Jump to content

Upgrade 1.8T


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Din ce am gasit eu pe net variantele principale ar fi 2 :

- Upgrade turbo de la k03 la k04 + cip care ar duce la o putere de aprox 220-230 cai.Am surprins insa cateva discutii pe net in care se spunea ca upgrade-ul este eficient numai ptr 1.8T 150cai,in cazul RS-ului de 180 cai,cresterea data doar de turbina k04 fiind foarte mica.Pretul kit-ului este in jur de 1700 Euro

- Varianta care imi place mie este un nou turbo T-28 Garett care impreuna cu cip,evacuare,filtru...duce puterea la 360 cai!!!Pretul kit-ului este in jur de 4000 Euro(nu mi se pare deloc mult > pentru 300 cai Oettinger sau Abt iau 15000 Euro).Acei cativa care au facut upgrade-ul erau foarte incantati de el!!!

Dati-va si voi cu parerea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

fusco ai fi printe cei mai tari de la noi din tara daca ai avea pe o octavia de la un 150CP stock .. 360CP !. Ce sa zic, studiaza bine, discuta cu cine are, cum se face montajul si unde si ce sa zic, pentru 4000E sa-ti faci masina avion merita. Kitul asta de 4000 contine doar turbina,chip, evacuare si filtru ? daca da mai cauta pret pt T-28 si in alte parti. O sa caut si eu. Ideea e sa vezi pe ce masini se pune stock (daca se pune) aceasta turbina. Poate e mai ieftina pe la 1000-1500E si restul inca 1000-1500 deci economie de 1000E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa stii exact la ce sa te astepti din partea kit-uli, analizeaza toate aspectele.

Nu este suficienta numai turbina, cipul si evacuarea, mai ai nevoie de alte INJECTOARE, (eventual alta pompa de benzina), alt intercooler, modificat putin sistemul de ungere si radiatorul de ulei, si inca cateva mici aspecte mai putin importante gen tubulatura de admisie modificata, alt BOV, N75 race, etc.

Dupa care ajungi la problema transmiterii acestei forte catre sosea, care in cazul tractiunii fata isi atinge limitele mult mai repede.

Ai fii intr-adevar King of the Road dar cu un pret mult mai mare decat cel afisat de 4000 euro.

Da-ne si noua link-ul sa vedem mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

corect de N75 am uitat. Sigur nu tine la presiunea de la noua turbina. Exista multe modele de N75 (F J ... ). Presiunea cu T28 cat ar fi ? (un link spre ei ar fi cel mai bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

gasit poza cu N75 si pus (pt a fi inteles si sa invete si cei care nu cunosc. Am pus si o poza cu sistemul turbo la 1.8T )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vin cu un link unde s-a facut dintr-un motor 1.8T (ca al lui fusco dar era montat pe Golf IV) un aupgrade.

http://www.europeancarweb.com/features/031...golf/index.html

Daca vezi s-a ajuns la 280CP si nu s-au bagat bani doar in motor. Si sistemul de franare s-a schimbat (masina atinge 100km/h in sub 6 sec. ! )

E de citit. Mai citeste dl Fuscobal si aici ca e bun: http://www.europeancarweb.com/searchresult...g=2&cs=&stype=A

Sper sa reusesti sa faci acest proiect dar ... e costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da,ce-i drept si 4000 e mult pentru bugetul meu actual.Totusi daca apuc sa strang ceva bani,si un k04 ar fi de ajuns.Eu zic ca 230-240 cai ar fi suficienti.Momentan merg si cei 200 pe care-i am iar banii pe care-i am ii indrept catre design!Interesant linkul de mai sus.De preturi se stie ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti, asta e primul meu post pe vwforum.ro, ma bucur ca siteul exista, e super!! :up:

Revenind la discutia voastra pt. motorul 1.8T eu as merge pe APR http://www.goapr.com/VW/products/stage3_trans.html daca il poti gasi undeva. Nu sunt familiar cu modelele Skoda dar nu cred ca nu s-ar potrivi. Trebuie sa fii constient ca trecand bariera de 300 CP implica asa cum s-a mai mentionat mai multe componente cum ar fi ambreiajul, volant (mai usoara si mai dura) e in general o idee buna, intercoolerul marit, esapament liber si sunt sigur ca omit ceva...

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La mine cat s-ar duce doar din CIp( are 150 CP acum) si ce riscuri sunt ?

Creste consumul ? Daca da, cu cat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PGV: in principiu puterea creste cu chip cu vreo 30% (la motoare turbo) => aprox. 190-200CP

Nu creste consumul; probabil cresc uzura si eventual noxele.

Un risc ar fi sa-ti paradeasca ECU la upgrade - asta daca nu fac tuning box sau prin OBD (dar din cate tin eu minte istoria ta, ai unul de rezerva, nu?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU (care presupun ca este calculatorul) nu-l am de rezerva, ala nu l-am luat. OBD insa....habar n-am ce e. Dar daca nu creste consumul, imi explica si mie cineva de ce nu fac AUDI motoarele asa, sa fie doar din cauza uzurii ? Daca fac chiptuning unde pot sa vad puterea daca este cat zic aia, ca am auzit ca sunt aparate prin Bucuresti de spun puterea la roata, dar a mea este quattro ? Se poate decupla quattro cumva , ca la Vectra A 4X4 se putea decupla prin o combinatie de pasare a acceleratiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU = calculatorul de injectie (nu confunda cu cel de bord, care este conectat la ECU)

OBD = unul dintre tipurile de interfata de comunicare cu ECU (pentru conectarea unui tester sau a unui program de modificare a parametrilor acestuia)

Uita-te si pe chiptuning.ro, au acolo un FAQ unde explica mai in detaliu ce si cum.

