Jump to content

Seat Leon 5F (2013)


Cristian
 Share

Postare recomandată

E pacat sa nu iei macar 1.4TSI.

Chiar daca nu te intereseaza partea sportiva sa zicem, cu masina incarcata vei avea nevoie de ceva putere in plus, mai ales ca iei versiunea ST.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    183

  • Rave

    53

  • The_Ego

    48

  • florinrmn

    44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca isi doreste neaparat DSG, 1.4 TSI nu are cum sa ia, neexistand aceasta combinatie, cel putin in Romania, probabil pentru ca ar fi concurat cu Golf, din punctul meu de vedere 1.4 TSI cu DSG ar fi fost best buy pentru cei care-si doresc automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate DSG6 vine doar pe versiunile diesel mai puternice si despre DSG7 nu am auzit vorbe prea bune.

Eu nu as da 2000Euro pe o automata cu probleme cunoscute de fiabiliate. Chiar si cu garantie in caz de probleme nu vei fii scutit de batai de cap si timp pierdut prin reprezentantele noastre ultra competente  -NOT.

Gusturile insa nu se discuta si fiecare alege ce crede ca i se potriveste mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG7 a prezentat probleme in special cand a fost cuplat la motoare cu puteri mai mari (gen 1.8 TSI, 2.0TDI)...si asta se intampla preponderent acum vreo 2-3 ani; intre timp se pare ca i-au rezolvat multe din "bolile copilariei". La un motor gen 1.2TSI sau 1.6TDI care exploateaza cutia destul de lejer, eu unul nu mi-as face griji...Chiar acum vreo 2 saptamani purtasem o discutie cu un amic de la Avia care lucreaza pe vanzari flote si imi spunea ca vand de behaie masini cu motoare 1.2 si 1.6 cu DSG7 pe flote si probleme nu prea mai apar ca altadata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu vanzarea pe behaite este in visele lui din anii de boom, acum doar leasing-urile operationale mai cumpara masini, iar faptul ca nu stie de problemele cu DSG7 este pentru ca nu-l intereseaza si asa poate sa minta senin clientii.

 

DSG7 este o reala problema pentru VAG, se discuta mult intern despre asta.

 

Pe de alta parte, 1,2TSI pentru ST este mult prea putin pentru o masina care la gol are 1.300Kg.

Renunta la DSG si ia motorul urmator, isi va mentine valoarea si disponibilitatea de revanzare, poate te intereseaza si acest aspect.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cowboy: Pe 2.0TDI nu se pune decat DSG6, iar intre 1.6TDI si 1.8TSI nu e nicio diferenta cand sunt cuplate la DSG7 (ambele au acelasi cuplu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, majoritatea vanzarilor sunt pe leasing operational, insa pt dealer asta nu conteaza. De mintit pe mine n-are de ce sa ma minta pt ca mi-e prieten...mi-a aratat cam ce avea in sistem ca si comenzi in urma cu vreo 2 saptamani...Numai de la o singura companie (o multinationala mare) aveau o comanda de 120 unitati de diferite modele din care peste jumatate erau cu DSG7...Nu stiu de unde ai tras concluzia ca omul nu stie de eventalele probleme la DSG7..ca eu n-am zis asa ceva; din contra, stie, dar a spus ca problemele nu mai apar la fel de des ca altadata...judecand dupa prezentele in service cu aceasta problema. Dar in fine, nu asta conteaza aici.

Nu cred ca in atatia ani de cand s-a vorbit de probleme la varianta asta de cutie n-a mai facut VW nimic in privinta asta...Ar insemna ca toate masinile care au DSG7 sa fie numai prin service..ori nu e chiar asa; la fel au tot fost probleme si cu primele generatii de motoare 1.2TSI, dar intr-un final problemele s-au  cam rezolvat

La noi la firma sunt 2 Octavia 1.6 care ambele au DSG7..masini de firma hartanite prin toata tara si inca merg brici la peste 150.000km facuti in 3 ani. Probleme la cutie, zero la ambele. Acum ca mai apar probleme la cate unele nu trebuie sa generalizam si sa punem amprenta ca gata DSG7 e o cutie praf...

