Jump to content

Problema pornire & multiple probleme


jonnyy_b
 Share

Postare recomandată

salut si eu am o problema cu un seat leon 1.4 16v tip axp a schimbat furtun de tur pana in fata la motor din filtru si filtru schimbat si acum numai porneste am verificat releele si nimik. nu face nici clant nici pac nici cand deschid usa nici cand pun contactul,dar cand dau la automat pompa imi baga presiune.La o scanare cu vcds 11.2 a recunoscut modulele dar nu le.a analizat deloc nu le vedea si sarea de la unul la altul cum ai spus si tu Cristi are radio aftermarket am sa incerc maine ca nici bateria nu a mai tinut a bagato pe redresor .

Astept parerile voastre si sa le confruntam sa le dezbatem sa ii dam de cap ca ma chinuie cate o buba dasta cateva zile de imi vine sa le dau foc la un moment de nervi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    10

  • yodany18

    7

  • Turbocip

    4

  • jonnyy_b

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

pune scanarea sa vedem ce zici tu ca a vazut.... si ce nu.

 

pune baterie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, la un Toledo de 1.9 TDI din 1995 am si eu o dilema : porneste doar pe spray si dupa ce porneste motorul nu functioneaza regulat, intrerupe si nu are putere plus ca scoate fum alb cu galeata. Ce ma sfatuiti sa fac ? testerul nu se leaga la masina, fiind cu 2 mufe cu 2 picioruse, distributia e verificata si e la punct...pompa de injectie ? orice sfat e binevenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Multumesc de sfaturi. Am intampinat aceeasi problema si acum merge brici. Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine acest senzor este pozitionat pe cutie in partea dreapta a compartimentului motor(cum te uiti la el).

Este pozitionat putin in diagonala fata de baterie.

La mine senzorul nu seamana cu cel din poza ta. Al meu are 2 fire si mufa care intra in el se poate scoate, el infiletanduse in corpul cutiei de viteza. Vad ca al tau are o ureche care se prinde banuiesc cu un surub.

Poate sunt 2 senzori sau...nu stiu ce sa zic ca nu sunt mecanic.

Astept si alte pareri.

Multumesc

acela e pe cutie si nu e senzor turatie motor, cred ca swith pt lampile de mers inapoi. senzorul turatie motor la TDI se afla pe blocul motor inspre cutie, iar la benzinare e intre cutie si motor pe la  simeringul de palier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua stimatii mei colegi de forum si propietari de Seat.

 

Detin un Seat Leon 1.6 16V 77kw anul 2002.

Dimineata dupa o noapte de stat (dar nu in fiecare dimineata) masinuta mea porneste abia la a 2-a sau a 3-a cheie, apoi parca merge subturata pret de cateva secunde bune si totul revine la normal imediat dupa. La Service-ul la care a dus-o mi-au comunicat urm. erori: Sonda Lambda - defectata, senzorul de temperatura motor - defectat, eroare in bord Check Engine (cand apare, cand dispare...).

Bujiile nu-s schimbate dar au fost verificate si nu necesita inlocuire, bateria este aproape noua. In plus (de parca as mai fi avut nevoie de altceva) la semafoare cand stationez, relanti-ul oscileaza intre 700-1000 ture.

Oare cineva ma poate sfatui cu ceva din experienta lui?

 

Multumes anticipat, Mihai

Modificat de sakitumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba g62-ul intai - senzor temperatura motor - cumpara Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor, sugestii si promptitudine. Revin cu detalii dupa schimbarea celor defecte (muulte)

Modificat de sakitumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua colegii,

Revin cu problemele mele cu Seat-ul Leon 1.6, 16V cod motor AZD. Dimineata la pornire pleaca in 2-3 pistoane pana se incalzeste (cateva zeci de secunde). Dupa plecare incepe sa pape ulei, vazandu-se fum albastru si relanti-ul oscileaza de la 700 la 1200 rot/min.

Am schimbat la sugestia unor mecanici in urma testarii cu VAG COM ambele sonde lambda, refacut electromotorul (schimbat carbuni, curatat, schimbat perii..).

Credeti ca-i trebuie o segmentare? Ulei consuma cam 1 l la 2000 de km, ceea ce este mult cred.

Erori check engine nu mai am in bord in urma schimbarii sondelor lambda dar sigur o sa reapara in curand. Ma deranjeaza oscilatiile relanti-ului si consumul ridicat de ulei. Ceva sugesti?

Multumesc anticipat

Modificat de sakitumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai buna sugestie e alt motor decat sal desfaci pe ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna sugestie e sa faci motorul tau,Daca ai uzuri mari constatate la desfacerea acestuia,il inlocuiesti cu alt motor.Spun asta in urma inlocuirii unui motor la un Golf 4 de niste destepti,motor care s-a gripat dupa 150 de km parcursi.In urma evenimentului,am decis sa fac motorul ei vechi,pa care l-am segmentat si am inlocuit toate supapele si simeringurile.E mai ieftina varianta asta,sa il faci pe al tau.Nu stii ce cumperi.Care e ala de da garantie la motoare SH cind le cumperi,pentru un numar de xxx km?Schimbi motorul doar daca al tau nu se poate recupera.Ala SH poate avea mai multi km decit al tau.Asa ca ,inainte sa sariti pe mine,puneti-va in locul aluia de a dat aproape 1000 de euro si masina lui e inca pe miinile mecanicului sa faca motorul cel vechi al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut de curând am achiziționat un Seat Leon 1M 1.4 16V și aș dori să știu unde este poziționat cablul de masă al caroseriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre din ele, ca sunt vreo 16-18 puncte unde se leaga firele la masa la caroserie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa Îți spun de ce am întrebat:ceasul de bord face figuri in sensul ca atunci cand opresc motorul și scot cheia din contact se stinge afișajul cu ceasul si kilometrajul, acele de la ceasul de ulei, turometru si benzină rămân blocate, iar cand pornesc motorul se reseteaza ceasul și ultimii kilometri. Cineva mi-a spus să verific masa, de aceea am întrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai alimentare permanenta in mufa de la ceasurile de bord, daca nu ai verifica sigurantele din stanga bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranțele le-am verificat pe toate și sunt ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut de ceva timp am si eu o problema la seatul meu 1.9 tdi 90 CP . Cand pun contactul si pornesc mai repede fara sa se stinga toate becurile nu vrea sa porneasca deloc  iar dupa aia daca o las sa se stinga becurile normal tot nu porneste ., trebuie sa astept vreo 10 15 min fara sa ii fac nimic si dupa porneste de la ce sa fie ? am bagat testerul pe ea si imi da o eroare pe motor fuel temperature senzor  . de la ce sa fie unde se afla acest senzor de la el sa faca .cum arata ?

