Jump to content

Bara fata Golf 4


sergiu-iulian09
 Share

Postare recomandată

sergiu-iulian09

Am si eu o intrebare,pentru bara fata...nu imi sta exact fixata cum trebuie in partea de langa faruri..cred ca a fost luata jos si nu a mai fost fixata bine..sau nu stiu,ce as putea sa fac?se poate face?as dori cateva detalii daca se poate..Multumesc

post-89344-0-78734000-1341393115_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sergiu-iulian09

    12

  • marius1982.11

    12

  • Laurentiu_LWR

    3

  • Adi.Bora

    3

e posibil sa nu fii fost pusa bine pe acele patine/suporti de pe aripi.sau farurile nu-s prinse bine.de ce a fost data jos,a fost lovita?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

Poi nu stiu,asa am cumparat-o...nu se vede sa fi fost lovita...poate doar bara a fost schimbata..

P.S. Si ce ai zice sa fac?sa demontez bara sa vad care ii problema acolo?

Modificat de sergiu-iulian09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.daca o dai jos se va vedea de ce nu vine ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

se demonteaza usor?pot sa fac lucru asta singur acasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da jos, foarte usor. Scoti masca fata, date jos suruburile de sub ea, de la scut - din fata, si de la aparatorile de noroi, din grilele fata - dupa care impingi bara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact problema asta o am si eu. Cred ca are ceva elemente rupte in ansamblul "sertarului".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

da da..e masina mea..nu se vede asa mare distanta..o sa fac cateva poze de mai aproape sa vezi despre ce vorbesc..poate sa aiba ceva rupt pe acolo si sa nu mai pot face nimic?sau se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce o dai jos o sa vezi exact ce e acolo. Pana atunci n-are nimeni ce sa-ti zica concret. La aripi vine bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

uitati cateva poze facute acum

post-89344-0-12431400-1341419041_thumb.j

post-89344-0-61344100-1341419191_thumb.j

post-89344-0-50589700-1341419224_thumb.j

post-89344-0-81259600-1341419284_thumb.j

Modificat de sergiu-iulian09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borav64motion

Problema asta o am si eu la Bora.La mine a ajuns asa dupa ce fostul proprietar a dat inapoi si a agatat-o cind cobora o bordura.Eu am dat-o jos cred de tri ori pina acum.Am schimbat si aparatorile de noroi,pentru ca aveam una sparta,si presupuneam ca nu se tine fix in ea,am shimbat si patinele de pe aripi,dar degeaba.

Un tinichigiu mi-a zis ca daca nu s-au rupt urechile de prindere ar trebui sa intre fix,fara nici o problema.Daca nu se cupleaza perfect,trebuie reparata (pentru ca a ramas deformata).Pe aici sint firma care se ocupa special cu asa ceva.

Asa ca,in ziua cind ma hotorasc sa o vopsesc,o sa repar si bara.Nu stiu daca e si cazul tau.Sper sa mai primesti sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

si unde mai exact are urechile acelea de prindere?iar patinele de pe aripi ce rol au?

Deci ar trebui data jos bara si sa vad ce este acolo,ce are rupt sau nu?Dar exista posibilitatea sa nu fie pusa bine la locul ei?sau totusi are ceva rupt acolo?

Modificat de sergiu-iulian09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urechile de prindere sunt pe partea de sus,pe interior,sub bandou. Cel mai bine o dai jos,te uiti la prinderi daca sun la locul lor. Demontata o sa te pribzi imediat ce si cum! Daca e ok,o pui inapoi (ar fi bine sa mai ai o pereche de maini) cu grija si impingi cum trebuie sa prinda acei suporti ,sa se alinieze.

From HTC via Tapatalk.

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate exista o problema. Daca bara a fost schimbata cu una aftermarket de proasta calitate, nu prea cred ca vei avea sanse sa o aliniezi perfect. Cel putin, la mine asa s-a intamplat. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

same here, bara aftermarket si arata cam la fel;

oricat am tras de ea, nu se alinieaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

parerea mea ca (si) aripa poate sa fie AM sau nu.

Am vazut caz ca se alinia exact ca la tine, poate putin mai fumos, si nu era nimic AM sau rupt, eu unul nu stiu de la ce a fost in cazul ala.

