Jump to content

A3 1.4tsi


codz
 Share

Postare recomandată

Salut, are cineva motorizarea asta eventual cu S-tronik?

Ma intereseaza cum trage pe serpentine/deal si cat consuma. Si daca sunt probleme cu transmisia pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

transmisie pe lant?! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia pe lant stiu ca a fost rezolvata la 1.4, nu sunt probleme ca la 1.2.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am grabit :))) ma refeream la distributie bineinteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o Octavia de 1.4TSI si pot sa spun ca sunt foarte multumit deocamdata. Poate ca e prea devreme sa ma pronunt avand in vedere ca am doar 25k km, dar nu am sesizat probleme cu lantul spre deosebire de renumitul 1.2TSI. La 1.2TSI deja de pe la 10k km imi facea probleme plus turbina care nu era una foarte reusita. Saptamana trecuta am fost pana in Ungaria 3 persoane si am scos un consum de 5,7%, iar in oras imi ia undeva pe la 8,5% Pe serpentine si la deal trage fara nici un fel de problema, de asemenea poti face si depasiri in asemenea conditii fara emotii. Desi am putini km sunt multumit si recomand aceasta motorizare.

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

si eu am un golf v 1.4 tsi 122 cp si am 75.000 km pana acum fara probleme,distributia e ok in comparatie cu 1.2 tsi,dar si la 1.4 dupa o anumita perioada incepe sa rontaie lantul.Eu la 75.000 mai face din cand in cand ,dar doar la porniri rare,adica dc pornesc masina la 4-5 zile. Dc o pornesc zilnic nu este nicio problema. Oricum operatia de schimbare lant+ intinzator nu este foarte costisitoare( in jur de 300-400 eur).In rest este un motor bunicel,iar dc ii dai benzina buna merge de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 000km, probleme pana acum nimic, insa rontaiala lantului a aparut si la mine daca nu pornesc motorul cateva zile si mai ales iarna...In rest nici o problema, trage bine, un motor placut de utilizat. Insa aviz: cel putin versiunea de 122CP se incalzeste foarte greu iarna si te sfatuiesc daca optezi pentru acest motor sa optezi si pentru incalzirea scaune.

Totusi daca cauti pe niste forumuri din Germania, unde sunt mult mai multe masini cu aceasta motorizare o sa vezi destule probleme legate de lanturile de distributie si variator ax cu came. La noi sunt putine masinile si nici acelea nu au multi km asa ca nu e prea este relevant dupa mine, cum fiecare dintre noi scrie, ca nici o problema dar de fapt are masina sub 50 000km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca la mersul pe drumuri de munte gen Transfagaran, Transalpina, Austria se comporta bine, fara sa o tii in 4000 de ture? Cum trage intre 2000-3000?

Pe autostrada la 150kmph ce turatie are in viteza a 7-a? Dar la 170kmph? Ma intereseaza foarte mult acest aspect referitor la turatie, zgomot si consum la viteza de croaziera pe autostrada, eu merg cu 150kmph in Ungaria, Austria si 170kmph in Germania. As vrea sa fie mai silentioasa decat actuala masina (din semnatura) la aceasta viteza (pentru ca la vitezele din oras este clar mai silentioasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSi manuala 6 trepte. Treapta 6 V=140km/h 3000rpm. Si e silentioasa, eu am facut 900 km/zi si am fost f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Te dai pe viraje fara sa turezi masina? Ia-ti diesel dar si pe ala il turezi ca sa-l conduci sportiv. :))

Si 1.4 122 nu e motor de croziera la 170 pe autostrada o sa consume mult si o sa aibe peste 3500 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 200kmh are 4200rpm (manuala 6 trepte) deci un 3500 pe la 170kmh chiar mai putin daca vorbim de S-tronic. Viteza economica ar fi pe la 120-130kmh.

In cazul in care masina va fi folosita mult pe autostrada in regimul descris de tine mai bine un 2.0TDi CR.

Poti sa mergi cu el si pana in 3500rpm pe serpentine, dar nu are performante (cum niciun benzinar nu are), urca incet dar sigur.

La 3500-4500rpm se simte foarte bine si e pacat sa nu ii dai.

Cu siguranta e mai silentioasa decat orice TDi PD indiferent de ce turatie vorbim. Mai tine cont de insonorizare care e superioara la A3 decat la Octavia.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dau seama ca cuplul este mai mic (200Nm) si mai sus in turatii decat la actuala masina

-inteleg ca pe viraje la munte trebuie sa o tin in 3500-4000rpm si ar consuma 7-8l/100km?

