Jump to content

SKODA in topul "Top Gear"...


alecsmed
 Share

Postare recomandată

:) Indraznesc sa reamintesc faptul ca e vorba de un clasament eminamente subiectiv, cum afirmam si in postul 9:

"In acest context trebuie tinut cont in aprecierea clasamentului ca un loc important l-a avut satisfactia cumparatorului fata de raportul calitate / pret !

Subiectiv deci si raportandu-ne la asteptari multi dintre noi, in calitate de cumparatori, vom mai satisfacuti de o marca mai accesibila in detrimentul uneia premium"

Este foarte adevarat ceea ce spune pacostiro "Mereu s-a spus, ca pt fiecare om exista o masina "cea mai buna pt el". ", si nu cred ca trebuie sa insistam prea mult cu clasamentele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alecsmed

    7

  • Diesel

    7

  • NetFlow

    7

  • SHARANEL

    5

pai JD Power crede asta. si alecsmed, ca el s-a laudat primul cu clasamentul aratand cat de mult este skoda peste renault. faptul ca renault este peste vw in acelasi clasament, nu mai conteaza. conteaza ce vrem noi

As fi absurd sa cred ca Skoda e peste VW. E ca si cum Logan ar fi peste Clio sau ceva in genul asta. E peste VW doar la preturi, atat. Eu unul nu am afirmat ca JD Power sau Top Gear sunt litera de lege si cred orbeste in clasamentele lor. Doar am punctat informatia.

Si cum bine spunea Pacostiro, daca as fi avut bani mai multi, mi-as fi luat o Toyota Land Cruiser ultimul model si un Aston Martin Vintage si cu asta basta. Asa am Skoda si sincer nu am de ce ma plange. Se plang altii pt. mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E corect ce ziceti voi. Eu doar intrebam la e ajuta aceste clasamanete? Ce spun ele si cu ce ne ajuta? Spun ca o mashina e mai buna ca alta? Parerea mea ca nu. Putem trage ceva concluzii de acolo ce mashina sa cumparam? Iar parerea mea ca nu. Asta e ca sondajele la noi.. cand erau "ai lor" la putere..mereu erau primii in sondaje.. acu e invers. Ce sa faci. Cine are bani.. are si parte. nu?

Eu unul nu am afirmat ca JD Power sau Top Gear sunt litera de lege si cred orbeste in clasamentele lor. Doar am punctat informatia.

Pai subtitlul topicului e "Skoda rules...!!!". Intrebarea mea a fost. Si este. Cu ce e mai buna SKODA ca restul din top. Sau prin ce mod se poate determina din clasamentul ala cat de buna e skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doar intrebam la e ajuta aceste clasamanete? Ce spun ele si cu ce ne ajuta?

Pai pe unii ii ajuta sa isi aleaga masina. Eu am studiat si astfel de clasamente, dar nu le dadeam mai multa importanta decat la ceea ce gaseam pe forumuri, pentru ca acolo gaseam argumente concrete. Daca masina era in top, venea ca o incurajare pt a o lua, daca nu, nu renuntam, ci doar mai cautam informatii sa vad ce nu e bun la ea. Am adunat din toate si mi-am facut o idee. Cateva luni am tot calculat, comparat. Acum ramane la alegerea fiecaruia ce informatii sa ia in seama si ce nu. Pana la urma parerea ta conteaza cel mai mult ca tu dai banu' si tu te folosesti de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai subtitlul topicului e "Skoda rules...!!!". Intrebarea mea a fost. Si este. Cu ce e mai buna SKODA ca restul din top. Sau prin ce mod se poate determina din clasamentul ala cat de buna e skoda?

Well..daca tot repeti intrebarea asta o sa-ti raspund.

In vest in unele tari (de exemplu Anglia), Skoda de ceva timp e vazuta mai bine ca VW, un VW care pe de o parte la mijlocul si sfarsitul anilor 90 a suferit din cauza unui control al calitatii mai slab, a unor preturi mai mari ca concurenta, si asa mai departe. Dupa cum spuneau mai multi, in fabricile germane muncesc o gramada de muncitori turci, iar in general salariile nu sunt foarte mari. In schimb la Skoda muncitorii sunt platiti destul de bine pentru europa centrala/est.

