Jump to content

aspiratie cu apa


cromo67
 Share

Postare recomandată

Buna! as vrea sa stiu daca mai are cineva pe masina asa ceva. in principiu e vb de o instalatie care ,,umezeste " aerul ce intra in admisie. Rezultatul este o ardere completa a carburantului cu urmarile de rogoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai totusi acum. :coffee_lol: aerul trebuie sa fie uscat,fara impuritati si la debit normal a.k.a filtru de aer schimbat la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are legatura cu sistemul water-methanol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OF : de ce apar mereu atatea tampeni...care cica scad consumul? :sly: eu sincer nu cred in nimic..adica un om normall..e mai desptept..decat unul care a creat motorul ..sau ce? De ce credeti tampenii din astea...fratilor...luati-le si vedeti ca ati dat bani pe degeaba..singurul "efect" ar fi doar placebo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! as vrea sa stiu daca mai are cineva pe masina asa ceva. in principiu e vb de o instalatie care ,,umezeste " aerul ce intra in admisie. Rezultatul este o ardere completa a carburantului cu urmarile de rogoare.

Salut - stii ceva, insa de fapt "umezirea" se refera la vaporizarea apei - ceea ce duce la racirea aerului. Asta inseamna ca se umple cilindrul cu mai mult aer (si implicit si carburant) si deci o putere mai mare.

Sistemul s-a folosit de mult, pe avioane de vanatoare. Cresterea puterii in cazul unui motor aspirat nu e prea mare (pana in 5%) iar riscurile sunt legate de introducerea de apa in cilindru (daca se intampla in cantitate suficienta, distruge motorul).

Daca masina are turbo, se foloseste racirea intercoolerului cu spray de apa (e o metoda mult mai sigura) si mai eficienta.

Componente pt acest sistem se gasesc pe eBay... am avut asa ceva de mult, pe un Golf III si rezultatul nu e exceptional. Nu cred ca se compensa pierderea de putere la pornirea A/C. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vorbim de aceeasi instalatie. La instalatia pe care am facuto eu apa nu are cum sa ajunga in cilindrii, aerul trece prin apa (devine aer umed) ... Nu urmaresc cresterea puterii ci reducerea consumului! In cilindrii intra aer foarte cald cu o cantitate mai mare de oxigen care ard complet carburantul . La instalatia pe care ai avut-o cum vaporizai apa? Eu folosesc caldura din galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cromo, acum da si tu detalii... sursa, linkuri, poze, ca murim curiosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am inspirat dupa instalatia facut de niste ingineri din franta. cautati pe google econokit. eu am facut ceva optimizari si nu folosesc doar apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))))))) asta-i ca si aia cu magnetii de se pun pe conducta de carburant sa zapaceasca moleculele, doar ca de data asta e cu ionizarea aerului :blink: scade consumul cu 25% garantat :P sa fim seriosi. uita-te si tu la explicatiile alea, is de tot rasu. vrei consum redus de carburant alege un stil de condus economic sau schimba-ti masina. astea sunt singurele optiuni care le ai.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cromo, stiu ca am facut misto mai inainte da is curios, sincer acu. pune si tu niste poze si detalii cu ce ai tu pe masina, nu rahaturi frantuzesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok! azi am terminat benzina cu care am venit din excursia de peste 1000 de km. deci! s-au parcurs 1400 de km cu 80 litri de benzina, fix. iese un consum cam de 5, 7 l la suta de km. traseul a fost Roman, Brasov, Transalpina, m-am intors pe Transfagarasan apoi direct Sovata , Lacul Rosu, Piatra Neamt si acasa! + cateva drumuri prin oras si un drum pana la Bacau ( cam 40 de km) la intoarcere sa terminat benzina.

Acum sa va spun despre modificarile facute masinii. Toba finala inlocuita cu una sport, intermediara scoasa dar a ramas catalizatorul, filtru sport pe burete de la Raid Hp, si magneti neodim pe furtunul de alimentare.In afara de astea am mai schimbat cutia de viteze cod CHB cu una cod 4T, ( mai lunga). Bineinteles instalatia de care am amintit a functionat non stop.

