Jump to content

Martor uzura placute + martor frana de mana


Florin.
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

De 3 zile mi se aprinde martorul de la uzura placute frana. (culoare galbena)

ieri s-a aprins intermitent si martorul frana de mana - bipaia intermitent (culoare rosie).

Ce inseamna cei 2 martori activtati simultan?

Mentionez ca dupa activarea intermitenta a celui de al doilea martor (frana de mana) am lasat masina pe dreapta

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza si vezi daca gasesti vreo eroare, pe ABS.

lichidul de frana e la nivel sau e sub ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fi sczut nivelul la lichidul de frana sub minim datorita uzurii placutelor.

Ca sa te asiguri fa o scanare cum a zis si Florin si apoi uita-te putin si la nivelul lichidului de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsuri!

Am verificat:

1) Lichidul de frana si intr-adevar este putin sub minimum.

Intrebare: - Cu ce fel de lichid trebuie sa completez? Masina am luat-o in 2007 si nu am umblat de atunci la lichidul de frana

2) Ochiometric m-am uitat (printre spitele de la jantele de aluminiu) la placutele de frana (doar pe fata ca pe spate am tambure). Vizual par foarte ok.

intrebare: martorul respectiv galben se poate aprinde daca sunt probleme si la tamburii de pe spate?

O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, pe spate nu ai senzor.

Lichid de frana DOT 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid de frana sa fie DOT4.

Martorul ala e numai pentru fata.

HAHAHA ! AlBundy ce sincronizare :P

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa ma bag in seama ca musca-n lapte acum....insa din cate stiu eu lichidul de frana se schimba din 2 in 2 ani...sau ma insel ? Al tau e vechi de 5ani (cel putin), astfel ca odata cu anii isi pierde si proprietatile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca depinde foarte mult de calitatea lichidului...eu o am deja de 2 ani am verificat nivelul initial si am completat putin , si atit...

Masina "ingheata" fata de altele din aceeasi clasa probate...G4, alta Skoda, Passat...unele mult mai noi decit batrinica mea :)

In cazul de fata poate fi numai nivelul din borcan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, insa la cat e 1l de lichid de calitate acum.... 1l de ATE DOT4 l-am luat cu 35-37lei ceva de genu, de la volksparts si macar stau linistit in privinta asta.

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic batrin pe vremuri zicea ca daca ceva merge foarte bine fara sa dea semne de oboseala, lasa-l in pace...

Tot asa se mai discuta si de schimbarea uleiului din cutia de viteze :)

Schimbi uleiul , nu faci aerisierea super bine, nu etanseaza perfect aerisitoarele...se pot intimpla multe...de ce sa risti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se recomanda inlocuirea lui dupa 2 ani, deoarece lichidul de frana este higroscopic - absoarbe apa - si automat isi pierde din calitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde apa daca e circuit inchis...pe acolo nu ploua :)

Ce a avut in prima zi are si dupa 2 ani...daca nu umbli prea des la borcan sa intre aer umed alta sursa de apa nu este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condens de unde ? de la aerul din borcan...ca in instalatie nu este...

De aia am zis ca nu trebuie sa umbli prea des la borcan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Situatia a fost urmatoarea:

1. Intr-adevar nivelul lichidului de frana a fost sub minim si de aici flash-urile marturului rosu (cel cu semnul exclamarii). S-a completat cu lichid si totul a fost ok.

2. Am cumparat placute de frana si m-am dus la un mecanic sa le schimbe. Concluzia lui: Placutele vechi nu erau uzate mai mult de 30% insa unul dintre cele 2 fire care fac legatura cu senzorul era rupt (era rupt fix de la baza placutei de frana fata-stanga). De aici si aprinderea martorului galben.

Concluzie:

A) A fost o mare coincidenta ca s-au aprins aproximativ concomitent cei 2 senzori. (De fapt acest lucru m-a facut sa ma gandesc ca este o problema mult mai serioasa)

B) Cateodata tehnologia ne cam pacaleste :). In cazul de fata placutele erau inca f. bune insa problema era la firele de la senzor

C) Pana la urma am schimbat totusi placutele ca sa nu raman cu martorul galben aprins.

Va multumesc pentru recomandari. Problema a fost rezolvata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pastreai placutele vechi si legai cele 2 fire intre ele.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!