Nu stiu in ce ziar german (era topic mai demult aici), se spunea ca calitatea ansamblarii din fabrica de la Mlada Boleslav este egalata doar de fabrica de Audi-uri A8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E corect ce ziceti voi. Eu doar intrebam la e ajuta aceste clasamanete?

mai mananca si ei o paine.....

sunt convins ca oricare dintre noi ,daca avem in buzunar 10.000 de euro ne luam ce putem mai bun de banii astia.

la fel daca avem 20.000.

la fel daca avem 5 sau 30000.

asa ca subiectivismul este in floare.

Pai pe unii ii ajuta sa isi aleaga masina. Eu am studiat si astfel de clasamente, dar nu le dadeam mai multa importanta decat la ceea ce gaseam pe forumuri, pentru ca acolo gaseam argumente concrete. Daca masina era in top, venea ca o incurajare pt a o lua, daca nu, nu renuntam, ci doar mai cautam informatii sa vad ce nu e bun la ea. Am adunat din toate si mi-am facut o idee. Cateva luni am tot calculat, comparat. Acum ramane la alegerea fiecaruia ce informatii sa ia in seama si ce nu. Pana la urma parerea ta conteaza cel mai mult ca tu dai banu' si tu te folosesti de ea.

pai pe unii nu-i ajuta

degeaba citeste omu mii de pagini de forum ,clasamente si reviste de specialitate,ca el are bani doar de supernova.

daca are bani mai multi atunci sigur stie si ce masina vrea sa cumpere indiferent de topuri sau clasamente.

sa nu-mi spui ca nu e asa ca si eu as alege-o pe nicoleta luciu dar nu imi permit...

Modificat de silviu66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well..daca tot repeti intrebarea asta o sa-ti raspund.

In vest in unele tari (de exemplu Anglia), Skoda de ceva timp e vazuta mai bine ca VW, un VW care pe de o parte la mijlocul si sfarsitul anilor 90 a suferit din cauza unui control al calitatii mai slab, a unor preturi mai mari ca concurenta, si asa mai departe. Dupa cum spuneau mai multi, in fabricile germane muncesc o gramada de muncitori turci, iar in general salariile nu sunt foarte mari. In schimb la Skoda muncitorii sunt platiti destul de bine pentru europa centrala/est.

Nu stiu in ce ziar german (era topic mai demult aici), se spunea ca calitatea ansamblarii din fabrica de la Mlada Boleslav este egalata doar de fabrica de Audi-uri A8.

Deci din cauza ca skoda e vazuta mai bine.. e mai buna. OK.

Sau din cauza ca la nemtzi muncesc turci.. cool. Am stabilit. Skoda produsa in Estul Europei e mai buna ca Golf produs in Germania. Unde mai pui ca e si mai ieftina. Si mai frumoasa. Probabil si mai sigura ( e putin mai grea ). Se strica mai greu. (doar e asamblata mai bine). Are piese mai ieftine.

Cumpara cineva un GOLF? Vreau sa cumpar OCTAVIA!.

PS Sorry de "ton" dar e o gluma "buna" asta cu mashinile facute in germania si chiar mai scumpe sunt mai proaste ca alea facute in estul europei si mai ieftine. (unde mai pui ca platforma e aceeasi)

mai mananca si ei o paine.....

sunt convins ca oricare dintre noi ,daca avem in buzunar 10.000 de euro ne luam ce putem mai bun de banii astia.

la fel daca avem 20.000.

la fel daca avem 5 sau 30000.

asa ca subiectivismul este in floare.

Absolut Corect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci din cauza ca skoda e vazuta mai bine.. e mai buna. OK.

Sau din cauza ca la nemtzi muncesc turci.. cool. Am stabilit. Skoda produsa in Estul Europei e mai buna ca Golf produs in Germania. Unde mai pui ca e si mai ieftina. Si mai frumoasa. Probabil si mai sigura ( e putin mai grea ). Se strica mai greu. (doar e asamblata mai bine). Are piese mai ieftine.

Cumpara cineva un GOLF? Vreau sa cumpar OCTAVIA!.

PS Sorry de "ton" dar e o gluma "buna" asta cu mashinile facute in germania si chiar mai scumpe sunt mai proaste ca alea facute in estul europei si mai ieftine. (unde mai pui ca platforma e aceeasi)

Absolut Corect!