Ca sa previn unele comentarii de la cei putin mai neincrezatori precizez ca magnetii sunt luati de la dezmembrari calculatoare ( 2 grupuri de cate 5 bucati in forma de semiluna) impreuna tin 16 kg. Primul efect dupa ce i-am pus a fost ca dupa vreo 50 de km masina a scos fum negru vreo saptamana dupa care a incetat fara ca eu sa umblu la motor. Parerea mea personala este ca magnetii aia isi fac treaba indiferent ce zice unul sau altul care nici macar nu a incercat sa inteleaga cum functioneaza.

Instalatia cu apa e facuta asa cum am mai spus dupa modelul celor de la power tuning. Am inlocuit rectorul lor cu o bucla din teava de cupru lipita de galeria de evacuare. Probleme mari am avut cu furtunele deoarece vacuumul si temperatura ridicata le aplatizau si le obturau, dar am rezolvat. Ca solutie nu folosesc doar apa distilata, mai adaug o cantitate de apa oxigenata. Dozajul debitului il fac cu o mica canea sferica. E foarte simpla instalatia. Poze deocamdata nu am facut dar am sa pun cat de curand. Nu am postat treaba asta ca sa fiu luat la misto, poate cineva e interesat de asa ceva sau chiar are si pot schimba unele pareri si idei.

Instalatia nu da carburant in camera de ardere ci doar mai mult oxigen lucru care l-am vazut la un test de noxe. S-a speriat ala cand a vazut cat oxigen iese , el nestiind ca sonda lambda era decuplata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ierti daca nu te cred ca ai scos 5.7 pe transalpina si transfagarasan cu motor ABS cu toate modificarile din lume. si referitor la faza cu magnetii am vazut-o si la mythbusters... BUSTED!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar te rog sa nu ma crezi! nu am fost singur in excursia asta. emisiunea de care spui am vazuto si eu. e diferenta ca de la prastie la tun intre ce magneti au probat aia si ce am pus eu pe masina. cat despre consumul pe care l-am mentionat sa stii ca nu e majoritar dat de instalatia aceasta ci de schimbarea cutiei de viteze. Cand tu mergi cu 3000 de ture eu am aceeasi viteza cu 2600 de ture. instalatia m-a ajutat foarte mult sus, in munti unde aerul e rarefiat si multe motoare cu pretentii dau in nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am putut sa inteleg logica VAG-ului cand a montat cutiile de viteze pe benzinare.

La unele ai in a5-a la 100km/h 3000 ture. Mi se pare exagerat. Cred ca s-au uitat prea mult la Formula 1.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi cred ca nemtii au socotit bine rapoartele cutiei de viteze in functie de mai multi factori, nu cred ca au pus-o asa la plezneala. cromo ce cutie de viteze ai montat pe masina? intr-adevat in treapta a 5-a pe la 100 km/h is in 3000 de ture comparativ cu cielo lui tata de ex care abia ajunge la 2500 si e cu motor de 1.5 si turometru pana in 8000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul cutie este 4T. este luata de pe un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul mic e dat de cutie...si pe mine ma bate gindul dar nu am gasit nimic concret cu ce as putea inlocui...

Era cineva pe aici care zicea ca o inlocuieste cu una de la un SDI...sau pinionul de a5a ...

Dar am pierdut topicul sa vad daca a facut ceva...

Chestia cu rapoartele e de porc ...intre 4 si 5 e diferenta de 200rpm la aceeasi viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu Moog. La mine e la fel. A 5-a e aproape la fel cu a 4-a........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa va spun ce am constatat eu dupa schimbarea cutiei. Asa cum am mai spus am toba sport Remus modificata de mine. la turatii mici aproape ca nu se aude , actioneaza auditiv cam de la 2500, 3000 tura in sus. Cu cutia veche , a masinii (CHB) simteam masina ca trage de la 2500 de ture in sus (se aude altfel motorul, mai in plin asa, urla toba ...) dupa ce am pus cutia asta 4 T, intra in sarcina de pe la 1500 ture. Ce stiu eu despre cutiile de viteze este ca fabricantul le face de 2 tipuri , de fuga si de tractiune. Pentru masinile VW sunt tabele care spun rapoartele de transmisie la fiecare cutie . Exista un topic despre acesl lucru.