Modificat de yodany18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd pui contactul, se aprinde spira de bujii de fiecare data ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la sonda de temperatura motorina ,tiam pus o poza cu ea sati dai seama cum arata,masina va porni dupa ce vei scoate mufa la sonda.o zi buna

post-147918-0-95439900-1428422188_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am luat seama dar o sa ma uit deci asta e problema cu  senzorul asta din poza dc da eroare aia trebuie schimbat ?


un baiat mia spus ca acest senzor ar trebuie sa fie undeva langa pompa sau in pompa spun bine ? dar asta de care ziceti voi pe unde se afla si trebuie sa ii scot mufa si sa o bag la loc sau sal schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut tuturor. am nevoie de ajutor .prima oara problema a inceput cu fluctuatii la relanti, apoi se oprea daca o lasam pe liber .la drum mergea. pornea doar daca scoteam mufa la senzor clapeta.cand calcam ambreiajul se oprea.si am duso la service. au zis ca este pompa ,am schimbato si nu a fost. au zis ca este clapeta ,am schimbato si nu a fost. au zis ca este admisia cu tot cu senzor pe ea ,le-am schimbat nu au fost.tin sa precizez ca nu apare eroare pe tester si nici cecul aprins. am observat la service ca la rece merge mai rotund,dar la cald oscileaza relantiul de mai ca se opreste .o am de trei zile la ei si nimic. azi am vazut ca numai porneste. va rog sfaturi. eu sunt din craiova poate stiti un mecanic bun in oras. motor azd

Modificat de eugenraz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut pana acum nu iam dat de cap la eroare asta . puteti sa imi spuneti de la ce sa fie 

Chassis Type: 1M - Seat Leon (2000 > 2005)
Scan: 01 02 03 08 15 17 19 22 35 36 37 46 56
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-012-AGR.lbl
   Part No: 038 906 012 BS
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2804  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 06441  
   VCID: 62CB4C0AEEEFBC0EE27-4B36
 
1 Fault Found:
17571 - Fuel Temp Sensor (G81) 
            P1163 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A
 
si inca ceva puteti sa imi spuneti daca sunt bune injectarele 
,Group A:,'001,,,,Group B:,'013,,,,Group C:, Not Running
,,Engine Speed,Injection Quantity,Mod. Piston,Coolant,,IQ Cylinder 1,IQ Cylinder 2,IQ Cylinder 3,IQ Cylinder 4,,,,,
,TIME,(G28),,Disp. (G149),Temperature (G62),TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, V,°C,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,
,0.38,924,3.4,1.540,87.3,0.01,0.09,-0.07,-0.07,0.02,,,,,
,1.10,903,4.0,1.600,87.3,0.74,0.09,-0.09,-0.05,0.05,,,,,
,1.82,903,3.8,1.540,87.3,1.46,0.09,-0.09,-0.07,0.07,,,,,
,2.54,903,3.2,1.600,87.3,2.18,0.07,-0.05,-0.07,0.05,,,,,
,3.26,903,3.6,1.600,87.3,2.90,0.09,-0.07,-0.07,0.05,,,,,
,4.00,882,4.2,1.680,87.3,3.64,0.09,-0.07,-0.07,0.05,,,,,
,4.70,882,4.2,1.620,87.3,4.36,0.09,-0.07,-0.05,0.02,,,,,
,5.40,903,3.8,1.580,87.3,5.06,0.07,-0.09,-0.05,0.05,,,,,
,6.12,903,3.4,1.560,87.3,5.76,0.07,-0.05,-0.05,0.05,,,,,
,6.82,903,3.6,1.560,87.3,6.46,0.09,-0.07,-0.05,0.02,,,,,
,7.54,903,3.4,1.620,87.3,7.18,0.09,-0.07,-0.02,0.00,,,,,
,8.24,903,3.4,1.620,87.3,7.88,0.07,-0.09,-0.02,0.05,,,,,
0.14,-0.09,-0.12,0.02,,,,,
0.21,-0.09,-0.12,0.00,,,,,
0.24,-0.12,-0.07,0.00,,,,,
0.21,-0.14,-0.07,0.00,,,,,
0.19,-0.14,-0.09,0.00,,,,,
0.19,-0.09,-0.09,0.00,,,,,

  Astept un raspuns , Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temp combustibil. Despre injectoare cand vor fi arenjate valirile. Postez de pe tel si nu pot vedea valorile compensarilor. Banuiesc ca apa eravla 90 alfel nu prea are relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine senzorul e in pompa ,codul bosch 2 464 509 012 . Daca decizi sa-l schimbi singur fa intai semn intre capacul pompei si corpul acesteia ,altfer o sa trebuiasca reglata prin "hammer mode"  :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!