Jump to content

Golf 5 GTI


catalinmiti

Postare recomandată

Foarte corect, dar ma temeam sa nu ajunga placuta chiar pe marginea discului

Link către comentariu
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • catalinmiti

    74

  • Master_Blaster

    4

  • GABIVVX

    4

  • Circoloco

    3

Revin si eu cu o problema. Am schimbat discurile... Franarea intermitenta a disparut, insa la viteze mici se aude ca o frecare intermitenta, un sunet gros dar incet. Ca o paralela, dupa ce am schimbat la Dudu1307 capul de planetara ca era cumparat de la Volksman, si pe care mecanicul l-a bagat cu ciocanul, am niste vibratii proportionale cu viteza ca si cum ad merge pe un drum cu asfalt poros. Poate capul de planetara sa vibreze? Are vreo catare pe caneluri? Ca a ontrat f greu

Link către comentariu

Nu ai cum sa montezi gresit capul de planetara sau sa nu fie fixat bine....de diferenta de caneluri nici nu poate fi vorba ...pentru ca nu intra capul de planetara pe axul planetarei.

Vezi daca maipersista treaba asta cand schimbi rotiile de vara....totusi.

Link către comentariu

Gabi, a persistat si cu rotile de vara... Ma gandeam ca nu a intrat complet capul in butuc si e mai lunga planetara decat trebuie si nu culiseaza inspre cutia de viteze... Mecanicul zicea ca este o porcarie acel cap dus de mine de la Volksman ( Lobro) pt ca intra extrem de greu... Poate nu e o piesa conforma... A batut sa intre si nu vroia deloc, dar apoi a pus surubul acela lung de pe centrul butucului si prin strangere a tras-o ca o presa

Link către comentariu

Lobro din ce am vazut este ambalator de Spidan/Gkn...cel putin eu numai asta am gasit in cutiile de Lobro...mai mult de atat nu iti pot spune.

Link către comentariu

Da... Am vb azi la service si voi merge sambata viitoare sa investigam... Ma streseaza tare masina in ultima perioada

Link către comentariu

Am montat stopurile OEM Valeo cu LED si functioneaza ok. Trebuie sa modific ceva in codarea CECM? Imi ziceau colegii ca atunci cand pornesc clipesc foarte scurt stopurile si sper sa nu le faca rau curentul parazitar care ajunge la ele. Ma gandeam sa tin frana calcata atunci cand invart cheia pt a mai minimiza efectul. Ma gandeam sa dezactivez cold diagnosis.

Link către comentariu

Salut. Ca o paranteza, lui Alin cand ii spui de volksman si de piese luate de la el, i se ridica parul pe spate. Apoi, cu mecanicii lui, mi-au luat si mie baia de ulei la ciocane crezand ca e intepenita, cand de fapt nu desfacuse toate suruburile. Au mai fost cateva semne care ar fi trebuit sa imi spuna sa nu continui colaborarea cu el, dar din pacate le-am ignorat. Mi-a gresit suruburile la cadru, fara sa isi asume greseala, asa ca am schimbat suruburi in valoare de 300 ron degeaba, bine totusi ca nu a apucat sa imi strice filetul in sasiu. Dupa o reparatie de 3000 ron, aparuse un troncanit urat la denivelari mici, si dupa 3 zile de cautari, a dat-o pe habar nu are, s-o las asa...

Scuze ca mi-am varsat oful la tine pe topic, dar sa ai in vedere sa mai cauti si alte pareri, sa nu te increzi in ce spune el.

Link către comentariu

Ce pret ,ce cum si unde? decat 1000-2000 lei pt stopuri valeo,mai bine modificate pe haion cu 100-200 lei:))


Cosmin exista cutia neagra,feedback negativ:)! Cel mai bine scrie acolo sa vada toti.

Link către comentariu

@ Cosmin: iti inteleg si aprob punctul de vedere. Incep sa cred ca vibratia aceea este mai mult Placebo... Am verificat absolut totul la 2 mecanici si nu am gasit nimic ciudat. Am reechilibrat rotile si refacut presiunea si parca e ceva mai bine acum.

Legat de Alin as putea spune ca primesti calitatea lucrarii proportionala cu pretul cerut.

Legat de experiente grotesti cu service-uri as putea sa amintesc UMY de pe Fizicienilor... Ocoliti cat de mult serviciile de acolo. Nu exista pe forum dar nu vreau sa povestesc pt ca rememorez si imi stric starea de spirit. Poate ar fi bine sa existe un topic in care sa scriem ce experiente proaste am intampinat pe unde ajungem si sa ii ferim si pe altii.

@Bazavan: de la Volksman le-am luat, si le-am facut functionale si pe cele de pe haion, nu pun inca poze pana nu ajung acasa unde ma asteapta montajul electronic cu potentiometru pt reglarea iluminarii ledurilor interioare. Aleg asta pt a inchide criticile amicilor cum ca sunt mai luminoase sau stinse comparativ cu cele exterioare

Link către comentariu

Azi am ramas fara baterie dupa ce am stat cu pozitii si usi si portbagaj deschise cam 20 de minute. Acum o luna am reusit aceeasi performanta, dar nu stiu in cat timp am ajuns fara curent. Acum o luna si jumatate, la un service pe care l-am reclamat anterior au reusit aceeasi performanta. Ce recomandati? sa mai fac un test la un service de baterii sau sa ma orientez spre una noua. Daca da, ce baterie recomandati? ce valori sa aiba?

