Jump to content

Passat Variant 2.0 CBAB


Cr3ativ3

Postare recomandată

Iata ca intr-un final m-am alaturat si eu familiei vwforum :D

Masina este un Passat variant 2.0 CBAB Comfortline fabricat in 11.11.2008. Am achizitionat masina saptamana trecuta cu 8.400 euro.

Pe scurt...in urma unei verificari la reprezentanta Volkswagen Pitesti are ultima revizie 30.03.2012 la 207.480 km, revizie la care s-au schimbat distributie, curea accesorii, discuri frana, placute, ulei si filtre. De-a lungul timpului am inteles ca a mai fost schimbat un senzor pe la filtru de particule si o supapa pe la turbina.

Ne-am acomodat repede unul cu celalalt si pot sa spun ca este tot ce mi-am dorit de la o masina. Nu incape termen de comparatie intre aceasta si Loganul detinut in trecut.

Acum.... am cateva intrebari pentru voi si sper sa ma puteti ajuta.

1.Consumul la ralanti este undeva intre 0.8-1.2 l/h - este normal?

2.Ma poate ajuta cineva cu cartile masinii in limba romana? Eventual contra cost!

3.Martorul de bec ars(pozitie dreapta) cand apare cand nu apare - suspectez un contact oxidat in urma spalarii motorului de catre samsar :grrrrrr: - sugestii pentru remediere?

4.Clima scoate niste sunete pe care le aud doar daca este foarte liniste in masina. Ceva asemanator cu sunetul de releu sau ceva de genul - ceva sugestii?

post-37881-0-28328000-1344260462_thumb.j

post-37881-0-29379500-1344260469_thumb.j

post-37881-0-97967300-1344260476_thumb.j

post-37881-0-25334800-1344260486_thumb.j

post-37881-0-06080200-1344260495_thumb.j

post-37881-0-48482900-1344260502_thumb.j

post-37881-0-57815600-1344260511_thumb.j

post-37881-0-92704100-1344260556_thumb.j

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu

Desi e "masluit" kilometrajul cu 50 de mii, e mai bine asa, ca ai distributia schimbata, ulei si filtre le ai si pe astea schimbate de curand... ai scapat de vreo 500 de euro (cheltuiala unei distributii + consumabile).

1) La acelasi motor (doar ca am DSG) am acelasi consum la stat pe loc (0,8 - 1,2), cel mai des vad 0,9 -1,0. Si mie mi se pare cam mare dar nu stiu sa iti zic daca e bine sau nu :)

4) e ceva frecvent la acest model.. cand o sa faca galagie mare o sa trebuiasca sa schimbi niste motorase pe la climatronic. Se poate face o resetare a motoraselor cu vag com.. s-ar putea sa aduca linistea o vreme :)

Sa te bucuri sanatos de ea!

Link către comentariu

Consumul e destul de normal pentru motorul asta, cu aerul pornit :) Fara, ar trebui sa stea 0.7, maxim 0.8. Legat de sunetul de care spuneai, sunt chiar relee...e boala VW, am sunetul asta si l-am avut la toate masinile VW pe care le-am avut din 2005 incoace.

Luand-o altfel, ti-ai luat o super masinuta. Am avut B6 si mi-e dor de el :) Felicitari si la milioane de Km sanatosi impreuna, fara incidente :D

Link către comentariu

Multumesc frumos >:D< .... rns 510 este plug&play pentru cele de la sfarsitul lui 2008 sau trebuie sa fac modificarile ce sunt relatate in topicul de retrofit?

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos !

Da ce seamana la culoare, cu asta ... http://vwforum.promo...at-b6-highline/ .... :icon_cheesygrin:

consumul la relanti - mare - daca vb fara AC - la mine e 0.6 - cu AC - 0,9l/h.

Vezi poate te-ai uitat la consum, cand isi facea regenerarea, filtrul de particule.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Multumesc frumos.

Este vorba de consumul cu a.c. on. Cum imi dau seama ca isi face filtrul regenerarea?

Link către comentariu

se simte... motorul mai turat, consum un pic mai mare, la relanti....

altfel, consumul cu Ac este cel normal.... poate un pic crescut, la 1,2l/h.... dar vezi in timp.

Link către comentariu

Alta intrebare..... atunci cand schimb, in toate treptele, la finalul cursei ambreiajului simt o bataie in pedala si in acelasi timp un sunet pe care nu prea stiu cum sa il descriu. In rest,pe liber sau la oprire nu se aude nimic doar la rece o bataie ce imi suna a volant dar nu mereu, o bataie,2 scurte cu rezonanta metalica. Cu cine am mai vb despre chestia asta mi-a spus sa stau linistit ca nu are nimic, voi ce parere aveti?

Link către comentariu

Frumoasa masina, felicitari pentru achizitionare! Cred ca de abia asteapta niste jante :P...?!

