Jump to content

Polo 9N3 GTI - JWS


Buss

Postare recomandată

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Buss

    70

  • Dun

    22

  • Circoloco

    8

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Am zis sa revin si cu ceva impresii. Diferenta mare inainte/dupa, la mers omeneste consumul scade cu aprox. 0.5-0.8 litri la suta. Intre timp s-au mai facut ceva interventii si anume ridicat relanti-ul din soft (din vcds nu putea fi ridicat cat doream) pentru a evita vibratiile cand am a/c-ul pornit si am schimbat bujiile cu unele cu electrod de cupru si o varianta mai rece, de la originale pfr6q la bkr7e. Avea momente cand dadea in nas in turatii joase, cam prea zgomotoasa in demaraj, vibratii in plus la relanti, etc. cu bujiile noi merge perfect. Din nou acel zambet din primele zile :D

Link către comentariu

Ca sa fie lucrurile clare, pune si tu ai cele doua grafice inainte/dupa.

Eu nu stiam ca softurile pentru motorul meu presupun scaderea cuplulului in plaja turatiilor mici si cresterea cuplului abia dupa 3xxx rpm.

Link către comentariu

Graficele alea sunt de dyno din cate stiu. O sa fac niste log-uri cu vcds-ul cu tipul de la rbn intr-o seara si o sa le postez pe aici.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

La primavara o sa vreau sa mai intru cu niste piese mai serioase in masina, printre care si un kit de ambreiaj. Ma tot uit pe alte forumuri de upgrade-ul la ambreiajul de golf 3 VR6 si volant simplu de G60. As vrea niste pareri vis-a-vis de aceasta schimbare daca a mai facut cineva.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am facut aseara niste loguri intr-un final. Am zis ca poate ii dau de cap cu niste ezitari in demaraj dar se pare ca masina a mers perfect cand am facut logurile. Presiune constanta pe turbo - 0.8 - 1 bar maxim, cuplu estimat 280-305 nm la fel, destul de constant. Singura problema ar fi temperatura aerului pe admisie care la primul log (treapta a treia 2000 rpm- 6000 rpm) pe final era 45 grade iar la al patrulea log ajunsese deja la 75 grade :) I-ar merge un intercooler mai maricel :)

 

Cu ezitarile in demaraj a ramas sa schimb doua piese care am observat ca sunt o problema destul de generala la 1.8t, doua valve de pe circuitul de vacuum. Am pus o poza postata de un coleg cu piesele respective.

 

Sper sa schimb si amortizoarele fata/spate pana in iarna. Optiunea aleasa sunt amortizoare stock, Kayaba Excel G.

post-52168-0-70679000-1383211123_thumb.j

Modificat de Buss
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am mai surubarit nitel la masina. Adica s-a schimbat un rulment pe roata spate dreapta si valvele in cauza de care am scris mai sus. Se pare ca odata cu schimbarea valvelor a disparut si fenomenul de dat in nas si accelerare neregulata. Big smile. A meritat o samponeala si o curatenie buna. Vine iarna.

post-52168-0-75315200-1384157184_thumb.j

Modificat de Buss
Link către comentariu

Adevarul este ca masinuta ta merita ce e mai bun,ma tot uit prin oras si parca nu sunt asa multe.Sa o conduci cu placere in continuare !

Link către comentariu
  • 6 months later...

Am zis sa mai scriu si eu pe aici ca s-a pus praful. Intre timp s-au mai adunat incet si sigur niste kilometri in ceas, o valva 007p de la forge si amortizoare bilstein all over si bucse la bara stabilizatoare. Acu se strang banuti pentru intercooler si downpipe + cateva silicoane. 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Inca 8000 de km, inca o revizie de ulei si filtre. La care s-a adaugat una bucata debitmetru aer, placute frana pe spate Ate + gresat culise (aveam TRW si dupa aprox 4-5000 km scartaiau ca trenu), discuri + placute fata tot Ate (iarasi scartaiala), o aerisire de lichid frana, una bucata cap de bara (nu avea joc dar avea burduful rupt), o revizie de A/C (completare freon). 

 

Acu tre sa comand furtunul de la intercooler la clapeta pentru ca am anulat rezonatorul ala de zgomot si scapa presiune la imbinare cand se incinge motorul. 

 

Si ar mai merge un detailing interior/exterior... eh. 

 

Keep calm si baga bani :beer:

Link către comentariu
  • 8 months later...

