Jump to content

Mers foarte intrerupt in sarcina <3500rpm


Chucky_Catalin
 Share

Postare recomandată

Chucky_Catalin

Salut,

Inainte de toate, rog un moderator sa multe acest topic unde trebuie, insa am citit pe forum, am intrebat prieteni, mecanici, si nu am gasit nici un rezultat.

Cu ocazia schimbarii ambreiajului, am schimbat si bujiile (bosch, long life 60k).

Masina devenise cam lenesa (urma sa constat ca era de la bujii) si avea si o mica intrerupere de putere, in sensul ca masina mergea in socuri, se simteau subtil pe la vreo 2000 ture. Nu ma deranjau asa tare. Erau ca 3 "palme pe spate"

Zilele trecute, dupa ce am schimbat bujiile, masina parca a prins viata, trage cum n-a mai tras niciodata, dar odata cu viata ei, au aparut si problemele mele, si anume: acum daca dau talpa, fie ca sunt in I, II, III, IV, masina merge in suturi, mult mai pronuntate ca pana acum si le simt si pana pe la 3500ture-4000. Lucru foarte enervant...din 3 palme pe spate au devenit " 10 suturi in fund".

Initial credeam ca este de la valva EGR, care-mi daduse de mai multe ori pe tester ca are probleme si ca trebuie schimbata. Astazi am facut lucrul asta, cu gandul ca ....scap de probleme, surpriza....dupa ce am schimbat EGR, sters erori, dat tura de rigoare, sa vedem cum s-a rezolvat problema dupa alti 500-600 lei bagati in masina....FACE LA FEL...

Pe tester nu da nici o eroare....

Mecanicul meu zice ca ar putea sa fie 1. de la clapeta de acceleratie (care aparent are un mic joc....la adaptare dandu-i adaptare doar 93%)

L-am auzit zicand ceva si de un injector mai "obosit"....

Tin sa precizez ca am curatat clapeta, inlocuit bujiile.

Nu stiu ce sa fac....si de unde sa incep...cine s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare?

Multumesc,

Masina este cea din semnatura VW Bora, 2001, 1.6 16v AZD, 160k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chucky_Catalin

Merci, din acel topic am mai citit din cand in cand :)

Sunt 98 pagini totusi... tre sa ma pun pe citit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori sunt pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chucky_Catalin

Initial erau insificient flow de la EGR, am schimbat valva, sters erorile, facut teste, masina merge intrerupt doar la WOT...cand accelerez mai treptat nu se simte mai nimic.

Momentan nu este nici o eroare pe masina, lucru foarte ciudat.

Mecanicul meu zice ca ar fi de la jocul/eroarea clapetei de acceleratie.

La adaptare, i-a reusit din a 2a incercare din ce am inteles, si atunci i-a mers doar 93%...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chucky_Catalin

Pana la urma a aparut eroarea missfire pe cilindrul 2, schimbat cu o bobina noua si merge perfect.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut!

Putin ajutor daca se poate, va rog! Problema mea sta in felul urmator: in treptele 2 si 3 de ceva timp imi tragea in suturi, doar la coasta si doar intre 2000-3000 rpm.

Odata la pornire intr'o dimineata mai racoroasa ( normal imi porneaste la sfert de cheie) a dat sa porneasca si a murit imediat motorul, check engine a ramas aprins dupa pornire -> problema g71.

Bun, am sters eroarea, am curatat putin debitmetrul, am mers asa.

De ceva zile insa, imi trage in suturi si in treapta 1 si nu numai la coasta, ci pe orice portiune de drum, ba mai mult azi am si auzit ceva zgomote ciudate pe la roti dupa cateva viraje mai urate si dupa acestea mersul in suturi s'a accentuat si si sunetele pe la roti de altfel. Am avut norocul sa schimb si debitmetrul ( bosch) ca mi'a ajuns in seara asta, dar buba tot a ramas. Buun, m'am suparat si am dat jos roata stanga fata, am observat ca miscand de disc acesta nu se misca liber ci la un moment dat se blocheaza, discurile sunt schimbate (TRW) placutele sunt uzate uniform (bosch)

Ce as mai putea sa verific, dimineata ma trezesc la prima ora sa revin, deoarece m'a prins intunericul si nu mai vedeam prea bine.

