Jump to content

aspiratie cu apa


cromo67
 Share

Postare recomandată

Si HHO intra in alta discutie. Parca este topic dedicat.

Aici cred ca e vb de adaugare controlata de apa...

Mai erau incercari pe vremea daciei... Si cica ar fi avut rezultate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la postu #11. Cromo, tocmai ce am facut o tura de 480 de kilometri, bucla inceputa din sibiu pe transfagarasan, intors pe transalpina si am scos un consum 6.6%. Doar ca data de comparatie. Deci consumu tau mi se pare posibil si corect. N-am nici un fel de modificare la masina, ba chiar am clapeta de accelaratie decuplata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in conditiile in care un logan de 1.4 ia 9 l in oras un consum de 10-11 l la un motor de 1.8 fabricat acum 20 de ani e un consum excelent. referitor la treapta 5 de pe masinile noastre partea buna e ca poti merge in oras cu a5a lejer dar afara cere o treapta superioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.power-tuning.ro/Injectie_Apa dupa instalatia aceea m-am inspirat doar ca e home made!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au motoare ABS si nu numai. Cand e cald afara la prima pornire decuplati de proba firul care alimenteaza pata calda !!! Astept sa-mi spuneti voi ce se intampla. Pe timp de vara nu cred ca e necesar sa functioneze chestia aceea, mai ales pe canicula asta. Un pic de economie mai e si de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este pana la urma pata aia calda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este pana la urma pata aia calda?

Sub injector (blocul injector), in interiorul motorului, amplasata oarecum pe galerie se afla o ,,placa'' cu tepi (un reşou) alimentata permanent. Are rolul de a vaporiza benzina pentru o mai buna ardere. Pe scurt, bezina picura din injector pe placa asta si se vaporizeaza, amestecandu-se cu aerul aspirat.

Multi cred ca vara aceasta placa incalzeste inutil si aerul aspirat de motor (aerul incalzit are mai putin oxigen si arde mai prost)... la unele motoare s-a instalat acel intercooler ce raceste aerul inainte de a intra in motor.

Eu personal nu recomand oprirea totala, vara, a acelei placi... Acea placa incalzeste/vaporizeaza benzina si impreuna cu clapeta din cutia filtrului ce baga aer cald, din galerie, la pornire si pana se incalzeste motorul... ei bine acest sistem a fost gandit de neamt cu un scop... altfel il eliminau ei de la inceput.

Acum... din studiile mele... ar fi util daca dupa atingerea temperaturii optime de lucru a motorului, ar fi montat un termostat care sa intrerupa alimentarea acelei placi. Ei bine, asta e un lucru interesant de facut.

Al doi-lea ar fi cum racim un pic aerul, vara? O solutie este si vaporizarea cu apa... dar, dupa cum spunea un amic... prea multa umezeala corodeaza.

edit:

Uite aici un grec povesteste ce a facut el tinand cont ca in grecia este cald o mare parte a anului:

http://www.cc.ece.ntua.gr/~achan/Cars/Car_Modifications.htm

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de explicatie, banuiam eu ceva dar nu eram sigur :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tanc, uite ca a pus colegul niste poze in care se vede si placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Efectul racirii aerului este un surplus de oxigen.Aerul rece contine mai multe molecule de oxigen. Cu instalatia de ,,umezire " a aerului tocmai asta fac , ii dau motorului un amestec foarte bogat in oxigen fara sa racesc aerul in vreun fel. Cat despre umezeala care strica daca e prea multa iti spun eu ca nu ai de sa iti faci griji! 0 jumate de litru de apa la 700, 800 de km e ceva nesemnificativ pentru motor. Am mai spus ca dupa ca am montat instalatia a trebuit sa modific si avansul la aprindere. Asta din cauza arderii mai rapide si complete a carburantului.

In legatura cu pata calda, nu am masurat dar cred ca ECU o opreste cand ajunge la o anumita temperatura.Probleama e ca pana se incalzeste consuma curent f mult. Niciodata din injector nu o sa curga stropi ! Neamtul a gandit acest sistem deoarece la tamperaturi scazute benzina isi schimba niste caracteristici, in cazul nostru, onctuozitatea. Adica devine putin mai uleioasa ca sa spun asa, si din acest motiv nu se mai pulverizeaza in picaturile alea asa de fine. Asta era de fapt problema Daciilor , care nu porneau iarna. Mai stiu de asemenea ca pata calda are si un efect de antgivrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!