Jump to content

Viata unui motor


stofarius
 Share

Postare recomandată

@saboteur Mersi pt informatie, sincer ma asteptam sa vb lumea de bine Dura Lube-ul dar nu stiu ce sa zic esti printre primii pe care ii aud ca zic de el ca nu face treaba (poate ca am fost pe forumuri de benzinari si d-aia :lol: ) .oare e diferit pt tdi? teoretic ar face lucrurile mai bine si cei de la service+dealer mi l-au recomandat :lol: :hainoroc: I don't :) know !! Mai astept pareri :P :D

Daca ti l-au recomandat, go for it. Dar inainte citeste asta:

http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.htm

In fond, sunt banii tai si masina ta, si daca te mananca tre sa te scarpini :P

si daca mai vrei sa afli despre aditivi, mai poti citi aici http://www.chris-longhurst.com/carbibles/additives.html

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula apelam la varianta B(care o fi aia :hainoroc: ) ok deci nu sunt oamenii seriosi.In fine se pun sau nu aditivi la motoare TDI ? Este indicat ?

@Bogdan_wrc

Am citit ceva de genul si din cate am inteles se gasesc si variante sport acoperite de filtre care sunt ,,capsulate'' sa zic asa si care trag aerul fortat. Astea sa fie o solutie mai buna ce zici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vrut sa bag aditivi in ulei dar nu m-au lasat cei de la reprezentanta.Si cred ca au avut dreptate de vreme ce un prieten din Germania mi-a zis ca nemtii nici nu vor sa auda de asa ceva ,socotind acest lucru drept o mare prostie.Un singur lucru as recomanda: curatirea injectoarelor.Eu am facut la masina mea acest lucru si se cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula apelam la varianta B(care o fi aia :D ) ok deci nu sunt oamenii seriosi.In fine se pun sau nu aditivi la motoare TDI ? Este indicat ?

:)

a. nu se pun aditivi in nici un fel de motoare, un ulei bun contine toti aditivii necesari (parerea producatorului de masini). VW precizeaza clar ca in motor se pune doar ulei norma vw , aceasta diferind de tipul motorului (503.00....507.00), si la fel de clar scrie ca nu se accepta aditivi in ulei sau benzina, asta o faci pe proprie raspundere, daca se strica, esti bun de plata. De ce firmele mari de uleiuri nu produc "aditivi", in schimb e plin carrefourul de tot felul de aditivi no name, care mai de care mai promitzator. Eu stiu de ce va roade pe toti sa puneti aditivi, aveti impresia ca pt cateva sute de mii de lei, va lungiti viatza motorului cu 60-80.000 km si e afacerea vietii voastre. eroare.

b. este indicat, dar nu de producatorul masinii, ci de cel al aditivului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma decat schimbul uleiului pur si simplu la timp prelungeste viata motorului ! Asta sigur am mai auzit-o si se aplica la orice masina chiar si la vechile dacii...Multumesc pt pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi si io sunt contra aditivilor psui asa de capu nostru (asta dupa ce am bulit injectoarele de la un Peugeot 205 Gld - ce-i drept am pus si io de 4 ori mai mult decat cantitatea recomandata) am aflat de la un bun prieten (care are si cunostiinte bune de mecanica si ceva experienta) despre o solutie ceramica ce se toarna in ulei (NU este aditiv) si care mareste durata de viata cat si durata intervalului de schimb de ulei...o sa revin cu numele acesteia soon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e vorba de Xeramic sau Ceratec de la Liqui moly, insa orice subtanta care se "toarna" in ulei, adica se adauga/aditioneaza se cheama tot aditiv. Nu cunosc date concrete despre produs (exceptand reclama lor proprie), asteptam insa cu nerabdare sa vedem ce zic fraiereshtenii care il testeaza pe propriul buzunar. :lol:

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat in nov. 2005 un audi

Deci o masina la 140.000 km a iesit la testari "rau" intentionate ca si una noua.

Gresit. Nu a iesit ca una noua. A iesit ca una de 150k km... ca doar nu ti-a dat pret de masina noua pe ea :D ti-a dat cat facea. Oricum. In general ei se uita la an... la defecte se uite la alea "grave".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte asteapta tu mult si bine fraieri care sa posteze aici dupa ce au citit mai ales :D

In al doilea rand aditivii aia buni nu se poate sa nu fie omologati pe undeva dupa soba acolo ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt adeptul nici un aditiv in ulei , rezervor , etc ....

Daca ceva nu merge bine trebuie reparat nu aditivat. Si iar, daca crezi ca ceva nu va merge bine trebuie analizata si rezolvata problema, nu "aditivata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in sensul solutiilor de curatat injectoare aveti ceva de spus? La service chiar mi-a recomandat cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici de curatat injectoare nu folosesc.

Nu am nici o garantie ca fac bine (poate ca nici rau nu fac).