Am nevoie de ajutor deoarece vinerea viitoare trebuie sa plec spre Ro, si am de facut 2000km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa

Si mai am si cunoscutul trepidat la franare intre 100-120kmh

Aceeasi chestie cu 3 randuri de cauciucuri, ultimele sunt Conti TS850, pe 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinGheorghies

Salut. Am si eu o problema daca se poate sa ma ajutati va rog. Am un golf 4 1.6 16V din 2000. In toate treptele de viteza la un mers aproximativ constant si o turatie de aproximativ 1700~1800 rot/min simt ca masina smuceste din toate incheieturile, ca si cum intrerupe motorul. Dupa o turatie de 2000 de rotatii, masina merge perfect. Mentionez ca bujiile, fisele si bobina de inductie sunt noi, deci nu este de la aprindere. Am pus si testerul pe masina si nu a dat nici o eroare. Unii mecanici si-au dat cu parerea, cutia de viteze si planetarele au fost luate in calcul. Daca cineva a mai avut problema asta va rog daca se poate sa ma ajutati sa gasesc o remediere. Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceasta problema dar nu atat de pronuntata,eu cred ca este ori clapeta de acceleratie ori injectoarele.unul sau mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu i'am dat de cap, am verificat frane, discuri, aprindere, nimic

Problema e ca face din ce in ce mai rau si zgomotul provine dinspre cutie. Banuiesc ca ar fi vreun cap de planetara, eventual tripoda.

Dar ca sa le probez cel mai bune e cu planetara desfacuta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I'am dat de cap pana la urma, la mine a fost destul de simpla problema, nituri sarite din coroana, asadar caut alta cutie.

Problema e ca eu locuiesc prin Franta si am cautat in toata regiunea in care locuiesc, azi, toata ziua.

Modelul cutiei este ERT si parca e o raritate [emoji15]

Intrebarea si rugamintea mea este, poate cineva sa'mi spuna daca in afara de ERT pot pune alt model de cutie? Eu am motorul AUS de 1.6 16v 105cp.

Am gasit de exemplu pe un 1.6 simplu, banuiesc ca SR, dar nu stiu ce model de cutie este, maine o sa merg sa vad.

Am inteles ca daca ar avea capacul verde nu prea difera, sau daca difera, ce anume? Se pot adapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut , am si eu o problema cu golfu meu.. :D Imi da rateuri, de la 1500 rot daca apas brusc pe acceleratie imi da rateuri si cateodata se stinge si aprinde "check engine" am observat ca daca o opresc si o pornesc isi revine , dar dupa cativa kilo parcusi iar da rateuri..A mai intalnit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil bobina de inductie sau bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si de ce cand o opresc si o pornesc isi revine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cel mai sigur - fa o scanare/diagnoza si posteaza rezultatul, pentru a ne pronunta cu exactitate, asupra modalitatii de rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai, ca era de la fise :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am observat si la mine in aceasta seara problema partial comuna discutata aici,mai precis cand veneam spre casa pe DN1 am incercat sa fac o depasire mai fortata si surpriza masina tragea in suturi.Acest comportament s_a mentinut pe tot parcursul traseului doar in treptele superioare si la turatii peste 2500 in momentul accelerarii .In rest motorul merge perfect.Mentionez ca masina ruleaza cu gpl iar defectul persista si atunci cand funtioneaza cu benzina.Nu a dat erori in bord.Motorizarea 1.4 16v BCA, an 2004.Cu ce trebuia sa incep la verificare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema s-a rezolvat prin inlocuirea bobinelor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Golf 4 1.6 16v 2002 masina merge in suturi si uneori se opreste motorul, de 2 ani incerc sa o repar, M-A DISPERAT, totul a inceput acum 2 ani cand a scazut temperatura afara masina nu mai pornea la prima cheie.
Am fost la mecanic mi-a schimbat senzorul de temperatura ( asa a zis el) si masina pornea fara probleme dar a aparut o alta, masina merge in suturi si nu trage bine, parca ar fi infundata. Cand o pornesc trebuie sa merg cu ea la 2000 turati smuceste trage greu si cand apa ajunge aproape sau chiar la 90° dupa ultima smucitura masina prinde viata. Daca o turez peste 2000 si merg cu ea asa pana ajunge temp la 90° si nu o las sa se "desfunde" merge in suturi si se opreste motorul in mers la schimbarea intr-o treapta inferioara.
Am mers la service (4 mai exact in ro) am schimbat toate filtrele, uleiul, curatat clapeta acceleratie, schimbat egr, pompa benzina, buji + ambreajul la recomandarea unui mecanic dupa toate astea masina mergea la fel.
Am plecat cu ea asa in Olanda (unde sunt si in prezent ) de vreo 6 luni se opreste in mers si uneori nu mai vrea sa porneasca decat (cred eu) dupa ce se raceste. Am fost la un specialist vw (zice el), a zis ca asa ceva nu a mai vazut, mentionez ca pe tester nu da nici o eroare. La recomandarea mecanicului am schimbat computerul aflat sub stergatoare, am schimbat bujiile, bobinele, mi-a verificat pompa de benzina, am schimbat alternator (asta suplimentar).
De 3 saptamani de la ultima vizita la mecanic folosesc benzina 98 ( la recomandarea mecanicului ) nici o schimbare, mi-a zis daca tot mai face asa sa o duc inapoi ....m-a disperat masina asta ....ce poate sa fie ??!?!??!?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut la toată lumea

