Jump to content

Audi A6 3.0TDI Quattro


Megatron

Postare recomandată

Da, doar manopera, ca sa ma oblige sa fac revizia la ei.

1l ulei Long life costa 29euro, 9 x 29=261, si restul sunt filtrele si stergatoarele.

Stergatoare sunt 50 euro, asta mi se pare normal. Dar filtrul de polen costa 57euro, ceea ce este enorm de mult. Restul de 51 euro sunt filtrul de aer si ulei.

Asa ca am luat toate filtrele de pe net cu doar cu 53 euro si am sa cumpar uleiul si stergatoarele de ma Audi cand imi ajung filtrele.

Nu sunt zgarcit de obicei, mai ales cand vine vorba de masina, dar avand in vedere ca am avut doar experiente negative de cate ori am lucrat cu vreo reprezentanta auto, prefer sa fac eu revizia si sa si fiu multumit. Cum ziceai mai sus, cu aia 300 euro imi cumpar altceva... pedalier... si mai vad eu...

Link către comentariu

la revizie singura chestie castigata la dealer este stampila pe carte si istoricul in baza de date.

O.T. tare aia cu "moaca de fraier la telefon " :))

Link către comentariu

Salutare

Azi am facut revizia de 150.000km, totul a mers conform planului si nu am avut nici un fel de probleme. Urmatoarea... peste 30.000km.

Un fel de inainte si dupa...

img3204dn.jpgimg3207sy.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Merci la toti pentru complimentele adresate masinii.

N-o vand bre... ce vorbesti... cum sa vand, BUT zice ca-i o frumusete de masina. :D Ba inca acum cateva zile am avut ocazia sa o "apas" un pic in S mode, am si uitat ce tare accelereaza, ca de ceva vreme umblam doar frumos cu ea.

MMI-ul nu s-a reparat ca nu am vrut eu... Si va spun si de ce. Cateodata sunt cam zgarcit. Am sunat la Audi pentru un diagnostic si sa o programez la ei. Am stiut ca o sa ma surprinda, dar nu in halul asta, 200euro le trebuie numai ca sa-mi spuna ce are, apoi sa o repare nu stiu, ca nu am acceptat pretul. Am citit tot timpul fa forumul Audi din FR ca de fiecare data cand avea cate unul o problema la MMI, la Audi reparatia costa intre 1200e si 2500e. Normal trebuia sa vin de Craciun in RO si sa o repar acolo la specialistul meu, la o fractiune din suma care ar fi trebuit sa o platesc la rep Audi. Dar cum n-a fost sa fie... acum ascult muzica in casti. ^_^ Si nu ma deranjeaza ca m-am obisnuit.

Cam asta este... BTW, am descoperit ca are mufa AMI, Audi Music Interface, era ascunsa pe plafonul torpedoului. La mufa asta se pot conecta mai multe device-uri, fiecare cu cablul lui, cum ar fi: Iphone, Ipod, USB, HDD... Numai ca nu merge MMI-ul!!! :scratch: :king: La faza asta sunt regele prostilor... :king:

img3212w.jpgimg3211r.jpgimg3213u.jpg

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu

putin ciudat ca nu-s simetrice acele cusaturi...probabil asa e modelul.

Modificat de Muale
Link către comentariu

In oras: 10-12 l/100.

Afara: 6.2 - 6.5 l/100 in mers frumos cu 110 - 115km/h. Media nu o stiu, dar o sa ma uit si o s-o postez...

img3272qr.jpgimg3274h.jpg

Muale, nu sunt simetrice, nici la celelalt nu au fost

img2833ls.jpg

Si o poza din "satelit".

img3263r.jpg

Link către comentariu

salutare ,super masina asta , multi km cu ea , ce suspensie are masinuta ? arcuri elicoidale sau perne de aer ? care e viteza maxima ?

Link către comentariu

Merci atti206, masina are suspensie standard, nu este nici Sline nici pe perne de aer (adaptativa), din pacate. Viteza maxima este 250 limitata electronic.

Link către comentariu

mersi victor , am intrebat cu viteza ca si eu am un A6 Allroad 2011 in familie si am vazut ca viteza este 250km/h , 239cp si 500NM, cand am cumparat masina avea 11000km si neamtul a zis ca este limitat electronic , am venit eu pe autobahn in de cu 240km/h si mai avea ture unde sa urce era lipita de asfalt dar mi-a fost frica sa mai dau ca masina era ca noua , nu mai stiu la ce turatie era la 240, salut

Link către comentariu

Si eu am mers cu asta cu 240km/h tot in De, doar ca eu nu am avut loc sa-i dau mai mult, nimerind exact in momentul de dupa amiaza cand iesea lumea de la serviciu si era cam plina autostrada. In schimb am vazut pe Youtube ca urca pana la 260km/h, asta insemnand ca depaseste 250km/h in bord.

