Jump to content

Audi A6 3.0TDI Quattro


Megatron

Postare recomandată

Daca stiti careva codul culorii Piano Black, va rog sa mi-l comunicati.

Am cautat un pic pe net dar n-am aflat codul, asa ca... forum.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

297cp si 560Nm. Urmeaza sa mai merg un pic cu ea pana sa imi dau seama ce s-a schimbat cu adevarat.

 

Oricum pana acum a observat doar lucruri bune, reprizele in vitezele mari sunt mult mai bune ca inainte.

Link către comentariu

Sa ne tii la curent cu ce ai simtit tu dupa resoftare sunt tare curios.

Cutia rezista la soft?

Link către comentariu

Masina avea inainte de remapare 242.6hp si 491Nm. Dupa remapare a iesit cu 297.1hp si 557.3 Nm. 

Pe forumul Audi Passion din Fr se spune ca cutia de pe masina mea ar rezista la 600Nm. Eu le-am zis ca nu vreau sa depaseasca 570-580Nm si ei au lasat-o la 560Nm, ceea ce imi convine. Dupa operatie mi-am luat masina si am pornit spre casa, dar asa frumos, nu prea am accelerat-o. Nu reuseam sa-mi dau bine seama cat de mare este diferenta inainte si dupa. Dupa ce am facut vreo 30km pe autostrada am pus-o pe manual in a 5-a si am apasat-o destul de tare dar nu pana in capat. Am ramas uimit de puterea incredibila cu care impingea si parca nu se mai termina. 

 

In vitezele mai mici devine chiar incontrolabila daca accelerez la maxim. Acul urca repede si la viteze mari, chiar foarte repede. Ma feresc sa-i dau kick down prea des ca sa nu se strice cutia. Inca nu i-am dat de cand am remapat-o, dar nici inainte nu prea ii dadeam oricum. Alte impresii nu am ca azi am facut doar oras cu ea.

 

z14o.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mersi TudorM.

 

Le-am pus si pe astea de ceva vreme... dar nici macar un fulg n-au calcat... lol.

 

em11.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ce frumos arata cuplul ala de 500Nm aproape constant intre  2.000 si 4.000 rpm :). Numai pentru asta si merita toti banii resoftarea.

 

Ai schimbat tot airbag-ul numai pentru cercul cromat? Sau mi se pare mie?  Numai nebuni pe forumul asta :cheers:. Dar daca vopsesti toata rama in negru mai merge la fel de bine cu volanul cu toate accentele cromate? Si eu ma gandesc la volan de RS4 de aluminiu si sper sa reusesc sa-l iau pana saptamana viitoare, dar nu vopsesc nimic in negru. Ai facut un photoshop ceva? Sau daca nu iese cum vrei, dai jos si mai pui o data grila veche? :)

Modificat de grp
Link către comentariu

Am schimbat doar capacul, treaba foarte usoara si facuta de mine ca un profesionist. Ce rama vorbesti?

 

Volanul de RS 4 e super, am vazut cateva cand cautam volan pentru a mea.

 

 

 

 

Azi dupa un detailing interior am intrat intr-un centru si i-am bagat niste poze, cu telefonul...
 
f4hv.jpg
 
9cby.jpg
 
qfss.jpg
 
 
 
e373.jpg
 
bzun.jpg
 
jp96.jpg
 
1sb7.jpg
 
x67i.jpg
 
e9ep.jpg
 
6ua9.jpg
 
ht3o.jpg
 
f0gz.jpg
 
xsq6.jpg
 
i8bp.jpg
 
r3eh.jpg
 
ap5y.jpg
 
440y.jpg
 
ri3v.jpg
 
9t1o.jpg
 
33wk.jpg
 
40ag.jpg
 
kyxs.jpg
Modificat de Megatron
Link către comentariu

Prea fain, prea de la ... Audi. Superba domnu'. Cred ca multi saliveaza pe topicul tau. 

Link către comentariu

Despre rama/consola de la bord ziceam. Acum doua pagini spuneai ca le vopsesti piano black sau folie carbon. La asta ma refeream. Oricum si cu aluminiu si cu piano black, arata foarte bine pe masina ta :). Mie imi place mai mult cu aluminiu, pentru ca ii da oarece contrast. Sunt curios daca ii mai gasesti ceva de facut nu bordului, masinii, :).

