Jump to content

Golf 5 GTI


catalinmiti

Postare recomandată

Alin...ieri m-am gandit la tine :))

In primul rand, de cand am plecat de la tine de la service masina sta altfel pe drum...se muleaza altfel pe asfalt..alta manevrabilitate..tot respectul pt tine si pt treaba facuta acolo.

Ieri cand am schimbat singur rotile de vara m-am uitat la acel burduf de planetara care acum are putina vaselina pe langa colierul mic :D    Cand vin sa schimbam uleiul executam burduful de planetara :)  Si mai am si alti pitici pe creier pe care vreau sa ii linistesc..Multumesc inca odata pt tot ajutorul! spor la treaba acolo!

Link către comentariu
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • catalinmiti

    74

  • Master_Blaster

    4

  • GABIVVX

    4

  • Circoloco

    3

Frumoasa masina, la fel si motorizarea.

Sa ai parte de ea si drumuri bune! :)

Link către comentariu

Multumesc..ai si tu contributia ta la masinuta mea! Multumesc pt urari si pt ajutor!

Link către comentariu

Multumesc pentru apreciere...din fericire nu se vede ca este destul de murdara...Azi am incercat sa vad daca funtioneaza mitul cu WD-40 vs contaminanti ( bitum, puncte de rugina- pe vopsea, pe plastic). Am fost uimit sa vad cum se scurgeau punctele de bitum..parca este reclama la teleshopping. Dar astept sa treaca vremea aceasta mai dubioasa si voi decontamina toate zonele afectate, apoi voi aplica o ceara solida. Maine ma duc sa cumpar ceva produse de izolare fonica si voi incepe cu portbagajul si contraaripile spate. sunt curios cum va fi.

Link către comentariu
  • 1 year later...

Mai readuc si eu topicul la zi...incerc de acum sa il mentin. Sper sa am rabdarea sa postez si imagini pe aici, pt ca astea cred ca plac cel mai mult. 

In ultima perioada am mai lucrat cate ceva la masina: am pus un stop central de frana nou, azi am schimbat capatul stang de planetara, scotea ceva zgomote cu rotile virate mult dreapta, dar cel mai interesant este ca atunci cand viram pe loc pt manevrele de parcare se auzeau cateva suntete clanc-clanc pe parcursul bracarii rotilor care acum au disparut. Restaurarea GTI-ului a mai continuat cu achizitionarea curelei din stanga portbagajului pt fixarea trusei medicale. Azi am mai luat si capacul stergatorului de luneta, avea un clips rupt, si mereu cand imi inchide cineva portbagajul apasa de acel suport si ma temeam sa nu il pierd. Am luat altul nou acum si am luat si piulita de sub, avea ceva urme de rugina.Am incercat sa schimbam azi si lichidul de frana cu ATE super blue racing, insa sunt aerisitoarele blocate cel putin pe spate, inca studiez problema aerisirii pe la holenderul conductei, cu etrierul intors. Pe parcus am mai cumparat parca 15 piulite de plastic si 15 suruburi torx pt a mai reinnoi pe cele uzate. Am mai tras si niste cablaj de la lampa numarului de inmatriculare pentru poza de mai jos. Extinctorul imi expirase si am cumparat unul cu suport, si l-am fixat foarte bine sub scaunul soferului, pt a mai salva din spatiul util. Am reparat mufa yalei haionului si acum am indicatii de haion deschis pe bord, candva eram contrazis de mai multi cum ca nu are optiunea asta golful meu. Lista cu vise inca este foarte lunga...mai sper la un cluster maxi-dot la un pret acceptabil...intre timp am ajuns la 170.000km...

post-74618-0-42739600-1424119268_thumb.j

Link către comentariu

Cred ca ar fi mai buna o refacere a etrierilor spate (garniturile nu sunt scumpe si nici nu e f complicat) daca ai niplurile de aerisire intepenite, sau chiar un upgrade la erieri de caddy, aia cu pistonul de 41mm. http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index.php?topic=60375.0 

Link către comentariu

Inteleg ideea ,dar merita bataia de cap pt o aerisire o data la 2 ani? Adica as face acum faza cu aerisitul pe la conducta si peste inca 2 ani...sper sa imi permit in 4 ani un upgrade de masina sau un upgrade capital al actualei ( multi nu ar fi de acord cu asta) . Toti zic despre aceasta masina ca franele sunt un punct slab, dar nu am prea vazut oameni care fac upgrade pe spate fara sa fi facut intai pe fata. Cred ca ar fi inutil atat timp cat aproape toata masa se muta pe fata la franare.