Link către comentariu

Nu stiu daca ati observat dar consumul la 250km/h a scazut la 20.4 ltri/100km :). Si cand te gandesti ca unii merg cu 18l/100km prin oras cu 20-30km/h nu e cam aiurea?! :).

In alt ordine de idei sa stapanesti si modifici fara evenimnte rutiere :).

Modificat de grp
Link către comentariu

Multumesc grp.

Am o idee care ar putea sa fie o prostie... sau poate ca nu este. Se cam stie ca la masinile Bi-xenon VAG faza lunga este cam ineficienta, in sensul ca nu este nimeni multumit de ea, la fel este si la Passat B6 si alte modele...

Pentru faza lunga trebuie impinsa maneta de semnalizare inainte, atunci se ridica lupa si obturatorul de lumina din lupa face loc sa iasa mai multa lumina.

Pentru "BLITZ" trebuie tras de maneta spre sofer, atunci se aprinde becul H7 din far si se ridica lupa iar obturatorul de lumina din lupa face loc sa iasa mai multa lumina. Aici deja este o diferenta, ca la "BLITZ" se aprinde farul complet, lupa si H7-le, lumina fiind foarte foarte puternica, practic ai impresia ca se face ziua in fata. Dar asta nu ramane decat daca se sta cu maneta semnalizatoare trasa in spre volan, cand este lasata revine inapoi faza scurta.

Acum ca v-am explicat diferenta, (sper ca toata lumea a inteles, mi se spune des ca explic cam rau), eu as vrea sa stiu daca este posibil ca farul si instalatia electrica sa fie suprasolicitate daca as modifica faza lunga sa mearga la fel ca BLITZ-ul, adica sa trag un cablu de la faza lunga la becul de H7. Cablul nou va fi bine inteles tras la mufa mama, de la pin la pin.

Asta ar insemna ca atunci cand imping maneta spre inainte sa se aprinda faza lunga normala plus becul de H7.

Eu as vrea sa incerc treaba asta ca nu mi se pare complicata, ce mi se s-ar parea complicat ar fi sa se strice calculatorul de lumini...

Nu folosesc faza lunga prea des ca nu am unde, dar de cate ori o pun, mai ales pe ploaie parca nu vad nici o diferenta de la scurta la lunga.

Link către comentariu

Pai nu vezi nici o diferenta pentru ca scurta e suficienta la o asemenea masina..

Acum serios. De ce sa faci improvizatii?

Link către comentariu

Faza scurta este buna, n-am ce zice.

Improvizatie se numeste intr-adevar, dar un fir tras de la pin la pin nu mi se pare complicat. Important este pentru mine sa aflu daca ar putea fi vreo problema, inainte sa incerc vreo prostie, cum ziceam mai sus. Oricum, ma bate gandul rau sa incerc treaba asta, numai ca momentan n-am timp.

Link către comentariu

Eu am bixenon oem pe B6 si nu am bec suplimentar H7,nu am auzit pe nimeni sa se planga de bixenon poate mergi mult pe drumuri luminate unde faza lunga e aproape insesizabila..

Link către comentariu

Faza lunga are si obiceiul sa bata in sus iar lumina se disperseaza in toate zonele, poate si de aceea ti se pare ineficienta.

Link către comentariu

Aveti dreptate amandoi, cand eram in Ro la tzara, n-am simtit nevoia de mai multa lumina.

Acum da cateva zile am citit pe forum postarea unui posesor de B6 care se plangea de faza lunga, citez: "faza lunga este o gluma".

Link către comentariu

Se observa diferenta intre faza lunga de B6 fata, de exemplu, de faza lunga de Golf5 cu xenon unde e ajuta de un bec H7. Am un prieten cu B6 care mi-a zis ca se vede mult mai bine decat la masina lui.

Nu stiu daca chiar merita sa faci modificari prin far pentru acest moft.

Ai mai vazut pe undeva facuta modificarea asta?

Link către comentariu

Nu. Dar la 120d lui frate-meu este exact cum as dori eu sa am, din fabrica bineinteles. Cand pune faza lunga chiar se vede...

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!