Jump to content

Passat B6 2008 4x4 2.0 TDI


Simon

Postare recomandată

Salut,

A venit vremea sa imi prezint si eu noua jucarie :

Este vorba despre un Passat albastru inchis combi din 03.2008 4x4 , 2.0 TDI -140 CP.-BKP

Nivelul de echipare este highline si printre cele mai importante optionale sunt :

-Scaune piele +piele intoarsa (scaune fata incalzite)

-Tempomat

-Senzori ploaie si lumina

-Torpedo refrigerat

-Parrot CK 3000

-4 geamuri electrice

-Oglinzi Heliomate si incalzite

-Coming home/leaving home

-RCD 310 sau 510 cu mp3

-jante 16 aluminiu echipate cu Dunlop SP Sport 215 55 R16

-Computer de bord plus

-o gramada de locuri de depozitare :)

-Cotiera spate cu suportul de pahare geniala :)

-Pachet crom exterior

Masina o am de la o cunostinta , are in prezent 62k km .Toate reviziile la PBN,chiar si distributia o are schimbata la 4 ani impreuna cu cureaua de accesorii si pompa de apa acum 4 luni .Istoric complet verificat de mine inainte de achizitie.

La exterior prezinta mici zgarieturi dar nimic de speriat (condusul in Bucuresti ) dar la interior pot sa ma laud ca am o masina impecabila din toate punctele de vedere .De mentionat ca inca are injectoarele originale si nu a avut probleme cu volant sau pompa de motorina .(sunt circumspect la ce sa ma astept pe viitor )

Singurul element revopsit este capota (efectul griblurii de pe autostrazi ).

Prima impresie : O masina robusta , nu foarte agila , prima treapta de viteza foarte scurta ,extraordinar de stabila in curbe ,foarte confortabila la interior(mai confortabila pe locurile din spate mai exact :)).

Restul impresiilor vor urma in cel mai scurt timp.

post-29580-0-33085700-1344084632_thumb.jpost-29580-0-49395300-1344084665_thumb.jpost-29580-0-64475600-1344084682_thumb.jpost-29580-0-31403300-1344084695_thumb.jpost-29580-0-46276000-1344084713_thumb.jpost-29580-0-97862400-1344084724_thumb.jpost-29580-0-17121200-1344084834_thumb.jpost-29580-0-13595900-1344084763_thumb.jpost-29580-0-96945300-1344084777_thumb.jpost-29580-0-70426600-1344084804_thumb.jpost-29580-0-03463700-1344084870_thumb.jpost-29580-0-94629400-1344084887_thumb.jpost-29580-0-01115000-1344084907_thumb.j

Link către comentariu
vladoi.andrei

Salutare! Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai probleme cu ea!

Ca observatii : computerul de bord nu este plus, este Minidot , unitatea audio este RCD300 cu mp3, din ce vad eu.

Passatul meu este in mare parte la fel ca al tau, numai ca este berlina si ca este din 2006 si nu este 4*4.

Acelasi motor, 2.0 BKP, aceeasi culoare, aceleasi jante si aceleasi dotari.

Plus ca este luata tot de la PBN, insa spre norocul meu, am luat-o cu injectoarele schimbate, volant noua, ambreiaj nou, pompa motorina + multe altele.

Ciudat e ca este echipata Highline, cu crom si toate cele, insa nu are proiectoare ceata fata. Tu ai, ca nu se vede din poze?

Sa o folosesti cu placere!!

Link către comentariu

highline nu are proiectoarele in standard!sau cel putin nu erau in standardul de la b6!cat a costat jucaria?sa te poarte numai in locuri frumoase!!

Link către comentariu

bine ai venit in club :) ! arata foarte bine masina, la interior este ca si noua, bafta si cat mai putine probleme!

Link către comentariu

Completez observatiile lui Andrei cu inca una: aia nu este piele intoarsa, este Alcantara.

Ai avut bafta de injectoare,oricum se schimba gratuit acum.

Masina este f misto,am condus una la fel doar ca nu era break.

Ce planuri ai pt ea? (Niste jante poate...)

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Proiectoare are acum m-am uitat :).

Ce mai e de zis ar fi asa:

-scaunul stanga se regleaza electric, si are si reglaj lombar.

@Muale :sincer consider ca este destul de rigida (am avut un Seat Leon 1m cu PDG ),chiar ma gandeam daca sa investesc in PDG si pt passat -scutul metalic si-a scos toti banii la Leon

@Muale : nu inteleg ce ai vrut sa zici "ai avut bafta cu injectoarele " :) stiu ca tot alea praf sunt .oricum nu au cazut pana acum deci ma astept cat de curand .

Planuri de viitor nu stiu ce sa zic : Poate jante 17 si sa le tin pe acestea de iarna , desi am si un set de cauciucuri de iarna cu jante de tabla care arata super bine..deci nu e o afacere prea buna .Un chip nu stiu iar daca o sa fie cazul ,dar timpul le va rezolva pe toate.Vreun coleg cu BKP 4x4 chipuit sa imi ofere niste impresii ?