Link către comentariu

Multumesc.... jantele la primavara deocamdata avem alte prioritati.

Link către comentariu

Orientativ..... :D daca tu ai avea un profit de ~1500 e nu ai vinde-o ? Slabe sanse sa imi ofere cineva cat am cerut dar...... incerc marea cu degetul!

Link către comentariu

Probabil as proceda la fel ca tine...dar incerci sa o dai strict de dragul profitului sau intre timp ai descoperit cate ceva la ea(ce ziceai mai sus ...batai in pedala, sunete ciudate etc) care te-au facut sa iei decizia asta?

Link către comentariu

Strict de dragul profitului si cu gandul ca ulterior pot lua ceva mai dotat (rns510,xenon,trapa,mai putini km). Bataia in pedala cred ca este doar in capul meu.... au mers 2 mecanici cu masina dintre care unul a fost seful de service de la ETG Pitesti si au spus ca nu are nimic dar totusi..... pe mine ma nelinisteste. Sunetele ciudate am depistat de unde sunt si se inscriu in categoria " asa face toate".

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sa mai stergem putin praful de pe aici! Azi masinuta a primit o revizie cu ulei Castrol Edge 5w30 + toate filtrele Mahle, cost total 500 ron

Revizia nu a fost facuta la reprezentanta ci la un alt atelier deoarece am incercat sa ma incadrez in bugetul alocat pentru chestia asta!

Acum vin intrebarile :

1.Daca resetez intervalul de service din bc trece automat din variabil in fix?

Am resetat din BC intervalul de service si acum imi arata 15.000 km sau 372 zile. Inainte am avut interval de service variabil 15.900 km sau 563 zile !

2.Ce parere aveti despre ulei? Sper ca nu am dat-o in bara.

Momentan masinuta se comporta exemplar, fara probleme dupa mai mult 2000 de km efectuati in tara.

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu

1.cum adica din variabil? are termen 15mii km intre resetari 9daca nu ai modificat sa fie altfel).

2. despre castrol am o parere din ce in ce mai proasta, de aceea am renuntat la el.

Link către comentariu

Ce e prost Muale la Castrol? In afara de ce scrie lumea pe forum, ce ai constatat in neregula la masina ta de cand il folosesti?

Link către comentariu

Avem un service auto (familia), si toti clientii, numai Castrol aleg, cand se schimba uleiul, chiar nu are nimeni nici o problema cu el...

Si noi tot Castrol folosim, nu inteleg care poate fi parerea proasta...

Link către comentariu

Mai..... ce-i drept.... parca motorul a devenit putin mai zgomotos dupa schimbul de azi :( . Sper doar sa mi se para . Nu stiu ce sa cred. Eu am ales Castrol (si voi merge in continuare cu el ) pentru ca asta scrie pe busonul de la ulei si in plus cei de la ETG Pitesti asta pun la revizii. Vedem cum se comporta cu trecerea timpului. Va tin la curent.

In alta ordine de idei .. Loganul detinut pana acum a implinit ~135.000 km doar cu Elf 5w30 si nu a fost prea menajat, mare parte din km astia facuti pe A1 incarcat la refuz si viteze de 140-150. Nu pisca gram de ulei de la schimb la schimb, nu bate motorul la rece(cum am vazut alte loganuri si cu km mai putini).

.

Link către comentariu

Fosta mea masina a trait 11 ani cu Castrol si in prezent la fel. Nu a consumat niciodata ulei peste limitele normale ale unui TDI ba chiar deloc intre multe revizii. Pana la urma e Castrol nu Rompetrol.

Daca e facut in Zimbabue nu are nici o relevanta din punctul meu de vedere. Ideea e sa nu fie facut pe vapor si sa aibe holograma sau caracteristicile originalului pe ambalaj. Astfel indeplineste niste cerinte si parametrii

Link către comentariu

ca idee - Castrol - de pe piata, risti cu el - foarte multe PD-uri, il mananca pe paine....

La CR-ul care il am acum, cand l-am cumparat din Germania, am luat si toate consumabilele din reprezentanta.... ca tot eram acolo. Ulei - Castol - asta se folosea. Pana acum, de vreo 5000 km, totul ok, la nivel.... si a vazut si ceva alergatura.....

P.S - legat de consumabile - se recomanda filtrul de carburant OEM.... si nu-i de joaca. Nu Mann si nu alte prostii.

Link către comentariu

Multumesc de sfat Florin! Catre ce ulei ar trebui sa ma orientez?

Pana acum nu am auzit lucruri aiurea despre filtrele Mann/Mahle/Knekt.

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu

Consumabile MANN , foarte bune , cu uleiul m-am saturat de Castrol , e facut in turcia si e infect , am avut 2 schimburi cu castrol din germania luat si a fost bine.

Recomand Mobil 1 5w40 3000 series , il am de 4000 km si merge bine masina.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!