Nu stiu de ce esti asa de agresiv, lucrurile astea nu le-am zis eu le-au zis revistele germane care de multe ori in testele de compacte in loc sa bage golf-ul, baga pe octavia - si chiar ei spun ca practic sunt aceleasi masini, doar ca octavia ofera spatiu mai mare la un pret mai cinstit. Plus ca surveyul JDPower sau TopGear specifica satisfactia proprietarilor de masini, poate aia de skoda au fost mai multumiti ca aia de vw sau ca aia de mercedes din cine stie ce motive. Si inclin sa cred ca sondajele astea sunt corecte pentru ca-s facute pe un numar impresionant de oameni.

Si nu am zis ca golf e mai rau sau ca vw-urile sunt mai rele, din punctul meu de vedere golf si octavia sunt aproape identice, depinde de gusturi si de necesitatile fiecaruia cand cumpara una din astea 2 masini.

Dar totusi nu trebuie sa desconsideri skoda si sa te miri ca poate un model urca mai sus ca fratii ei de grup la anumite chestii, asa ai putea sa spui foarte bine ca e nedrept ca Leonul care e identic cu Golful si Octavia , este mai sportiv ca acestea 2 din urma. Gandeste-te ca fiecare concern al grupului VAG incearca sa-si atraga o anumita parte a publicului de partea lui, skoda prin faptul ca ofera o masina mai spatioasa, leonul ca ofera o masina mai sportiva, si asa mai departe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: Deja topicul migreaza catre un VW vs Skoda

pai pe unii nu-i ajuta

degeaba citeste omu mii de pagini de forum ,clasamente si reviste de specialitate,ca el are bani doar de supernova.

daca are bani mai multi atunci sigur stie si ce masina vrea sa cumpere indiferent de topuri sau clasamente.

sa nu-mi spui ca nu e asa ca si eu as alege-o pe nicoleta luciu dar nu imi permit...

Luam si eu in considerare pe cele pe care mi le permiteam. Am urmarit de la bun inceput anumite modele de la diferiti producatori, in limita bugetului. Nu am luat-o neaparat pe cea mai scumpa pe care mi-o permiteam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo e mult peste Fabia...

La ce capitole e MULT peste Fabia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well...

cred ca unii ar trebui sa viziteze topicul De ce mi-am luat Skoda ...si sa dea cu subsemnatul acolo...

La intrebarea de ce se cumpara Skoda in ziua de azi...raspunsul e simplu.

Skoda ocupa acum locul de masina populara foarte buna dar nu ieftina, loc cedat de VW care acum e o marca impinsa de VAG foarte aproape de marca premium Audi...

Cine are de castigat din aceasta repozitionare? Eu zic ca mai mult consumatorul decat VAG...

Bineinteles, acel consumator mai putin pretentios de imagine dar increzator in platforma tehnica pe care da banii...care e comuna cu a unui automobil premium care insa ar costa semnificativ mai mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de ton.. eu doar intrebam de ce e mai buna.. Se pare ca e mai buna pt ca e aproape identica ca si constructie si costa mai putin. E clar ca daca 2 lucruri identice unu e mai ieftin e clar si mai bun. Am facut o afacere mai buna. Insa aici nu era vb de octavia vs golf. Ci de vw vs skoda. Cred ca motivul iar a fost pretzul, insa daca sta sa ne uitam la cele 5 criterii, doar 1 din ele are legatura cu costul mashini. Cum mashinile sunt identice.. restul nu ar trebui sa fie fie diferite. Insa ca diferentza sa fie asa de mare intre marci ar trebui sa aibe 0 vw la acel capitol si maxim de pct skoda. Poate gresec eu. Ceva imi spune ca tot fraza "am dat mai putin deci e normal daca am probleme mai multe" e baza... Eu cred ca mashinile Skoda sunt la fel e bune ca VW iar acel "top" e.. bullshit! PS Probabil daca o sa am nevoie de mashina de familie aceasta clar va fi Octavia 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca multi spun ca aceste clasamente nu sunt de incredere, totusi ele sunt intocmite pe baza celor spuse de cumparatorii de masini. Ca si in topurile muzicale, cine e pe primele locuri e acolo ca a vandut mai multe albume/discuri, nu ca neaparat datorita calitatii muzicii. Dar daca exista public mai mult care cumpara ceea ce canta cei de pe primele locuri (chiar daca e o muzica slaba de cele mai multe ori) decat publicul care cumpara muzica de pe locuri mai codase (care poate e mai buna), asta e... La fel si cu masinile. Fiecare marca isi are "publicul" ei. Cam asa vad eu problema...

