Jump to content

Polo 9N3 GTI - JWS


Buss

Postare recomandată

Salutare tuturor. Am zis sa postez si eu cu si despre noua achizitie. Are o luna de cand este in posesia mea, a fost cumparata de la Auto Cobalcescu, ultimul proprietar a fost un domn din Cluj (daca frecventeaza forumul as vrea sa ma contacteze pentru cateva mici intrebari). Daca stiti masina sau are vreun "istoric" pe forum nu m-ar deranja un link :) . Cateva detalii :

Polo 9N3 GTI

Motor 1.8 T BJX - 150 cp

In prezent are aproximativ 57000 km

Culoare rosie

Modificari din cate am observat nu exista. Am de gand in timp sa ii "aduc cateva adaugiri", si anume :

- arcuri H&R (daca este cineva cu masina asemanatoare prin Buc si are in dotare asa ceva chiar as dori sa ma faca o tura sa imi fac si eu o idee de duritatea suspensiei, daca este cu mult mai rigida si de asemenea daca este cineva care vinde arcurile sh sa imi dea un semn)

- supapa Forge Splitter (idem - daca vinde cineva supapa sh sa imi dea un semn)

- soft stage 1 (balansez intre revo si rbn)

- poate niste jante pe 17

- bucse bascula de cupra

- priza de aer + tubul de admisie spre cutia filtrului de aer de cupra tdi 160 cp + un filtru aer panel k&n cel mai probabil

- caut sigla GTI de pe grila radiator - daca are cineva (pe origine este undeva la 120 lei si chiar nu dau atatia bani pentru un plastic)

Poze in curand caci am ramas fara aparat foto :)

Link către comentariu
  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Buss

    70

  • Dun

    22

  • Circoloco

    8

  • Adrian_S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Da-mi un telefon - 0729.222.669. Iti povestesc eu tot ce trebuie.

Uite ce cautai tu - este a mea.

post-104897-0-91455200-1341402730_thumb.

Link către comentariu

Sa te bucuri de masina! ;)

din lista pe care ai pus-o - poti taia "forge splitter" .. si daca vrei neaparat sa schimbi diverter-ul stock inlocuieste-l tot cu unu cu recirculare.

si zic eu sa ramai si la filtrul stock - tubulatura pana in cutia filtrului ajuta cel mai mult (masurat de mine before/after ;) , dar si de altii p'afara)

H&R-urile sunt un compromis foarte ok - avand in vedere pretul. Plus ca ulterior poti schimba amortizoarele cu ceva mai bun.

Si alt update pe care ti-l recomand este insertul de la dogbone. (am eu unu' daca te intereseaza - luat pentru altcineva si-am ramas cu el...)

Link către comentariu

Masina asta e visul meu, astept pozele, mai ales ca e rosie. Sa o stapanesti sanatos. :icon_thumleft:

Link către comentariu

De la modelul acesta am inceput sa indragesc polo. Sa te bucuri de ea fara probleme. Urmatorul post sa fie cu poze :)

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru urari. Asa sa fie.

@Rosonic : Tind sa ajung la aceeasi parere ca si tine in legatura cu supapa forge si sa ma orientez spre un 07p (asta cred ca e codu pt supapa recirculare).

Alt lucru ce as vrea sa-l adaug este bara intre amortizoare tot de seat cupra. Dar si aici mai sap detalii si pareri pe net. Si la un moment dat sistemul de franare pe 312mm de audi TT. Dar astea sunt planuri pe un termen mai lung caci momentan banii intra in renovarea casei :) Sper ca pana la sfarsitul anului sa bifez arcurile, softul, tubulatura de la filtrul de aer si cauciucurile de iarna :P

Link către comentariu

Sa te plimbe linistit ! Ai grija de ea.... e o bijuterie .. ! spor la modificari ..poze..pune poze !

Link către comentariu

Weekend-ul acesta aproape sigur am sa fac niste poze. Dau o fuga prin Sinaia si cineva din grup sigur o sa aibe aparat foto.Ultima masina a fost un Audi A3 1.9 tdi ASV. Super masina si aia :)

Arcurile H&R le-am comandat prin Augsburg azi ca am contract de piese cu ei dar vor veni in aproximativ 3 saptamani mi-au spus, poate si mai bine. E bine ca mai pun niste banuti deoparte. bucsele de Cupra sunt in raft, asteapta arcurile sa urc masina doar odata pe elevator :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am tot zis ca fac poze si am tot amanat. Aseara dupa ce m-am intors acasa de pe la mare si duceam bagajele in casa am dat si de aparatu foto. Si am zis wtf acu sau iar aman.

Singura adaugire este setul de paravanturi. Recomand cu mare caldura tuturor ce le place sa mearga cu geamul deschis.