Singurul lucru ciudat este ca am impresia ca fumega putin pe 1-a si a 2-a cand am talpa mai grea.ideea e ca cel care a avut-o inainte probabil ca nu a mai iesit din Buc de ceva timp deci pb s-a mers subturat .Sper sa apuc sa ii dau o forja pe autostrada sa vad daca se rezolva problema .

Multumesc pentru aprecieri, mentionez ca revin cu un review mult mai bine structurat in urmatoarele zile cand adun ceva km cu ea.

Link către comentariu

ai avut bafta ca nu au picat,inca le are pe cele originale. probabil din cauza numarului mic de km.

e normal sa fumege putin; sa nu dai talpa cand nu ai destule turatii pe ceas.

dupa soft ajungi la 170 cp. eu spun ca merita,depinde ce asteptari ai tu de la ea.

Link către comentariu

chestia cu injectoarele e si de noroc, eu pana la 90.000 km au fost schimbate toate :D, puneti folie geamuri o sa vezi diferenta si ca design si ca multe altele, daca ai 4motion nu as urca la 170 cp din soft :) sfatul meu! sa o stapanesti sanatos

PS. fa un drum lung, ca ai filtru de particule si pe urma dai talpa si vezi cum fuge in a-1a si a 2-a si recomandat sa ii dai talpa cand mai incalzesti si tu masina nu cu ea rece din parcare

Modificat de Valy31
Link către comentariu

Daca ai 4Motion, de ce nu ai urca din soft la 170? Volantul, ambreiajul pica la greu si pe FWD, chiar si fara soft. Tine extraordinar de mult de stilul de condus si nu in ultimul rand, de noroc. Eu am 91.500km, si de la 25.000 masina e pe soft(-uri). Nu da semne de oboseala prematura, nimic in plus fata din ce ar fi putut avea si o masina stock la 90K km.

V-am mai rugat, aduceti argumente cand faceti afirmatii de genul!

Filtru de particule?

Nu exista BKP cu filtru de particule! BMP-ul (140 cai) si cele de 170 au. ma refer, evident, la pd-uri.

:blink: :tuktuk:

Vreun coleg cu BKP 4x4 chipuit sa imi ofere niste impresii ?

Singurul lucru ciudat este ca am impresia ca fumega putin pe 1-a si a 2-a cand am talpa mai grea.ideea e ca cel care a avut-o inainte probabil ca nu a mai iesit din Buc de ceva timp deci pb s-a mers subturat .Sper sa apuc sa ii dau o forja pe autostrada sa vad daca se rezolva problema .

Multumesc pentru aprecieri, mentionez ca revin cu un review mult mai bine structurat in urmatoarele zile cand adun ceva km cu ea.

Am facut primul soft la 25.000km. Am optat pt cel "standard", undeva la 165-170 cai. E o diferenta multumitoare, o simti asa cum ar fi trebuit sa fie ea de la inceput(ai observat banuiesc ca e destul de lenesa in stadiul stock). Apoi, am urcat la unul mai agresiv, ce promitea undeva la 180-185 cai. Acum a inceput sa fie deja mai distractiva. lag-ul se redusese destul de mult, masina fugea frumos dar turbina nu e prea fericita. Acum am turbina mai mare si soft de 190-200 cai.(destul de moale pt turbo-ul meu, am ceva lag). In concluzie, daca respecti mtorul, il exploatezi corespunzator,(si ai un soft de la cineva cu renume si implicit, experienta) nu ai de ce sa-ti faci probleme.

De fumegat, e normal sa fumege. Toate passat-urile 2.0 tdi fumega in treptele 1 si 2, si nu neaparat la talpa. In traficul bucurestean, e imposibil sa ai mereu galeriile curate, fara pic de depuneri, oricat de agresiv, turat ai conduce. Incearca sa mentii un stil de condus cu schimburi de trepte pe la 2500-3500 ture si va fi ok. :)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Asa este nu am filtru de particule, si pot sa zic ca nu sufar pentru asta .

@Valy31-este in plan folie si RNS 510 cand reintregesc bugetul,dar sincer cum te descurci cu parcatul noaptea cu folie,fiind si break se complica simtitor treaba fara senzori.

@Andrei_Tdi-nu am zis ca nu o sa ii fac soft, dar inainte sa fac treaba asta as vrea sa cer pareri de la posesori de bkp 4x4 ,si eventual daca are si cineva timp de mine sa vad si cum se comporta live.De schimbat turbo nu cred sa fie cazul dar cine stie .

Inainte de Passat am avut un ALH pe un Leon de 90 CP dus la 120 de Voinea, am mers cu el cam 70k si nu s-a dus nici ambreiaj nici turbo nici nimic,dar stim cu totii ca ALH-ul este alta poveste. Am inceput sa caut printre paginile de review-uri sa vad cam cine a facut operatiunea si sa cer pareri pe pm.

