Jump to content

1.8T cu rateuri si flacari..explicatii?


vladucu
 Share

Postare recomandată

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vladucu

    22

  • R Z F

    8

  • motan

    7

  • jmf

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate distributia sarita. Dar ar trebui in cazul asta sa dea rateu in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu postezi eroarea sau erorile care persista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum trebuie sa stergi toate erorile si sa postezi ce a mai ramas. Daca nu mai ai pierderi de vacuum, atunci ai simptome de modul amplificator de scanteie. Atunci merge perfect la relanti dar da in gat in sarcina. Dar asta doar ipotetic, mai intai posteaza erorile ca poate n-ai scapat total de vacuum. Supapele alea mici de plastic sunt unisens si e posibil sa se fi dus vreuna dar nu scapa in afara ca sa ai ce sa vezi. Asta se testeaza in service cu scule speciale pt asta.

Modificat de Deceunink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi ma duc sa ii sterg toate erorile si apoi merg cu ea sa vad ce erori mai ia...ii fac si testul de turbina si apoi trimit fatele baietilor de la Powetech Buzau ca stiu ca se pricep ff bine la 1.8T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la diagnoza....Nu mi-a salvat erorile ...oricum erau prea multe de la toate mufele scoase la nimereala.

Ce mi-a aparut ca eroare este Senzorul MAP...

Nu a mai aparut System too lean.

Ca urmare...cumpar senzor MAP....eventual daca are cineva unul sa imi dea imprumut sa testez si trimit inapoi insotir de o Cola :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa mai iei imprumut doar pentru test. Cumpara-l ca ala este vinovatul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca urmare...cumpar senzor MAP....eventual daca are cineva unul sa imi dea imprumut sa testez si trimit inapoi insotir de o Cola :icon_redface:

Cu riscul de a ma repeta :)

Baga vag-com si fa niste loguri (treapta 3 de la 1500-5500rpm). Grupurile 115/118 in special daca suspectezi probleme de wastegate.

Nu schimba piese dupa banuieli, mai ales cand este foarte simplu de verificat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa fac testele astea ca masina merge numai in suturi daca o turez asa mult......Valoarea la senzorul MAP cand motorul era oprit era de 660 daca retin....ce inseamna asta habar nu am....am inteles ca trebuie sa fie minim 1000

Modificat de vladucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza exact codul erorii care persista.si valorile din engine bloc 32.altfel ai sa te saturi de bajbait si schimbat piese.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am avut-o si eu,exact cum descrii tu,rateuri in jur de 2000 rpm,si masina ce mergea ca un aspirat,la fel aveam eroare pe MAP,dar l-am cumparat degeaba ca erau firele intrerupte de la MAP.Deci prima data verifica firele exact unde iese din mufa, ca sa nu dai banii degeaba pe MAP...
Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele sunt ok.le-am verificat.am 5V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa fac testele astea ca masina merge numai in suturi daca o turez asa mult......Valoarea la senzorul MAP cand motorul era oprit era de 660 daca retin....ce inseamna asta habar nu am....am inteles ca trebuie sa fie minim 1000

660 intr-adevar este aiurea, pentru ca la relanti ar trebui sa ai presiunea barometrica, in jur de 1000mbari.

Scoate-i mufa si vezi cum merge fara el.

Chiar si daca merge in suturi, tot trebuie sa poti face un log, macar pana la 4000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur k nu sunt firele intrerupte,cumpara MAP-ul,si ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat alt MAP....masina nu mai da rateuri dar nu trage cum trebuie si are momente cand intrerupe....imi vine sa ii dau foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un log in mers! Posteaza toate erorile. Si mai ales, cumpara-ti o bobina de inductie de rezerva pentru ca la una din astea cred eu ca ai o problema. Sa verifici si tensiunea pe injectoare si tot-tot-tot. Trebuie o scanare totala a masinii si un log in mers si din atatia oameni, ne dam unul seama ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boost leak test ai facut, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc astazi sa fac log in mers..pana acum nu am facut ca nu aveam MAP bun...revin cu datele care mi le da baiatul care face scanarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat problema...mufa de la MAP nu era bagata cum trebuie...masina mergea fara MAP.Multumesc tuturor pt sprijin si timpul alocat citirii topic-ului.

Numai bine tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ai motor AUQ ? ...zi te rog unde ii senorul MAP ca si eu am aceeasi problema .

BTW cum dau PM ca am uitat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul MAP este situat pe intercooler. Ca localizarea: cum te uiti la motor, in partea stanga, sub far si in apropierea vasului de expasiune. O sa vezi o mufa pe acolo si e cam singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut schema cu senzorul MAP dar nu vad sa fie de vina ( merge mai bine cu el cuplat decat fara ) .

Imi poate explica cineva de ce merge mai bine cu mufa de la N75 decuplata ? decuplata urca incet dar liniar fara intreruperi , dar cuplata trage foarte tare si se intrerupe scurt la 3000-3500 ture. Sa fie softul de vina ? adica prea mult cuplu ? Mentionez ca valva nu e cu probleme , am schimbat cu una buna de la un prieten.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu VCDS si pune-o aici ,ca nu are rost sa ne dam cu parerea.Nu ai explicat exact ce problema ai, ce simti tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine mergea mai bine cu mufa bagata decat fara...

Cu mufa bagata masina creste lin in turatii si se vede lipsa de putere.

Verifica parametrii care ii afiseaza pt MAP....trebuie sa fie minim 1000 presiune atmosferica.Al meu avea 6XX....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!