 

In alta ordine de idei, daca ai schimbat capacul la airbag, ai scos si airbag-ul? Adica si volanul? De ce te intreb, daca imi iau volanul de RS4 o sa trebuiasca sa fac si eu operatiunea si vroiam sa te intreb daca ma duc la un service sau o pot face acasa. Din cate stiu, fiind aceeasi platforma, mufele sunt aceleasi drept pentru care si volanul+airbag ar trebui sa fie plug and play.

Link către comentariu

Mersi Mihai.Nechifor, eu salivez pe ebay...

 

Ahh.. am si uitat de aia...  :( , ceea ce trebuia sa fie super fain a iesit super naspa. Am aici o poza cu inceputul, care a fost foarte promitator, dar cand te bazezi pe prieteni... 

A iesit o mare porcarie si am de gand s-o revopsesc, dar la vara, si probabil cu mana mea... ca sa stiu ca iese treaba buna.

 

Am dat jos airbagul din volan, (se desurubeaza prin spate, volanul ramanand pe masina) am gaurit niturile, am scos capacul afara si am pus capacul nou. A urmat nituirea (cu exact acelasi tip de nituri) si a iesit perfect. Nu are cine sa isi dea seama ca s-a modificat ceva decat daca citeste codul piesei. Imi pare rau ca nu am facut niste poze, dar chiar e simplu de tot.

Alea ce am zis ca le vopsesc piano black urmeaza sa vina... vopsirea va fi tot in vara.

 

Si despre asta vorbeam eu mai sus.

ion1.jpg

 

 

Link către comentariu

Negru mat? Nu rimeaza cu nimic ce ai in masina. In schimb e o culoare destul de faina de pus pe masina. Si eu astept primavara cu interes, vad ca si tu o astepti :). Deci pana la urma, vopsesti consola piano black? :icon_thumleft:

Link către comentariu

Din negru mat se face piano black... Poza am facut-o inainte de lacuire, care a fost bine fauta. Dar din cauza unor mici impuritati pe lac, praf si scame, vopsitorul a decis sa faca polishul cu masina... si a ajuns la vopseaua dinainte...  

Atunci am decis ca fac ce fac, dar fac singur, cu grija si ca pentru mine...

Link către comentariu

A fost spalat, in aparat de spala presuri, bagi presul si-l spala. Mai mult de atat, numai unul nou si-ar face treaba. Dungile in diagonala pe pres sunt de la aparatul de spalat.  Problema este ca eu nu am de cauciuc iarna, ca nu-mi plac, si  astea se cam  murdaresc...

Link către comentariu

Am inteles, cunosc aparatele.

Probabil avem definitii diferite pt termenul de detailing.

 

Legat de rama, de ce ai ales mat si nu lucios? Vazusem la alt coleg ca a vopsit-o si a iesit foarte bine...

Sau...daca exista posibilitatea la tine incearca hidrotranferul.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Nu ma deranjeaza sa ma ridic la standarde mai inalte. Care este definitia detailingului dupa tine? :)

 

Negru mat + lac = piano black.

 

Hitrotransferul l-am folosit deja si-l stapanesc foarte bine, dar n-as vrea sa ies din tipar prea tare cu mdificarile...

 

kp5w.jpg
ayja.jpg
3wnd.jpg

 

 

Link către comentariu

Probabil se refera la petele de pe pres, praful si dungile de pe footrest, pedale si covorasele de sub stalpul A si consola centrala, pietricelele din spatele footrest'ului, si praful de pe IC si din spatele volanului.

Si paremi-se ca nici pielea de pe scaune nu a fost curatata. :alien:

 

Ai o masina superba. Oftez de fiecare data cand iti citesc topicul. Spor la munca! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Pai detailing-ul e facut cu mult mai multa atentie la detalii (ca doar vine de la "details"). Ceva facut profi iti lasa masina curata luna si e sensibil mai scump decat un "interior" cum fac cei de la spalatoriile obisnuite.

 

Hidrotransferul pt clapete l-ai facut chiar tu?

Link către comentariu

Ce sa zic... 175k km. Zgarieturile nu am cum sa le scot din plastice sau de pe foot rest... credeti ca urc la volan doar in sosete? Si footrestul si pedalele au deja peste 25k km. Cum sa nu se uzeze si sa se zgarie daca le calc... cu picioarele. :))

Hidrotransferul eu l-am facut. Am testat pe niste jucarii si cand am vazut ca incep sa ma descurc am vrut sa fac ceva special, se pare ca padelele au fost singurele care erau la indemana.

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!