Asa ca poze :

post-52168-0-68423100-1343627106_thumb.j

post-52168-0-57432400-1343627111_thumb.j

post-52168-0-47572800-1343627115_thumb.j

post-52168-0-74821700-1343627128_thumb.j

post-52168-0-62182500-1343627132_thumb.j

post-52168-0-88632000-1343627183_thumb.j

Link către comentariu

Foarte potenta masinuta . Felicitari !

O evacuare free flow ar ajuta de minune :)

Link către comentariu

Multam`. Sunt in plan mai multe modificari dupa cum spuneam dar toate pe rand, momentan am de facut niste noi investitii in service. Primul pas - arcuri HR + bucse cupra + bucsa de dogbone (am tot zis ca ma vad cu rosonic dar m-am tot luat cu treaba, scuze); pasul 2 - valva 007p + un soft ; pasul 3 - cat back + tubulatura admisie cupra pd160. Dup-aia mai vedem :) Numa` bine.

Link către comentariu

Ce sa iti zic, bafta . O sa fii foarte multumimt la final. 1.8T pe caroseria asta se misca super.

La evacuare e pacat sa nu faci trubo-back, downpipe cu/fara cat iti da cresterea cea mai mare de putere.

Link către comentariu

Am suit azi buburuza pe elevator caci de vreo 2-3 saptamani tot aud un scartait ca de bucsa de cauciuc la plecarea de pe loc si schimbat vitezele 1-2-3 la turatii mai joase. Nimic. Totul e in ordine si la locul lui. Am dat cu niste wd 40 la bucsele de bara stabilizatoare poate de acolo scotea zgomot. Daca o mai face continui investigatiile. Daca mai face, data viitoare cand o ridic pe elevator o sa raman in masina si o sa fac plecarile cu masina ridicata poate asa identificam cauza.

Trebuie sa ma orientez pentru niste anvelope caci cele de pe fata sunt niste Dunlop SP9000 parca si sunt foarte imbatranite. Crapaturi pe toate partile. Pe spate sunt Nankang NS2 ce au vreo 6-7mm profil deci sunt ok.

Stiu ca sunt mai multe topic-uri cu si despre anvelope/jante dar eu nu am gasit ce ma interesa. Care ar fi inaltimea maxima ce as putea sa pun pe niste jante de 15 cu anvelope de iarna? ma gandeam la 185 60 R15 sau e prea inalta? Avand in vedere ca in viitorul apropiat se vor monta si arcurile sport, deci va mai cobora cu vreo 2cm...?

Link către comentariu

Se pare ca zgomotul a disparut, cel mai probabil fiind cauzat de bucsele de la bara stabilizatoare. Wd40 inca odata si-a facut treaba :P Saptamana care vine se anunta un drum pana la Cheile Bicaz-Lacul Rosu.

Link către comentariu

in weekend a primit o curatenie generala in interior, curatat tapiterie, bord, mocheta, plafon, portbagaj. So nice so clean :P Si am instalat niste huse - una pe bancheta spate si una pe scaunul din dreapta. Sunt niste huse speciale pentru patrupede, avand in vedere ca de vreo cateva luni m-am pricopsit cu ce pare a fi un ciobanesc belgian malinois. Maine directia Lacul Rosu. Cheers :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ieri a primit doua bucati anvelope Yokohama A520 in locul Dunlop-urilor ce erau coapte de tot, una din anvelope deja facuse un por caci pierdea presiune foarte repede. Foarte incantat de noile anvelope ce le-am gasit la un chilipir de pret. In demaraj puternic de pe loc nici macar cel mai mic scart, in curbe se tine mult mai bine pe asfalt, subvirarea este muuult diminuata. Sa vedem si la drum lung ce si cum sunt caci am citit pe diverse review-uri ca ar cam fi zgomotoase la viteze mari. We`ll see.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Foarte faina masinuta,mai ales pe rosu!Sa o stapanesti sanatos!

P.S. Poate ne vedem la o spontana :)

Link către comentariu

Felicitari pt masina..frumoasa..si rosie, culoarea mea preferata...s-o stapanesti sanatos fara nici un fel de incidente!! Multi km inainte!!

"I ❤ EOS"

Link către comentariu

Mersi frumos. O sa ajung astazi la intalnirea de Polo ce a propus Dun la Junior in spate. Poate ne vedem acolo. Initial am fost reticent la culoarea rosie dar avand in vedere ocazia de pret n-am stat pe ganduri. Si acum ce sa zic, nu prea as vedea masinuta asta altfel decat rosie :D

Link către comentariu

La un anumit moment am fost convins ca voi reusi sa imi iau un Polo 9N3 GTI. Din pacate ... nu a fost sa fie.

M'am urcat si eu in masinuta lui Buss. Si am avut dulcea senzatie pe care o am atunci cand ma intorc acasa din concediu.

Foarte misto.

Sa o stapanesti sanatos si ... baga mare.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!