Cu topurile de masini diferenta e ca primele locuri, cele mai vandute sunt si cele mai fiabile. ;) Cu exceptii ca mai sunt in top si masini care stau acolo doar datorita pretului, nu a increderii care o confera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare tigan isi lauda calul. Asta e.

Apropo, acum mi-am amintit ca si noi am avut Skoda 100S in familie, batranul meu in 1970 si-a vandut motocicleta Jawa si a cumparat o Skoda nou-nouta :) apoi in 1978 a facut upgrade la Dacia 1300 :D

Unde gasesc informatii despre S100, despre motorizare, (ne)performante, una alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E de-a dreptul "distractiv" cum au sarit in sus posesorii de VW.

Oameni buni intelegeti ca este un studiu realist (la cati oameni au participat orice statistician poate confirma asta) si care reflecta ceea ce gandesc englezii. In plus ponderea criteriilor a fost tot o chestie "englezeasca". Intelegeti ca englezii sunt o specie aprte de europeni, ei nu sunt nici latini, nici germanici (chiar daca istoric aici ar trebui sa fie) si nici slavi. Pur si simplu asa gandesc ei pe insula lor ...

Va tot certati pe chestia ca Skoda este mai buna calitate/pret decat VW. Si eu as face cum a zis cineva mai sus, adica mi-as lua VW daca as avea mai multi bani sau Audi daca as avea si mai multi. E clar ca sunt clase de calitate diferite, chiar daca platforma este aceiasi. Platforma iti da fiabilitatea in timp, dar confortul si cum te simti in ea este ceea ce diferentiaza clasele de calitate din cadrul grupului VAG.

In plus altcineva a definit satisfactia si anume ca depinde nu numai de pret si calitate, ci si de ce au asteptat oamenii de la masina respectiva.

Hai nu va mai certati din cauza modului de gandire englezesc, ca e pacat de masinile voastre ... mai bune decat tot ce au facut si fac englezii ... carora nu le-au mai ramas decat fitzele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Or fi englezii fitosi si conservatori (nu toti), dar sincer sunt poporul pe care il admir cel mai mult. Intotdeauna mi-a placut si imi place ce e englezesc: muzica, filmele, fotbalul, etc. Masinile de asemenea: nu spuneti ca nu v-ar aranja un Jaguar sau un Aston Martin, chit ca nu sunt masini pt. Romania noastra cea eterna si fascinanta.

Culmea ca chiar acum cateva zile am lucrat cu un englez (eu lucrez afara, in petrol) si am ajuns la discutii despre masini. El are un Peugeot vechi 406, dar nu pream e multumit cica si vrea sa-l schimbe. L-am intrebat ce masina si-ar lua. Raspunsul: japoneza (motiv - nu sunt cele mai bune dar sunt cele mai fiabile), dar nu l-ar "deranja" o Skoda! A mai spus ca masinile germane sunt excelente, dar unele sunt supraapreciate. Deci un singur om reflecta intreg clasamentul Top Gear sau JD Power sau... Si sincer cred ca englezii si europenii (vestici) in general sunt mai avizati decat noi romanii sa-si dea cu parerea prin clasamente, ei testand masini de zeci de ani, pe cand noi testam doar Dacii, ARO, Oltcit. Mai imi spunea cineva ca acum toate masinile sunt bune, nu e nici o diferenta intre ele. Parerea lui...!

E normal ca atunci cand ai bani sa-ti iei ceva mai bun, dar trebuie sa te gandesti si daca acea masina e facuta pt. Romania. Nu ca idiotu' de Fizz, si-a cumparat nu stiu ce Porsche si dupa aia si-a dat seama ca in Romania nu sunt sosele pt. masina lui. Sau Becali... Cei din Bucuresti stiti mai multe, asa ca mai inveseliti-si pe noi, cei "de la tara", cu povesti din astea picante.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Opinia mea:

Octavia Tour este cam in aceeasi clasa cu Bora. Am la servici o Bora TDI cu 9000 la bord. Prefer sa merg cu masina mea. Mi se pare mult peste Bora.