Link către comentariu

Ce este in poza de mai sus ca nu-mi dau seama?cumva pentru stopurile de pe haion?daca da,de unde le-ai luat,unde le montezi?

Link către comentariu

Exact, am luat stopurile OEM Valeo LED si acum le voi face functionale si pe cele de pe haion. Le-am taiat prin spate, pt a nu le desface 'sticlele', am scos astea si le-am gaurit. Le-am dus la un baiat si spre finalul saptamanii le voi lua.


In vara am demontat galeria de admisie si am curatat totul pe acolo, am reetansat injectoarele si am schimbat injectorul nr 4 care dadea missfire la rece. Totul a durat o zi intreaga. Acum o luna am schimbat si garnitura de la capacul culbutorilor, aveam pierderi aproape pe tot perimetrul ei. Se transformase din cauciuc in plastic casant...cioburi... parea simplu dar nu a fost pentru ca se lipise foarte bine cea veche, si cu surubuirile scoase nu se desfacea. Am muncit putin si cu furtunele dinspre spate, dar pana la urma am razbit.

Daca se poate, as solicita unui administrator sa redenumeasca topicul in Golf 5 GTI CW  pt a se mai diferentia intre ele topicurile

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cu asta m-am ocupat zilele trecute..sper sa fie gata maine

post-74618-0-34683400-1425250013_thumb.j

Link către comentariu

Poti sa dai ceva detalii? Ai cumparat tu ledurile si ai dat gaurile? Sau ai gasit pe net vreo varianta mai simpla?

Spor

Link către comentariu

Mai simplu decat sa le tai, scoti acea parte reflectorizanta, gauresti, montezi cele 40 de leduri si rezistente, montezi si lipesti nu prea exista din pacate. Eu nu am timp de ele...erau demult gata pana acum.

Link către comentariu

discuri ovalizate fata,ti-am lasat mesaj si pe topic :)

Link către comentariu

Aseara masina mea a ajus la service. Discurile sunt destul de uzate pe interior (pe fata), iara pe spate sunt foarte uzate. Asadar...am comandat altele noi la GabiVVX si cu ocazia intrarii in service imi va fi schimbat si lichidul de frana cu ATE BlueRacing si burduful de planetara dreapta. Mergem inainte !

Link către comentariu

Sa stapanesti sanatos masina, chiar sunt curios cum o sa iasa stopurile.

Link către comentariu

Multumesc, Horia! Sper ca pe la jumatatea saptamanii viitoare sa reusesc sa le si montez. In weekend am remontat capacele taiate ale stopurilor si am intampinat o mica problema din cauza Loctite Gel-ului pe care l-am folosit in cateva locuri...pur si simplu nu s-a solidificat. Voi lua Picatura Gel, de care am fost foarte multumit, insa am avut un singur tub si nu mi-a ajuns. Au iesit foarte bine, chiar sunt multumit de operatiune.

Link către comentariu

Este sesizabila... Poate poatezi, te rog, si una cu discul TRW... Eram curios cum arata

Link către comentariu

Masina are din fabrica 286 pe spate... Insa unii producatori le fac pe 282 pe spate, printre care Ate... Franele spate sunt facute de Trw si din coincidenta discurile Trw sunt pe 286, asa ca le-am luat

Link către comentariu
Master_Blaster

Sincer aia 4mm in plus la diametru fac diferenta doar pe hartie la condus imbunatatirea rezistentei la faiding va fi complet insesizabila.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!