Jump to content

Ulei cutie viteze


pop cristian
 Share

Postare recomandată

Uleiul din cutie nu are abosolut nici o treaba cu ambreiajul. cel de frana are. Practic elementul hidraulic ce actioneaza ambreiajul foloseste lichidul de frana pt a functiona.

Stiu ca se poate regla tija ce e dedesuptul pedalei de ambreiaj, insa exact nu iti pot spune cum se procedeaza. Dar presupun ca e vre-un surub sau pru si simplu se roteste de tija, aceasta dand distanta dintre pedala si pistonul hidraulic.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dan are dreptate - uleiul de cutie nu trebuie schimbat prea des. Mai mult, schimbul facut prea des poate sa dauneze (uleiul proaspat e alcalin, si reactioneaza - pasiveaza - piesele metalice).

Si eu il schimb tot cam asa - la 3-4 ani.

Ideea e asta - daca cutia e prost exploatata (ca, de ex la Cristian mai sus, unde caraie) atunci schimbul de ulei e necesar. In cazul utilizarii normale, nu ai nici un beneficiu.

Uleiurile de cutie si lichidul de frana sunt speciale la VW. Recomand cele de origine, fata de cele generice (de ex Aral). Diferenta se simte iarna.

Pentru Cristian, daca nu tine ambreiajul decat jos de tot, ai o problema. Primul pas e sa verifici partea hidraulica a ambreiajului, apoi sa schimbi uleiul in cutie - cutiile VW fac probleme (agata) cu ulei generic, asa ca daca a mai fost schimbat, poate fi asta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep prin a va saluta pe toti !

Am si eu o problema cu un Golf 5 GT cutie dsg si anume: cand sunt pe drive la sfert si jumate de pedala imi da niste hopuri iar daca o apas pana in podea nu, adica la sfert si la jumate de pedala imi da cum sa spun o asa caraiala, iar cand sunt pe sport nu.Uleiul din cutie nu i l-am schimbat are 105.000 km.Ma gandesc sa nu fie o problema mai grava la cutie si schimb uleiul degeaba. Daca reusiti sa imi dati cateva idei despre ce ar putea sa fie .

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e posibil sa se fi dus cutia... la DSG prima generatie (cred ca ai cu 6 trepte) se schimba uleiul la 60.000 km/ 4 ani. nu ar fi prima cutie care pica din cauza ca nu s-a schimbat uleiul.

Oricum ai gresit topicul.. cauta despre cutiile DSG

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la 60.000 a fost schimbat

cineva imi spusese ca as putea sa ii rescriu softul de cutie si motor ?? daca poate sa ma ajute cineva cu vreo idee sau parere multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am gasit pt skoda mea Octavia 1 din anul 2000 motor ASV astea 2, din ce zice colegul mai sus ar trebui sa aleg variatna GL4 ..corect? In cartea masinii la mine nu specifica nimic.

1)Valvoline DuraBlend Gear Oil GL-5 75W90 1Ltr .

Gear oil 75W90 - Use where API GL-5 gear oil is specified by the manufacturer. Valvoline DuraBlend Gear Oil GL-5 is a high performance synthetic blend gear oil specially formulated to provide enhanced protection, lubrication and easier shifting over a wide temperature range. For use in all (hypoid) transmissions and transaxles where a API GL-5 gear oil is specified by the manufacturer. Valvoline Durablend Gear Oil GL-5 protects against rust and corrosion and provides an excellent lubrication under hot and very cold weather conditions. Not recommended for limited slip applications.

  • Approvals/Performance levels API GL-5 75W90
  • Approvals/Performance levels MIL-L-2105D 75W90
  • 205/04

2)Valvoline Durablend GL4 75W90 1Ltr

Gear oil 75W90 - Use where API GL-4 gear oil is specified by the manufacturer.Valvoline DuraBlend Gear Oil GL-4 is a high performance synthetic blend gear oil specially formulated to provide enhanced protection, lubrication and easier shifting over a wide temperature range. For use in all transmissions and transaxles where a API GL-4 gear oil is specified by the manufacturer. Valvoline Durablend Gear Oil GL-4 protects against rust and corrosion and provides an excellent lubrication under hot and very cold weather circumstances.

  • Approvals/Performance levels API GL-5 75W90
  • Approvals/Performance levels MIL-L-2105D 75W90
  • 205/04

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!