Sa stergem putin praful pe topic. De la ultimul post se apropie urmatoarea revizie. Intre timp s-au mai efectuat urmatoarele :

 

- amortizoare fata/spate (din nou), am optat pentru Kayaba Ultra SR, cele Bilstein si-au dat duhul foarte repede (aproximativ 10 mii km). Sunt foarte placut surprins de amortizoarele noi. Am cam 1500 km cu ele si sunt exact cum imi doresc. 

- am dat de cap pana la urma cu ezitarile in acceleratie si cu mersul usor neregulat la relanti. Problema este mizeria din benzina. Am dat jos regulatorul de presiune si surpriza, in capul rampei de injectie era fara sa exagerez nisip. Iar pe sita regulatorului foarte multa mazga. De alimentat alimentez preponderent cu Mol si OMV, benzina de 98-99 sau evo daca are statia respectiva. Am schimbat regulatorul cu unul nou, a mers perfect cam o saptamana. A inceput sa faca iar. Urmeaza cel tarziu luna viitoare sa dau rampa de injectie jos si sa o iau la curatat si sa curat si injectoarele. Daca si dupa aceasta operatiune tot da semne, o sa imi fac curaj sa dau jos rezervorul sa il curat. 

- am pus al treilea rand de capace la jante :P sper sa nu raman fara ele faorte repede. 

- am facut o igienizare la sistemul de clima

- urmeaza revizia si o "spalare" prin interior. 

 

In rest prin toamna cred ca voi da cutia jos sa schimb ambreiajul, rulmentul a inceput sa faca scandal cam mare. 

Link către comentariu
  • 5 months later...

Sa mai sterg putin praful de pe topic, zic. Intre timp s-au mai facut kilometri, in prezent 95000 si cateva mici necazuri rezolvate. Revizie la 90000 km, am optat pt mobil 0w40, o geometrie, doua anvelope. Sambata asta e programata sa schimb ambreiajul, rulmentul vajaie foarte tare iar la mers prin oras dupa 40-50 minute incepe sa patineze usor usor. In doua saptamani plec in concediu vreo 2500 de km si nu as vrea sa am surprize. La ambreiaj am optat pentru un mic upgrade, in sensul de kit ambreiaj de golf 3 VR6 LUK si volant masa simpla de golf 3 GTI 2.0 16v OE. Alta operatiune ce vreau sa o fac este bypass-ul de N249. Tot sambata. 

 

Capacele de la jante au disparut la 2 saptamani dupa ce le-am montat :))) . Urmatoarele le lipesc cu mama adezivilor. 

 

Drumuri bune si libere va urez  :beer:

Modificat de Buss
Link către comentariu

Da, uite, la echilibratul rotilor nu m-am gandit :). Cu 0W40 nu am vazut nici o schimbare in bine sau in rau. Doar ca nu mi-a mancat pana acum. Deobicei completez cam 500 ml de ulei intre schimburi, si am vreo 5000 km de la revizie si inca e acolo uleiul :)

 

In schimb diferenta majora in mersul motorului cu bypass-ul de N249. Au disparut ezitarile in demaraj si balbaielile de la relanti. Merge exact cum trebuie. Cu ambreiajul momentan sunt putin reticent, astept sa mai merg nitel cu el sa ii fac putin rodajul. In primele doua trepte se simte o vibratie la debreiere, uneori destul de puternica. Daca in 3-400 km rulati nu se amelioreaza voi mai da odata cutia jos. In schimb pedala de ambreiaj este exact cum trebuie ca tarie. Inainte cam faceai gamba daca mergeai prin oras mai mult de o ora doua. :)

 

Urmeaza o curatenie generala, marti plec la drum. :) 

 

Cheers!  :beer:

Link către comentariu
  • 4 months later...

Planuiesc sa schimb nuca de schimbator si mansonul si am tot gasit pareri ca ba s-ar potrivi ba nu s-ar potrivi mansoanele si nuca de schimbator de pe platforma golf 4. A mai incercat cineva ceva de gen pe Polo 9N?

Link către comentariu

Eu cand am schimbat maciulia la masina mea am luat un schimbator de Golf. Cu tot cu rama. Si apoi am schimbat rama de pe unul pe altul.  Nu poti sa faci si tu la fel ?

Eu cand am schimbat maciulia la masina mea am luat un schimbator de Golf. Cu tot cu rama. Si apoi am schimbat rama de pe unul pe altul.  Nu poti sa faci si tu la fel ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!