Jump to content

Distributie Golf mk1


Alex_YUM
 Share

Postare recomandată

Azi am vrut sa pun distributia la loc la golful meu, ma uit in autodata care sunt reperele si ii dau bataie.

Problemele sunt urmatoarele:

1. In autodata spune ca ar trebui sa am un semn la fulia axului cu came pe partea interioara(cea cu axul) pe care sa il aliniez cu un reper de la chiulasa. Ehh eu nu am nici un semn pe partea interioara a fuliei.

2. Caut mai bine si pe exterior si gasesc semnul... DAR, mai e inca un semn pe aceeasi parte. Deci am 2 semne la distributie :tuktuk:

Cum pot face in asa fel in cat sa-mi dau seama care din semne este cel corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca fulia axului cu came sa fie montata invers cu ceva timp in urma

Cel mai bine , desfaci capacul de la chiulasa si te uiti la cilindrul nr 4 la care ar trebui sa fie Sfasit evacuare , Inceput admisie (cama evacuare iese din antrenare si incepe sa antreneze admisia.) Eventual puti sa incerci sa muti fulia invers ca poate atunci se vede semnul.

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de raspuns. O sa verific varianta cu tachetii. Fulia e pusa bine aparent deoarece nu merge pusa invers. Am incercat si nu intra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuia sa dai jos distributia veche pana nu trageai motorul la semn, atunci axele cu came iti stateau blocate intre supapa de admisie si cea de la evacuare de la pistonul 1, acuma da jos capacul de pe axe si alineaza axele (pe rotile dintate ai cate 1 punct), posibil sa fi facut mecanici semne pe fulie ca sa nu dea jos capacul de pe chiulasa sa mai cheltuie bani si pe garnitura noua de aia ai mai multe semne,ar trebuie sa fie o linie perfecta nu punct sau zgarietura!

@ knox gresesti enorm la orice masina cand faci distributia pistonul 1 trebuie sa fie sus! atunci axele cu came sunt blocate intre admisie si evacuare! ca majoritatea moatoarelor pe benzina vw sunt "twin" adica lucreaza 2 pistoane simulant, adica 1 cu 4 si 2 cu 3 (primesc de o data scanteie) asta e alta poveste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice bine knox, la nr4 trebuie sa te uiti la came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet distributia se face cu pistonul 1 sus! incearca sa pui la un diesel sau la orice alt motor pe benzina din alta gama inafara de VAG distributia fara sa te iei dupa semnul de pe vilbrochen doar dupa pozita maxima a pistonului 4 si apoi daca semnele de la vilbrochen se alineaza "va ridic statuie" :)) in schimb daca faci cum spun eu ai sa aliniezi semnele! repet si treba cu "twin", pistoanele 1 si 4 ajung de o data sus deci e normal ca oriunde ai verifica semnele se alineaza fie ca e la 1 fie ca e la 4!

Pentru a elimina si aceasta nelamurire numerotarea cilindrilor incepe de la distributie spre volant (de la stanga la dreapta la motoarele transversale si din fata spre spate la cele longitudinale), exceptie fac Renaultul si Dacia la care e invers!

http://94.100.121.23...945_5_f7Go.jpeg

http://www.theengine...og/KR_short.jpg

http://img145.images...rankfin1xp8.jpg

Nu zic ca e gresit ce spuneti voi! Dar puteti sa induceti pe alti in eroare!

Modificat de blind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa te apuci sa imi faci statuie ca eu la un 8V deja am facut treaba asta :lol: (e adevarat ca din 4 mutari de dinti) dar a functionat . (si un Opel si un golf ) (deci pt asta imi faci doar bust)

Scuze pt confuzia creata , dar eu am scris de cilindrul nr 4 si anume de camele lui -"cama evacuare ......"-

Te uiti la nr 4 pt ca la nr 1 trebuie sa fie scanteie si tre sa te uiti la delcou sa pice la bujia corespunzatoare

PS: Inca o data imi cer scuza daca am creat confuzie.

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vilbrochen si la axul auxiliar am semnele si le aliniez bine. La axul cu came daca aliniez dupa semnul cel mai pronuntat, imi pica axul exact intre evacuare si admisie, respectiv tachetul din dreapta, cum te uiti(cred ca e admisia, dar nu sunt sigur), tocmai incepe deschiderea. Este ok asa?

Daca ma aliniez la celalalt semn, ambele supape sunt inchise complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O inrebare scurta...ce motor e? 1.0-1.3 sau 1.6.1.8

Teoretic ar trebui sa fie bine asa, cu axul intre evacuare si admisie doar ca ultimul tachet ar trebui sa fie de la evacuare (la 1.0-1.3) , si ar trebui trebui sa IASA din angrenare (deci sensul de rotatie este invers)

Cam asa ar trebui la 1.0-1.3

post-8199-0-09991800-1343029737_thumb.jp

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este 1.5 cod JB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.

Ultima tot evacuare este si sensul de rotatie e spre fata (adica de la distributie in sens ORAR invarti fulia)

- poate te ajuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!