As dori sa-mi spuna cineva daca ECU decupleaza pata calda la vreo temperatura anume sau merge continuu. Observ ca ia mult curent la pornire si chiar si dupa aceea. Neamtu a facut masina sa merga cu 200 la ora si cu 10 kile si-o galeata consum. Eu n-am nevoie de atat dar nici sa merg cu 8.5 sau 9 prin oras nu prea imi vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic...tu vrei si consum mic dar si putere? Nu ai sa reusesti vreodata. Parerea mea. In Bucuresti, frate, la motoarele astea scoti un 10% multumitor. Eu zic ca te chinui degeaba. Gandeste-te la motorul hibrid in cazul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phun, Romanul e un oras mic, recunosc dar, chiar si asa tot imi consuma intre 8 si 9 litri, asta cu cutia veche. Acum, cu cutia asta 4T, imi ia intre 7,5 si 8 litri. Am portiuni de drum unde merg cu a 5 a cu 60 km/h cu 1200 de ture... Cat despre hibridul ala de care spui nu-s chiar sigur ca da rezultate. Sistemul ala HHO sau cu hidrogen este sensibil tare la reglaje. Energia pe care trebuie s-o consumi ca sa faci hidrogen e de ordinul a 30 de amperi , (e adevarat ca se consuma intermitent dar... e mult!) Mai pe scurt ,consumul de benzina scade tot cam de ordinul sutelor de grame.( Cam atat cat scade si cu inst asta cu apa!) Ca sa nu mai spun ca dupa 6 luni schimbi alternatorul...Nu vreau consum mic si putere, nu am cum sa fac asta dar incerc sa am un consum rezonabil la puterea pe care mi-o da motorul. Da-mi tu o solutie sa merg cu consum de 5 litri in oras chiar daca nu pot sa trec de 90 km/h!... dau cate beri poti sa duci! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina consuma 5% urban...in afara de hibrid , bicliclete etc :) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa-ti iei o masina din aia fara permis cu motor Diesel si sa o ti pentru mers in oras. Fara misto...aia poate consuma 3-4 litrii la suta in oras. Are un mosulica aici la mine. AIXAM d'aia :)) Si eu vezi ca uneori merg in oras cu 50 km/h si cu treapta a 5-a...si am putin peste 1000 de turatii. Cand vreau forja in oras si adrenalina, merg 1,2,3 ca intr-a 3-a trage si mai bine :D...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa-ti iei o masina din aia fara permis cu motor Diesel si sa o ti pentru mers in oras. Fara misto...aia poate consuma 3-4 litrii la suta in oras. Are un mosulica aici la mine. AIXAM d'aia :)) Si eu vezi ca uneori merg in oras cu 50 km/h si cu treapta a 5-a...si am putin peste 1000 de turatii. Cand vreau forja in oras si adrenalina, merg 1,2,3 ca intr-a 3-a trage si mai bine :D...

cred ca avem acelasi tip de cutie. eu am un vento 1.8 in 1 si 2 ma duc maxim pana la 110 km/h dar cand o dau pe a 3'a trage nebunie m'am dus cu a 3'a la 145 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stati asa ca deja intram pe alta discutie. Hai sa facem un topic cu schimbarea cutiei de viteze, ca suna interesant... un inginer priceput poate calculeaza ce schimburi se pot face intre cutiile de viteze.

Si aici sa ramanem la apa... Am cochetat si eu o perioada cu ideia HHO. Am strans ceva documentatie. Ma bate gandul sa realizez instalatia sa testez pe barba mea. Consider deplasate comentariile gen ,,mythbusters isi dau cu parerea''. Am vazut si eu ,,parerea'' lor, nu folosesc materialele potrivite si nu au rezultate... gata mitul.

Nu am sa uit parerea profesorului de fizica care ne-a spus ca aparatura/motoarele nu sunt calculate la maximum de eficienta. Pornind de la acest adevar consider ca putem imbunatati rezultatele facand mici modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!