi mult colegu am sa cumpar un filtru de benzina si un chit de disttributie si am sa fac putina curatenie in rezervor ,voi scoate pompa cu litrometru ,voi curata rezervorul si sita din capul pompei si schimb si filtru .Apropo dami un sfat pt un chit de distibutie mai de calitate pt motorul adz 1.8 clasic 90 cai.Tura trecuta acum vreo 55000 km am cumparat un chit de disributie contitech cu rola inna nou si cind mia strins distributia mecanicu se auzea un huruit de la acea rola inna cu timpul a disparut dar nu mi sa parut normal ca o piesa noua sa faca asa ,am auzit pareri si la colegi pe forum in legatura cu aceasta rolla inna.

Astept un raspuns.MERSI ANTICPAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.


Am si eu un passat b4 2.0 benzina cutie automata din 1996. in ultima vreme a inceput sa mi se opreasca in mers sau stationare si sa nu mai porneasca ceva vreme(cateodata dupa cateva minute ,altadata dupa cateva ore bune). in momentul in care nu pornea am verificat daca i vine scanteie si nu venea.am schimbat bobina si la fel:cand vrea se opreste. am mai observat ca imediat dupa ce se opreste nici la automat nu da din prima cheie. partea electrica de la contact si ea este schimbata de curand. am duso la mecanic de cateva ori dar nu gaseste defectiunea. motorul merge foarte bine nu intrerupe ,doar ca se opreste brusc. parca iar taia curentu. este ceva releu sau piesa care poate opri bobina din lucru? va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Sunt nou si eu pe aici, asa ca daca am postat unde nu trebuie, imi cer scuze!


De curand mi-am achizitionat un VW Passat TDI break, anul de
fabricatie 1996. Vin cu urmatoarea problema, poate imi da cineva vreun
sfat:


masina a stat nepornita 3 zile, iar in dimineata asta am incercat sa o
pornesc, zic sa o pornesc, deoarece a facut figuri, la prima cheie nu a
vrut sa porneasca deloc, la a doua cheie motorul a functionat foarte
putin si s-a oprit, iar la a treia cheie, am apasat pe acceleratie si am
"ajutat" motorul sa-si "revina". La a doua cheie a inceput sa palpaie
beculetul martor de la ulei... Sa fie de vina uleiul de motor care
trebuie schimbat? Sau bujiile incandescente care or fi "obosite"? Sau
bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înâi trebuie făcută o scanare să vezi dacă sunt erori stocate. Pe frigul ăsta cam exclus să fie bujiile de vină. Martorul la ulei s-a aprins din cauza încercărilor repetate de a porni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ştii? Ai verificat tu şi ai constat că nu au?

Aşa de curiozitate în ataşament sunt erorile care se pot găsi pe motorul 1Z fabricat în 1994.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ai verificat la tabloul de sigurante ,siguranta de alimentare cu curent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!