Am inteles ca la Metrotehnica exista stand dyno - daca vorbesti cu ei sunt si eu curios cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema este ca o exista, dar la mine puterea se duce pe 4 roti, ei testeaza doar pe 2 din cate am auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vorbit cu ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am. Intreaba-i pe ei, oricum sunt singurii care au asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe audiworld si quattro nu se poate decupla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sintetizam putin discutia.

- cuplul afisat de ECU este cel calculat pe baza raportului A/F, a cantitatii de aer admisa si a avansului (reprezinta valoarea cuplului brut). Aceasta valoare nu este afectata de un chip tuning, in schimb am intalnit cazuri de tuning care a "limitat" accesul la grupurile de masura mai mari de 100.

Intrucat valoare masurata de MAF nu este precisa, sondele lambda "de serie" au limitarile lor, durata injectiei vs cantitatea injectata este dependenta de presiunea din rampa si starea injectoarelor si valoarea afisata este relativa. (in schimb ofera informatii despre schimbarile procentuale ale parametrilor obtinute dupa un chip tuning).

- despre bancul dyno cel mai in masura sa ofere informatii este CEKY mai ales despre conditiile fizice care trebuie indeplinite pentru o acuratete a testului (ex: flux de aer prin intercooler pentru motoarele turbo sau ventilatia zonei de admisie a prizelor directe de aer)

- valorile proiectate din mapele de injectie sunt intotdeauna sub limitele de siguranta ale componentelor (uneori diferentele sunt chiar mari) iar valorile oferite au ca baza de multe ori factori de marketing sau clasele de asigurare in care se inscrie motorizarea.

Motivele obiective ale valorilor scazute fata de "potentialul" motorului sunt legate de conditiile de functionare (calitate diferita a combustibililor si lubrifiantilor pe diferite piete, conditiile climaterice diferite de la o regiune la alta, unele norme stricte de poluare) si polivalenta motorului (acelasi motor este instalat pe o serie mai larga de platforme in diferite configuratii si transmisii).Cel mai des intalnit motiv este cel de marketing (acelasi motor pe clase diferite - ex: V6 TDI pe A8/ A6 / A4 are 233/225 respectiv 200 cp sau pe aceiasi platforma motorizari diferite care nu trebuie concurate - ex: Seat Alteea 2.0 TDI - 140 Cp fata de 2.0 FSI - 150 Cp au acelasi pret)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de grupul 120, eu am facut odata un log pe acel grup, iar valorile maxime au fost f. aproape de specificatii (motorul era practic nou) - deci as spune ca sunt relevante, mai ales, cum spune Andi, ca si delta.

Ce nu stiam insa este cum calculeaza ECU acel cuplu si daca nu cumva in urma unui chiptuning acea valoare devine eronata (ceva de genul "ECU crede ceva cand de fapt se intampla altceva"). Inteleg ca nu este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

exista mai multe bancuri dyno tester la noi in tara [pt masurarea puterii si cuplului]. e unul la metrotehnica, unul la dimsport, etc.. ideea e ca exista si bancuri dyno pt masinile cu tractiune integrala dar nu am auzit de nici un asemenea banc la noi in tara.. preturile anul trecut in toamna la dim sport tuning erau de 100 de euro/ testare. daca faceai chip tuning la ei masurau inainte de aplicarea chip-ului si dupa ca sa vezi diferenta si treaba era gratis.. surpriza a fost la o supernova nou nouta avea 2-3 luni masina prima masuratoare a aratat 70,1HP in conditiile in care puterea declarata de producator e de 75 iar de uzura in 2-3 luni nu se pune problema la o masina noua.. cam atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Atentie . Bancul de la Metrotehnica si cel de la Dimsport sunt unul si acelasi (al lui Metrotehnica si-l foloseste si Dimsport). Preturile aici sunt in doua variante 100euro sau 50 euro (a doua pentru masinile care-si fac chip acolo prin dimsport)

Al doilea banc de putere, mai putin stiut si care are preturi mult mai mici este Computest-ul din incinta targului vitan. Acolo o testare dino costa 1.000.000 lei . Nu am mai trecut pe acolo de mult dar stiu ca trebuia sa se treaca la testare pentru masini 4x4 in curand... foarte posibil ca deja sa se poata testa asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinNOS nu este vorba de o supernova , ci de o solenza prima , alba , care avea montat traseu complet inox , fara catalizator + filtru direct K&N :lol:

si da , a aratat 70 cp in standard si dupa chipuire 75 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se prea poate.. am auzit de la cineva de pe forumul reno.. mijulsef daca il stiti.. in fine.. poate o sa ma duc si eu prin targ sa vad daca merge o testare 4x4 sa fac si eu la a mea ca abia am luat-o.. e o octavia elegance 4x4 1.8T 150cp.. masina e din dec 2002 si cred ca e motorul ala de pe rs din cate imi aduc aminte sa fii citit pe net.. o intrebare off topic: poate ma lamureste si pe mine careva cum fac sa imi apara avatar si dupa mesaj in jos datele cu masina ca eu le-am completat cand am facut register.. merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!