Jump to content

VW Passat 2.0 TDI 140 CP - 4Motion


Valy31

Postare recomandată

Nu zic ca este imposibil sa obtii si consumuri bune, ci destul (daca nu foarte) greu. pana sa schimb turbina, si eu reuseam sa scot consumuri mai mici. De cand ams chimbat-o merg ceva mai turat chiar si la o viteza de croaziera, in general schimb pe la 3000-3500 - accelerari progresive. Urban, nu s-a schimbat foarte mult, sa zic ca a crescut cam cu 1 litru, extraurban in schimb, depinde cum merg - in general, trebuie tinuta peste 2000 rotatii(undeva la 2200-2300) ca sa scot consum bun(din cauza lagului pana in turatia aia - am un soft destul de "moale" pentru turbina actuala). Cel mai putin am reusit sa scot o medie in extraurban de 5.9%. Asta se intampla cu turbina originala, soft spre agresiv - ruta Bucuresti - Mures si imprejurimi, viteza medie cam 80kmh - total 980km . Maine ma duc pana acasa la Constanta,iar ca tot au deschis autostrada am sa revin cu un update de consum.

@victorash_cvv - De obicei vorbesc doar de lucruri concrete, documentate sau din experienta proprie. Iar elgat de asta, tind sa cred ca este mai mult vorba de marketing. Greutatea in plus(~80kg) data de ansamblul haldex + faptul ca mereu ai un minim de 10% pe spate, nu au cum sa nu contribuie la cresterea consumului, fata de o masina cu tractiune fata.

Cateva date tehnice oficiale:

FWD: 7.8/4.8/5.8 l/100km urban/extra-urban/combined - 1454kg ; Deci, un plus de 0.9L% in oricare dintre situatii

AWD: 8.7/5.7/6.7 l/100km urban/extra-urban/combined - 1554kg

Media urbana la mine(Bucuresti - mers ce combina cam toate stilurile, exclus cel subturat, niciodata sub 2000rotatii) este de 9%.. +/- 0.5l - deci, undeva pe acolo, scuzabil avand in vedere traficul de 2 lei si modificarile aduse.

Link către comentariu

Nu zic ca este imposibil sa obtii si consumuri bune, ci destul (daca nu foarte) greu. pana sa schimb turbina, si eu reuseam sa scot consumuri mai mici. De cand ams chimbat-o merg ceva mai turat chiar si la o viteza de croaziera, in general schimb pe la 3000-3500 - accelerari progresive. Urban, nu s-a schimbat foarte mult, sa zic ca a crescut cam cu 1 litru, extraurban in schimb, depinde cum merg - in general, trebuie tinuta peste 2000 rotatii(undeva la 2200-2300) ca sa scot consum bun(din cauza lagului pana in turatia aia - am un soft destul de "moale" pentru turbina actuala). Cel mai putin am reusit sa scot o medie in extraurban de 5.9%. Asta se intampla cu turbina originala, soft spre agresiv - ruta Bucuresti - Mures si imprejurimi, viteza medie cam 80kmh - total 980km . Maine ma duc pana acasa la Constanta,iar ca tot au deschis autostrada am sa revin cu un update de consum.

@victorash_cvv - De obicei vorbesc doar de lucruri concrete, documentate sau din experienta proprie. Iar elgat de asta, tind sa cred ca este mai mult vorba de marketing. Greutatea in plus(~80kg) data de ansamblul haldex + faptul ca mereu ai un minim de 10% pe spate, nu au cum sa nu contribuie la cresterea consumului, fata de o masina cu tractiune fata.

Cateva date tehnice oficiale:

FWD: 7.8/4.8/5.8 l/100km urban/extra-urban/combined - 1454kg ; Deci, un plus de 0.9L% in oricare dintre situatii

AWD: 8.7/5.7/6.7 l/100km urban/extra-urban/combined - 1554kg

Media urbana la mine(Bucuresti - mers ce combina cam toate stilurile, exclus cel subturat, niciodata sub 2000rotatii) este de 9%.. +/- 0.5l - deci, undeva pe acolo, scuzabil avand in vedere traficul de 2 lei si modificarile aduse.

dar nu a constatat nimeni pana acum care e diferenta iarna intre un 4motion si una normala?

cat despre turatii am mai ziso si o mai zic, nu schimb in oras peste 3000 niciodata decat daca e sambata sau duminica si nu e nimeni pe sosea. Daca as schimba in 3000-3500 as avea consum 15% :)) asta in cursu saptamanii cand nu apuci sa bagi in a 3-a.

Cu alte cuvinte eu cred ca e consumul foarte ok pt masina asta , care este foarte mare si foarte grea si 4motion. Acum ca e cu 1% sau 0,5 % mai mult sau mai putin cui ii pasa, aici tine si de felu cum mergi, de exemplu eu pot sa scot consum mai bun decat unu cu tractiune fata care schimba in 3500.

Link către comentariu
  • 10 months later...
JohnnyCiorobea

eu am consum de10-11% in Bucuresti ore de varf si 8% normal.....

iar extra:la 100km/h :5% si 120-140km/h 6,2-6,5%

Pana sa ii fac resoftarea consuma mai mult cu 0,5% pe Consumul mediu(2)..acum am 6,6 inainte era la un 7% cam asa...

Link către comentariu

eu am consum de10-11% in Bucuresti ore de varf si 8% normal.....

iar extra:la 100km/h :5% si 120-140km/h 6,2-6,5%

Pana sa ii fac resoftarea consuma mai mult cu 0,5% pe Consumul mediu(2)..acum am 6,6 inainte era la un 7% cam asa...

ma bate si pe mine gandu sa ii fac o resoftare tu o ai de 140 cp nu? si ai dus-o pana la 170 cp?

Link către comentariu
JohnnyCiorobea

da..140 o am...Sa sty ca sunt foarte multumit de cum merge...Am facut 10000km pana acum si e ok...:-)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!