Jump to content

Revizie Passat B7


teryro
 Share

Postare recomandată

Revizie 30k km, autoworld cluj napoca, 980 ron: ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru polen, filtru aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai dati cu masina pe la dealer, veti pierde anumite update-uri de soft, buletine tehnice de remediere ale unor probleme etc. Trebuie sa va gasiti o relatie care sa va spuna daca apare ceva pe codul vostru de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

...sau sa te duci la reprezentanta numai din cand in cand pentru update-uri. Rechemarile le afli oricum de pe pagina VW...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Geisterfahrer

Zilele trecute am deschis capota ca sa completez lichidul de parbriz, si am verificat cu ocazia asta si nivelul uleiului. Stau bine, n-a papat nicio picatura de ulei de la schimbul de 15000 km. Acum am aproape 34000 km si ma cam asteptam sa ca in cei aproape 19000km fi consumat ceva ulei. N-a fost cazul, oricum, altceva m-a frapat: culoarea! Uleiul e super-negru si foarte lichid (motorul era rece. masina a stat peste noapte nemiscata, afara cam 25 de grade)

 

La ultimul schimb s-a schimbat pe interval flexibil, si s-a pus  4.3 litri ulei LongLife3 3W30 ShellHelix.

 

E normal ca uleiul LongLife sa fie asa de negru dupa 19000 km? Ca era foarte lichid poate sa vina de la 3-ul de dinainte de W...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-ar deranja mai mult faptul ca e "prea lichid", decat culoarea lui. Uleiul la diesel se murdareste foarte repede, nu-ti face griji, insa daca este "apos", fara consistenta clasica a uleiului, eu l-as schimba mai repede. Daca era doar subtire, nu e nimic anormal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Pai asta e, ca nu stiu cum ar trebui sa arate consistenta si culoarea uleiului asta de 3W30, de asta intreb. La Corolla am 10W40 parca, si e clar mai vascos, si clar mai curat, insa Corolla e benzinara...

 

Acum am 19k km cu uleiul asta, o sa mai fac in concediu vreo 3-4k km, se strang sa zic cam 25k km pana in toamna (octombrie - noiembrie). Il voi schimba probabil atunci, pe la 27-28k km. N-o sa astept sa se apropie prea mult de cei 30k km, dar nici nu voi schimba prea devreme. Fac zilnic ca. 50km cu masina asta, 75% pe autostrada, nu circul pe distante prea scurte, cu motorul rece, sa nu apuce sa-i faca ciclul DPF etc.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai trecut-o pe service longlife ai senzor de calitate ulei si iti spune singura cand trebuie sa schimbi uleiul, nu trebuie sa astepti pana la 30.000 km. Mai sanatos pentru motor este sa schimbi uleiul mai repede. Bine ar fi sa verifici si filtru de aer pe la 15.000 km poate fi destul de imbacsit. Bafta ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nu am trecut-o eu, au trecut-o la service cand am facut primul schimb la 15k km. In Germania nu se schimba niciun fel de filtre la 15k km, ci numai cel de motorina si cel de aer la fiecare 30k km. Deci pana acum nu s-a schimbat nimic.

De curand m-am uitat de curiozitate la filtrul de aer si la cel de polen. Ambele curate, nu necesita inlocuire, dar nah, trebuie facuta conform cartii de service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul de diesel se murdareste dupa 1000-2000 km. E normal sa-ti arate murdar, asta inseamna ca are detergenti ok

 

Mi se pare ciudat sa-ti schimbe filtrele de aer si d motorina la 30.000 km in Germania. Normal ar fi la 90.000 km. Cel de praf si polen la 60.000 km sau 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

In cartea mea de service (masina luata din Romania) scrie ca la 15k se schimba filtrul de aer si cel de motorina. Nemtii au facut ochii cat cepele cand au vazut asta, dar mi-au zis ca schimba daca vreau eu neaparat. Le-am zis sa faca cum cred ei ca e mai bine, oricum masina nu va mai calca vreodata prin Romania si prin urmare ma conformez conditiilor de garantie de aici.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Midocar Vitan, revizia de 2 ani (20 254 km) si m-a costat 960 RON.

  • schimbul de ulei (5l Castrol Edge Proffesional Longlife III 5W-30) - am comparat cu factura de acum 1 an, fix acelasi pret ca acum un an: 92 RON cu TVA, dublu fata de cat e pe piata
  • filtru ulei - cu 0,20 bani mai scump ca anul trecut
  • filtru polen - prima data schimibat
  • filtru aer- prima data schimbat
  • eticheta revizie, resetat CB si manopera
  • materiale mici, buson baie ulei, vaselina si degripant
  • manopera (inspectia service) 160 RON, dublu fata de prima revizie ... e adevarat ca au fost mai multe verificari decat data trecuta

 

Nu au facut nimic in plus la masina si a durat 1h si 50 min.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Interesant, mie mi-au pus ulei 3W30, deci mai fluid la rece....am alt motor insa, poate de aici diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce ulei este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

La ultimul schimb s-a schimbat pe interval flexibil, si s-a pus  4.3 litri ulei LongLife3 3W30 ShellHelix.

