Jump to content

Probleme senzor pedala acceleratie


pge71
 Share

Postare recomandată

Salut,

La un test pe VAG-COM mi-a iesit urmatoarea eroare:

1 Fault Found:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 35-10 - - - Intermittent

A mai avut cineva problema asta, si cum a rezolvat-o? Se schimba pedala care e cu tot cu senzori sau stiti pe cineva care repara?

Masina intra in limp mode chiar si la relanti si nu mai raspunde deloc la acceleratie, insa daca iau contactul isi revine.

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru cei care ar putea avea aceeasi problema:

a fost defect senzorul de la pedala de acceleratie, care din pacate face parte din pedala, deci a trebuit schimbat cu totul.

Reparatie la un dealer skoda din buc., pret 4 mil.

Nu a fost problema de contacte, s-a incercat remedierea fara schimbare dar in zadar. Masina merge momentan f. bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Intervin si eu cu posibila problema senzor acceleratie. ( chiar daca e la un passat, poate va ajuta)

Dupa un drum la mare, unde la dus, autostrada am facut-o cu 140-160, in rest o medie de 110-120, si vreo 150-200 km pe litoral, ma intorc spre Bucuresti, pana la feteste mers sportiv, AC pornit, aproape de maxim, opresc intr-o parcare, 5 minute, plec, si cam la 1-2 km, imi moare masina, aceea senzatie de limp mode, iar ca martori, doar martorul de ABS si ESP stateau aprinsi. Ma gandesc ca e limp mode, opresc, las masina 1-2 minute, si pornesc din nou, se sting toti martori, eu fericit, ca am scapat, dau sa plec, se aprinde instant ABS si ESP, si moare. repet figura, dar si masina repeta figura. In relanti totul parea OK, cum atingeam pedala de acceleratie, intr in acest "limp mode", martorii ABS si ESp stateau aprinsi, turatia incepea sa creasca singura la 1100-1200 rot / min si atat. o las sa mearga asa si incepe sa licare si acea spirala galbena si pe BC imi apare Service Workshop. Ce sa mai, eram galben, sun mecanicul care ma pune sa verific sigurante, stopul pe frana, debitmetru, etc, toate pareau ok. Asta e, se pare ca este senzorul de la acceleratie, iar singura solutie, mers pana la Bucuresti cu 1100 turatie. Asta am si facut. Am ajuns acasa dupa 2 ore, plin de spume, intru pe forum ( SI PENTRU ASTA, MULTUMIRI INCA ODATA FORUMULUI PENTRU SFATURI SI SOLUTII), citesc cate ceva despre aceasta problema, imi confirm inca odata ca este buba de senzor pedala de acceleratie, dar zic sa incerc sa scot bornele de la baterie, sa o las 5 minute fara curent, apoi sa le pun, sa o las 5 minute cu curent , iar apoi sa pornesc motorul, care nu era nici cald nici rece, probabil vreo 60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca a fost un mic contact imperfect si a ramas stocata o eroare, care se stergea cu vag comul sau prin metoda descrisa de tine si in momentul in care accelerai calculatorul avand o eroare stocata baga masina in regim de siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprindea si ABS-ul, a fost, cel mai probabil, un contact imperfect in conectorul principal ce se afla langa baterie.

Eu am experimentat problema asta dupa ce s-a umblat la baterie.

Si singurul mod de a o repara a fost sa decuplez si sa recuplez de cateva ori acel conector. Mai apoi i-am bagat si "dielectric compound".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto asta, cu 2 zile inainte sa plec, mai plimbam prin portbagaj o gentuta cu niste chei, scule, de la dacie si m-am gandit ca le plimb degeaba, le-am lasat acasa, daca avem un patent sau o cheie la mine, nu mai veneam eu cu 60 la ora de la fetesti pana acasa.

tu zici ca a fost un contact imperfect, ok, inseamna ca poate sa mai apara sau poate sa nu. ideea, daca zici ca am resetat eroarea, mai are sens sa fac o scanare cu vag-ul acum ? mai pot vedea ce s-a intamplat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea mai poti sa vezi deoarece luand borna ai sters eroarea, deci nu au mai ramasa semne in memoria de erori, uite un ex: eu am dat un clacxon mai brusc si mi sa aprinss becul de la aibag, am sters eroarea si nu a mai reaparut cu toate ca am mai folosit acea intensitate de apasare a claxonului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprindea si ABS-ul, a fost, cel mai probabil, un contact imperfect in conectorul principal ce se afla langa baterie.

Eu am experimentat problema asta dupa ce s-a umblat la baterie.

Si singurul mod de a o repara a fost sa decuplez si sa recuplez de cateva ori acel conector. Mai apoi i-am bagat si "dielectric compound".

