Jump to content

eliminare catalizator


impuls
 Share

Postare recomandată

Nu am gasit niciun topic legat de treaba asta si ma gandeam daca as elimina al doilea catalizator ce efecte ar avea asupra performantelor masinii. Unii spun ca o sa traga mai bine, o sa consume mai bine, doar ca o sa am probleme la itp, iar altii sustin contrariul. Care e adevarul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, o sa traga un pic mai bine deoarece evacuarea gazelor arse se va efectua mai rapid dar nu vrei sa stii ce fum negru va fii la fundul tau... Uita-te dupa un logan diesel, de regula taxi si iti dai seama ca nu mai are catalizator deoarece are trei sferturi de bara spate neagra. Itp-ul va fi varza la testul de noxe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de sunet? se aude mai bine ? eu am auzit un Golf 4 fara si se auzea mai frumos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa va stric distractia dar nu pot sa va inteleg sincer,oameni buni daca vreti sunet de calitate luati-va o impresa sau mai ieftin schimbati toba finala cu una de calitate dar nu faceti tiganie cu metode din astea demne de dacioti cu tot.felul de brizbrizuri lipite pe masini si tipsuri de prost gust! Scotand cat-ul nu o castigati nimic decat niste injuraturi ale pietonilor pe care ii deranjati cu sunetul jalnic al masinii,plus o bara murdara de fum plus netrecerea itpului. Tuningul la o masina se face cu cap nu spargand toba finala cu cuiul! Nu este nimic de lauda ca mergi cu cat.ul scos ca cine.cunoaste ceva ceva despre masini o sa stie ca tot 75 de cai amarati aveti sau 101... de ce sa nu fim eleganti cu noi si cu masinile noastre? Cu banii dati pe.achizitionarea unui nou cat ca sa treceti rarul mai bine iti iei o toba finala de calitate si ai rezolvat problema. Daca macar o opinie am reusit sa schimb atunci zic ca a neritat deranjul! O zi buna domnilor!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoaterea catalizatorului doar pentru sunet mi se pare o prostie. Renuntarea la el de obicei se face pentru Stage2 cand vorbim de o evacuare schimbata cap coada, nu e cazul la fsi.

Recomandarea mea ca sa sune diferit ar fi un catback.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, o sa traga un pic mai bine deoarece evacuarea gazelor arse se va efectua mai rapid dar nu vrei sa stii ce fum negru va fii la fundul tau... Uita-te dupa un logan diesel, de regula taxi si iti dai seama ca nu mai are catalizator deoarece are trei sferturi de bara spate neagra. Itp-ul va fi varza la testul de noxe

Daca e vorba de FSI,ce fum sa scoata? iar catalizatorul la diesel nu are nicio treaba cu fumul negru. Ce spui tu e filtrul de particule . Oricum loganurile care fumeaza negru excesiv au pompa si injectoarele duse.

- impuls - E ilegal sa scoti catalizatorul si vei avea o eroare permanenta pe pe bord data de sonda lambda 2 si din cate stiu, daca te prind politia+rarul la un control mobil ca circuli cu eroare lambda 2 recte catalizator inexistent, iei amenda foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se innegresc tips-urile si daca e benzina nu e asta problema, chiar si cu catalizator (fara e si mai pronuntat fenomenul).

Fum de la TSI cu 12k km la bord, cu catalizator, avand doar catback schimbat. Niciun tuning la motor si nu am calcat-o in video mai mult de 3500rpm si totusi e ceva fum. Sigur nu se compara cu un diesel, mai ales PD :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum vizibil la benzina ori e motorul "tunat" ori are o avarie, nici macar Daciile pe carburator nu scot fum vizibil daca sunt reglate. Deci nu trebuie sa iasa niciun fel de fum vizibil la benzina,iar teava la capat in mod normal trebuie sa fie curata ,sa nu ramana funingine pe deget, la o masina stock si tinara.

Poloul meu are pe teava o coroziune gri-roscata de la apa iar pe deget nu-mi ramane nimic negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit niciun topic legat de treaba asta si ma gandeam daca as elimina al doilea catalizator ce efecte ar avea asupra performantelor masinii. Unii spun ca o sa traga mai bine, o sa consume mai bine, doar ca o sa am probleme la itp, iar altii sustin contrariul. Care e adevarul?

Daca vrei sa se auda fain tai toba finala si o inlocuiesti cu teava dreapta goala fara site. Asa esti si legal si obtii si sunetul dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a infundat din nou catalizatorul si as avea ca variante inlocuirea lui tot cu unul bosal universal sau scoaterea lui definitiv, m-ar cam batea gandul sa il scot, nu pt sunet ci pt asa zisa performanta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde iei unul universal Bosal?

Stiu ca Bosal sunt cam primii in catalizatoare auto insa problema e ca pot fi contrafacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego Toate TSI-urile scot asa fum? Eu am pe focus un diesel cr si nu scoate asa fum in nicio situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un catalizator teoretic iti papa cam 3 cp.