Link către comentariu

Din sfaturile primite sa inteleg ca trebuie sa cumpar o baterie noua? Daca nu as lasa usile deschise cu 234234 retrofituri si beculete pe care nu le pot opri din contact nu am probleme cu pornirea...sa mai tin bateria pana apare si problema asta? sau sa merg la un service de baterii care imi pot face un test al ei?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mai fac si eu un update de acum doua saptamani. La vizita la service-ul contestat mai inainte... UMY am facut si schimbul lichidului de frana, punand Ate BlueRacing. Acum doua saptamani am vazut o pata cam cat palma langa roata stanga spate... Analizez si vad ca era lichid de frana curs de la etrierul stanga spate. Am ajuns la cel mai apropiat service.. Incercat alt aerisitor, dar nu mai etansa... Sunat, cautat... Comandat etrier nou, schimbat... Dar din cauza unei confuzii a celor de acolo am fost pus in situatia de a imi cauta lichid identic in toata Constanta si nu am gasit, trebuia sa si plec peste o zi, asa ca au completat cu lichid Ate, insa nu performant. Acum va trebui sa schimb iara lichidul si vad ca BlueRacing a cam disparut de pe piata si este inlocuit de Typ 200 care are aceleasi puncte de fierbere doar ca este auriu si mai ieftin cu cativa lei

Link către comentariu

mai bine mergi pe Motul RBF 660, se gaseste mai usor si este mai bun dupa parerea mea

Link către comentariu

Probabil ca te intereseaza si ca noul lichid de frana sa reziste cat mai mult in timp. In cazul asta mergi pe lichid de frana normal cu DOT4 (ATE SL 6). Sau daca esti dispus sa cheltuiesti mai mult atunci pe un lichid cu DOT 5.1 (Motul 5.1).

Lichidele de frana "racing" (ATE Blue Racing, Motul RBF etc) sunt mai performante, dar in acelasi timp sunt si mai higroscopice (in comparatie cu lichidele normale), adica trebuie schimbate mai des pentru a beneficia in mod constant de avantajele lor. In mod normal acest gen de lichide sunt bani aruncati fara un upgrade mai serios si la discuri/placute/furtunase, pentru ca nu lichidul va fi veriga slaba.

Modificat de volvol
Link către comentariu

@ Roberto: ar fi de luat in calcul dar citisem undeva ca 660 trebuie schimbat foarte des... Cat de des exact nu retin si ca pret este dublu fata de ce alesesem

@ volvol: iti dau dreptate in ceea ce zici dar pe cutia de BlueRacing scrie sa schimbi la 3 ani si mi se parea o alegere ok dpdv pret/performante si durabilitate...

Link către comentariu

Pe cutie se gasesc niste recomandari, eu asa le privesc. Nu cred ca un producator (ex. ATE) poate garanta performante superioare pe toata durata de utilizare (ex. 3 ani). In functie de conditiile de mediu, dupa 1-2 ani de utilizare un lichid de frana normal poate sa fie mai performant decat un lichid de frana "racing" (desi acesta este mai performant atunci cand ambele sunt noi). Cu alte cuvinte, lichidele "racing" DOT 4 ajung mai rapid in timp catre acel punct de fierbere "umed", implicit performanta se degradeaza mai rapid decat la un lichid de frana normal.

Fara un upgrade serios la sistemul de franare si pentru utilizarea de zi cu zi a autoturismului un alt avantaj al lichidelor DOT 5.1 (si chiar si SL 6) este vascozitatea scazuta in comparatie cu lichidele "racing".

Link către comentariu

12.3 vascozitatea SL 6 si 17-18 pt Typ 200 si Blueracing. Sunt curios la ce ajuta diferenta de vascozitate? oare la un raspuns mai rapid al franei si ESP? cam asta am gasit. M-ai pus in dubiu acum..pt SL6 punctul de fierbere este cu 15 grade mai mic (265). Sunt curios atunci de ce oare mai exista Typ 200 si Blueracing si daca i-a fiert cuiva lichidul la sistemul OEM de pe GTI...parca lui Golfix ii fiersese (sper sa nu confund) la A3


La Motul 600 nu gasesc vascozitatea la 20de grade...

Link către comentariu

Se gasesc pe net explicatii "stiintifice" despre vascozitatea lichidelor de frana folosite in automotive. :)

Poate te pierzi prea mult in detalii (ex. 15 grade punct de fierbere mai mare). Lichidele cu "racing" in nume se folosesc de cei care au modificari la sistemul de franare si exploateaza mai mult franele. Daca ai sistemul de franare (etrieri, discuri, placute) de fabrica, atunci poti folosi si lichid de frana ca si cel din fabrica.

Mi-am spus parerea si recomandarile in cazul tau. Ii mai las si pe alti colegi sa o faca, ca sa nu fie un dialog. :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

Asta seara m-am intalnit cu Golfix la Academie si m-a ajutat mult cu tachetul lui schimbat recent. Ii multumesc si aici si sper sa ne mai gasim la o poveste ca imi este dor de intalniri automobilistice

Link către comentariu

Ieri am schimbat N80 pt ca facea zgomote intense si tachetul pompei de benzina. Am mari emotii pt ca am desfacut conductele de benzina si am mai fortat putin in ele la montat, nu imi intra bine cheia... Am venit azi de la Constanta pana in Bucuresti in toate regimurile de mers si nu am avut incendiu...Cum as putea sa verific ca apoi sa dorm linistit ca acel banjo si acea piulita de la inalta chiar nu scapa? Ca sa stau mai linistit am pornit fara capacul motorului...deci fara debitmetru...am turat-o pe loc...dar nu am primit nicio avertizare fara debitmetru....nici check engine si nici ESP...e normal? Parca acum trage mai greu sub 2000rpm dar a scazut consumul in oras destul de mult.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!