Intamplarea a fost, in mers s-au aprins dintr-o data ABS si ESP, masina a intrat in regim de siguranta, pedala de acceleratie nu a mai avut nici un efect, am tras pe drapta, apoi cand am pornit din nou, totul parea ok, cand am pus contactul, s-au stins toti martorii din bord, a pornit, la relati parea ok, cand am atins acceleratia, s-au aprins din nou ABS si ESP, iar la 30 sec - 1 min, a inceput sa licare Spirala si am primit mesajul de genul motor serviceworkshop. iar turatia era de maxim 1200 rot / min.

Despre ce contact imperfect spui, in care contactor principal de langa baterie ? ce este dielectric compound ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

aseara am hotarat sa spal si eu masina,k o cam sarisem din schema de vreo sapt-doua...si ma duc fericit la spalatorie(omv..automata cu perii...spala bine si ii dau si ceara ,polish si o si usuca...)..plec ferict de noul aspect al masinii...si...dupa nici o suta de metri se aprind in bord martorul ABS si ESP...ma gandesc k e de la spalatorie...trag pe dreapta...opresc motorul 2 min...pornesc..nimic...fericit:))...dupa inca 200 m aceeasi pb,de data asta clipea si martorul spirala(bujie)...opresc,ma uit in fata la motor,era full de apa compartimentul bateriei,cel de sub grilaj...caut ceva sa il desfund....lasa sa curga apa,sterg cu o carpa...plec...si mai fericit...dupa 500m...aceeasi pb se aprindeau cei 2 martori si spirala clipea iar masina intra in modul de avarie ,adica nu mai mergea acceleratia,statea doar turata la 1200 ture...ajung cu ea pana la mecanic,pune testerul si imi zice k tre sa schimb pedala de acceleratie...o demonteaza,incearca cu alta pedala care o avea pe acolo...nimic,nici o schimbare...abia aseara am ajuns acasa sa intru pe forum si sa vad ce si cum.diseara,knd vine mecanicul acasa(si eu de la munk) vreau sa incerc sa ii scot bornele,k eu nu am computer de bord,si nu stiu cum altcumva asi putea sterge eroarea....si o sa caut si contactul ala de langa baterie,k pb de la ala este,fiind in apa....sper k nu s-a stricat ceva ..:study:(

dc a mai patit cineva asa ceva pls postati si voi...k sa stiu la ce sa ma astept...si cum pot rezolva pb asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa incerc sa ii scot bornele,k eu nu am computer de bord,si nu stiu cum altcumva asi putea sterge eroarea....

Computerul de bord nu are nimic de a face cu stergerea erorilor. Erorile se stocheaza in ECU, care este pe masina indiferent daca ai BC sau nu. Eroarea se poate sterge cu Vag-Com, fara a scoate bornele bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt informatie...deci nu conteaza dc ii scot borna de la baterie si o pun la loc,caci eroarea nu dispare...mecanicul zice k e sigur de la pedeala de acceleratie si m-a pus sa o cumpar...cica e in jur de vreo 4 milioane....:((...sa ii spun sa imi reseteze eroerea din tester?...chestia e k el mi-a demontat pedala ..si a incercat sa o tot porneasca sa vada dc mai apare eroare...si nimic...a miscat si de contactele alea despre care am vazut k mai scrie lumea pe aici pe forum...dar iarasi nimic...si dupa ce imi monteaza pedala la loc....care e treaba cu calibrarea asta...are cineva sa imi recomande un electrician sau un mecanic care a mai facut chestia asta...k asta la care merg...nu mi se pare k stie exact desre ce e vb...ms anticipat...astept sugestii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu stim de unde esti sa te ajutam

2. Renunta la acel stil de a scrie, mIrc si ...... intre propozitii, pune litera mare la inceput, etc,

3. Fa o scanare si pune-o aici sa vedem despre ce e vorba

4. Se poate ca apa sa fi ajuns si in alte mufe decat cea de la pedala si acolo sa fie problemqa, trebuie uscate si date cu spray toate contactele din mufele care au fost sub apa.

5 Calibrare? Uite aici: http://wiki.ross-tech.com/index.php/1.9l_PD-TDI_(BRM) si aici http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vwmkIV.html

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Bucuresti.Scuze pt scrisul foloisit.

Pb cu scanarea e ca nu am un tester si mecanicul la care merg de obicei nu are internet acum,deci nu pot pune rezultatul pe forum.si eu m-am gandit k ar putea fi si din alta parte decat de la pedala,avand in vedere k din cate am auzit sunt mai multe mufe pe langa baterie unde ar fi putut intra apa.astept in continuare recomandari sau ajutor cu testerul cel putin,sau vreun electrician kre sa mai fi vazut pb asta.

multumesc pt raspunsurile de pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mecanicul are tester puteai lua documentul pe un stick si sa il pui tu pe forum.