Nu discut despre Golf. Nu am inteles niciodata despre ce e vorba acolo si in capul meu Golful este in clasa cu Punto si 307. Stiu ca dupa criteriile recunoscute e fals ce spun dar nu-mi plac masinile care se termina brusc.

Noul Pasat nu-l mai putem compara cu Super care este deja invechita. Putem, de amorul artei, sa-l comparam cu Mondeo. Eu prefer Mondeo.

Phaeton e geniala dar aberant de scumpa.

Ca si concluzie - VW salta preturile, se uita catre Audi, dar a scazut calitatea. D-aia Skoda poate aparea in clasamente peste VW. Skoda are in spate jafurile comuniste, dar a urcat constant si frumos: Octavia 1, Octavia 2, iar din cele care se termina brusc Fabia. Toate modele frumoase, lucrate ingrijit.

Pe partea cealalta VW a dat-o in bara cu Bora. Golfurile merg in sus la numere 1-2-3-4-5 .. n dar nu stiu in ce se cuantifica progresul ca arata toate aproximativ la fel (scuze posesorilor dar eu nu prea ma pricep la categoria asta).

Nu ma injurati pentru opinia mea. Este doar o opinie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nou premiu castigat de Skoda Octavia!!!

Victorie dubla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opinia mea:

Octavia Tour este cam in aceeasi clasa cu Bora. Am la servici o Bora TDI cu 9000 la bord. Prefer sa merg cu masina mea. Mi se pare mult peste Bora.

Nu discut despre Golf. Nu am inteles niciodata despre ce e vorba acolo si in capul meu Golful este in clasa cu Punto si 307. Stiu ca dupa criteriile recunoscute e fals ce spun dar nu-mi plac masinile care se termina brusc.

Noul Pasat nu-l mai putem compara cu Super care este deja invechita. Putem, de amorul artei, sa-l comparam cu Mondeo. Eu prefer Mondeo.

Phaeton e geniala dar aberant de scumpa.

Ca si concluzie - VW salta preturile, se uita catre Audi, dar a scazut calitatea. D-aia Skoda poate aparea in clasamente peste VW. Skoda are in spate jafurile comuniste, dar a urcat constant si frumos: Octavia 1, Octavia 2, iar din cele care se termina brusc Fabia. Toate modele frumoase, lucrate ingrijit.

Pe partea cealalta VW a dat-o in bara cu Bora. Golfurile merg in sus la numere 1-2-3-4-5 .. n dar nu stiu in ce se cuantifica progresul ca arata toate aproximativ la fel (scuze posesorilor dar eu nu prea ma pricep la categoria asta).

Nu ma injurati pentru opinia mea. Este doar o opinie.

Daca ai fi comparat octavia elegance cu bora as mai fi zis, dar octavia tour ( am avut un an de zile asa ceva ) este inferioara de nu se poate unei Bora.. uite niste comentarii referitor la tour:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=4273&st=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opinia mea:

Octavia Tour este cam in aceeasi clasa cu Bora. Am la servici o Bora TDI cu 9000 la bord. Prefer sa merg cu masina mea. Mi se pare mult peste Bora.

Omul si-a spus parerea lui si preferinta...iar Bora e in aceeasi clasa cu Octavia (Tour).

Deci nu poate fi 'condamnat' pt nimic...

Si eu am fost cu un Bora Amazing Basic... si mi s-a parut mult mai 'slabut' decat un Bora Trendline sau Comfortline. Nu mai vorbesc de un Highline.

Dar suntem cam :D !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opinia mea:

Octavia Tour este cam in aceeasi clasa cu Bora. Am la servici o Bora TDI cu 9000 la bord. Prefer sa merg cu masina mea. Mi se pare mult peste Bora.

Nu discut despre Golf. Nu am inteles niciodata despre ce e vorba acolo si in capul meu Golful este in clasa cu Punto si 307. Stiu ca dupa criteriile recunoscute e fals ce spun dar nu-mi plac masinile care se termina brusc.