In caz ca se pateste ceja vre-un injector (Domane fereste :) ) il urc pe banc si il curat separat. Nu bag in rezervor. Cel putin asa procedez eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi si io sunt contra aditivilor psui asa de capu nostru (asta dupa ce am bulit injectoarele de la un Peugeot 205 Gld - ce-i drept am pus si io de 4 ori mai mult decat cantitatea recomandata) am aflat de la un bun prieten (care are si cunostiinte bune de mecanica si ceva experienta) despre o solutie ceramica ce se toarna in ulei (NU este aditiv) si care mareste durata de viata cat si durata intervalului de schimb de ulei...o sa revin cu numele acesteia soon

Citez din mine ca din marii clasici.. :blink: .dar ca sa nu uitam de unde e raspunsul de acum. Solutia se numeste Metabond ( costa undeva la 1,5 mil) si reduce frecare pistoanelor, consumul si mareste puterea. Eu nu am incercat acest lucru dar au bagat 2 prieteni de-ai mei si intr-adevar masinutzele lor se misca altfel..so I don't know :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in sensul solutiilor de curatat injectoare aveti ceva de spus? La service chiar mi-a recomandat cineva...

Eu am folosit solutie de curatat inj+pompa. Am folosit un flacon de 1l si am lasat motorul sa functioneze pina ce a consumat toata solutia. O observatie evidenta a fost ca motorul e mult mai silentios, in rest sunt foarte multumit de functionare. Nici eu nu sunt de acord cu aditivii adaugati in ulei sau motorina :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit niste mizerie din'asta de solutie de curatat rahat cu apa rece si tot ce am obtinut este consumul la ralanti vara al motorului meu care se cifreaza la 378ml / h. In rest nici un fel de imbunatatire.

A... si era de marca, Diesel Spulung (50 RON flaconu')

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am folosit o solutie care era de curatat injectoare si n-am facut eu totul ca la carte atunci (adik sa pun in uleiul vechi solutia si sa las masina 1/2 h la relanti si apoi inlocuit cu uleiul nou ) dar pot sa zic ca se auzea misto motorul si parca avea imbolduri mai reusite ca de obicei.In rest din ce am mai intrebat nu prea sunt bune solutiile astea pt ca in timp corodeaza motorul.Poate mai posteaza lumea cu niste cazuri concrete sa facem niste comparatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tin minte ca avea Metabond-ul un filmulet cu o demonstratie video destul de interesanta: 4 teste pe un aparat care masura uzura unui rulment fara ungere, cu ungere pe baza de ulei simplu, ulei aditivat cu Metabond si ulei aditivat in care s-a pus apa (care devine miscibila cu uleiul! in prezenta aditivului).

Pe viu sunt demostratii saptamanal la Facultatea de Mecanica din Bucuresti. Ideea este ca rulmentul cu pricina caleaza mult mai repede in conditii de ungere normale si la peste triplu de sarcina in conditii de ungere cu aditiv.

Eu inca n-am folosit aditivul respectiv sa vad daca motorul suna "altfel" (abia am schimbat uleiul cu Castrol Protection) dar s-ar putea sa il folosesc la urmatorul schimb de ulei. Voi ce parere aveti? Mai sunt printre voi care folosesc Metabond sau care au participat la demonstratiile respective (de preferat ingineri mecanici;)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten care lucreaza de ceva ani in Germania la un service mi-a spus sa nici nu ma gandesc sa bag vreun aditiv in ulei sau motorina pentru ca la ei nimeni nu face asa ceva.Singurul lucru pe care mi l-a recomandat a fost curatirea injectoarelor, lucru pe care l-am facut si pot sa spun ca s-a cunoscut in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu luam tot ce zic mecanicii care lucreaza in Germania ca litera de lege. Depinde de calificarea si cunostintele fiecaruia in parte.

De exemplu un mecanic care a lucrat acolo la o reprezentanta Renault e convins ca motoarele Diesel Renault (in special cel de pe Fuego) sunt mai bune decat cele de Golf II (care isi fisureaza usor chiulasa din cauza presiunilor mari cu care lucreaza), asta nu m-a facut sa cumpar un Fuego in loc de Golf II 1.6 TD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu luam tot ce zic mecanicii care lucreaza in Germania ca litera de lege. Depinde de calificarea si cunostintele fiecaruia in parte.

De exemplu un mecanic care a lucrat acolo la o reprezentanta Renault e convins ca motoarele Diesel Renault (in special cel de pe Fuego) sunt mai bune decat cele de Golf II (care isi fisureaza usor chiulasa din cauza presiunilor mari cu care lucreaza), asta nu m-a facut sa cumpar un Fuego in loc de Golf II 1.6 TD.

de cand au fost motoare diesel pe fuego? :( ;) ;)

de unde le scoateti oameni buni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renault Fuego avea motor Diesel din aliaj de aluminiu, 2l, cam din aceeasi perioada cu Golf-ul. Documenteaza-te.

Surprinzator este ca functioneaza si acum fara alte probleme in afara de filtre infundate. Dar asta este alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ai dreptate.... :D

Modificat de sefo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nevoie. cred ca ma pricep mai bine ca tine....si daca nu ai obs, editasem in secunda 1, inainte sa sari tu repede . nu mai fiti voi moderatorii de pe vw forum asa artagosi ca nu va sta bine... :D

Modificat de sefo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci scuze :D (daca tot sunt artagos, hai sa fiu pana la capat: Am vechime vreo 15 ani in IT :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!