Pentru o diagnoza vezi ca in Bucuresti se organizeaza intalniri joia si duminica. Acolo vei gasi si pe cineva care sa iti faca diagnoza. Si mai este un topic Cereri Pentru Diagnoza Vagcom. Cauta si vei gasi!

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Forumului si utilizatorilor.Am scapat de problema cu pedala de acceleratie:D:D:D.Am fost la mecanic si i-am zis sa reseteze eroarea din tester,sa vedem dc mai apare,asta dupa ce masina a stat vreo 2 zile pe bara,timp in care eu trebuia sa ma hotarasc dc cumpar pedala de acceleleratie sau nu.Si dupa ce a resetat eroarea,minunea s-a produs.A disparut :P:D:D.Nu a mai aparut nimic.Am testat-o de joi si pana azi,sa fiu sigutr k nu e ceva temporar.Si nu a mai apraut nici o problema.Am fost azi la mecanic sa imi monteze bordul la loc(ma rog,bucata aia de plastic de sub volan,k pe aia o daduse jos knd mi-a demontat pedala).Cu ocazia asta am schimbat si becul de pozitie pe stanga care era ars de o saptamana,doua ,si filtrul de polen,care se udase si era plin de noroi,din cauza inundatiei de la baterie.Acum totul merge perfect. Sunt multumit k nu am luat pedala,din moment ce se pare k nu era nevoie.

Cu ocazia asta mai vreau sa mai multumesc odata forumului si forumistilor,caci fara ajutorul lor nu asi fi luat decizia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Golf 4 1.6 sr an fabricatie 99.

Problema se manifesta astfel - daca incerc sa plec doar din ambreiaj iar piciorul stang il tin usor apasat

pe pedala de acceleratie simt cum se trage pedala de sub el.

- daca sunt in mers si urc in turatie,adica pe la 2500-3500 sa zicem iar apoi

iau piciorul de pe acceleratie masina "da in nas" de 2-3 ori ,iar daca incep a accelera

face acelasi lucru dar de data asta 1 sau 2 ori. adica pt mine frana de motor

ma cam zdruncina.

Ce am facut. -am curatat clapeta de acceleratie

- am lasat bornele scoase 15 minute apoi le-am repus si am pornit motorul fara

sa apas pedala de acceleratie "in ideea ca se va reseta ceva"

- azi am fost la service si au spus ca trebuie sa schimb clapeta de acceleratie

si in timp ce se ma uitam pe calculatorul acela am vazut si cateva date

1. clapeta acceleratie 4.33 V "volti"

2. senzor clapeta 3.78V

3. nu mai retin ce scria .ceva de genu 000000100

4. -----00

Tipul de acolo mi-a spus ca acele 2 valori de 4.33 si respectiv 3.78 ar fi trebuit sa fie identice " dar nu era sigur a spus pt ca nu a mai intalnit asa ceva" !!!

Pe mine ma intereseaza daca cineva care se pricepe sa traduca ceea ce scria pe ecranul ala si daca stie si care e problema.

Multumesc : VWForum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

robertg sigur problema se va repeta eu am patito la audi a6 mai bene schimbal ca te lasa cand iti este lumea mai draga sau te grabesti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
silverhand_10

ma scuzati daca sunt off topic dar am si eu o problema cu masina din semnatura,mergeam linistit si deodata sa turat singura,mentionez ca nu este turbina de vina,cand sa turat am oprit motorul din cheie,dupa care nu a mai vrut sa porneasca cand dadeam la automat nu se vedea nici un fel de gaze sau fum care sa iasa pe esapament dupa 30 min am dat la automat a invartit motorul de cateva ori si a pornit a mers intrerupt vreo 30 sec dupa care sia revenit la normal si masina porneste la sfert de cheie acum ..am avut problema de 2 ori la interval de o luna.prima oara aveam debitmetru dus acum doar ce il cumparasem era nou dar nu stiu cat de bun era.as fi recunoscator pentru niste sfaturi!!!!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul sfat ar fi sa-i faci o diagnoza cu Vag-Com sau VAS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

am facut si o data a dat ca e turbina si o data maf senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai posta erorile asa cum apar ele pe tester te-am ajuta mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, am trecut printr-o balta de adancime mica cu max 20km/h si nu a fost prima dar aceasta a fost decisiva. Motorul se tura la maxim 1200 si se aprindea acel "arculet". A repornit dupa o pauza de 4 ore. Oare ce se poate uda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu, am trecut printr-o balta de adancime mica cu max 20km/h si nu a fost prima dar aceasta a fost decisiva. Motorul se tura la maxim 1200 si se aprindea acel "arculet". A repornit dupa o pauza de 4 ore. Oare ce se poate uda?

In cazul meu, apa a ajuns la senzorul de la pedala de acceleratie din cauza celor care au instalat alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!