 

@rifflections: pe Tiguan 2.0TDI spre exemplu exista DSG7

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suficient sa citesti topicul despre G7 cu DSG7 si-ti faci o idee despre probleme actuale nerezolvate.

 

Masinile de flota au soferi diferiti, lumea nu este atenta ca la o masina personala, de aceea si interventile in service se fac doar cand nu prea mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la 2.0TDI e DSG7 cu ambreiaje umede, la motoarele mai mici sau cuplu maxim 250nM, e DSG7 cu ambreiaje uscate...de fapt astea sunt probleme principale la DSG7 uscat..ambreiajele alea care la 250nm cuplu erau cam maximul pe care-l pot duce. Insa din ce informari am mai citit pe diverse site-uri, dupa o actiune mai ampla de recall facuta de grupul VW in 2013 in diverse tari (nu am vazut si Romania acolo..), din 2014 se pare ca ar fi decis sa schimbe aceste ambreiaje cu unele ceva mai calitative..Ramane de vazut acum pe mai departe...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un drive test cu un leon ST 1.2 tsi dsg. traseul a fost din pipera pe pasaj, pe Nicolae Caramfil pana la agip apoi pe Alexandru Serbanescu si inapoi pe pipera. masine merge foarte bine, e foarte silentioasa (eu am acum un diesel vechi). cutia schimba excelent - nici nu realizezi cand schimba. am mai condus un dsg 6 pana la predeal si inapoi pe un golf diesel. la dsg 6 se simtea cand schimba treptele, pe cand aici nu am simtit nimic. am mesr cu aerul conditionat pornit si nu mi s-a parut ca e submotorizata. in interior au fost trei adulti si un copil. plafonul panoramic e superb, pacat ca are la interior doar o plasa subtire de protectie contra soarelui. dar cred ca se rezolva cu folie. imi plac la nebunie ceasurile cu indicatoarele pe verticala la 0.

in concluzie voi merge pe un style culoare technic grey cu pachet iarna si plafon panoramic.

Modificat de bogdan lungu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI poate fi sau nu submotorizat, depinde ce iti doresti de la o masina. Mie, care am condus peste 6 ani si 145.000 km o masina cu doar 75 cp si 1050 kg, Leon 1.2 TSI 105 CP nu mi se pare deloc submotorizat, are 10.3 secunde de la 0 la 100 km, in conditiile in care Ibiza mea avea 13,7 secunde. Acum, bineinteles, nu e Ferrari, insa e o masina cu care poti face depasiri in siguranta.

Bogdan, eu te felicit pentru alegere. Eu probabil as fi renuntat la plafonul panoramic si as fi ales farurile si stopurile cu LED, insa e alegerea ta si o respect. Te rog sa-mi dai pe PM numele agentului de vanzari cu care ai vorbit pentru testdrive, pana la urma fac abstractie de faptul ca e ST si nu hatchback.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg mai mult ziua, deci farurile sunt mai mult pentru aspect dar plafonul panoramic e mai spectaculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suficient sa citesti topicul despre G7 cu DSG7 si-ti faci o idee despre probleme actuale nerezolvate.

 

Sa ne spui si noua care sunt problemele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suficient sa citesti topicul despre G7 cu DSG7 si-ti faci o idee despre probleme actuale nerezolvate.

 

 

da-ne si noua link-ul catre acest topic. eu nu l-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad in poze, cel care a montat asa ceva avea navigatie, care are probabil intrare video, sistemul audio care vine standard pe Leon Style nu are asa ceva, asa ca nu va functiona camera pentru marsarier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi macar ultima pagina din topicul de Golf 7, iar undeva prin thread este si un link catre motor-talk.de unde useri germani sunt mult mai multi cu probleme.

