Jump to content

GTI...Finally!


kirkus

Postare recomandată

Interesant ce zici tu Andi. Intr-adevar, era incinsa cutia de fiecare data cand a facut asta. Plus ca are o plecare mai zbuciumata de indata ce se incalzeste.

Link către comentariu
  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kirkus

    71

  • Circoloco

    19

  • Rave

    14

  • xht20

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

prin UK au fost foarte multi care s-au vaitat de problema asta si s-a rezovlat cu schimbare de radiator cutie dsg, bine la tine e probabil sa fie alte cauze. Asta se mai intampla si cand nivelul de ulei din cutie a scazut din cauza pierderilor.

Apropo vezi ca radiatorul nu are senzor pentru diagnoza pe el.

LE: si vezi ca problema asta apare in special la cele resoftate, cu cutia resoftata deoarece resoftarea creste presiunea de ulei pentru a nu permite ambreiajelor sa patineze, uneori mai apare pe diagnoza ceva de genul clamping pressure exceeded, nu stiu codul sigur acum. daca erai pe manual vezi ca presiunea creste mult fata de normal.

LE2: aia cu plecarea mai zbuciumata este din cauza ambreiajelor din prima generatie s-au montat pana in 2006, si la mine este la fel cand ajunge uleiul la 90grade am o plecare usor mai "vioaie" nu ai ce ii face decat daca schimbi ambreiajele si e foarte scump, ele sunt cam 2500ron dar manopera e foarte scumpa.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

Si la mine zmunceste cand se incalzeste in D si R (e din 2008 masina).. Nu e de la ambreiaje de de la mecatronic sau ceva legat de mecatronic...

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Posibil si de la mecatronic eu stiu ca la cele de pana in 2006 este de la ambreiaje

Link către comentariu

Si eu am aceeasi problema, bine la mine nu s-a incalzit vreodata sau sa imi dea in nas in timp ce mergeam, eu doar am problema in D Si R, pleaca mai smuncit..Si as vrea sa rezolv problema dar nu stiu cine ma poate ajuta...

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

cristi: ti-am zis problema este de la ambreiaje!

Link către comentariu

Si cine poate sa imi zica exact?sa imi garanteze?

Link către comentariu

Andi, problema de smucitura nu e de la ambreiaje (au fost doar 2 serii care au avut ambreiaje problematice)...stiu si masini 2009 care fac asta. E vorba de limitatorul de cuplu, marele Mecatronic, de altfel cea mai sensibila piesa din DSG. Cea mai buna metoda sa o protejati este ca atunci cand parcati sa nu trantiti P apoi frana de mana. VA opriti, puneti cutia pe Neutral, trageti frana de mana, luati piciorul de pe frana ca sa se stabilizeze masina, apoi puneti cutia in Parking. E o solutie buna pentru protejare.

Si mie imi smuceste masina si ma sperii uneori, dar incerc sa o protejez, Mecatronicul este mult, mult prea scump :dry:

Link către comentariu

Cristi, cand ajungi in Bucuresti, hai sa ne vedem sa facem o comparatie...

Link către comentariu

Stai puytin ce treaba are limitatorul de cuplu cu situatia cand pleci de pe loc?

Link către comentariu

As face un efort sa il schimb, dar din nou, cine se baga in dsg, cine imi garanteaza.. :(

Link către comentariu

Haideti ca prea o dam in tehnic... SI ca idee, limitarea de cuplu e scoasa la mine prin Revo Stage 2 DSG

Link către comentariu

orice dealer este in stare sa faca aceasta operatiune!

Link către comentariu

Orice dealer are mecanici nu atat de antrenati, traim in RO. Mie mi-ar fi frica sa dau cuiva pe mana DSG-ul. Asa ca mai bine o trimit la HPA si uit de ea :)) :)) :)) Ideea este Andi, ca, din cauza Mecatronic-ului cutia face figurile astea, smuceste din ce in ce mai rau, in timp. E confirmata treaba. De ce? Nu stiu, VW Wolfsburg stie.

Link către comentariu

Ai si tu dreptate Calin, dar pe bune acum puteti avea incredere cand vine vb de mecanici de la dealer sa faca actiunile pe DSG.

Link către comentariu

si cutia mea de pe A5 are acele smucituri cand dau in D sau R daca masina e foarte incinsa.

M-am obisnuit cu asta de acum cativa ani cand aveam Tiptronic pe Passat B5.5 si Multitronic pe A4 B7.

Link către comentariu

Din cate stiu PBV2 sunt singurii care au licenta de a desface un DSG. Stiu asta de cand am avut probleme cu DSG la Skoda

Link către comentariu

TEFF: ce intelegi prin licenta de desfacere?

Link către comentariu

Teff, orice dealer autorizat poate face asta. Poate la PBV2 sunt mai experimentati...

Mie atunci initial cei de la Aviatiei mi-au propus sa imi desfaca DSG. Si nu am vrut. M-am dus la PBV2 si mi-au spus ca ei sunt singurii care au autorizatie sa "desfaca" un DSG.

Link către comentariu

Din surse destul de sigure, sper sa nu bat campii, masinile de la Nord sunt trimise la Vest pentru reparatii DSG. Asa ca TEFF, cred ca aveau dreptate...

Link către comentariu

Daca va uitati in curte la PBV2 o sa vedeti ca e plin de R8-uri. Toate au probleme la cutie :)

Nu stiu daca s-a schimbat ceva de acu 2-3 ani, dar atunci ei mi-au spus ca sunt singurii care repara DSG. Deci ceva adevar in toate astea, exista!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!