Posibil sa nu fie OEM bara ta, incat vad ca gap-ul dintre capatul bandoului si bara e mult prea mara, la a mea de ex e inexistent acel gap.

Am vazut cazuri in care patinele celea erau rupte total si bara era prinsa cu holzsurub sau nit , chituita peste si vopsita, cam asa arata si aia.

Patina aia despre care se vb e plasticul negru prins cu 3 torxuri de buzele aripilor pe care vine "slide on" bara, uita=te daca nu sunt rupte aripioarele de pe acest suport, cat si cele de pe bara.

Daca demontezi acele sine, sub ele e sigla VW stantata pe aripa in cazul in care ea este OEM, daca nu e ,sa te astepti sa rugineasca in scurt timp.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

Si daca de exemplu sunt rupte sinele de care zici,se pot schimba sau nu am ce sa mai fac?nu m-as apuca de lucru si sa o demontez si sa am alte probleme cu ea atunci..

In concluzie,nu prea am ce sa ii fac,din cate ziceti aici...

Modificat de sergiu-iulian09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borav64motion

Daca sinele sint rupte le poti inlocui foarte usor cu altele bune(sint prinse in trei suruburi cred).Aici ai o poza sa te lamuresti mai bine.Mai mult ca sigur ca sint la fel si la Golf.post-93744-0-10578700-1341780808_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt ghidajele si se cumpara pe original de la reprezentanta ca sunt cateva zeci de lei amandoua. Cred ca undeva la vreo 10 euro bucata sau chiar mai putin. Daca sunt astea rupte sau deteriorate, nu e mare problema.

Intre timp ca sa se convinga colegul care a deschis topic-ul de unele chestii, ii recomand sa ia o moneda sau sa bata cu degetul intr-o bara de G4 care vede ca se aseaza bine si apoi sa repete procedura si la el, dar sa incerce pe cat posibil sa bata in acelasi loc. Daca cea care se aseaza bine suna mai gros decat asta a lui, inseamna ca el are o bara A-M, care sunt deosebit de prost lucrate. Acelasi procedeu se poate aplica si pentru alte elemente de caroserie de care nu e sigur. De asemenea ar fi bine sa postezi o poza facuta cu capota deschisa ca sa vedem daca mai ai abtibildurile alea lipite pe tragger. Daca nu mai sunt la locul lor, inseamna ca acesta a fost inlocuit in urma unui accident. Nu e un lucru grav, dar e important ca masina sa nu si fost atinsa in lonjeroane si la fel de important e ca tragger-ul sa fie original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bara AF,mai mult ca sigur..se vede ca e schimbata si vopsita de curand.Daca incerci sa o aliniezi la fata faruri,apar diferente mari spre roata.Oricum incearca sa slabesti bara din suruburi si apoi sa incerci sa o aliniezi cat poti cu suruburile slabe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

uite cateva poze cu capota deschisa..nu prea se vede bine ca acum am reusit sa fac pozele

post-89344-0-01737900-1341952634_thumb.j

post-89344-0-86046200-1341952693_thumb.j

post-89344-0-44918100-1341952734_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

poze la ce anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu-iulian09

Alea sunt ghidajele si se cumpara pe original de la reprezentanta ca sunt cateva zeci de lei amandoua. Cred ca undeva la vreo 10 euro bucata sau chiar mai putin. Daca sunt astea rupte sau deteriorate, nu e mare problema.

Intre timp ca sa se convinga colegul care a deschis topic-ul de unele chestii, ii recomand sa ia o moneda sau sa bata cu degetul intr-o bara de G4 care vede ca se aseaza bine si apoi sa repete procedura si la el, dar sa incerce pe cat posibil sa bata in acelasi loc. Daca cea care se aseaza bine suna mai gros decat asta a lui, inseamna ca el are o bara A-M, care sunt deosebit de prost lucrate. Acelasi procedeu se poate aplica si pentru alte elemente de caroserie de care nu e sigur. De asemenea ar fi bine sa postezi o poza facuta cu capota deschisa ca sa vedem daca mai ai abtibildurile alea lipite pe tragger. Daca nu mai sunt la locul lor, inseamna ca acesta a fost inlocuit in urma unui accident. Nu e un lucru grav, dar e important ca masina sa nu si fost atinsa in lonjeroane si la fel de important e ca tragger-ul sa fie original.

pozele cerute de colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!