De tinut treapta 1-a pana peste 2500 de ture cam greu, am impresia ca da putin in nas peste 2000 .de la 2 in sus trage binisor...la cat de grea este masina

Modificat de Simon
Link către comentariu

E o tampenie filtrul de particule pentru traficul Bucurestean.. Parerea mea de posesor de BKP 4X4 TRECUT PRIN SOFTURI o ai. Daca vrei si demo live, ne auzim cu placere de miercuri incolo cand ma intorc in bucuresti.

Link către comentariu

Ne auzim cu cea mai mare placere, momentan este in garaj masina pana fac inmatricularea si polita CASCO dar cat de curand iesim la un cico :)

Link către comentariu
vladoi.andrei

highline nu are proiectoarele in standard!sau cel putin nu erau in standardul de la b6!cat a costat jucaria?sa te poarte numai in locuri frumoase!!

Da, mi se pare o porcarie ca la Highline sa nu ai proiectoare ca optiune standard. :icon_cry: ..

Am dat pe a mea fix 8700 euro, anul trecut in noiembrie.

Este Highline, cu Alcantara, tempomat, dublu clima, pachet crom, rcd 300, torpedo refrigerat, senzori ploaie si lumina. - km : 124.000 atunci.

Multa bafta in continuare!!

Link către comentariu

Da parcarea cu spatele e un pic mai dificila avand o vizibilitate f redusa si fara folii si cu folii! Eu tin sa imi cumpar senzori optici si camera spate ca deja am indoit portbagaju de cate ori am dat in pomu din fata blocului

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Am uitat sa zic ai zis ca ai trecut de la un seat 120 cp la vw 4x4 140 cp si nu crezi ca trage bine? Eu cred ca trage f bine masina si din fabrica fara nici un soft tot te baga in scaun daca sti cand sa dai drumu la anbreaj

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Exerseaza tu treaba cu "dat drumu' " la ambreiaj ca o sa plangi dupa. Ai 4motion, toate plecarile de WRC iti dau socurile direct in volant. Sa mai zic ceva si de tampoane?

Trage ok stock masina, pentru cine nu are pretentii. In oras este foarte ok, da. Dar la depasiri, cand mai ai si vreo 1-2 persoane cu tine, rezervor spre plin .. nu prea iti vine sa te mai arunci in depasiri pe drumurile inguste ale patriei. Se poate sa fiu eu subiectiv, sa vorbesc influentat de "piticii" personali.

Link către comentariu

Nu tin sa te contrazic , ai foarte mare drepate aici eu sunt foarte multumit de cei 140 cp la 4x4 avand in vedere ca 90% din timp sunt decat 2 pers in masina si nu merg cu ea incarcata, dar cred ca , conteaza si cum a mers cel dinaintea ta (cel care a avut masina) . Cine nu e multumit de alegerea facuta sa isi modifice masina cum vrea el.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ps sunt tare curios cum trage masina ta chipuita

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Nu sunt vreun racer cu masina de familie ca nu este cazul :) .Singura observatie la cum trage este ca masina pe care am avut-io inainte pe treapta 1 si 2 parca se ducea mai lung si fiind mai usoara se simtea altfel.Peste 60- m/h se schimba treaba si se simt din plin cei 140 CP.

Revin cu impresii dupa primii 500 km facuti .

Consum oras (Bucuresti)- 9.2 %

Consum in afara orasului (Buc -Predeal )-7.5 % cu 4 oameni in masina si clima.

Consider ca este un consum decent avand in vedere ca masina are1.8 T.

Miercuri plec vreo 3000 de km si sigur o sa am impresii mai multe .Sper doar sa nu ma lase injectoarele in cei 3000 de km :) In rest sunt foarte multumit de alegerea facuta,masina iti ofera o siguranta interesanta cand te aflii in spatele volanului.

Link către comentariu

Cam asa consuma toate acum depide daca ii mai dai si un pic pe carca! Sa te bucuri de ea si sa nu ai probleme!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am revenit dupa 2600 de Km parcursi (Bucuresti-Budva-Dubrovnik-Bucuresti).Consumul mediu 7.5 l/100km .

Masina avea 4 oameni in ea , rezervorul destul de plin si evident bagajele erau pana la refuz .Pe autostrada la 160 km/h consumul statea fix la 8.5 .

Pot sa zic ca am simtit nevoia de cativa cai in plus .Masina 1.8 Tone noi 4 cam 0.3 tone si bagaje ..ajungem pe la 2.3 tone cu 140 CP cam putintel.In unele depasiri mi-ar fi placut sa ma ajute putin mai mult.

In rest tinuta de drum impecabila, pozitia la volan de asemenea impecabila..dupa 13-14 ore de stat la volan nu ma simteam foarte obosit sau amortit .

Singura greseala pe care mi-o recunosc este ca nu am umflat rotile la 3.0 bari cum scria si le-am lasat la 2.4 in conditiile in care masina era foarte incarcata .

Ulei nu a consumat deloc in 3000 km de cand am masina si am renuntat la ideea de PDG pentru ca am colindat niste drumuri mai putin civilizate si nu am avut nici un gen de problema.

Urmeaza intalniri cu colegii care au chip..sa ma hotarasc si in acest sens :)

Link către comentariu

Cati mai multi km, fara probleme !

Frumusel, vaporasul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!