Jump to content

filtru de aer


passat no1
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor din forum

am o intrebare pt cei cunoscatori

la passatul meu, 1,8l ijectie multipunct 82kw an 91' cam la cati km se schimba filtrul de aer ?

multumesc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca 10.000 km si nu o sa-ti para rau ... iar la 5000 km o verificare vizuala, poate necesita o suflare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor il am si eu pe Audi 80, tot din 1991. Cod motor DZ. Cred ca diferenta este ca la mine motorul e longitudinal, in timp ce la passatul din 1991 este transversal, daca nu ma insel. (filtrul de aer este dreptunghiular).

Recomandat de producator e sa schimbi filtrul de aer la 2 schimburi de ulei (cel putin asa am gasit in singurul document pe care l-am gasit despre intretinerea masinii mele in ultimii ani). Avand in vedere pretul (in jur de 30 RON), merita schimbat la fiecare schimb de ulei, cand schimbi si filtrul de ulei. Eu asa procedez.

(Conform documentului despre care vorbesc, uleiul se schimba la 12.500 km, deci filtreul de aer se schimba la 25.000 km).

Modificat de georgem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romanashii mei buni, va pliz nu mai postati chestii legate de MOTORUL masinii pe aria de model (aici model fiind Passat). Acel 1.8 echipeaza si alte modele si oamenii aceia care au alte modele cu acest motor merita sa poata gasi usor topicu!

Ma supar si il mut la "Benzinare"

Legat de topic nu recomand (sorry Sebica) suflatul cu aer ca am inteles ca poate face micro-rupturi in fibra care ar largi gaurelele si o gaura prea larga... :( nu e buna.

Plus ca unele garnituri spuma care sunt pe marginea filtrului se deformeaza cam plastic pe pozitia in care e pus elementul filtrant in carcasa si cand il scoti si pui din nou nu mai e in aceeasi exact pozitie si e posibil sa nu mai fie asa etanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu: "suflatul" filtrului de aer e daunator.

Eu il schimbam la fiecare schimb de ulei (15.000km), odata cu filtrul de polen si bine-nteles filtrul de ulei.

Spun ca il schimbam deoarece mi-am pus filtru conic... dar asta e alta poveste si e si OT :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romanashii mei buni, va pliz nu mai postati chestii legate de MOTORUL masinii pe aria de model (aici model fiind Passat).

:) Cum e Passat, nu e Motoare pe benzina? (sau l-ai mutat deja...). Presupun ca la ceea ce am postat eu te refereai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai am scris post-ul apoi am mutat topicu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc "Georgem" pt sfat

din cate zici tu la motorul tau identic cu al meu la tine se schimba uleiul la 12500 km pe cand in cartea mea tehnica scrie ca se schimba la 10000,dar in schim nu imi scrie de schimbul filtrului. asta ar fi una .

a dou este urmatoarea : din anul 1988 modificarile aduse vw passat si audi 80 sunt:

1 desingnul

2 pozitionarea motorul, care ai dreptate este de aceasta data asezat transversal

as mai vea de adaugat ca modelul meu si respectiv al tau au fos fabricate intre ani 1988 si respectiv 1994 si dupa cum urmeza

vw passat 1988-1994 fiid b3 ,daca nu gresesc(dar daca gresesc vreau sa fiu corectat)

audi 80 1988-1994 fiind asa numitul (butoias)

din 94' incolo sa fabicat A 4 la audi si B4 la passat si daca nu ma insel B4 are andREI

si inca odata as vrea sa-mi cer scuze in fata moderatorilor pt greseala mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de topic nu recomand (sorry Sebica) suflatul cu aer ca am inteles ca poate face micro-rupturi in fibra care ar largi gaurelele si o gaura prea larga... :unsure: nu e buna.

Plus ca unele garnituri spuma care sunt pe marginea filtrului se deformeaza cam plastic pe pozitia in care e pus elementul filtrant in carcasa si cand il scoti si pui din nou nu mai e in aceeasi exact pozitie si e posibil sa nu mai fie asa etanse.

Nici o problema ... m-am grabit cand am scris ca sa zic asa ... :) Dar imi sustin pana in panzele albe ca filstru de aer sa nu fie tinut mai mult de 10.000 km. Nici eu nu l-am suflat niciodata ... dar la 10k jos cu el ... depinde si pe unde obisnuiiesti sa circuli cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audi 80 1988-1994 fiind asa numitul (butoias)

din 94' incolo sa fabicat A 4 la audi si B4 la passat si daca nu ma insel B4 are andREI

:unsure: Audi 80 intre 1988 si 1992 a fost B3 - asa numitul "butoias" (cum e si al meu), din 1992 pana in 1994 (cand a aparut A4) a fost modelul B4. Sper sa nu se supere moderatorii pentru off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 94' incolo sa fabicat A 4 la audi si B4 la passat si daca nu ma insel B4 are andREI

si inca odata as vrea sa-mi cer scuze in fata moderatorilor pt greseala mea

Un mic offfffftopic pentru clarificari:

1. Nici o problema, nu trebuie sa iti cer scuze. Eu eram cu capsa pusa ca a trebuit sa mut cinci topic-uri in juma de ora, topic-uri care erau prost pozitionate

2. Da, am Passat B4 dar nu benzinar ci TeDeIst :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgem: multumesc pt corectare, fiindca asa aflu si eu mai bine cum sta treaba cu masinile

andREI : stiu ca passatzelul tau e TDi.

si eu sper ca la anu sa-mi iau si eu un TDi ca al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu mai are nimeni de adaugat nimic la topicul meu, ca ma gandesc ca si parerile altora sunt binevenite

:andREI: Da, am Passat B4 dar nu benzinar ci TeDeIst :huh:

satzi traiasca passatzelul domnu andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru filtrul de aer un schimb la 10-15k km mi se pare corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mecanicul m-a invatzat sa ma uit vizual la el.. daca e negru/imbacsit/circuli pe centura bucurestiului des... atunci schimba-l la max 10k...

daca e curat si circuli in sibiu schimba-l la 20k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!