Noul Pasat nu-l mai putem compara cu Super care este deja invechita. Putem, de amorul artei, sa-l comparam cu Mondeo. Eu prefer Mondeo.

Phaeton e geniala dar aberant de scumpa.

Ca si concluzie - VW salta preturile, se uita catre Audi, dar a scazut calitatea. D-aia Skoda poate aparea in clasamente peste VW. Skoda are in spate jafurile comuniste, dar a urcat constant si frumos: Octavia 1, Octavia 2, iar din cele care se termina brusc Fabia. Toate modele frumoase, lucrate ingrijit.

Pe partea cealalta VW a dat-o in bara cu Bora. Golfurile merg in sus la numere 1-2-3-4-5 .. n dar nu stiu in ce se cuantifica progresul ca arata toate aproximativ la fel (scuze posesorilor dar eu nu prea ma pricep la categoria asta).

Nu ma injurati pentru opinia mea. Este doar o opinie.

Opinia ta este putin gresita. Bora ( nu amazing.. aia era slaba) este peste tour si ca pretz si ca imagine si ca materiale. Este si peste octavia 1 (tour fiind varianta "ieftina" la fel cum amazing era varianta ieftina la bora). Din ce am putut vedea cele 2 masini sunt aproape identice ca spatiu, identice ca motorizari, identice ca tren de rulare ( golf 4 ala mic). Diferenta o face sigla si dotarile interioare. Mie mi se par "cam la fel" insa bora e orientata catre low end business iar o1 tour catre middle class familiala.

Ai dreptate insa cand zici ca VW a dat-o in bara cu bora, a fost un esec din prima clipa.

Pt informarea ta ( si probabil a multor altora ). Atat O1, O1 tour, Bora sunt pe sasiu de golf 4 ( ala din clasa lu punto). Spatiul interior este absolut identic ca dimensiuni la toate aceste modele ( daca esti curios ia niste presuri de bora sa vezi ca se potrivesc pe golf 4 si invers). Difera insa scaunele si banchetele care dau impresia de alt spatiu. ( insa si de alt confort ). O1 tour e mai mare ca golf 4 doar la dimensiuni exterioare! Are capota mai lunga si are portbagaj mult mai mare, probabil e f bine ca il are ea fiind o masina de familie.

Diferentele sunt destul de mari si intre versiunile de golf, but despre asta intr-un alt episod :banghead:

Scuze de OT.

PS romanul are o problema ca masina sa fie mare ( la exterior ) si sa fie sedan, probabil unde nu a avut ce cumpara toata viatza si ceea ce a putut cumpara era sedan :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NetFlow: G4 nu e in clasa lui Punto, e cu Stilo ;-) (daca era vorba de Fiat Punto)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate insa cand zici ca VW a dat-o in bara cu bora, a fost un esec din prima clipa.

Pt informarea ta ( si probabil a multor altora ). Atat O1, O1 tour, Bora sunt pe sasiu de golf 4 ( ala din clasa lu punto).

Intamplarea face ca, pe langa faptul ca esti cam off-topic, mai si dai verdicte eronate...

Bora nu a fost un esec niciodata...a venit ca un succesor a lui JettaI, JettaII, Vento...

Ce-i drept, in Europa de vest, in clasa compacta se prefera hatchback-urile...dar acest lucru nu-l transforma pe Bora intr-un esec...au fost totusi produse si vandute multe masini...iar acest lucru se vede cel putin in Europa centrala si de est...nemaivorbind de America de Nord unde Jetta IV (Bora) a depasit Golf4 ca cifre de vanzari...

Pacatul lui Bora a fost pozitionarea ca pret foarte aproape de Passat (sa nu uitam ca si Golf5 a cazut in aceeasi greseala care acum s-a mai remediat prin regandirea listelor de preturi).

In rest, Golf4 (cu sasiu sau fara sasiu) ramane in clasa compacta, si nu in clasa mica (unde e Punto).

Daca nu crezi acest lucru, conform teoriei tale si Golful tau V e in clasa cu Renault Clio...

Gata cu off-topicul Octavia1 vs Bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca nu e in clasa lu punto, insa asa se zicea in postul de mai sus. Era sarcasm. Normal ca nu e in acea clasa. Ai dreptate cu Bora.. a fost un esec doar in europa si asta probabil doar din cauza pretului..

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!