am un vw bora și nu ii dau de cap ,1.9 TDI AXR

în mers pana în 2000 de ture îmi intrerupe 

Vreo cauza?

Este careva în Timișoara sa ma ajute cu un tester? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare colegi, nu am lucrat prea mult cu benzinare mai mult cu diesel, am o masina a unei familii care nu o duc atat de bine si am decis sa ii ajut si eu putin...

 

Masina e un G4 1.4 16v, mi-a zis ca in mers cand schimba treptele se opreste motorul la calcarea ambreiajului.

 

Am incercat si eu masina da nu am patit asta, in schimb am accelerat si cand am lasat-o sa scada la relanti s-a tot oprit (probabil asta se intampla si ei), ce nu imi place e ca revine la relanti cam ciudat, in sensul ca o turezi, scade relativ repede din ture, scade prea mult si dupa ii da injectie ca sa mentina relanti-ul.

 

Cealalta problema sesizata de mine e ca in momentul cand o turezi blana masina nu intra in limitare ci in niste intreruperi pe la 4.000...4.500 de ture, uneori se mai apropie spre 5.000 si afuma destul de mult pentru un benzinar, fum negru (benzina nearsa).

 

Am observat ca daca nu apas acceleratia maxim se duce in 6.000 de ture si se limiteaza normal (cand o calci blana si intrerupe asa, scoate scantei pe evacuare, cand o calci mai putin nu mai scoate).

Am schimbat uleiul si filtrele (erau destul de murdare...), am schimbat si bujiile impreuna cu fisele (erau foarte vechi) si sensorul de la axa cu came care masura putin ciudat, momentan masina in blana face la fel cu exceptia opririi.

 

Clapeta de acceleratie a fost schimbata de catre cineva dinainte (am adaptat-o pentru ca persoana respectiva doar a montat-o si atat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare grup, am un Golf 4 1.6 16v AZD si imi merge in suturi, motorul merge ok, nu intrerupe, nu bate, nu oscileaza nu face nimic doar ca in mers mereu dupa ce schimb viteza si in momentul cand accelerez merge in suturi, smuceste de cateva ori si dupa merge ok dar daca schimb iar viteza iar imi smuceste, adica in orice treapta imi face asa dar nu face mereu asa, are momente cand smuceste si cand nu smuceste dar e foarte enervant, deci imi merge in suturi doar cand accelerez, nu cand dau drumul la ambreiaj, doar in acceleratie imi face asa pana in 2000 de ture, ambreajul nu are nimic, aceasta problema mi-a aparut dintr-o data fara sa schimb sau sa umblu la ceva, pe VCDS nu imi da nici o eroare si am aceasta problema cam de 2 saptamani... are cineva vreo idee ce ar avea si ce trebuie sa-i fac? Spune-ti-mi pe ce canale sa fac loguri sa vedem poate zice ceva in loguri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!