Jump to content

1.8T cu rateuri si flacari..explicatii?


vladucu
 Share

Postare recomandată

Am facut logari in mers cu un prieten ... am fost si la service Skoda da nimic pe VCDS.

Simptome : masina trage tare dar cand turbina se deschide la maxim are o scurta ezitare , mentionez ca nu da rateuri peste 4000 ture.

Am decuplat mufa N75 , trage liniar fara rateu sau surge insa e puturoasa.

Eu personal suspectez actuatorul westgate ... nu stiti daca dureaza mult sa verifice si cum il verifica mecanicul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vladucu

    22

  • R Z F

    8

  • motan

    7

  • aristrocasi

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

aceleasi simptome am avut eu.fara N75 trage liniar dar nu are explozia aia de putere.

La fel am suspectat westgate-ul...nu e de acolo...

masina da rateuri pe la 2800-3000 rpm exact cand ar trebuii sa deschida westgate-ul asa-i?

Schimba MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are eroare pe VCDS ,nu este MAP-ul... Parerea mea este sa faci un boost leak test la un service unde se pricep.Vad ca ai facut niste log-uri,poti sa le pui aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi dadea MAP pe tester si masina mergea urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la diagnoza....Nu mi-a salvat erorile ...oricum erau prea multe de la toate mufele scoase la nimereala.

Ce mi-a aparut ca eroare este Senzorul MAP...

Nu a mai aparut System too lean.

Ca urmare...cumpar senzor MAP....eventual daca are cineva unul sa imi dea imprumut sa testez si trimit inapoi insotir de o Cola :icon_redface:

Omule ,cum naiba poti sa te contrazici singur?? Daca citesti mai departe pe pagina 2 o sa vezi ca ai scris si ca iti arata doar 660 in loc de 1000mbar...Daca aveai mufa scoasa, vreun fir intrerupt sau senzorul e dus, iti iese fault code imediat si nici nu poti sa o stergi ca iti apare imediat la loc.Daca nu stii, nu intervenii...Nu vreau sa fac pe atotstiutorul, dar acum spui una, maine spui alta...Pe langa asta am avut si eu aceeasi problema ca tine ,deci stiu despre ce vorbesc,eroarea iti iese daca e MAP busit.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce vreau sa spun este ca la mie nu mi-a dat MAP pe tester...de aia am schimbat si o gramada de piese...Poti vedea ziua in care am deschis topicul si ziua cand am scris ca mi-a aparut MAP pe tester...

Din momentul in care masina a inceput sa mearga urat am pus-o pe tester de 2 ori si nu mi-a dat nici-o eroare de MAP

Senzorul MAP a fost detectat de cineva care i-a verificat parametrii...nu retin insa daca a aparut ca eroare...Nu stiu prea multe legate de VAG-COM dar presupun ca daca MAP-ul inca mai lucra dar nu in parametrii lui sa nu fii dat eroare sau sa fi aparut ca intermitet iat baietii de dinainte sa nu fii luat in seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simptome am avut eu.fara N75 trage liniar dar nu are explozia aia de putere.

La fel am suspectat westgate-ul...nu e de acolo...

masina da rateuri pe la 2800-3000 rpm exact cand ar trebuii sa deschida westgate-ul asa-i?

Schimba MAP.

Am sa incerc sa schimb MAP cu un altul , oricum merg saptamana viitoare sa mai fac un log.

Problema se manifesta tot timpul sau intermitent ? ( La mine e intermitent )

Inca ceva ...ii dau talpa , da rateu scurt dupa care urca la 7000 dar cand schimb treapta daca turatia pica sub 3500 iar face un rateu scurt . Si la tine era la fel ?

Va multumesc de sfaturi ! Am sa revin cu detalii cand pot ...momentan am altele pe cap mai importante ca masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu a fost permanenta...adica avea momente cand tragea mai bine si momente cand tragea prost dar rateuri erau mereu intre 2800-3000 rpm.

Masina urca lejer la 7000 rpm si la mine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladucu,hai sa o lasam asa cum e...pana la urma ai spus ca MAP era bun ,doar ca nu era mufa bagata cum trebuie,si aici ai fara indoiala fault code pe VCDS.

Aristrocasi nu are MAP dus...el spune ca masina trage bine ,doar ca are o scurta ezitare cand face boost maximin in jur de 3000-3500rpm.Cand ai probleme cu MAP,masina merge penal de la 2000 rpm in sus,cu smucituri si rateuri,iti e mila sa o accelerezi.Este posibil sa ai boost leak sau DV-ul crapat.Masina e stock sau are soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din momentul in care masina inceput sa mearga urat am pus testerul pe ea si am avut eroare SYSTEM TOO LEAN.

Am schimbat pompa menzina,regulator benzina si N75 si probleme au persistat...am facut scanare iar si aveam aceeasi eroare....Am verificat si am gasit acel furtun spart...l-am schimbat dar masina tot prost mergea....Am schimbat bujiile si masina mergea la fel de prost...Am facut alta scanare cu VCDS si am verificat parametrii MAP( abia la a 2-a scanare)...am schimbat MAP si mergea mai prost deoarece nu avea mufa bagata( lucru normal).

MAP-ul nu mi-a aparut la prima scanare( de aici apare ideea ca e posibil sa functioneze in alti parametrii si nu e ca si cum ar fi mufa scoasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladucu,hai sa o lasam asa cum e...pana la urma ai spus ca MAP era bun ,doar ca nu era mufa bagata cum trebuie,si aici ai fara indoiala fault code pe VCDS.

Aristrocasi nu are MAP dus...el spune ca masina trage bine ,doar ca are o scurta ezitare cand face boost maximin in jur de 3000-3500rpm.Cand ai probleme cu MAP,masina merge penal de la 2000 rpm in sus,cu smucituri si rateuri,iti e mila sa o accelerezi.Este posibil sa ai boost leak sau DV-ul crapat.Masina e stock sau are soft?

Masina are soft ( daca nu gasesc nimic la ea in 2 luni il schimb ). Am schimbat DV, verificat furtunele ( avut 2 crapate si le-am inlocuit ) , schimbat bobine, N75 luat de proba . Am sa schimb si bujiile ca am 4 noi sa vad daca rezolv ceva.

Sper ca pe weekend-ul ce vine sa-i mai fac un test in mers si unul in service .... daca nu , am sa schimb softul sa nu mai faca presiune asa mare , cum ziceam cu n75 decuplat si presiune mica merge bine dar e lenesa cand trage. Dar dilema mea e ... daca softul ar fi de vina problema ar fi permanenta nu intermitenta ???

Sau sa pun un MBC cu boost gauge si sa reglez presiunea din el ? :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune MBC,lasa asa ca risti sa schimbi carburatia,si daca nu ai cu ce sa supraveghezi asta,o sa faci daune...Cel mai bine faci un soft la o firma de renume si atat.Fa un boost leak test mai intai si pune niste log-uri daca ai.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Fa un boost leak test mai intai si pune niste log-uri daca ai." +1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!