Dar sincer mai intai as apela la restul posibilitatilor de crestere a puterii decat sa ma uit din start la catalizator.

Precum a spus si Ego, merita sa-l scoti in cazul unui stage 2, altfel sincer nu vad rostul.

Nu stiu cum trebuie sa fie evacuarea la tsi, insa la MPI, e curata si nu scoate nici un fel de fum.

De fapt eu stiu ca o benzinara nu trebuie sa scoata fum de nici un fel de culoare, iar daca ceva e vizibil la evacuare acesta e voie sa fie doar aburul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul universal costa 320 ron cu tva de la un service care aduce piesele prin autonet, deci probabil nu e contrafacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Celeronu: Nu stiu daca toate (era si motorul rece), insa masina nu are probleme (pusa pe tester la PBN in noiembrie anul trecut si cu nicio modificare de soft la motor). In familie mai este si un Audi 2.0TFSi caruia i se innegresc tips-urile in nici 2 luni (masina cu aproape 40k km luata de noua, totul stock).

Ce vroiam sa remarc este ca se poate sa existe putin fum si fara probleme la motor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego Am avut un golf iv 2.0 benzina si scotea ceva fum cateodata la turatii mici in sarcina, dar se simteau ceva rateuri usoare(nu le stoca in ecu). Oricum, culoarea fumului scos de masina ta este de combustibil, deci amestec bogat, e clar ca nu sunt probleme la motor daca acesta era rece. Daca iti scoate si la cald, poate a venit timpul sa schimbi filtru aer, si bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a infundat din nou catalizatorul si as avea ca variante inlocuirea lui tot cu unul bosal universal sau scoaterea lui definitiv, m-ar cam batea gandul sa il scot, nu pt sunet ci pt asa zisa performanta :)

Cum ai ajuns la concluzia asta ? Eu rar am auzit de catalizatoare infundate.

Nu te gandi ca daca il scoti obtii cine stie ce surplus de putere. E posibil nici sa nu il sesisezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor de 1.4 aspirat sigur nu o sa simti nimic..

Toate TFSI-urile innegresc tipsurile :-) de la stock pana la modificate, direct proportional :-)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c

Mi s-a infundat din nou catalizatorul si as avea ca variante inlocuirea lui tot cu unul bosal universal sau scoaterea lui definitiv, m-ar cam batea gandul sa il scot, nu pt sunet ci pt asa zisa performanta :)

Cum ai ajuns la concluzia asta ? Eu rar am auzit de catalizatoare infundate.

Nu te gandi ca daca il scoti obtii cine stie ce surplus de putere. E posibil nici sa nu il sesisezi.

La motor de 1.4 aspirat sigur nu o sa simti nimic..

Toate TFSI-urile innegresc tipsurile :-) de la stock pana la modificate, direct proportional :-)

Mi l-au diagnosticat in service, stiu sigur ca e infundat, prima oara dupa ce l-am schimbat am simtit o diferenta majora, nici nu-mi venea sa cred diferenta inainte si dupa, oricum maine ma duc cu ea in service ca sa il schimb.

Inca o chestie, toba mea finala are decat o singura iesire, am o finala originala cu 2 iesiri de la 1.4, tsi ma gandeam sa o pun daca tot ma apuc sa schimb pe la partea de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam ca nu o sa simti diferente de putere daca faci de-cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca chiar ti s-a infundat din nou catalizatorul si esti sigur de asta vezi mai intai care este cauza pentru care s-a infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Firul discutiei vreau sa il dirijez pe : eliminarea catalizator la TSi -uri.

Cum merge dupa? Zgomot/putere/consum.

Are cineva detalii pentru turbo-benzinare?! Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de asta poti vorbi cu alecsutzyu. El are un 1.4TSi si evacuare turboback.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu sonda lambda de dupa catalizator cum ati rezolvat? se poate cumva numai hardware? eu am catalizator sport din cate stiu si mai da eroare sonda lambda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Intreb si eu aici sper sa nu fie bai.Azi am auzit sunetul acela de ceramica desprinsa in catalizator putin mai slab ca intensitate fata de anul trecut cind la finalul vacantei a cedat deodata.Zgomot urit la plecarea de pe loc fara nimic aprins in bord.L-am pus pe asta sh si se pare ca a tinut 8 luni si incepe sa balbaie,tot nimic aprins in bord,consum normal.As vra sa il operez pe primul care ii in garaj si ceva sfaturi legat de treaba asta,daca se poate.Chestia ii provizorie pina la finele anului cind o voi rezolva ca lumea ca trebuie sa fac itp-ul si nu imi plac improvizatiile astea,dar de.. Am dat odata de ceva dar nu mai gasesc ce trebuie facut sa nu aprinda becul dupa operatie chiar daca creste putin consumul ? Drumuri bune sa aveti si fara probleme.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!