 

105CP sunt putini la o masina cu 3 persoane, practic orice depasire trebuie sa se faca lansat si nici o data nu ai suficient ecart de putere ca sa depasesti fara emotii in situatii mai speciale.

 

Fara DSG7, fara 1,2 la o masina grea, asta este convingerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E convingerea ta, insa nu incerca sa o impui altora. Fiecare are stilul lui de condus, mai sportiv sau mai putin sportiv. Nu toti avem nevoie de masini cu motoare de sute de cai putere, tocmai din cauza asta masinile de volum au puteri apropiate de 100 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi macar ultima pagina din topicul de Golf 7, iar undeva prin thread este si un link catre motor-talk.de unde useri germani sunt mult mai multi cu probleme.

 

105CP sunt putini la o masina cu 3 persoane, practic orice depasire trebuie sa se faca lansat si nici o data nu ai suficient ecart de putere ca sa depasesti fara emotii in situatii mai speciale.

 

Fara DSG7, fara 1,2 la o masina grea, asta este convingerea mea.

 

parafrazand pe Ion Ratiu: "o sa lupt toata viata mea pentru ca tu sa ai dreptul sa ai alta convingere decat a mea"

 

m-am uitat pe topic. sunt cativa care au probleme nesimnificative cu aceasta cutie si alti cativa care vorbesc despre problemele pe care le au cu niste automate puse pe audi 2 tfsi. cred ca nu este relevant acest topic pentru problemele cu DSG7. om trai si om videa. la drive test cutia s-a comportat excelent. iar despre motor, am condus 4 ani un beetle cu motor 16 sr 102 cp cutie manuala pe toate drumurile din romania cu 2 adulti si un copil si nu mi s-a parut nici o clipa submotorizata. dimpotriva mi s-a parut mai ok decat laguna diesel de 120 cp pe care o am. imi placea la nebunie cand cresteam de la 3500 rotatii la 4500-5000 rotatii intr-o depasire si masina zvacnea.

 

cristian ai dreptate cu camera de mers cu spatele.

am avut impresia ca ecranele sunt aceleasi dar ulterior m-am lamurit ca cel standard pe style este de 5" iar cel cu navi este 5.8".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus, din cate stiu, pe Leon nu exista din fabrica dotarea asta, nu se poate configura cu camera de marsarier, asa ca ma indoiesc ca si navigatia are intrare video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo, ai fost la drive test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link-ul este putin eronat, la topicul de DSG 7, nu la cel de Golf 7, unde momentan nu pot sa dau link.

Problemele cu DSG 7 nu sunt nesemnificative dupa opinia utilizatorilor de acolo, mai ales ca vizitele in service inseamna timp pierdut, pentru unii in mod direct bani pierduti. 

 

Vorbesc cu 2 posesori de 1,2TSI destul de des si principala lor problema este atunci cand masina este incarcata, isi pierde cu totul suflul, lasand la o parte problemele cu lantul (sunt pe vechea platforma).

Nici consumul nu este asa de mic daca se foloseste motorul pe toata gama de turatii.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am gasit si eu acum topicul cu DSG7. despre puterea motorului, crede-ma ca nu-mi fac probleme. 3 ani am condus solenza cu 75 cp si nu am simtit niciodata ca sunt in pericol de a nu putea depasi. nu sunt un sofer sportiv. in general merg la viteza regulamentara chiar si in afara localitatilor si nu ma grabesc sa depasesc daca nu am loc suficient. la un drum de 3 ore, 10-15 minute de economie de timp te pot trimite la spital (sau mai rau...) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am ajuns la test-drive, saptamana asta imi fac ceva timp sa ajung la Porsche Bucuresti Nord. Putem lasa discutiile despre submotorizare deoparte? Cred ca fiecare si-a expus parerea, sunt lucruri mult mai importante decat sa continuam la nesfarsit discutia asta.

Apropo, care e termenul de livrare pentru masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cristian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!