Jump to content

Polo 9N3 GTI - JWS


Buss

Postare recomandată

ce bine arata si motorul este super . sa o stapanesti sanatos si fara probleme . la motor cat de mult vrei sa umbli ???? o seara buna

Link către comentariu
  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Buss

    70

  • Dun

    22

  • Circoloco

    8

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

De modificat pe partea de motor/putere o sa ma rezum la stage 1, si am enumerat mai sus ce si cum as vrea sa fac - soft, evacuare, valve si ceva furtune silicon, suspensie + bucsaraie. Adica un aproximativ 200 cp. Din punctul meu de vedere tuningul mai sus de stage 1 nu prea mai are acelasi raport costuri/cresteri performanta si la momentul asta nu-mi permit sa investesc cat as investi in stage 1 per total doar pentru inca o crestere de 30cp. Asta e parerea mea si cam in parametrii astia ma incadrez financiar. Daca m-o lovi vreo caruta plina cu cateva zeci de kile de euro poate mi-as schimba parerea. Pana atunci incet-incet o sa fac stage 1 si atat. Pe partea de audio voi vrea sa mai investesc ceva banuti. In rest benzina si voie buna :P

Multam pentru urari.

Dun asta am zis si eu cand m-am urcat prima oara in masina. :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi a primit si un set de anvelope de iarna. Urmeaza si un set de jante din tabla si am rezolvat problema. Anvelopele le-am cumparat SH, dar sunt aproape noi, inca mai au moatele alea de cauciuc pe crampoane, profil 8mm toate, DOT 2010-2011. Dimensiune : 185/55 R15. Sa vina zapezile!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Si uite ca a implinit si 60000 km. In weekend o sa fiu prin Alba Iulia la concursul de machete. Daca mai e vreun pasionat sa dea un semn, ne vedem pe-acolo.

post-52168-0-82680100-1350919734_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Maine se pregateste o mica revizie. Si anume bucsele de bascula cele mari le voi schimba cu cele de cupra pline (chiar incepuse sa scartaie foarte enervant cea de pe dreapta), bucsa de la tamponul central de cutie - voi pune cea de poliuretan super pro (multumesc rosonic!), antigelul si lichidul de frana. Dupa multe telefoane si 3 comenzi trimise, cei de la augsburg mi-au promis ca in 10 zile voi avea setul de arcuri H&R. Dar probabil il voi monta la primavara cand voi schimba rotile cu cele de vara, poate pana atunci primeste si niste Bilstein B8.

Am mai luat legatura cu Corneliu, tipul din Deva de a aparut la stiri cu filtrele de aer, poate se alege si cu o admisie "air by corneliu" :)

Link către comentariu

Buss, eu am avut de la Corneliu filtru si sincer nu am fost prea multumit. Eu am pus la passat, si mai am ceva prieteni din Arad care si-au pus dar au ramas cu acelasi gust amar..

Link către comentariu

Foarte bine. Masina ta deja se gudura de nerabdare.

Asteptam vesti pe masura ce lucrarea progreseaza.

Link către comentariu

Pai ce anume nu e ok la filtrele alea de aer? Merge mai prost masina? Ai avut probleme mecanice? Senzori aprinsi, etc?

Link către comentariu

Cand vom reusii sa ne strnagem cumva, abia astept sa iti vad masinuta. Acest model de Polo Gti mi-a starnit interesul pentru micutele HotHatch :icon_thumleft:

Esti sigur ca vrei bucsa poliuretanica la dogbone? Cred ca o sa ai ceva vibratii in plus, care s-ar putea sa nu iti placa. Poate doar feeling-ul la schimbare treptelor o sa iti aduca zambetul pe buze.

Link către comentariu

Ai considera ca este o problema daca ti-ar creste consumul ca urmare a faptului ca masina ar trage mai bine si tu ai calca-o mai tare pentru o perioada mai mare decat inainte?

Ma glumeam si eu. Bafta !

Saptamana asta putem sa o punem de o intalnire ? Poate facem si o [cenzurat] :winter: .

Modificat de Dun
Link către comentariu

Mai prost nu merge, dar nici mai bine. In plus, unul dintre cei care si-au pus s-au trezit cu o gaura in filtru..si piatra pe traseu catre motor..deci rezistenta 0. In plus nu-si merita pretul. Eu am platit 500 ron (am fost la el acasa) pt filtru si manopera, iar mai apoi ma costa cam 200-250 ron filtru, o data la 30.000 km zicea el, dar dupa 20.000 km am renuntat la el.

P.S.: Am vazut "filtrele" cu care a luat premiile, si de fapt nu sunt filtre ci doar idei. Nu exista un produs finisat. Ce pune el pe masini e cam alta mancare de peste fata de filtrele cu care a castigat, sau ma rog, ideile.

P.P.S.: Uite poze cu filtrul ce l-am avut pe passat: http://www.corneliugroup.ro/ro/media/galerie-foto/category/133-vw-passat-20-tdi

Repet, eu am vorbit acuma doar de masini diesel ! Nu cunosc pe cineva cu benzinar care sa-si fi pus, asa ca nu stiu cum se comporta pt aceste motoare.

