Jump to content

motor ce nu se tureaza in sarcina


audibc
 Share

Postare recomandată

O intrebare pentru cunoscatori, care s-au lovit de problema asta. Sunt momente cand masina refuza sa se tureze in mers, la modul ca eu sunt cu acceleratia la fund iar masina nu vrea sa se accelereze (trepideaza, se balbaie la 2000 de ture). Asta nu tot timpul, cateodata merge f. bine. Am fost la audi la tester cu ea si nu are erori. Mi-au zis ca e posibil sa fie de la faptul ca e avansul prea mare, dar ca nu au putut sa-l dea mai mic, pentru ca e intepenit delcoul. Ca sofer, o simt ca si cum nu se formeaza amestecul corect de aer -benzina. Am verificat furtunurile, nu e nimic crapat. Aveti vreo idee? Multumesc anticipat. PS : Motorul e pe benzina (2000 cm 3), injectie multipunct, tip motor ABK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cunoscatori, care s-au lovit de problema asta. Sunt momente cand masina refuza sa se tureze in mers, la modul ca eu sunt cu acceleratia la fund iar masina nu vrea sa se accelereze (trepideaza, se balbaie la 2000 de ture).

Verifica fisele de bujii, sa nu fie vreuna intrerupta si sa dea uneori scanteie, alteori nu. Am patit recent asta, cu manifestari asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca cel putin un injector nu lucreaza corect, adica in loc sa pulverizeze benzina, o picura. Am patit eu, la mine se manifesta intre aprox. 1800-2100 rot/min, la A80, motor de 1,8 litri, cod JN.

Poti afla simplu care injector e obosit, verificand bujiile. Cea din cilindrul cu probleme va fi neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa curat injectoarele? e adevarat ca solutile care se pun in rezervor omoara motorul? ati incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit eu, dar nu a avut nici un efect, la fel imi balbaia motorul intre 1800-2100 rpm.

Despre solutiile de astupat si destupat parerile sunt foarte impartite, unii spun ca face minuni, iar polul opus este de parere ca distruge motorul.

Eu am schimbat injectorul, am luat de la dezmembrari chiulasa+injectoare+sonda lambda+multe altele, am luat jumatate de motor cu o suma infima (1,1 mil lei = 200DEM = 100 EUR), e drept insa, asta se intampla in 1998.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot verifica in vre un fel fisele de la bujii? sau le schimbi pur si simplu si vezi daca sunt diferente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Problema este des intalnita la acest tip de motor(ABK) mai ales pe perioada de incalzire a motorului-apar rateuri puternice in admisie.In cazul tau nu cred ca are legatura cu avansul, ci mai degraba o saracire a amestecului datorata fie scaderii presiunii de alimentare cu benzina ,fie informatiei eronate de la vreun senzor.Un pas util ar fi demontarea pompei de benzina pt a se verifica daca nu sunt depuneri pe sorb.Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e complicata operatia asta , de demontare si curatire a pompei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot verifica in vre un fel fisele de la bujii? sau le schimbi pur si simplu si vezi daca sunt diferente?

Scoti cate o fisa si o apropii de un surub de pe motor si vezi daca da scanteie si de la ce distanta. Faci comparatie intre toate patru. La mine fisa cu probleme abia dadea scanteie.

Am luat capacul de la delcou in casa si cu un patent si un cutter am reparat fisa defecta. Nu facea bine contact firul din centrul fisei cu partea metalica ce vine peste varful bujiei. Asta dupa ce am fost la un mecanic si a tras de firul fisei ca sa o scoata de pe bujie, probabil atunci s-a produs defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa curat injectoarele? e adevarat ca solutile care se pun in rezervor omoara motorul? ati incercat?

salutare

pt a curata injectoarele este un spray special pt asta 2+2

desfaci furtunasul de la socul electonic si ai pulverizezi pe acolo tot sprayul

la mine a dat rezultate

daca ai inj multipunct ai scoti cate o fisa de la injector si ar trebui ca sa fac aceleasi simptome ca si cum iai scoate fisele de la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat pt inceput filtrul de benzina. Nu era infundat la 8000 km. Cred totusi ca trebuie reglata injectia, avansul, pe tester. Are niste simptome ciudate, da un fel de pacaneli, cand accelerez, in filtrul de aer si nu se accelereaza imediat. Daca trag de calbul de acceleratie brusc are tendinta sa moara motorul. Daca accelerez treptat se accelereaza, dar nu cum ar trebui, iar in sarcina nu trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune mecanicii sa se uite la:

pompa de benzina

daca ai catalizator vezi k nucumva sa fie infundat

de ce-ti zic pompa de benzina pt k daca motorul nu se alimenteaza cum trebuie iti da ca un fel de rateuri pe la filtru de aer

incearca si sa ne spui si noua ce ai rezolvat, ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un furtun crapat va zice ceva? Mie da. De fapt nu crapat, ci rupt Bine ca l-am dibuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnul meu ne potzi zice si noua dsp care furtun era vorba ?

si o intrebare pt tine esti cumva din jud bacau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din Bc. Era un furtun ce vine de la injectoare (zona aceea) si se duce la o piesa ce inchide si deschide relantiul (cred)..o chestie tubulara, neagra, cu 2 iesiri de aer si un contact electric. Ideea e ca atunci cand am vazut ca a crapat furtunul l-am scos (masina era la relanti ) si s a oprit motorul, ceea ce insemna ca avea un oarece rol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din Bc. Era un furtun ce vine de la injectoare (zona aceea) si se duce la o piesa ce inchide si deschide relantiul (cred)..o chestie tubulara, neagra, cu 2 iesiri de aer si un contact electric. Ideea e ca atunci cand am vazut ca a crapat furtunul l-am scos (masina era la relanti ) si s a oprit motorul, ceea ce insemna ca avea un oarece rol.

E cumva un furtun care e conectat la "Auxiliary air regulator" ? Vezi poza atasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu e la fel ca cel din poza, dar era un furtun din acea zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai era ceva...filtrul de benzina din rezervor sau sorbul, nu stiu cum se numeste (e ca un fel de tub in care in care e pompa de benzina, care are o sita fina) era colmatat aproape total. Multumiri pe aceasta cale baiatului care mi-a dat ideea. Va sfatuiesc cu cladura sa verificati chestia asta, dureaza f putin si o puteti face singuri. Parca mi am luat masina noua, asa trage acum. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Am si eu o problema cu un Passat vr5,nu vrea sa se mai tureze mai mult de 1500 rpm,stie cineva ceva sa ma ajute si pe mine,sa schimbat fise bujii bobina debitmetru,senzor ax came si nimic tot la fel nu se tureaza mai mult de 1500,si porneste greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locul tau eu as incepe cu verificarea clapetei de acceleratie: potentiometrul ei, motorasul si eventual ce mai este pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa verifici catalizatorul, sa nu fie infundat si sa nu mai ai evacuare. eu am patit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,a fost si problema asta,dar acum evacueaza gazele,nu stiu sa vad ce o sa ii mai fac.

Am desfacut verificat lucreaza,acum nu stiu daca poate fi din soft,nu se mai poate face nici diagnoza,nu comunica cu calculatorul masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!