 

E normal ca uleiul LongLife sa fie asa de negru dupa 19000 km? Ca era foarte lichid poate sa vina de la 3-ul de dinainte de W... ;)

 

Cred ca e vorba despre sus-mentionatul...

 

Initiam, cand am vazut 3w30, am crezut ca e vorba de eroare de type-ing...

 

Vw ce zice, e ok 3w30.. nu e specificat doar 5w30?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Habar n-am ce specifica VW, cert e ca din asta mi-au pus. Asa scrie pe factura, asa scrie si pe eticheta agatata in motor. Eticheta aia de altfel e o lista de uleiuri, unde bifat e numai asta de la Shell, de 3W30.

Sunt super multumit, nu a inghitit nicio picatura, consumul e decent (vezi in seamnatura)...motorul porneste si se opreste imediat, fara zmucituri atat vara pe canicula cat si iarna la -30 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit in viata mea de Shell Helix 3W30 si sa mai si respecte norma VW 504 00 / 507 00.. Eu cred ca este o greseala.

Pentru CR-urile VW uleiul aprobat este Shell Helix Ultra Extra 5W30, ulei 100% identic cu VAPSOIL, "aprobat" de dealerii din DE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, urmatoarele tipuri de ulei Shell respecta norma 504.00/507.00

 

Shell Helix Ultra AV-L SAE 5W-30
Shell Helix Ultra Extra SAE 5W-30
Shell Helix Ultra VX SAE 5W-30

 

Cu siguranta este o greseala de tiparire/scriere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Gata, m-am lamurit. Greseala e in factura, pe eticheta din motor e bifat AV-L 5W-30:

 

post-94553-0-77083900-1375476410_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am 39000 km si 15k de la ultima revizie, garantie nu mai am.

 Uleiul nu a scazut deloc si arata foarte bine. Antigelul este la minim. la filtre nu m-am uitat.

Am oferta de revizie de la doua companii mari pe filtre originale si ulei Castrol (pana acum a avut Mobil) 1000 ron (cybernet), respectiv 680 ron (Adria).

Nu prea imi convine intervalul de 15k, la 3-4 luni luni revizie.

Se poate merge pe 30000?

Oricum ma gandesc sa-i fac acum, apoi in functie de pareri, minim la 60k, daca nu 70k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebi daca poti schimba pe interval variabil? Sigur ca poti, masina ti-a iesit din garantie...poti sa-i faci acum ce vrei tu. Totusi, m-as intreba de ce la masinile VAG vandute in estul europei au fixat intervalul de service/schimb la 15k km. Mecanicul de la dealerul unde mi-am facut schimbul mi-a zis ca din cauza calitatii proaste a carburantului. Si asta se intampla si in 1-2 landuri din fosta RDG, nu numai in Romania ;)

 

N-as pune Castrol, am auzit prea multe povesti urate. Nu se mai face demult in Germania si calitatea a scazut dramatic. Cica Mobil one e facut inca in Germania si e bun.

 

LE: zilele astea mi-a trecut si mie prin cap ca ar trebui sa ma duc la inspectie/schimb, am fost doar o data la 15k km si acum am vreo 39k ca si tine. Garantie mai am pana in nov. 2015, asa ca tre sa ma duc la ei, nu pot face schimbul cu ce vreau eu. In bord imi zice ca mai am 6000 km sau 300 zile pana la schimb....as face totusi cand zice ca mai sunt vreo 1-2 mii km, ce ziceti?

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce crezi, nemtii de unde au carburant? Oare unde exporta Petrom, Rompetrol?

Eu vand carburant si sigur este conform.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am sa mai pun Castrol pe vreo masina. Mobil 1 am pus la prima, Mobil 1 va fi si la urmatoarea. E ok ca si marca daca nu e contrafacut, il am pe ambele masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce probleme au aparut cu castrol?

ala din reprezentanta sa fie contrafacut? am programat deja revizia cu ulei castrol edge 5w30 long life

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce crezi, nemtii de unde au carburant? Oare unde exporta Petrom, Rompetrol?

Eu vand carburant si sigur este conform.

Probabil ca mare parte din carburantul din Ro e ok, insa daca exista contra-exemple, VAG va recomanda pentru tara respeciva intervalul fix in locul celui variabil. Cat priveste exportul, sigur carburanul exportat e verificat la receptionare. Nu acelasi lucru se poate spune despre ce iese din pompele multor benzinarii "de tara" din romania...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este asta. VW recomanda interval mai mic atunci cand nivelul de sulf din motorina este crescut. La benzinariile noastre nivelul de sulf este conform. Daca VW ar fi avut dubii in acest sens ar fi trebuit sa includa tara noastra pe lista tarilor cu nivel de sulf ridicat, asa cum au facut cu alte tari, gen Rusia sau China. In acest caz schimbul ar fi trebuit sa se faca la 7500 km, nu la 15.000 km.

 

15.000 km este pentru tari normale, in cazul in care se fac drumuri scurte. VW nu include Romania pe vreuna din aceste liste, doar Porsche insista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!