Modificat de qwk
Link către comentariu

@qwk: Filtru de aer "sport" pe un diesel = 0.

De ce nu cauti ceva o admisie custom de la cineva mai reputat (K&N, ITG) ?

Link către comentariu

Eh..era vorba sa respire motorul mai bine. Am pe passat si injectoare de 2.5 TDI (de pe un touareg) si urma sa vina o turbina + intercooler cel putin, si din cauza asta am incercat si un filtru, dar a aparut Polo, asa ca passatul a ramas la taica-mio, doar cu injectoarele + soft

Link către comentariu

Mda. M-ai cam "desumflat" cu filtrul de aer. Mai ales cu treaba cu schimbatul. Credeam ca merge pe principiul k&n cu curatare. Asa nu am facut nici o afacere pentru ca ma intereseaza si raportul calitate/utilitate/pret. Oricum o sa mai discut cu omul sa vedem ce si cum, poate in timp isi mai perfectioneaza produsele. Este normal ca in procesul de cercetare/proiectare a ceva nou sa se mearga pe trial and error.

Treaba cu piatra este ghinion pur. Si poate la fel de mult noroc daca nu a ajuns in motor.

In fine. Mai am 3 clienti cu revizii si dup-aia intra si monstrul meu la operatie. I-am mai schimbat lamelele de stergator acum, am folosit setul de reparatie stergatoare de origine (ala de vine doar cu lamela de cauciuc) si pot sa zic ca rezultatul este mult mai bun decat lamelele Bosch sau SWF, ce am montat pana acum si la clienti.

De intalnire de saptamana care vine ca acu ma pregatesc pt un concurs de machete ce o sa fie la Alba Iulia :)

P.S. : Si la sfatul lui Qwk am luat si am pus si eu becurile pe pozitie cu LED Philips. Le-am gasit in Carrefour la raionul de auto, 41 de lei setul. Si daca tot am fost acolo am luat si niste becuri sofit pentru numar, tot cu LED. Astea de numar sunt china, sa vedem cum se comporta.

Modificat de Buss
Link către comentariu

Si am terminat si cu revizia dar doar pe jumatate. Bucsele de bascula le-am amanat ca s-au mai "pierdut" niste clienti cu masina si nu e frumos sa refuzi omul.

Deci. Bucsa de la tamponul de cutie FACE TOTI BANII. Din punctul meu de vedere este o diferenta fooarte mare la schimbatul vitezelor. Pana acum mi se intampla destul de des ca la semafor sa intre 1-a din 2-3 incercari, in demaraj puternic a treia sa intre la fel din 2-3 incercari. Debreierea acum ma unge pe suflet. Inainte foarte dese erau cazurile in care smucea, dadea in nas, credeam ca sunt eu chiar atat de incapabil sa schimb corect o viteza. Acum am experimentat schimbatul treptelor in diferite turatii, debreieri mai line dar si bruste in demaraj (un quickshift sa zic) si nu a smucit absolut deloc, nu dat in nas, nu nimic. Circoloco sa stii ca de vibratii m-a avertizat si Rosonic, dar nu vibreaza nimic in plus. Deci chiar mi-a pus un mare zambet pe buze bucsa asta :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Dupa ceva timp, am zis ca azi de ziua mea sa schimb dracu bucsele de la bascula odata. Cea de pe dreapta se rupsese de tot, troncanea ca toate alea. Si daca tot s-a demontat am pus si arcurile H&R. Impresii maine dupa cateva ture. La prima impresie - un zambet foaaarte larg.

Link către comentariu

Sa ne spui codul lor si ce scadere zicea in fisa lor tehnica.

Evident ca ar fi bine daca ai pune niste poze concludente pe tema inainte si dupa.

Link către comentariu

Poza din lateral nu am facut (Rosonic parca a facut pe topicul lui poza din lateral cu masina inainte si dupa), oricum se vede clar coborarea, la prima vedere parca sa zic ca spatele este foaaarte putin mai jos decat fata. Mi-a zis si mecanicu ca in timp se aseaza la locul lor. Codul setului de arcuri este 29333-3. Este cod de piesa numai pt Polo 9N Gti. Oricum poate ne vedem weekendul asta si vezi la fata locului ce si cum :) bucsele iarasi fac diferenta mare, masina este mult mai bine inchegata si cursa mult mai scurta a suspensiei se simte foarte bine. Chiar as putea sa zic ca e mai confortabila masina acum :) Ma asteptam sa ma cocoseze putin la gropi dar se pare ca e chiar mai ok pe denivelari si gropi. Sa vedem cand se usuca drumurile cum se simte pe viteza mai mare ca la 40-50 cat i-am dat aseara pe ninsoare e oarecum limitata perceptia.

Link către comentariu

Mda ... pai in cazul asta da-ne un link catre topicul lui Rosonic si ... sa ne vedem cu bine.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!