-pe autostrada la 150kmph ar avea cca.3000rpm si ar consuma 7.5l/100k?

-iar la 170kmph ar fi la 4000rpm si ar consuma 8.5l/100km?

Nu ma astept la mai putin de 8l/100km in oras si 6l/100km in afara - la condus normal si +1-2 la condus sport. Doar sa nu fie mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The Ego...la mine la fix 180 are 4000 rpm...la 140 are fix 3000 rpm , toate acestea in viteza a 6-a si luat dupa vitezometrul masinii. Noi mai avem exact O2 din 2008 1.9TDI - 105CP BJB in familie si pot sa spun ca 1.4TSI este mult mai silentieoasa pe autostrada si se comporta mai bine ca un BJB necipuit, mai ales la viteze de peste 160km/h. La 200 km/h se apropie de 4800-5000 rpm dar nici acolo nu da senzatia ca s-ar gafai..insa consumul este maricel deja acolo. Viteza maxima atinsa de mine a fost 210 km/h.

Viteza de 150km/h poti sa o tii pe autostrada cat vrei...deal in sus, deal in jos...are putere, de altfel trage cel mai bine intre 3000-4500 rpm, zgomotoasa devine numai peste 4000 rpm...deci peste 180km/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc clar la un DSG7 deci ar mai scadea in ture la 150/170kmph.

Si consumul la 150kmph si 170kmph (in Germania pe segmentele unde nu e limita) cat este la masina ta (1.4tsi)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8,23L% cu vit de 160km/h. resetat in mers si tinut la 150-160k/h. A ta cat ia la vitezele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 140 km/h intre 7.1 si 7.5 depinzand de relieful autostrazii...si la 160 km/h intre 8.1 si 8.4...iarasi depinzand de anumiti factori de pe drum.

Ca si fapt divers...vara trecuta am fost in Croatia din Cluj si consumul mediu pe cei 3500 km efectuati mi-a iesit 7.1% consum final. Din acest drum multe autostrazi, in Ungaria m-am dus cu 140 de frica multiplelor radare de pe acolo...in Croatia intre 140-160 si cateodata cate un sprint mai scurt pana la 180 cand vedeam ca este mai liber... Nu am avut probleme nici macar la unele urcusuri chiar puternice(si lungi) pe o autostrada care trece prin niste munti foarte inalti...Iar daca optezi pentru DSG o sa ai o functionare si mai armonioasa al motorului cu cutia, chiar daca si acesta cutie cu 6 viteze para a fi una reusita. In masina doua persoane adulte + un portbagaj de Octavioa incarcat pana la refuz.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce focusul este pe consum iar autostrada este cel mai des mentionata aici nu cred ca benzinara e o optiune la fel de viabila ca acel 2.0 CR mentionat de George.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt focusat pe consum. 1,5l/100 in plus nu e un capat de tara, vroiam sa stiu doar ca motorul asta trage si nu te lasa la deal sau la viteza. 200Nm mi se pare destul de putin, in conditiile in care 140cr are 320Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 NM sunt la cateva sute de euro distanta :)

Daca vrei da-mi un PM si te dau o tura cu ceva asemanator cu : da44bd089486995e0fff1c6b016f09fa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz

Mai jos sunt turatiile si consumul instantaneu pt treapta a6-a.

100km/h ~2150rpm

130km/h ~2800rpm

200km/h ~4350rpm

130km/h 6,8-7,2 pe drum drept, 2 persoane + bagaje ~50kg, benzina MOL 95

180km/h 12-12,5 pe drum drept, 2 persoane + bagaje ~50kg, benzina MOL 95.

Raportat la masa masinii motorul nu consuma mult iar asta se datoreaza si transmisiei. Comparativ cu alte benzinare turbo de 1.4 consumul e mult mai mic dar si reprizele in treptele 5 si 6 sunt mai slabe. In cazul unui condus sportiv cu calcaturi adanci si regimuri peste 3500-4000 consumul poate creste destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca banii nu sunt o problema si poti sa optezi pentru 2.0TDI CR - 140CP nici nu stiu ce te mai gandesti...dupa mine 1.4TSI este o optiune buna pentru cei care vor cat de cat putere de la o masina dar nu mai au banii necesari sa-si echipeze masina cu un 2.0TDI...In rest bineinteles ca 2.0TDI are cuplu mult mai mult si mai ales incarcat merge mai bine....

Este un motor bunicel si silentios acest 1.4TSI care se misca destul de bine, dar daca este vorba numai de alegere si vointa proprie si eu as opta fara dar si poate pentru 2.0TDI CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!