Jump to content

1.8T cu rateuri si flacari..explicatii?


vladucu
 Share

Postare recomandată

Salut.de cateva zile ma confrunt cu o problema...Masina a inceput sa dea rateuri si flacari la schimbarea treptelor de viteza de la treapta 1 pana la treapta 4....Simptomele apar numai la 2800-3000 RPM cand deschide supapa vacumatica de la turbina.

Precizez ca si in ture inalte se ingatuie si se vede ca nu are putere.

In prima faza am pus-o pe tester si am avut eroarea: System too lean...OK...am schimbat pompa de benzina,regulator de presiune si bujii....aceleasi probleme.....

M-am gandit sa scot mufa de la senzorul N75....masina nu mai da rateuri si nici flacari ....ce sa fie oare?

De precizat ca evacuarea este direct flow pe 63 mm diametru fara catalizator si fara intermediara...e posibil oare sa nu mai existe contrapresiune iar flow-ul de aer sa fie prea mare?

Astept sfaturile voastre....sau poate din intamplare cineva a dat piept cu o asemenea pb.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vladucu

    22

  • R Z F

    8

  • motan

    7

  • jmf

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

eroarea de amestec sarac mai este?amestecul sarac genereaza rateuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o pierdere de vacuum, un furtun sau o valva din cele mici din plastic. Ar trebui verificat si MAF-ul dar mai intai test de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce supapa vacuumatica de la turbina care se deschide la 3000rpm e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se refera la actuatorul de la turbo.scotand mufa de la N 75 a anulat acel actuator care actioneaza geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare supapa vacumatica de la turbina?

O suspectez pentru ca acum cateva luni am sesizat ca la viteza mai mare....160 km/h are o ezitare dupa care isi revine imediat...pe parcurs ezitarea a inceput sa fie din ce in ce mai des incepand de la 2800 RPM in orice treapta.In momentul in care valva vacumatica nu mai este actionata de N75 masina trage constant si fara rateuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum mai ai eroare de amestec sarac?ce valori sunt in bloc 32?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine pun pe tester..o sa notez valorile de acolo...la ce altceva sa ma mai uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grupul 01 casuta 3 valoare instant pt lambda

grupul 032 valori lambda short si long term

grupul 115 pt turbo

si buton TURBO,dreapta sus,grupul 02

toate din meas. blocks-08

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o pierdere de vacuum, un furtun sau o valva din cele mici din plastic. Ar trebui verificat si MAF-ul dar mai intai test de vacuum.

+1 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si valva N75...problemele persista.

Am dat si cu sprey pe toate furtunele sa vad daca trage aer fals pe undeva..niciun rezultat.

Bujiile montate acum sunt de pe un ABF....sa fie de aici problema?De retinut ca nu s-a schimbat deloc comportamentul cand am schimbat bujiile.Dupa toate piesele schimbate masina se comporta la fel.Consumul este exagerat de mare...11 L/100 km cu mufa conectata la N75......7,5-8 L cu mufa scoasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile care trebuie pt masina mea si cele care sunt acum pe ea....n-au nici cea mai mica tangenta...azi schimb bujiile..o sa pun Bosch 101000063AA

post-20021-0-42009600-1344413248_thumb.j

post-20021-0-28343700-1344413259_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu stock, pfr6q?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea mi-au dat in ETKA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un furtun de la admisie rupt...dupa inlocuire masina nu mai are relanti-ul oscilant dar tot nu trage cum trebuie si da rateuri...

E posibil ca acum sa fie de erorile ramase?Ca sunt destule...in timp ce mergea motrul am scos pe rand mufele de la fiecare bobina,mufa de la N75,mufa de la MAF,mufa de la senzorul de temperatura si alte mufe de la senzorii de vacumu de sub galeria de admisie....

Maine sterg erorile si inlocuiesc iar N75 sa vad daca este vreo schimbare

post-20021-0-84909200-1344453103_thumb.j

post-20021-0-87796900-1344453144_thumb.j

Modificat de vladucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu are cum sa mearga prost din cauza erorilor ramase ci din cauza problemelor care genereaza erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile sunt stocate, asa ca pe viitor sa sti ce a avut. Din moment ce rezolvi problema, furtun sau ce o fi ar trebui sa mearga bine motorul. E cumva furtunul de sub admisie de la valva PCV la admisie?

PS: Azi am luat si eu un set de bujii noi 101 000 051AA cu 3 electrozi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-s pt codul tau de motor(vezi al doilea link).sunt bujii calde.tie iti trebuie bujii reci(cu un singur electrod) pt ca e cu turbo(vezi primul link).cele postate de vladucu sunt ok,mergi si schimba-le.

http://www.autokarma...grupanume=Bujie

http://www.yiparts.c...art/es/n/SXEPHM

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa cumpar am dat jos sa vad ce are masina pe ea. Are 101 000 051AA.

Inainte sa cumpar m-am uitat si in ETKA. Zice asa:

AGU 2000 - 101 000 063AA - care din care am citit e cu un electrod

AGU 2002 - 101 000 051AA - ce am avut pe ea; le-am dat jos sa vad cum arata si au 3 electrozi.

Eu am luat ce are si acum masina pe ea...

post-37459-0-66603000-1344459312_thumb.j

post-37459-0-20561500-1344459316_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca rateurile se trag de la bujii. Si daca problema nu vine de la bujii, atunci are o problema in alta parte, de-asta si consumul exagerat si de-aici si rateurile ca iti ramane multa benzina nearsa. Bine ca nu mai ai catalizator, ca cred ca ti-l plesnea in stilul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea mi-au dat in ETKA

Ciudat. La octavia rs erau stock pfr6q, m-am gandit ca la golf fiind tot AUQ motorul tot alea ar trebui sa fie. Ciudat ca tie iti da Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rs-ul nu are 180 de cai la fel ca 1M-ul cu motor 1,8T? Poate diferenta vine de aici, daca difera puterea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata am schimbat iar valva N75...aceelasi comportament.Relanti-ul este perfect stabil fara fluctuatii dar in sarcina masina nu trage cum trebuie.Tind sa cred ca supapa vacumatica nu deschide...pur si simplu nu este nicio diferenta intre puterea de la 1800-2000 RPM si 4000-5000 RPM.

Masina nu mai are explozia aia de putere la 2800RPM cand deschidea weastgate-ul.

De precizat ca si acum da rateuri dar mult mai slabe si acum le da in ture mai joase..pana in 2000 RPM..

Sa mai verific iar furtunele de vacum?

Rezolv ceva daca ii fac test de turbina si injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga vag-com si fa niste loguri (treapta 3 de la 1500-5500rpm). Grupurile 115/118 in special daca suspectezi probleme de wastegate. Daca ai presiune in sarcina atunci tot ansamblul turbinei face ce trebuie.

Furtunul de la FPR sta bine? (sau mai bine sta si nu este rupt? :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in regula furtunul de la regulator....am schimbat si regulatorul inapoi..acum este cel al masinii...o sa incerc sa dau iar cu sprey cu alcool pe vacumuri sa vad ce si cum...cert este ca acum nu mai oscileaza relanti-ul..deci partea cu vacumurile cam pica..am verificat si furtunele de pe traseul de intercooler....nu este niciun furtun sarit.

Ma tot gandesc de la ce poate sa nu faca presiune....masina trage ca si cum ar fi motor aspirat....nu are nici cea mai mica tendinta sa apara acea crestere brusca de putere.

Modificat de vladucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!